Wat heeft hij misdaan ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
Wat een kwal die Piano leraar.
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef Lauzie het volgende:
ff offtopic..weet er iemand een goede site waar je pics kan hosten?
Aha schandequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n langharige piano kwal die constant met zijn haar loopt te swingen.
Het lijkt wel of jou streams voor lopen, bij mij zit ze gewoon nog in de tuinquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Amanda gaat nog even Palma afblaffen
onderbouw eens iets voor je gaat lopen afkraken......quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n langharige piano kwal die constant met zijn haar loopt te swingen.
Ja, Amanda is de vorige alweer vergetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef De_Moester het volgende:
gaan amanda en palma die discussie nog eens dunnetjes overdoen?
Die ervaring heb ik ook wel eens dat ik het eerst hier lees voordat het op de streams komtquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jou streams voor lopen, bij mij zit ze gewoon nog in de tuin![]()
Volgens mij heeft ie lang haar omdat je dan zijn oordopjes niet ziet zittenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee die komt dinsdagquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:28 schreef pullup het volgende:
Is dat Diana in de tuin ?
kan ie dan eindelijk beginnen met afvallen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:28 schreef Disana het volgende:
De steunzolen voor Jaap zijn gearriveerd?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda: Ik ben ook maar een mens.
NIETES!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |