Nee hij is wel een crimineel. is dat ook genoeg ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef BBW het volgende:
[..]
Jij bent zeker een antiliaan, of iig zwart, misschien nog wel een wigger....
das waar ....maar als ik me in haar situatie verplaats zou ik ook vaak denken ....lekker belangrijk ..zoek het ff lekker uit met jullie zooitje........stelletje kleuters.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:05 schreef Torment het volgende:
[..]
Bedoel er ook niets negatiefs mee, ze is alleen praktisch nooit in beeld wat enigszins wel jammer is. Zou haar wel wat vaker op de voorgrond willen zien
Dat is dan ook niet zo moeilijk aangezien het daarbinnen volledig leeg is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef Judah het volgende:
Alles gaat er bij haar het ene oor in, het andere weer uit.
Hahahaha, jij hebt net zoveel hersencellen als Amoebe of hoe zit hetquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef NotoriousJw het volgende:
Is Natasia nou echt zo stom? Wat begrijpt ze nou niet...Amanda heeft nu al 100x gezegd: het zijn mijn honden...klaar.....
Palma zei daarstraks tegen Jaap dat Amanda ongesteld moest worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:09 schreef FdW het volgende:
Straks krijgen we nog het excuus dat Delly ongesteld is.
Zulk verschrikkelijk wangedrag kan er alleen maar uitkomen wanneer het erin zit.![]()
Ja Palma is best wel een geile tante hoor !quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Het gesprek op stream 3 is ook leuk om te volgen.
ow let op hier iemand die aandacht wil.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef kingsmebber het volgende:
Amanda is eigenlijk best wel tof ! Brian eigenlijk ook wel.
![]()
![]()
Dus. Omdat het háár honden zijn, mag je geen commentaar geven op de manier waarop ze met háár honden omgaat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:15 schreef NotoriousJw het volgende:
Natasiaa HET ZIJN HAAR HONDEN...........WTF BEGRIJP JE NOU NIET STOM KIND?!
Thanks !quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ow let op hier iemand die aandacht wil.![]()
![]()
![]()
En jij bent ook wel schattigquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef kingsmebber het volgende:
Amanda is eigenlijk best wel tof ! Brian eigenlijk ook wel.
![]()
![]()
dat zou best kunnen...............quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het nare vermoeden dat we nog weken op de oude bewoner moeten wachten, ze gaan eerst die discriminatie shit helemaal uitmelken bah![]()
In de oor waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:17 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Sylvia heeft vroeger dieren getattooeerd
bij deze.......................quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Thanks !Willen we dat niet allemaal dan ?!
![]()
Wil jij svp wat vaker posten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:09 schreef FdW het volgende:
Straks krijgen we nog het excuus dat Delly ongesteld is.
Zulk verschrikkelijk wangedrag kan er alleen maar uitkomen wanneer het erin zit.![]()
De man in de bosjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Uhmm wie is 'bas' ?
van adriaan???quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Uhmm wie is 'bas' ?
Benji was toch ook geen chihuahua?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef spookdiertje het volgende:
nee , ze blaffen niet zo als benji
ALS .. iemand nu nog zin heeft ??quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het nare vermoeden dat we nog weken op de oude bewoner moeten wachten, ze gaan eerst die discriminatie shit helemaal uitmelken bah![]()
waar is je bontje Amandaquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Je moet respect hebben voor alles wat leeft".
Graag on topic pietermansquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wil jij svp wat vaker posten?
Je avatar kan niet vaak genoeg voorbij komen!![]()
![]()
Ze mogen die iemand wel 10 ruggen betalen, in plaats van dat ze het zelf neer moeten tellen.quote:
"Your mother sucks cock in hell" en vervolgens draait haar hoofd 360 graden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Als ik Amanda zie moet ik steeds vaker aan de exorcist denken. Volgens mij komt ze binnekort nog een keer opste kop die fitness trap af
Met een straal kots uit haar bekquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Als ik Amanda zie moet ik steeds vaker aan de exorcist denken. Volgens mij komt ze binnekort nog een keer opste kop die fitness trap af
Wie meld zich aan?quote:De Miljonairs kunnen er wat van daar in De Gouden Kooi. Elke dag werken Palma en haar huishoudsters hard om de Villa schoon te houden. Nou kunnen zij nog wel een handje gebruiken...Zie jij er een uitdaging in om de Villa als een glimmend plaatje af te leveren? Meld je dan nu aan als huishoudster!
Verder zijn de Miljonairs nog op zoek naar een nieuw paardenmeisje. Ellen is top, maar zij is helaas tijdelijk. Kan jij paardrijles geven, weet je alles van paarden verzorgen en ben je er niet vies van om de stallen schoon te houden? Meld je dan nu aan als paardenmeisje!
Wat heeft hij misdaan ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
Wat een kwal die Piano leraar.
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef Lauzie het volgende:
ff offtopic..weet er iemand een goede site waar je pics kan hosten?
Aha schandequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n langharige piano kwal die constant met zijn haar loopt te swingen.
Het lijkt wel of jou streams voor lopen, bij mij zit ze gewoon nog in de tuinquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Amanda gaat nog even Palma afblaffen
onderbouw eens iets voor je gaat lopen afkraken......quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n langharige piano kwal die constant met zijn haar loopt te swingen.
Ja, Amanda is de vorige alweer vergetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef De_Moester het volgende:
gaan amanda en palma die discussie nog eens dunnetjes overdoen?
Die ervaring heb ik ook wel eens dat ik het eerst hier lees voordat het op de streams komtquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jou streams voor lopen, bij mij zit ze gewoon nog in de tuin![]()
Volgens mij heeft ie lang haar omdat je dan zijn oordopjes niet ziet zittenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee die komt dinsdagquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:28 schreef pullup het volgende:
Is dat Diana in de tuin ?
kan ie dan eindelijk beginnen met afvallen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:28 schreef Disana het volgende:
De steunzolen voor Jaap zijn gearriveerd?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda: Ik ben ook maar een mens.
NIETES!
[afbeelding]
Nou nee, het lijkt erop dat de schoenen ook nog niet stevig genoeg zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
kan ie dan eindelijk beginnen met afvallen?![]()
NIETES!
[afbeelding]
NIETES!
[afbeelding]
Heeft Wookie ook extentions... ????quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
NIETES!
[afbeelding]
Nee die heeft echt haar en het is nog mooier dan van snolliequote:
Jaap heeft helemaal geen manierenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef noa84 het volgende:
Niet te geloven hoe onbeleefd Jaap tegen die steunzolenman is.
Weet hij het weer beterquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef noa84 het volgende:
Niet te geloven hoe onbeleefd Jaap tegen die steunzolenman is.
Ik vond het vannacht anders ook aardig tenenkrommendquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef havefun het volgende:
Het gaat Huub's verstand te bovenn wat er de laatse 24 uur gebeurd is.
Ik vond Huub en Eric's pesterijen tegen Jaap eigenlijk soms nog wel verder gaan eerlijk gezegd.,
arme Chewbacca, je doet hem nu wel onrecht aan hoor!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
NIETES!
[afbeelding]
is toch iets anders als discriminatie..quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef havefun het volgende:
Het gaat Huub's verstand te bovenn wat er de laatse 24 uur gebeurd is.
Ik vond Huub en Eric's pesterijen tegen Jaap eigenlijk soms nog wel verder gaan eerlijk gezegd.,
Als ze daar nu alleen eens zelf mee begonquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Taurus het volgende:
Ze moeten zo'n 19-jarig dom meisje niet zo serieus nemen..![]()
Ze is moeilijk te negeren anders.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Taurus het volgende:
Dat discriminatiegelul is wel 'n beeeetje onzin hoor.. Natuurlijk heeft Amanda niks tegen homo's, ze roept alleen flikker en dat komt omdat dat gewoon 'n scheldwoord is en Amanda niet nadenkt bij wat 't betekent, ze zegt zelf al dat ze niets tegen homo's heeft, alleen wat tegen Eric. Ze moeten zo'n 19-jarig dom meisje niet zo serieus nemen..![]()
Ja dat zeker. Maar ik vond die keer dat Eric en Huub zo tegen Jaap tekeer gingen na het overlijden van Sylvia;s vader ook wel erg ver gaan. En daar hoor je ze dan niet meer over.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het vannacht anders ook aardig tenenkrommend
Een sancie is wel op z'n plaats vind ik hij heeft het diverse malen uitgelegd dat het verkeerd overkomt..en ze ging door.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Taurus het volgende:
Dat discriminatiegelul is wel 'n beeeetje onzin hoor.. Natuurlijk heeft Amanda niks tegen homo's, ze roept alleen flikker en dat komt omdat dat gewoon 'n scheldwoord is en Amanda niet nadenkt bij wat 't betekent, ze zegt zelf al dat ze niets tegen homo's heeft, alleen wat tegen Eric. Ze moeten zo'n 19-jarig dom meisje niet zo serieus nemen..![]()
Een exit is wel op zijn plaatsquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Een sancie is wel op z'n plaats vind ik hij heeft het diverse malen uitgelegd dat het verkeerd overkomt..en ze ging door.
Of het onzin is, dat bepaald een rechter. Zo werkt dat in Nederland.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:39 schreef Taurus het volgende:
En inderdaad, gigantisch hypocriet tevens, dat Huub Jaap helemaal platgescholden ( not) heeft wat betreft z'n overgewicht is ook niet netjes te noemen.
Onzinnig, dit. En Huub en Eric werken er nét zo hard aan mee. Distantieer je dan gewoon.. pff..![]()
Het gaat er ook om hoe Eric zich er bij voelt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Taurus het volgende:
Tsjaaaa, maar Sjon houdt nu eenmaal van extreme, vulgaire, en volledig a-sociale mensen ....quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft de verkeerde sportschoenen. Mooi, weer een excuus om niet te veel te sporten.
Shit happensquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:43 schreef getl0st het volgende:
Speculeer maar zoveel jullie willen.. hier wordt echt geen ene moer aan gedaan..
dussuhhh.. niet te veel hopen!
Niemand krijgt een sanctie en niemand verlaat de villa
Ja ok, DGK of 'achter' mag wel 's ingrijpen inderdaad, gezien Huub ook enorm veel sancties heeft gekregen voor alles wat hij heeft geflikt, (quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Een sancie is wel op z'n plaats vind ik hij heeft het diverse malen uitgelegd dat het verkeerd overkomt..en ze ging door.
Dat zou dan betekenen dat er niemand meer een normaal telefoongesprek zou kunnen voeren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:43 schreef getl0st het volgende:
Speculeer maar zoveel jullie willen.. hier wordt echt geen ene moer aan gedaan..
dussuhhh.. niet te veel hopen!
Niemand krijgt een sanctie en niemand verlaat de villa
Zo langzamerhand is het alleen maar shit wat we te zien en TE HOREN krijgenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat er niemand meer een normaal telefoongesprek zou kunnen voeren.
Dat kopstoten toegestaan zijn.
Dat 's nachts prikken met rietjes in iemands oor toegestaan is.
Dat je de stoel onder iemands kont vandaan mag trekken.
Dat Brian de hele dag voor nigger mag worden uitgescholden.
etc. etc.
Ik moet zeggen, ik vind niemand meer leuk daarzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo langzamerhand is het alleen maar shit wat we te zien en TE HOREN krijgen![]()
Dus als er nog FOKkerts zijn met een oogje op één van de miljonairs....quote:De Gouden Kooi - 05 april
13:53-Personeel Gezocht
Personeel GezochtDe Miljonairs kunnen er wat van daar in De Gouden Kooi. Elke dag werken Palma en haar huishoudsters hard om de Villa schoon te houden. Nou kunnen zij nog wel een handje gebruiken...Zie jij er een uitdaging in om de Villa als een glimmend plaatje af te leveren? Meld je dan nu aan als huishoudster!
Verder zijn de Miljonairs nog op zoek naar een nieuw paardenmeisje. Ellen is top, maar zij is helaas tijdelijk. Kan jij paardrijles geven, weet je alles van paarden verzorgen en ben je er niet vies van om de stallen schoon te houden? Meld je dan nu aan als paardenmeisje!
Rat was er zelf snel bij om Nena eruit te krijgen, dus nu is hij zelf de sjaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat er niemand meer een normaal telefoongesprek zou kunnen voeren.
Dat kopstoten toegestaan zijn.
Dat 's nachts prikken met rietjes in iemands oor toegestaan is.
Dat je de stoel onder iemands kont vandaan mag trekken.
Dat Brian de hele dag voor nigger mag worden uitgescholden.
etc. etc.
Ja formeel gezien wel ja.. Maar het gaat er ook om hoe iemand zich erbij opstelt en hoe snel je je zelf slachtoffer maakt, en daarin is Eric onzinnig bezig naar mijn mening. Er kunnen iedere dag duizenden extra aanklachten worden ingediend bij de rechter in Nederland, alleen dat gebeurt niet, en waarom niet? Omdat mensen ook gewoon zelf kunnen incasseren en zich sterk kunnen opstellen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het onzin is, dat bepaald een rechter. Zo werkt dat in Nederland.
Daar ben je vlot mee, dat heb ik al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik vind niemand meer leuk daarzo![]()
Dit heb ik een half uur geleden al geplaatstquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Van de 10-site:
[..]
Dus als er nog FOKkerts zijn met een oogje op één van de miljonairs....
Huub is nog steeds een geweldige kerel, in dat millieu ''hors categorie''quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik vind niemand meer leuk daarzo![]()
Misschien een doofstomme blindequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Van de 10-site:
[..]
Dus als er nog FOKkerts zijn met een oogje op één van de miljonairs....
Of Likkende Lassiequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:49 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Misschien een doofstomme blinde
Jij hoopt op wat spannendsquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:50 schreef Taurus het volgende:
ik hoorde cameramannen in gesprek volgens mij of niet?
Ik lees altijd over jouw postings heen. Zou dat een reden hebben?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:48 brabbelde NotoriousJw het volgende:
[..]
Dit heb ik een half uur geleden al geplaatst
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik lees altijd over jouw postings heen. Zou dat een reden hebben?![]()
duss....... iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef maril het volgende:
Waarom schreeuwt iedereen hier nu over discriminatie terwijl dit al maanden gebeurd in de gouden kooi. Baviannenfam. vuile vieze Antiliaan, Je zou 60 jaar geleden ineen concentratiekamp hebben gezeten vw je vetzijn. ect ect, blijft natuurlijk wel staan hoe zielig Amanda is.
maar de rest doet er niet voor onder.
Huub is idd de Witte Raaf in het gezelschap, al heeft ook hij wel wat zwarte vlekjes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub is nog steeds een geweldige kerel, in dat millieu ''hors categorie''![]()
Heintje Davids spuit ook weer eens modderquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef maril het volgende:
Waarom schreeuwt iedereen hier nu over discriminatie terwijl dit al maanden gebeurd in de gouden kooi. Baviannenfam. vuile vieze Antiliaan, Je zou 60 jaar geleden ineen concentratiekamp hebben gezeten vw je vetzijn. ect ect, blijft natuurlijk wel staan hoe zielig Amanda is.
maar de rest doet er niet voor onder.
al wat ouder, maar zeker goed gemaaktquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dat paravlieg filmpje is echt lachen![]()
![]()
Duidelijk filmpje, wat precies weergeeft hoe ontzettend laag Brrrian is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:48 schreef Yollie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=kopstoot+brian
wil je een lintje ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:48 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Dit heb ik een half uur geleden al geplaatst
Maak je er maar niet meer druk om.. zelfs al zou hij geschopt hebben en huub zijn been gebroken hadden ze gezegd dat brian niet aan voetjevrijen moet doen.. en volgende keer van hem moet afblijven.. WANT ANDERS!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Duidelijk filmpje, wat precies weergeeft hoe ontzettend laag Brrrian is.
Brian knijpt Huub in zijn borst, terwijl hij zegt: " Ga je knijpen?!"
Brian geeft Huub een kopstoot en zegt meteen daarna: "Wat ga je doen, ga je kopstoten geven?"
Brian, legt zijn eigen daden steevast in de schoenen van een ander. En komt er op die manier ook iedere keer mee weg. Zo zal het ook nu wel weer gaan, de redactie is met 60 camera's ziende blind.
Valt me wel op dat ze een zender hebben. Heeft toch niet iedereen die rondom de villa aan het werk is of wel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:02 schreef rebellious_angel het volgende:
wel leuke gasten die tuinmannen...
Amandel, Japio vannacht bij Eric....quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:05 schreef Spoko het volgende:
wat las ik net, rietjes in oren prikken tijdens het slapen? wie, wanneer?
Ja ik ben ook wel weer toe aan wat gekrijs van Amandaquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:05 schreef FSR het volgende:
het lijken een beetje verkapte streamlocks..
ik dacht iets te lezen over huub en eric bij jaapquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:05 schreef Spoko het volgende:
wat las ik net, rietjes in oren prikken tijdens het slapen? wie, wanneer?
ik geniet wel ff van de rust van die 2... en de tuin hier zou ook wel een paar van die vakkrachten kunnen gebruiken...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel weer toe aan wat gekrijs van Amanda![]()
te smerig voor woorden..ongelofelijk....woorden schieten me te kort...laagvloers...EXIT IMHO...quote:
Ik eerder iets van:quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel weer toe aan wat gekrijs van Amanda![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |