het kleuterklasje is naar bed...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk zijn de 'anderen' uit de masterbedroom weggestuurd.
Zeg je dat tegen alle doven hier??quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:09 schreef demins het volgende:
Er is weer beeld!
De propaganda van VOL neemt nu ook bezit van fok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Heb je her wel gezien dan? Die van Huub kwam niet in de buurt van een kopstoot. Die van Brian was er overduidelijk een. En dat zeg ik echt niet om dat ik huub fan ben maar gewoon omdat dat overduidelijk was.
Op sommige momenten deed hij zelfs lekker meequote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric spreekt Huub aan over dat hij hem afvalt. Niemand doet wat volgens Eric
Als je een echte kopstoot krijgt ga je wel gestrektquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:10 schreef APK het volgende:
De propaganda van VOL neemt nu ook bezit van fok.![]()
Brian duwde Huub's hoofd weg met zijn hoofd, wegduwen mag.
Klaar.
Pssst... "Veulen"quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee Brian gaf een kopstoot maar was wel uitgelokt door Huub. Maar goed ik hoop dat die hoer word doodgeslagen...vies stinkende delletje dat ze is.
Iemand gaf me een samenvatting van de avond..volgens mij voelen of poeken ik ben het vergeten maar bedankt..ik ben zo lazerus!
Nee, hondjes...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef anno-i-mus het volgende:
niet konijnen????
Eric deed gisteren min of meer hetzelfde in de keuken toen Brian en Jaap met Huub bezig waren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is niet in de stemming.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef anno-i-mus het volgende:
niet konijnen????
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:13 schreef schatje het volgende:
Eric deed gisteren min of meer hetzelfde in de keuken toen Brian en Jaap met Huub bezig waren.
Ja, dat is ook waar. Huub werd haast platgewalst door Jaap, en Eric bleef gewoon zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric deed gisteren min of meer hetzelfde in de keuken toen Brian en Jaap met Huub bezig waren.
Ik weet dat jij liever op users reageert dan op de streams, maar ik zal antwoorden. Ja, ik vind vanavond het dieptepunt in 8 jaar reality. Ik vond Huub's acties en scheldpartijen richting Jaap ook beneden alle peil, maar die kwamen (wat mij betreft) niet in de buurt van wat Amanda er allemaal heeft uitgegooid vandaag. Ik heb echt meerdere keren de streams van ellende uitgezet. Het is okee dat jij je er blijkbaar niet aan stoort of de motivaties van andere in twijfel trekt, maar ik stoor me echt wel aan de uitlatingen van Amanda. En dat de redactie van dit programma daar niets aan wenst te doen vind ik tragisch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom was dit zo'n dieptepunt
Zijn de dronken acties van Huub en 'de nacht van Jaap' collectief gewist uit het fokgeheugen
Zowieso een officiele waarschuwing..het filmpje wat ik zag was in slomo..dus misschien ging het in real time wel heel snel..ik weet het niet. Waarschuwing is zowieso op zijn plaats.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe graag ik Brian weg wil hebben, dit is niet erg genoeg helaas.
Inderdaad, ga eens een avondje stappen in Manchester of Newcastle, dan weet je wel beter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Als je een echte kopstoot krijgt ga je wel gestrekt![]()
Logisch ........ Amanda heeft nu dat luttekikkertje tussen haar benen.quote:
Errrrric flikkert over het woord flikkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:14 schreef Ifa het volgende:
Er is weer beeld en Eric is zwaaaar gekwetst, haalt de hele geschiedenis van homo discriminatie erbij (door mensen als Amanda en Jaap) en voelde zich deze avond heel erg alleen.
Och god, kunnen we even het filmpje krijgen van hoe Eric met een slapende Huub speelt of de talloze momenten waarop Huub en Eric Jaap zitten te treiteren met zijn dik-zijn etc.
Wat een hypocriete valse nicht.
Hey homofoob. Dikke kus, wat kon je goed zuigen op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:16 schreef Borga het volgende:
[..]
Errrrric flikkert over het woord flikker
Huub vroeg vanavond nog aan Eric of het wel ging en gaf hem een dikke knuffel. Had Huub dan ruzie moeten maken met de anderen? Die had zijn portie ook al gehad vanavond.. toen was er ook niemand die er tussen sprong toch?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hallo, ga ff niet generaliserenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
De propaganda van VOL neemt nu ook bezit van fok.![]()
Brian duwde Huub's hoofd weg met zijn hoofd, wegduwen mag.
Klaar.
Niks aan doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever op users reageert dan op de streams, maar ik zal antwoorden. Ja, ik vind vanavond het dieptepunt in 8 jaar reality. Ik vond Huub's acties en scheldpartijen richting Jaap ook beneden alle peil, maar die kwamen (wat mij betreft) niet in de buurt van wat Amanda er allemaal heeft uitgegooid vandaag. Ik heb echt meerdere keren de streams van ellende uitgezet. Het is okee dat jij je er blijkbaar niet aan stoort of de motivaties van andere in twijfel trekt, maar ik stoor me echt wel aan de uitlatingen van Amanda. En dat de redactie van dit programma daar niets aan wenst te doen vind ik tragisch.
Wel opvallend dat jij dit soort opmerking richting Eric wel okee schijnt te vinden. Maar dat jij dit soort opmerkingen hetzelfde schijnt te vinden als opmerkingen over de omvang van Jaap is jouw goed recht natuurlijk.
En ook de reactie van Huub dat hi het prima vindt dan graag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:14 schreef Ifa het volgende:
Och god, kunnen we even het filmpje krijgen van hoe Eric met een slapende Huub speelt of de talloze momenten waarop Huub en Eric Jaap zitten te treiteren met zijn dik-zijn etc.
Maar goed de kopstoot van Brian kwam bij Huub even hard aan als de trap van Nena bij Brian..je voelt het even maar that's it..dan was het dus ook oneerlijk dat Nena weg moest.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Inderdaad, ga eens een avondje stappen in Manchester of Newcastle, dan weet je wel beter.![]()
Ok waarschuwing, duidelijke zaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
HAHA er word gewoon gerookt op de slaapkamer.
Ze hebben hem geadviseerd aangifte te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks aan doen
Ze hebben hem de politie laten bellen, dat vind ik pas tragisch.
LOL> Wat denk je hoe erg ze in de fout gaan als ze hem belemmeren de politie te bellenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks aan doen
Ze hebben hem de politie laten bellen, dat vind ik pas tragisch.
Dat zeg ik tragischquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben hem geadviseerd aangifte te doen.
ach kopstotenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:01 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als er officiele waarschuwingen komen voor de kopstoten (zie filmpje op DGK site) dan betekent dit voor Brian zijn eerste, maar voor Huub zijn tweede waarschuwing = exit! Dat zal niet de bedoeling zijn, maar net als de vorige keer zal dit voorval wel niet leiden tot waarschuwingen. Eerst moet er dan nog met Bacardi-cola's gegooid worden........ Pffff, het zal nog wel even duren voordat de oud-miljonair opnieuw de villa binnenkomt want ze hebben weer beeldmateriaal voor zeker een week! Ach, stop een aantal maanden zoveel mensen 24/7 bij elkaar in een huis waarin het een spel is om elkaar weg te krijgen...... hoezo kun je dit soort ongein van vandaag dan niet verwachten!!
Die doet naar eigen zeggen voor 2 miel alles, dus....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook de reactie van Huub dat hi het prima vindt dan graag.
ABSOLUTE EXIT! En anders gewoon andere media even op de hoogte brengen dat er overduidelijk met twee maten wordt gemeten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar goed de kopstoot van Brian kwam bij Huub even hard aan als de trap van Nena bij Brian..je voelt het even maar that's it..dan was het dus ook oneerlijk dat Nena weg moest.
Helemaal mee eens, maar ik denk dat Eric even overhoop mijn zijn gevoel ligt... (gezien alles wat er gebeurd is vandaag)quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub vroeg vanavond nog aan Eric of het wel ging en gaf hem een dikke knuffel. Had Huub dan ruzie moeten maken met de anderen? Die had zijn portie ook al gehad vanavond.. toen was er ook niemand die er tussen sprong toch?!
Asje...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Iemand gaf me een samenvatting van de avond..volgens mij voelen of poeken ik ben het vergeten maar bedankt..ik ben zo lazerus!
Klopt ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub vroeg vanavond nog aan Eric of het wel ging en gaf hem een dikke knuffel. Had Huub dan ruzie moeten maken met de anderen? Die had zijn portie ook al gehad vanavond.. toen was er ook niemand die er tussen sprong toch?!
Man, ik geef gewoon een ontopic reactie, jij maakt het persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat jij liever op users reageert dan op de streams, maar ik zal antwoorden. Ja, ik vind vanavond het dieptepunt in 8 jaar reality. Ik vond Huub's acties en scheldpartijen richting Jaap ook beneden alle peil, maar die kwamen (wat mij betreft) niet in de buurt van wat Amanda er allemaal heeft uitgegooid vandaag. Ik heb echt meerdere keren de streams van ellende uitgezet. Het is okee dat jij je er blijkbaar niet aan stoort of de motivaties van andere in twijfel trekt, maar ik stoor me echt wel aan de uitlatingen van Amanda. En dat de redactie van dit programma daar niets aan wenst te doen vind ik tragisch.
Wel opvallend dat jij dit soort opmerking richting Eric wel okee schijnt te vinden. Maar dat jij dit soort opmerkingen hetzelfde schijnt te vinden als opmerkingen over de omvang van Jaap is jouw goed recht natuurlijk.
Waarom? Als hij dat zo voelt dan moet die gewoon aangifte doen.quote:
Mwoah hun bepalen of ze de telefoonlijn daarvoor open gooienquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL> Wat denk je hoe erg ze in de fout gaan als ze hem belemmeren de politie te bellen
Voorspel je goedmaaksex?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
Best grappig dit. Tis net een getrouwd stel! hahaha
Daarom komt ze waarschijnlijk terug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed de kopstoot van Brian kwam bij Huub even hard aan als de trap van Nena bij Brian..je voelt het even maar that's it..dan was het dus ook oneerlijk dat Nena weg moest.
Eric heeft natuurlijk ook het recht het anders te beleven...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
Huub legt het goed uit.. maar Eric lijkt het niet te (willen) begrijpen.
Huub is nog wakker hoorquote:
Maar ze hebben wel gewonnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat de strijd om de slaapkamer volkomen voorbij lijkt te zijn.
Het is wel duidelijk dat de redactie heet ingegrepen om escalatie te verhinderen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat de strijd om de slaapkamer volkomen voorbij lijkt te zijn.
Bijna maar dat gaat Huub denk ik net iets te ver...alhoewel...quote:
Eric nog te overstuur/opgefoktquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
Huub legt het goed uit.. maar Eric lijkt het niet te (willen) begrijpen.
Woonde....ze is nu dakloos, en logeert nu tijdelijk in DKG. Over een tijdje kun je haar met AH tasjes en haar twee hondjes zien lopen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn al veel reacties op gaysites als de gaykrant waar Amanda echt afgemaakt word..ik reed nog langs het leidseplein vanavond (althans degene met wie ik was) en ik dacht..."hier woont die kuthoer"
Whehe echt wel!! Dit soort "ruzies"kan je alleen maar hebben als je van elkaar houdt. Ze durven iig tegen elkaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
Best grappig dit. Tis net een getrouwd stel! hahaha
Errrric is een sneuERRRRRICjequote:
Sylvia hoeft de MB niet en Brian heeft m al een maand of 4 gehad....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
waarom mogen de andere niet boven slapen? Stijn krijg de ********![]()
Hebben ze in noord ook een leidsepleinquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn al veel reacties op gaysites als de gaykrant waar Amanda echt afgemaakt word..ik reed nog langs het leidseplein vanavond (althans degene met wie ik was) en ik dacht..."hier woont die kuthoer"
Ja, gelukkig hebben ze ingegrepen. Al is het veel te laat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat de redactie heet ingegrepen om escalatie te verhinderen.
Eric hangt gewoon het zielige slachtoffer uit. Hij heeft in andere gevallen Huub al een paar keer afgevallen (het wakker maken van Sylvia door Lieke b.v.).quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
Huub, ik werd al waterboy genoemd, waarom moet je dat bevestigen vraagt Eric.
Huub heeft er meteen een idee achter, speltechnisch,
Eric voelt zich in de zeik genomen.
ik snap je niet eendquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben ze in noord ook een leidseplein
Ze schijnt een niet al te prettige vrienden/familie kring te hebben. Huub zou best eens echt risico kunnen lopen als hij er uit gaat. Dat zijn ook allemaal van die uitlatingen die je denk ik niet moet onderschatten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:25 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Woonde....ze is nu dakloos, en logeert nu tijdelijk in DKG. Over een tijdje kun je haar met AH tasjes en haar twee hondjes zien lopen in Amsterdam.
Een lid van de band The Waterboysquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
wat is een waterboy?
Ik snap Eric wel hoor. Huub had Eric nooit moeten laten vallen in de discussie. Het was immers 3 (Amanda, Jaap, Brain) tegen Eric. Niet dat je Amanda helemaal kan meetellen. Nooit meer naar benee ole ole!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe echt wel!! Dit soort "ruzies"kan je alleen maar hebben als je van elkaar houdt. Ze durven iig tegen elkaar.
En ik zie HE in de MB dus die slag hebben ze iig gewonnen
Een boy die glaasjes water haalt voor z'n baas.......quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
wat is een waterboy?
Kan ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een boy die glaasjes water haalt voor z'n baas.......
Pas op, dadelijk heb je de Bond voor Stotteraars op je dak.quote:
Voor zover ik weet woont ze in noord en niet op het leidse...quote:
juist, Jaap dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze woonde bij het leidse met rogier..je weet wel...die haar dumptequote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor zover ik weet woont ze in noord en niet op het leidse...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef Ifa het volgende:
[..]
Pas op, dadelijk heb je de Bond voor Stotteraars op je dak.
Erg hè. Misschien komt dat wel omdat hij goed wil nadenken over wat hij zegt.quote:
'quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
wat is een waterboy?
Als ie slim was zou ie denken en praten wat beter van elkaar scheiden. Hij kan het ene toch na het andere doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erg hè. Misschien komt dat wel omdat hij goed wil nadenken over wat hij zegt.
Ben jij nog aan het nadenken over mijn reactie op die persoonlijke aanval op mij?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Nou het enige wat eruit komt gaat over speltactiek, hij begrijpt geloof ik niet dat eric hier wereldleed in zietquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees die zin nou nog eens rustig over...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
aha.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de streams te maken ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij nog aan het nadenken over jouw reactie op die persoonlijke aanval op mij?
Natuurlijk, Huub heeft het toch altijd gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef Clank het volgende:
Heeft Huub het nou allemaal gedaan vanavond??
Niks. Die aanval ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat heeft dat met de streams te maken ?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik dacht dat Huub hoog honkbalde, ik heb hoofdklasse gespeeld en zijn slaggemiddelde is echt CRAP...hij kreeg wel megaveel keer vierwijd dus hij zag de bal wel goed..maar komt ook door zijn lengte..moeilijker om slag te gooien.
Je wordt natuurlijk ook niet voor niks scheidsrechter hequote:Op vrijdag 6 april 2007 02:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik dacht dat Huub hoog honkbalde, ik heb hoofdklasse gespeeld en zijn slaggemiddelde is echt CRAP...hij kreeg wel megaveel keer vierwijd dus hij zag de bal wel goed..maar komt ook door zijn lengte..moeilijker om slag te gooien.
Bij honkbal kan je niet in het doel staanquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je wordt natuurlijk ook niet voor niks scheidsrechter he
Huub was toch heel sterk in het stelen van honks en kon goed sprinten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Uit 86 slagbeurten slechts 11 keer een honkslag is er weinig maar 31 keer vierwijd dan is hij wel een goede tactische speler.
Leg je eerst even de spelregels uit, dan heb ik er ook wat aan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Uit 86 slagbeurten slechts 11 keer een honkslag is er weinig maar 31 keer vierwijd dan is hij wel een goede tactische speler.
Als je 86 keer aan slag komt en je slaat maar 11 keer een honkslag , dus dat je door de bal te raken het 1e honk bereikt, is erg weinig. Bij de adspiranten had ik bijvoorveeld rond de 80 procent. Maar omdat Huub klein is is het moeilijk om een slagbal te gooien (een goede bal) omdat de ruimte tussen schouders en knie kleiner is, zeker als je in de slaghouding staat..dat doet ie dan weer wel goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:40 schreef demins het volgende:
[..]
Leg je eerst even de spelregels uit, dan heb ik er ook wat aan...![]()
Jups dat is ook belangrijk en in veel slagbeurten kwam hij door de 4wijd op het honk..maar hoe hoger je speelt hoe sneller ze wel slag gooien dus hoe minder 4 wijd je krijgt dus hoe minder hij op de honken zou komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub was toch heel sterk in het stelen van honks en kon goed sprinten.
Verdomd, ik begrijp het!!! En dat in jouw toestand! Chapeau!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als je 86 keer aan slag komt en je slaat maar 11 keer een honkslag , dus dat je door de bal te raken het 1e honk bereikt, is erg weinig. Bij de adspiranten had ik bijvoorveeld rond de 80 procent. Maar omdat Huub klein is is het moeilijk om een slagbal te gooien (een goede bal) omdat de ruimte tussen schouders en knie kleiner is, zeker als je in de slaghouding staat..dat doet ie dan weer wel goed.
Ben benieuwd wat voor positie hij speelde, waarschijnlijk buitenveld.
Dat is juridisch jargon!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
Eric gaat de aangifte doorzetten.
Maar hij noemt het nu 'racistisch gedoe.'
Die pannekoek was tijdens het eten. Amanda had een pannekoek gebakken en Eric mocht er niet van eten 'omdat het niet gemaakt is voor flikkers' .quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:43 schreef APK het volgende:
Eric heeft het nu ook over een pannekoek.![]()
Huub vraagt wat de politie wilde weten en een tijdelijke streamlock.
Even offtopic, in de voetbalwereld is het absoluut not done om homo te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Jups dat is ook belangrijk en in veel slagbeurten kwam hij door de 4wijd op het honk..maar hoe hoger je speelt hoe sneller ze wel slag gooien dus hoe minder 4 wijd je krijgt dus hoe minder hij op de honken zou komen.
sorry hoor maar wat een onzin .....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Even offtopic, in de voetbalwereld is het absoluut not done om homo te zijn.
Is dat wel geaccepteerd bij de slagballers
of vetzak...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
Je moet gewoon het woord flikker hier veranderen in zwarte o.i.d. dan zie je hoe heftig het is.
Even offtopic, in de voetbalwereld is het absoluut not done TOE te geven dat je homo bent.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je voor de toelichting, maar ik dacht niet echt dat hij het over de producente sprak.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die pannekoek was tijdens het eten. Amanda had een pannekoek gebakken en Eric mocht er niet van eten 'omdat het niet gemaakt is voor flikkers' .
Alleen als ze linkshandig zijn heb ik ergens gelezen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:46 schreef APK het volgende:
Geen idee en nou ksssssssssstquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij, doordat Eric en Huub in de masterbedroom blijven slapenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
Even een stapje terug in de tijd (ik ben te lui om te zoeken) Hoe is dit gedoe tussen eric en amanda eigenlijk begonnen?
En Eric zit 24 uur per dag met zo iemand opgesloten, normaal gesproken kan je weglopen en zo iemand nooit meer terugzien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk als flamboyante nicht krijg je regelmatig wat naar je hoofd geslingerd. Ikzelf heb nog nooit wat negatiefs gehoord maar ik wapper ook niet zo met mijn handen. Nu is de kans voor Eric mede door de camera's om er werk van te maken..en ik zou het ook doen. Al is het alleen om haar in haar string te laten schijten.
Alles voor het goede doel om iemand eruit te krijgenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
Eric gaat de aangifte doorzetten.
Maar hij noemt het nu 'racistisch gedoe.'
Ik begrijp zijn emoties wel, probleem voor hem is dat hij ook niet brandschoon is en zichzelf als queen heeft geprofileerd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
Je moet gewoon het woord flikker hier veranderen in zwarte o.i.d. dan zie je hoe heftig het is.
Ik zie hem niet huilen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:49 schreef Suikeroom het volgende:
wat een huilebalk die flikker
Op zich vind ik dat je gelijk hebt, echter de wet maakt onderscheid op ras, geloofsovertuiging en sexuele geaardheid, niet op lichaamsbouw.quote:
ik ben zo doorsnee, ik kan denk ik niet inschatten hoe het voelt om 'minderheid' te zijn (of zoiets)quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn emoties wel, probleem voor hem is dat hij ook niet brandschoon is en zichzelf als queen heeft geprofileerd.
Welnee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En Eric zit 24 uur per dag met zo iemand opgesloten, normaal gesproken kan je weglopen en zo iemand nooit meer terugzien.
Niemand wist het van mij. Toen ik hoofdklasse speelde was ik 19 of net 20. Toen had ik voor mijn familie mijn coming out maar op de sportclub nog niet. Het jaar erna ben ik gestopt omdat ik het leuker vond om met mijn vrienden te honkballen wat ik vanaf mijn 8ste had gedaan, telkens dezelfde jongens. Ik had het idee dat we als groep nog jarenlang samen zouden spelen maar de groep viel uit elkaar doordat iedereen echt volwassen werd. Ik ben ook gestopt omdat ik niet op een lager niveau wilde spelen. En sindsdien heb ik nooit meer gehonbald (9 jaar lang dus) omdat ik nooit meer zo goed zou worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je behoort tot het selecte gezelschap van mensen, dat niet tot een 'minderheid behoort'quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ben zo doorsnee, ik kan denk ik niet inschatten hoe het voelt om 'minderheid' te zijn (of zoiets)
Dan ben je waarschijnlijk niet een suporter die liedjes over de keeper van ADO zingt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:47 schreef anno-i-mus het volgende:
sorry hoor maar wat een onzin .....
Ik voetbal zelf maar heb absoluut geen problemen et homo's
Alleen daarom? Dat vind ik net zo verbazend als Eric net... Dat kan gewoon niet. En dat specifiek over zijn homo zijn? Zit daar niet meer in. Toc heen beetje homofoob ws (Overigens heb veeeeel mensen daar last van)quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:49 schreef Desii het volgende:
Volgens mij, doordat Eric en Huub in de masterbedroom blijven slapen
En dan komt er dus een nieuwe voor terug, slechte tactiekquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alles voor het goede doel om iemand eruit te krijgen![]()
Het verschil isquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:48 schreef Borga het volgende:
Even offtopic, in de voetbalwereld is het absoluut not done TOE te geven dat je homo bent.
Ik denk ook dat vrienden of kennisen van mij mij als MIJ zien en niet als homo, terwijl ze anderen wel als homo zien. Zo zie ik een vriend van mij niet echt als marrokaan maar gewoon als Mohammed, terwijl hij voor anderen gewoon een fucking marrokaan is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk niet een suporter die liedjes over de keeper van ADO zingt.
En hij is gewoon hetero.
Je mag wel closet gay zijn blijkbaarquote:
Het gaat om de intentie en de haat waarmee ze het zegt. Huub zegt ook Flikker maar huub zegt het bijna als een koosnaampje. Amanda zegt het om hem erop te pakken (op een manier die hij niet gewend is)quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen daarom? Dat vind ik net zo verbazend als Eric net... Dat kan gewoon niet. En dat specifiek over zijn homo zijn? Zit daar niet meer in. Toc heen beetje homofoob ws (Overigens heb veeeeel mensen daar last van)
Ik ben ook doorsnee, maar een vriend van mij kan écht verschrikkelijk kwaad worden over homofobie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
ik ben zo doorsnee, ik kan denk ik niet inschatten hoe het voelt om 'minderheid' te zijn (of zoiets)
nee als ze dat doen dan krijgen ze op hun kop van 'achter'quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze laten jammer genoeg geen woord ontglippen over de ingreep van de redactie. Ben best wel benieuwd.
Idd dat doe ik niet ...... Ik hou van het spelletje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk niet een suporter die liedjes over de keeper van ADO zingt.
En hij is gewoon hetero.
Misschien een klein dingetje. Eric begon een zin met 'in het gesprek daarstraks eh hier' en hield toen op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze laten jammer genoeg geen woord ontglippen over de ingreep van de redactie. Ben best wel benieuwd.
En die vriend is hetero? Dat vind ik echt erm..sexy:) dat ie dat deed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook doorsnee, maar een vriend van mij kan écht verschrikkelijk kwaad worden over homofobie.
Hij heeft zelfs ooit een keer een brief geschreven over een programma op de BBC en die brief werd voorgelezen bij Points Of View. (Een programma waar kijkers kunnen reageren op uitzendingen van de BBC.)
Ik kan ook niet tegen die vooroordelen, maar mij persoonlijk raken ze niet. Het komt natuurlijk 100 keer harder aan als je degene bent op wie de vooroordelen slaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook doorsnee, maar een vriend van mij kan écht verschrikkelijk kwaad worden over homofobie.
Hij heeft zelfs ooit een keer een brief geschreven over een programma op de BBC en die brief werd voorgelezen bij Points Of View. (Een programma waar kijkers kunnen reageren op uitzendingen van de BBC.)
Ik weet niet hoe een rechter hier zou beslissen. Wellicht, de wet sec toepassend is Amanda de klos, maar met een beetje commen sence lijkt dit alles toch eerder op een wel heel erg zwak voorbeeld van discriminatie. Amanda zet gewoon het niveau door waarvoor o.a. Huub en Eric zelf medeverantwoordelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat je gelijk hebt, echter de wet maakt onderscheid op ras, geloofsovertuiging of sexuele geaardheid, niet op lichaamsbouw.
Daarom is "flikker" of "zwarte" wel strafbaar en "vetzak" niet.
Het is nou eenmaal de wet en als Amanda zo dom is die te overtreden en Huub dat niet doet dan is Amanda wel fout en Huub niet.
eerder ook al, dat Amanda flipte ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien een klein dingetje. Eric begon een zin met 'in het gesprek daarstraks eh hier' en hield toen op.
Het zou toch ook wazig zijn als je homosexueel zijn op de eerste plaats kwam. Je bent in de eerste plaats mens vriend kennis collega!quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En die vriend is hetero? Dat vind ik echt erm..sexy:) dat ie dat deed.
Vaak als ik nieuwsberichten lees over weigerambtenaren of weet ik veel wat kan ik die mensen ook wel begrijpen. Ik ben het er niet mee eens, maar hoe ze zijn opgevoed en dergelijke dan snap ik het wel. Om dan per se bij die persoon te willen trouwen. ik kan me goed in anderen inleven en ik kan het begrijpen als iemand homosexualiteit raar vind of weet ik veel wat, maar verveel me er niet mee. Dat ik homo ben komt alleen hier soms aan de orde omdat mensen vragen stellen, maar bij mijn ouders, vriend, vrienden of werk denk ik er echt never nooit aan. Het is gewoon zo.
Pak de Libelle er ff bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen die vooroordelen, maar mij persoonlijk raken ze niet. Het komt natuurlijk 100 keer harder aan als je degene bent op wie de vooroordelen slaan.
Ben moe, kan niet op de juiste woorden komen.![]()
Is het geen beter idee dit gesprek voort te zetten in de SC. Dan blijven we hier over de streams posten. Dank je.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En die vriend is hetero? ..........
Eric heeft nu 2 keer letterlijk toegegeven dat hun acties nageaapt was van hun eigen acties.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een rechter hier zou beslissen. Wellicht, de wet sec toepassend is Amanda de klos, maar met een beetje commen sence lijkt dit alles toch eerder op een wel heel erg zwak voorbeeld van discriminatie. Amanda zet gewoon het niveau door waarvoor o.a. Huub en Eric zelf medeverantwoordelijk zijn.
dan moeten ze naar achterquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:03 schreef EricLee het volgende:
Eric vertelde net dat hij een gesprek had met Sylvia toen Huub "getoneelhaakt" werd, wtf is een toneelhaak? Ik heb het wel eens vaker gehoord in DGK.
Ze doet het om hem te pakken en heeft niks tegen homo's in het algemeen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het gaat om de intentie en de haat waarmee ze het zegt. Huub zegt ook Flikker maar huub zegt het bijna als een koosnaampje. Amanda zegt het om hem erop te pakken (op een manier die hij niet gewend is)
Dat is dan waarschijnlijk het verschil.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk ook dat vrienden of kennisen van mij mij als MIJ zien en niet als homo, terwijl ze anderen wel als homo zien. Zo zie ik een vriend van mij niet echt als marrokaan maar gewoon als Mohammed, terwijl hij voor anderen gewoon een fucking marrokaan is.
Dat kan wel zo zijn, maar dat doet ze dan net op de verkeerde manier... er zijn zat dingen waarvoor ze Eric zou kunnen uitschelden die niet strijdig zijn met de wet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een rechter hier zou beslissen. Wellicht, de wet sec toepassend is Amanda de klos, maar met een beetje commen sence lijkt dit alles toch eerder op een wel heel erg zwak voorbeeld van discriminatie. Amanda zet gewoon het niveau door waarvoor o.a. Huub en Eric zelf medeverantwoordelijk zijn.
EN SLET!quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou toch ook wazig zijn als je homosexueel zijn op de eerste plaats kwam. Je bent in de eerste plaats mens vriend kennis collega!
Dat snap ik wel. Maar ik snap niet waarom Amanda van het 1 op het andere moment echt zo heftig vuil doet tegen Eric... Dit komt echt niet door een 'stomme' slaapkamer. Daar ben je niet een dag lang vuile flikker voor aan het roepen. Dat snap ik dus echt niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Het gaat om de intentie en de haat waarmee ze het zegt. Huub zegt ook Flikker maar huub zegt het bijna als een koosnaampje. Amanda zegt het om hem erop te pakken (op een manier die hij niet gewend is)
Nee dan krijgen we een streamlockquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:58 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nee als ze dat doen dan krijgen ze op hun kop van 'achter'
Nope, homo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:00 schreef LoveProfusion het volgende:
En die vriend is hetero? Dat vind ik echt erm..sexy:) dat ie dat deed.
Ja buren, Febo, snackbar, stijn, deborah..dat zijn benoeming voor de redactie. Vaak als er iets gebeurt wat de redactie niet wil ofzo dan worden bewoners naar achteren geroepen..en soms komen ze dan terug en acteren ze alsof hun leven ervan afhangt. Voorbeeld Natasia vloog een keer Eric aan..die was verbijsterd en Natasia fluistert : sorry schat even tv makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:04 schreef EricLee het volgende:
[..]
Ah dus dan moeten ze gewoon naar de buren, thanks
Profusion en ik zijn ook bevooroordeeld, we namen allebei voetstoots aan dat je vriend hetero wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, homo.
Maar hij was net zo boos als Eric nu is, vandaar dat ik zijn woede wel kan begrijpen.
Maar dat deed ze al de hele dag. Wat ik wel een beetje opvallend vond was dat ze, toen de binnenstreams weer terugkwamen, ineens diep leek te slapen en Brian, toen hij in bed stapte, niet eens meer met haar knuffelde. Ik had natuurlijk gehoopt dat ze er acuut uit was gezet, maar nu hoop ik dat ze dan toch op zijn minst flink op haar FLIKKER heeft gehad.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is het geen beter idee dit gesprek voort te zetten in de SC. Dan blijven we hier over de streams posten. Dank je.
Ja, maar dat is in dit geval een formalistische opstelling (Edit: +volledig los van de context= pestshow). Ik vraag me af of homo's die ECHT gediscrimineerd worden hier echt wel zo blij mee zijn, te meer Amanda volgens mij absoluut niets tegen homo's heeft. Had Eric 3 ballen gehad, had ze hem daarop gepakt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar dat doet ze dan net op de verkeerde manier... er zijn zat dingen waarvoor ze Eric zou kunnen uitschelden die niet strijdig zijn met de wet.
Eind van de maand. De eigenares komt dan in het huis slapen en er komt een alarm bij het paard.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft dat paard dat veulen al uit dr kut zitten schijten? (met dank aan Natasia voor de quote over de bevalling van haar kinderen)
Volgens mij betekent die toneelhaak dat je exit bent wegens saaiheid.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:04 schreef EricLee het volgende:
Ah dus dan moeten ze gewoon naar de buren, thanks
Ja dat heeft ie, tijdens de streamlockquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft dat paard dat veulen al uit dr kut zitten schijten? (met dank aan Natasia voor de quote over de bevalling van haar kinderen)
Dat dacht ik dus ook...quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij betekent die toneelhaak dat je exit bent wegens saaiheid.
Ze hield ze boven Erics hoofd en spoorde ze aan om eens lekker te gaan piesen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat was er nu zo gek dat Amanda met die hondjes deed?
Homo!quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen als ik waartaal uitsla..ik ben een beetje aangeschoten. 6 bier, 3 baileys, wat shotjes en een blow.
Paard is 18 april uitgerekend. Even de standaard berekeningen daar op los latende kunnen we dat veulen tussen 29 maart en 8 mei verwachten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:08 schreef LoveProfusion het volgende:
ik weet waar d'r huis woont en tel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze woonde bij het leidse met rogier..je weet wel...die haar dumpte
Dat is wel de manier waarop het spel gespeeld wordt... als Amanda zo dom is dat ze zich laat verleiden de wet te overtreden dan zet ze zichzelf daarmee buiten de poort.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in dit geval een formalistische opstelling. Ik vraag me af of homo's die ECHT gediscrimineerd worden hier echt wel zo blij mee zijn, te meer Amanda volgens mij absoluut niets tegen homo's heeft. Had Eric 3 ballen gehad, had ze hem daarop gepakt.
dat is wel heel cool, maar ze deed vanavond zo raar met d'r staart dat ik dacht dat het eruit kwam (was voor ik uitging)..quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Eind van de maand. De eigenares komt dan in het huis slapen en er komt een alarm bij het paard.
De eigenaresse/fokster gaf een spreiding van 2 dagen voor en na de geplande datum.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Paard is 18 april uitgerekend. Even de standaard berekeningen daar op los latende kunnen we dat veulen tussen 29 maart en 8 mei verwachten.
This nog niet geboren
Een Diana hoort daar niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vond wat ik gelezen heb over Sylvia dat ze zo stil was vanwege Diana wel mooi...al die anderen maken maar ruzie..leuk huis voor Diana om naar binnen te wandelen. NOT
Ah ok, als pure constatering heb je gelijk. Moreel gezien vind ik dit stuitend hypocriet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel de manier waarop het spel gespeeld wordt... als Amanda zo dom is dat ze zich laat verleiden de wet te overtreden dan zet ze zichzelf daarmee buiten de poort.
Hoewel ik niet denk dat Huub en Eric dit zagen aankomen toen ze begonnen met laag bij de gronds treiteren en narren, kan dit er wel een gevolg van zijn.
nee, maar Diana komt er nu eenmaal wel.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hield ze boven Erics hoofd en spoorde ze aan om eens lekker te gaan piesen.
Dan weet ze dus heel zeker wanneer d'r paard geinsemineerd is. En daar berekend ze het op. Maar net als bij mensen kan een veulen eerder of later geboren word. Daar houden de meeste fokkers 320 tot 360 dagen voor aan. Terwijl de uitrekendatum altijd 340 dagen erna ligt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De eigenaresse/fokster gaf een spreiding van 2 dagen voor en na de geplande datum.
Is ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:15 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ah ok, als pure constatering heb je gelijk. Moreel gezien vind ik dit stuitend hypocriet.
Ik hoop dat Nena benji meeneemt en dat Benji Amanda en haar hondjes doodbijt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
Zou de oude miljonair nog steeds willen komen, vraagt Eric zich af.
Yep, 6e veulen voor dit paard. En tot nu toe altijd precies op de berekende dag. De eigenaresse is beroepsfokster en heeft al 30+ veulens gefokt. Ze zal het dus wel weten ........quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan weet ze dus heel zeker wanneer d'r paard geinsemineerd is. En daar berekend ze het op. Maar net als bij mensen kan een veulen eerder of later geboren word. Daar houden de meeste fokkers 320 tot 360 dagen voor aan. Terwijl de uitrekendatum altijd 340 dagen erna ligt.
Als het paard vaak gedekt/geveulend heeft en vaak de zelfde aantal dagen aanhoud is dat makkelijker... En daar basseerd zij zich dus op (denk ik). Ander kan ik dat ook niet verklaren.
Zware homo-discriminatie in DGK.. is dat niet meer wat voor de Volkskrant?quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is ook
Ze willen gewoon weer de telegraaf halen denk ik
Dat paardengelul kan ook in de slowchat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Yep, 6e veulen voor dit paard. En tot nu toe altijd precies op de berekende dag. De eigenaresse is beroepsfokster en heeft al 30+ veulens gefokt. Ze zal het dus wel weten ........
waarom nietquote:
Ik vind dat wel erg ver gezocht hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel de manier waarop het spel gespeeld wordt... als Amanda zo dom is dat ze zich laat verleiden de wet te overtreden dan zet ze zichzelf daarmee buiten de poort.
Hoewel ik niet denk dat Huub en Eric dit zagen aankomen toen ze begonnen met laag bij de gronds treiteren en narren, kan dit er wel een gevolg van zijn.
Doet ze toch ook? On-topic: Brian slaapt in zijn 'ik ga iets bedachtzaams zeggen' pose, knuist tegen mond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:25 schreef snetje het volgende:
[..]
waarom nietmag ze dat zelf ff bepalen ......
kooi bewoner klaagt andere kooibewoner aan, pagina prive, telegraaf (hopelijk weer wat kijkcijfers), maar wat jij zegt is waarschijnlijker inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Zware homo-discriminatie in DGK.. is dat niet meer wat voor de Volkskrant?![]()
Yep, doordat Huub net "zij" zei denk ik dat ook, en ik denk dat het gedrag van Amanda vandaag daar ook mee te maken heeft.Zij weet dat natuurlijk ook en maakt zich er heel druk over.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik dacht ligt die kuthond nu bij Eric op bed maar het zijn zijn voeten.
Goed Nena komt dus terug:D
Okee dat van dat 6de veulen en altijd op die dag wist ik niet 9misschien moet ik de streams overdag is aanzetten (hoewelquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Yep, 6e veulen voor dit paard. En tot nu toe altijd precies op de berekende dag. De eigenaresse is beroepsfokster en heeft al 30+ veulens gefokt. Ze zal het dus wel weten ........
De bevalling wordt opgewekt, is van de week verteld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
waaromquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
maar wat jij zegt is waarschijnlijker inderdaad
Eerst nog even een unanieme stemming of Eric de Kooi verlaten mag voor de aangiftequote:Op vrijdag 6 april 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
kooi bewoner klaagt andere kooibewoner aan, pagina prive, telegraaf (hopelijk weer wat kijkcijfers), maar wat jij zegt is waarschijnlijker inderdaad
quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:29 schreef avonne het volgende:
De bevalling wordt opgewekt, is van de week verteld.
Kan dat wel ? Een paard heeft geen ontsluitingstraject en geen weeen. Het is meteen ploep .......quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:29 schreef avonne het volgende:
[..]
De bevalling wordt opgewekt, is van de week verteld.
Als er een kans op extra kijkcijfers is, mag hij gewoon gaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:31 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eerst nog even een unanieme stemming of Eric de Kooi verlaten mag voor de aangifte![]()
Ik denk dat de politie geen toestemming zal geven de aangifte te filmen. Ze zullen echt niet zo makkelijk meewerken aan een soap zonder heel veel overleg vooraf.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als er een kans op extra kijkcijfers is, mag hij gewoon gaan
Ze hebben nog een script liggen voor de laatste stemming over of Natasia bezoek mocht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als er een kans op extra kijkcijfers is, mag hij gewoon gaan
Vroeg ik me vanmiddag ook al af, wanneer krijgen we in godsnaam die PoPoll ??quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Afijn hadden we niet allang de kans moeten krijgen om te stemmen voor de populariteitspoll?
En dan worden alle bewoners opgeroepen als getuigen in een eventuele rechtzaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:40 schreef ThomasCrown het volgende:
Vervolgens zal Amanda op verhoor moeten komen op het bureau
quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze hebben nog een script liggen voor de laatste stemming over of Natasia bezoek mocht.(ben er vandoor, trustuh
![]()
Zie het al helemaal voor me. Amanda net zoals Sharon Stone op de verhoorstoelquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan worden alle bewoners opgeroepen als getuigen in een eventuele rechtzaak
Het wordt nog rustig op de streams
Dat dacht ik ook, ik was dan ook stomverbaast dat ik ze daar zagquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie geen toestemming zal geven de aangifte te filmen. Ze zullen echt niet zo makkelijk meewerken aan een soap zonder heel veel overleg vooraf.
Onzin dit. Zonder die 2 dingen kan een veulen (of welk ander zoogdier) niet geboren worden. Dat heeft met die anatomie van het dier te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kan dat wel ? Een paard heeft geen ontsluitingstraject en geen weeen. Het is meteen ploep .......
Contactpunten sparen voor een advocaatquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:44 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me. Amanda net zoals Sharon Stone op de verhoorstoel
Ik was ook verbaasd. Maar wel opmerkelijk, je zag Eric met ze praten maar met een audio-lock op die stream.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik was dan ook stomverbaast dat ik ze daar zag![]()
Als je Sharon Stone wilt vergelijken met die doos dan doe je Sharon heel veel tekort hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:44 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me. Amanda net zoals Sharon Stone op de verhoorstoel
Bedoel meer de subtiele beenbeweging. Zie Amanda daar zeker wel voor aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je Sharon Stone wilt vergelijken met die doos dan doe je Sharon heel veel tekort hoor
Het doet mijn denken aan dat er op straat een bankoverval wordt opgenomen op een filmset op lokatie en dat de echte politie dan de acteurs komt oppakkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd. Maar wel opmerkelijk, je zag Eric met ze praten maar met een audio-lock op die stream.
Ik hoop dat ze zich beter verzorgt tussen die korte beentjes, als je weet wat voor bos stro ze op haar hoofd heeft en hoe vaak ze dat wastquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:53 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]
Bedoel meer de subtiele beenbeweging. Zie Amanda daar zeker wel voor aan![]()
Jij ook goedemorgenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:26 schreef FSR het volgende:
Ik vermoed dat er geen sancties uitgedeeld worden, en dat ze lief met elkaar om moeten gaan.
belachelijk, eric overdrijft nu wel, hahaquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
Eric loopt te huilen over homo rechten en zegt dat amanda het soort is dat poten ramt![]()
Ze gaan er gewoon niet over verder.. dan hoeft er niemand uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:50 schreef FSR het volgende:
Op de 10 DGK site is nog helemaal niets gemeld van afgelopen nacht.
Zouden ze er zo mee in hun maag zitten, dat ze radiostilte gebruiken.....
De doofpot in.. what's new zou je zeggen....quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze gaan er gewoon niet over verder.. dan hoeft er niemand uit
Dat wordt wat voor amanda.. haar eigen hondenstront opruimen..quote:
NEEM DAN SANCTIES stelletje amateurs!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:05 schreef FSR het volgende:
08:15 - Zwaar slagveld omgezet naar rust?
Een nieuwe dag is aangebroken. Iedereen ligt nu rustig in bed, in tegenstelling op wat afgelopen nacht een ware oorlog was. Zo is de politie langs geweest omdat Amanda Eric ‘flikker’ had genoemd en daarbij ook nog eens de verbinding had verbroken toen Eric met de politie aan de telefoon zat. Jaap en Amanda smolten samen en vielen Eric continu lastig door de Private Room te bezetten en ook steeds op het bed van Eric en Huub te gaan liggen. We gaan zien hoe de strijd van vandaag gaat worden. Gaat deze verder of neemt iedereen een frisse adem en doen ze alsof er niks is gebeurd?
Bron: 10
10 hanteert een ontransparante 'openheid'...quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:50 schreef FSR het volgende:
Op de 10 DGK site is nog helemaal niets gemeld van afgelopen nacht.
Zouden ze er zo mee in hun maag zitten, dat ze radiostilte gebruiken.....
Dat gaan ze niet doen.. en ergens begrijp ik dit wel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
NEEM DAN SANCTIES stelletje amateurs!
Eric zette dat mormel uit dierenliefde op een rustig en veilig plekje, omdat hij aanvoelde dat het beessie helemaal onrustig werd van het psychotische geschreeuw van Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:02 schreef T-lex het volgende:
Is die flikker al exit??
Hondjes zijn van Amanda...dat maakt de hondjes een persoonlijke bezitting. En dan moet je daar dus met je poten vanaf blijven...dag Eric.(Huub is dan ook de lul trouwens
)
ik voel helemaal geen exits.. denk je dat als zelfs een kopstoot door de beugel kan.. er ooit nog iemand vertrekt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:15 schreef happyme28 het volgende:
Ik voel een exit via de popipoll aankomen en in het gunstigste geval staan Jaap en Amanda onderaan.
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik voel helemaal geen exits.. denk je dat als zelfs een kopstoot door de beugel kan.. er ooit nog iemand vertrekt?
de geloofwaardigheid daalt met de dag.. ik vind het belachelijk dat er gister niet gelijk ingegrepen is..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Maar het zou bijzonder triest zijn als er geen 'officiële' sancties volgen voor Brain (overduidelijke kopstoot) en Amanda (belemmering van telefoongesprekken, herhaaldelijk fysiek geklier naar Eric toe).
Helaas heeft de programmaleiding zich de laatste tijd zeer incapabel betoond, en niks wijst erop dat er nu wél consequent gehandeld gaat worden.
Trieste pannekoekenbende.![]()
ik kan me voorstellen dat de mensen die hierover beslissing gewoon normale tijden werken. Ze moeten alles natuurlijk heel goed overwegen en zo..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
de geloofwaardigheid daalt met de dag.. ik vind het belachelijk dat er gister niet gelijk ingegrepen is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |