Nee hij is wel een crimineel. is dat ook genoeg ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef BBW het volgende:
[..]
Jij bent zeker een antiliaan, of iig zwart, misschien nog wel een wigger....
das waar ....maar als ik me in haar situatie verplaats zou ik ook vaak denken ....lekker belangrijk ..zoek het ff lekker uit met jullie zooitje........stelletje kleuters.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:05 schreef Torment het volgende:
[..]
Bedoel er ook niets negatiefs mee, ze is alleen praktisch nooit in beeld wat enigszins wel jammer is. Zou haar wel wat vaker op de voorgrond willen zien
Dat is dan ook niet zo moeilijk aangezien het daarbinnen volledig leeg is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef Judah het volgende:
Alles gaat er bij haar het ene oor in, het andere weer uit.
Hahahaha, jij hebt net zoveel hersencellen als Amoebe of hoe zit hetquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef NotoriousJw het volgende:
Is Natasia nou echt zo stom? Wat begrijpt ze nou niet...Amanda heeft nu al 100x gezegd: het zijn mijn honden...klaar.....
Palma zei daarstraks tegen Jaap dat Amanda ongesteld moest worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:09 schreef FdW het volgende:
Straks krijgen we nog het excuus dat Delly ongesteld is.
Zulk verschrikkelijk wangedrag kan er alleen maar uitkomen wanneer het erin zit.![]()
Ja Palma is best wel een geile tante hoor !quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Het gesprek op stream 3 is ook leuk om te volgen.
ow let op hier iemand die aandacht wil.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef kingsmebber het volgende:
Amanda is eigenlijk best wel tof ! Brian eigenlijk ook wel.
![]()
![]()
Dus. Omdat het háár honden zijn, mag je geen commentaar geven op de manier waarop ze met háár honden omgaat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:15 schreef NotoriousJw het volgende:
Natasiaa HET ZIJN HAAR HONDEN...........WTF BEGRIJP JE NOU NIET STOM KIND?!
Thanks !quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ow let op hier iemand die aandacht wil.![]()
![]()
![]()
En jij bent ook wel schattigquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef kingsmebber het volgende:
Amanda is eigenlijk best wel tof ! Brian eigenlijk ook wel.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |