Wat heeft hij misdaan ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef havefun het volgende:
Wat een kwal die Piano leraar.
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef Lauzie het volgende:
ff offtopic..weet er iemand een goede site waar je pics kan hosten?
Aha schandequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n langharige piano kwal die constant met zijn haar loopt te swingen.
Het lijkt wel of jou streams voor lopen, bij mij zit ze gewoon nog in de tuinquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Amanda gaat nog even Palma afblaffen
onderbouw eens iets voor je gaat lopen afkraken......quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n langharige piano kwal die constant met zijn haar loopt te swingen.
Ja, Amanda is de vorige alweer vergetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef De_Moester het volgende:
gaan amanda en palma die discussie nog eens dunnetjes overdoen?
Die ervaring heb ik ook wel eens dat ik het eerst hier lees voordat het op de streams komtquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jou streams voor lopen, bij mij zit ze gewoon nog in de tuin![]()
Volgens mij heeft ie lang haar omdat je dan zijn oordopjes niet ziet zittenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee die komt dinsdagquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:28 schreef pullup het volgende:
Is dat Diana in de tuin ?
kan ie dan eindelijk beginnen met afvallen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:28 schreef Disana het volgende:
De steunzolen voor Jaap zijn gearriveerd?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda: Ik ben ook maar een mens.
NIETES!
[afbeelding]
Nou nee, het lijkt erop dat de schoenen ook nog niet stevig genoeg zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
kan ie dan eindelijk beginnen met afvallen?![]()
NIETES!
[afbeelding]
NIETES!
[afbeelding]
Heeft Wookie ook extentions... ????quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
NIETES!
[afbeelding]
Nee die heeft echt haar en het is nog mooier dan van snolliequote:
Jaap heeft helemaal geen manierenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef noa84 het volgende:
Niet te geloven hoe onbeleefd Jaap tegen die steunzolenman is.
Weet hij het weer beterquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef noa84 het volgende:
Niet te geloven hoe onbeleefd Jaap tegen die steunzolenman is.
Ik vond het vannacht anders ook aardig tenenkrommendquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef havefun het volgende:
Het gaat Huub's verstand te bovenn wat er de laatse 24 uur gebeurd is.
Ik vond Huub en Eric's pesterijen tegen Jaap eigenlijk soms nog wel verder gaan eerlijk gezegd.,
arme Chewbacca, je doet hem nu wel onrecht aan hoor!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
NIETES!
[afbeelding]
is toch iets anders als discriminatie..quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef havefun het volgende:
Het gaat Huub's verstand te bovenn wat er de laatse 24 uur gebeurd is.
Ik vond Huub en Eric's pesterijen tegen Jaap eigenlijk soms nog wel verder gaan eerlijk gezegd.,
Als ze daar nu alleen eens zelf mee begonquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Taurus het volgende:
Ze moeten zo'n 19-jarig dom meisje niet zo serieus nemen..![]()
Ze is moeilijk te negeren anders.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Taurus het volgende:
Dat discriminatiegelul is wel 'n beeeetje onzin hoor.. Natuurlijk heeft Amanda niks tegen homo's, ze roept alleen flikker en dat komt omdat dat gewoon 'n scheldwoord is en Amanda niet nadenkt bij wat 't betekent, ze zegt zelf al dat ze niets tegen homo's heeft, alleen wat tegen Eric. Ze moeten zo'n 19-jarig dom meisje niet zo serieus nemen..![]()
Ja dat zeker. Maar ik vond die keer dat Eric en Huub zo tegen Jaap tekeer gingen na het overlijden van Sylvia;s vader ook wel erg ver gaan. En daar hoor je ze dan niet meer over.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het vannacht anders ook aardig tenenkrommend
Een sancie is wel op z'n plaats vind ik hij heeft het diverse malen uitgelegd dat het verkeerd overkomt..en ze ging door.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Taurus het volgende:
Dat discriminatiegelul is wel 'n beeeetje onzin hoor.. Natuurlijk heeft Amanda niks tegen homo's, ze roept alleen flikker en dat komt omdat dat gewoon 'n scheldwoord is en Amanda niet nadenkt bij wat 't betekent, ze zegt zelf al dat ze niets tegen homo's heeft, alleen wat tegen Eric. Ze moeten zo'n 19-jarig dom meisje niet zo serieus nemen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |