Op zich wel, daar ben ik het mee eens, maar deze momenten komen met Palma wel vaker voor en soms ook op een hinderlijke manier....quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:55 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ze heeft in de discussie met Amanda anders wel gelijk
ja maak me dagquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk dat het scenario als volgt is: Snollie krijgt een brief waarin staat dat ze vanavond nog de villa moet verlaten, ze wordt opgewacht door Nena bij de poort, die neemt dan haar plaats weer in, een soort deja-vu![]()
Hij had er makkelijk kunnen neuken maar ze was te ladderzat..toen heeft Brian het maar gedaan! Respect voor hoeren heet dat!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:52 schreef NotoriousJw het volgende:
Het zit Huub zo diep dat hij haar neit even lekker heeft kunnen neuken, zielig kaboutaa
Van mij mogen ze blijven. Liever dit dan een Amanda die 14 uur op een dag in de kapsalon zit en de andere 10 uur haar tieten laat zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja die lijken daar niet erg op hun plek he
Jij bent zeker een antiliaan, of iig zwart, misschien nog wel een wigger....quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Samen met Palma, Kaboutaaa en FLikkaaa
Tering nu je het zegt? Waar komt deze blinde woede van haar ineens vandaan ik dacht al dat het door de toneelhaak kwam.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik ook, want ze intervenieert op een vervelende manier, ook laatst met die onbenullige Lieke-clash waar ze nog zendtijd aan geven ook![]()
Dat heet vermaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Op zich wel, daar ben ik het mee eens, maar deze momenten komen met Palma wel vaker voor en soms ook op een hinderlijke manier....
nee gezellig over met natasia en rat..................joepiequote:Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Samen met Palma, Kaboutaaa en FLikkaaa
Dag in dag uit.. ik snap sowieso niet waarom die honden uberhaupt aangeboden werden door haar..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef schatje het volgende:
Amanda is natuurlijk gewend dat anderen haar hondjes eten geven. Dit gaat dus vaker voorkomen.
Ontopic please..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef BBW het volgende:
[..]
Jij bent zeker een antiliaan, of iig zwart, misschien nog wel een wigger....
Da's 't enige wat ik wel met je eens benquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef NotoriousJw het volgende:
Ow daar is saaaaieeee Sylviaa....
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef donpsp het volgende:
[..]
Da's 't enige wat ik wel met je eens ben
Hey, daar hebben we de fan van Brain weer, loooooooooooooserquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef NotoriousJw het volgende:
Om over de fan van Huub maar niet te sprekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:01 schreef Napster het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we de fan van Brain weer, loooooooooooooser
sylvia is de enigste normale persoon nog in het huis............................hoe saai dan ook!!! NORMAAL dus ...........zoals jij en ik ......................mag ik dan hopen voor jequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:00 schreef Torment het volgende:
Wie is Sylvia?
Fan zijn van een criminele allochtoon, tenzij je er zelf een bent is het best triest.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Om over de fan van Huub maar niet te spreken![]()
heeeeeeeeeeeeeel triestquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef BBW het volgende:
[..]
Fan zijn van een criminele allochtoon, tenzij je er zelf een bent is het best triest.
En dat is best jammerquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef donpsp het volgende:
Die hele disciminatie shit slaat wel goed over op de COS zeg...
Sylia is goed bezig, door zich te distantieren van allesquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef milk-shake het volgende:
[..]
sylvia is de enigste normale persoon nog in het huis............................hoe saai dan ook!!! NORMAAL dus ...........zoals jij en ik ......................mag ik dan hopen voor je![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef NotoriousJw het volgende:
Bedoel er ook niets negatiefs mee, ze is alleen praktisch nooit in beeld wat enigszins wel jammer is. Zou haar wel wat vaker op de voorgrond willen zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef milk-shake het volgende:
[..]
sylvia is de enigste normale persoon nog in het huis............................hoe saai dan ook!!! NORMAAL dus ...........zoals jij en ik ......................mag ik dan hopen voor je![]()
![]()
En als er in de Gouden Kooi twee duidelijke kampen staan slaat dat ook goed over op de COS;)quote:
het best triest is geen normaal (correct) nederlands en crimineel is ie niet, omdat hij er anders nooit ingezet wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef BBW het volgende:
[..]
Fan zijn van een criminele allochtoon, tenzij je er zelf een bent is het best triest.
Je user name zegt al genoeg een Wigger of een allochtoon.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef NotoriousJw het volgende:
Japiooooo !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |