Hey, daar hebben we de fan van Brain weer, loooooooooooooserquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef NotoriousJw het volgende:
Ow daar is saaaaieeee Sylviaa....
Om over de fan van Huub maar niet te sprekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:01 schreef Napster het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we de fan van Brain weer, loooooooooooooser
sylvia is de enigste normale persoon nog in het huis............................hoe saai dan ook!!! NORMAAL dus ...........zoals jij en ik ......................mag ik dan hopen voor jequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:00 schreef Torment het volgende:
Wie is Sylvia?
Fan zijn van een criminele allochtoon, tenzij je er zelf een bent is het best triest.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Om over de fan van Huub maar niet te spreken![]()
heeeeeeeeeeeeeel triestquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef BBW het volgende:
[..]
Fan zijn van een criminele allochtoon, tenzij je er zelf een bent is het best triest.
En dat is best jammerquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef donpsp het volgende:
Die hele disciminatie shit slaat wel goed over op de COS zeg...
Sylia is goed bezig, door zich te distantieren van allesquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef milk-shake het volgende:
[..]
sylvia is de enigste normale persoon nog in het huis............................hoe saai dan ook!!! NORMAAL dus ...........zoals jij en ik ......................mag ik dan hopen voor je![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef NotoriousJw het volgende:
Ow daar is saaaaieeee Sylviaa....
Bedoel er ook niets negatiefs mee, ze is alleen praktisch nooit in beeld wat enigszins wel jammer is. Zou haar wel wat vaker op de voorgrond willen zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef milk-shake het volgende:
[..]
sylvia is de enigste normale persoon nog in het huis............................hoe saai dan ook!!! NORMAAL dus ...........zoals jij en ik ......................mag ik dan hopen voor je![]()
![]()
En als er in de Gouden Kooi twee duidelijke kampen staan slaat dat ook goed over op de COS;)quote:
het best triest is geen normaal (correct) nederlands en crimineel is ie niet, omdat hij er anders nooit ingezet wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef BBW het volgende:
[..]
Fan zijn van een criminele allochtoon, tenzij je er zelf een bent is het best triest.
Je user name zegt al genoeg een Wigger of een allochtoon.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef NotoriousJw het volgende:
Japiooooo !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |