dat zou best kunnen...............quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het nare vermoeden dat we nog weken op de oude bewoner moeten wachten, ze gaan eerst die discriminatie shit helemaal uitmelken bah![]()
In de oor waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:17 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Sylvia heeft vroeger dieren getattooeerd
bij deze.......................quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Thanks !Willen we dat niet allemaal dan ?!
![]()
Wil jij svp wat vaker posten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:09 schreef FdW het volgende:
Straks krijgen we nog het excuus dat Delly ongesteld is.
Zulk verschrikkelijk wangedrag kan er alleen maar uitkomen wanneer het erin zit.![]()
De man in de bosjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Uhmm wie is 'bas' ?
van adriaan???quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Uhmm wie is 'bas' ?
Benji was toch ook geen chihuahua?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef spookdiertje het volgende:
nee , ze blaffen niet zo als benji
ALS .. iemand nu nog zin heeft ??quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het nare vermoeden dat we nog weken op de oude bewoner moeten wachten, ze gaan eerst die discriminatie shit helemaal uitmelken bah![]()
waar is je bontje Amandaquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Je moet respect hebben voor alles wat leeft".
Graag on topic pietermansquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wil jij svp wat vaker posten?
Je avatar kan niet vaak genoeg voorbij komen!![]()
![]()
Ze mogen die iemand wel 10 ruggen betalen, in plaats van dat ze het zelf neer moeten tellen.quote:
"Your mother sucks cock in hell" en vervolgens draait haar hoofd 360 graden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Als ik Amanda zie moet ik steeds vaker aan de exorcist denken. Volgens mij komt ze binnekort nog een keer opste kop die fitness trap af
Met een straal kots uit haar bekquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef havefun het volgende:
Als ik Amanda zie moet ik steeds vaker aan de exorcist denken. Volgens mij komt ze binnekort nog een keer opste kop die fitness trap af
Wie meld zich aan?quote:De Miljonairs kunnen er wat van daar in De Gouden Kooi. Elke dag werken Palma en haar huishoudsters hard om de Villa schoon te houden. Nou kunnen zij nog wel een handje gebruiken...Zie jij er een uitdaging in om de Villa als een glimmend plaatje af te leveren? Meld je dan nu aan als huishoudster!
Verder zijn de Miljonairs nog op zoek naar een nieuw paardenmeisje. Ellen is top, maar zij is helaas tijdelijk. Kan jij paardrijles geven, weet je alles van paarden verzorgen en ben je er niet vies van om de stallen schoon te houden? Meld je dan nu aan als paardenmeisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |