het kleuterklasje is naar bed...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk zijn de 'anderen' uit de masterbedroom weggestuurd.
Zeg je dat tegen alle doven hier??quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:09 schreef demins het volgende:
Er is weer beeld!
De propaganda van VOL neemt nu ook bezit van fok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Heb je her wel gezien dan? Die van Huub kwam niet in de buurt van een kopstoot. Die van Brian was er overduidelijk een. En dat zeg ik echt niet om dat ik huub fan ben maar gewoon omdat dat overduidelijk was.
Op sommige momenten deed hij zelfs lekker meequote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric spreekt Huub aan over dat hij hem afvalt. Niemand doet wat volgens Eric
Als je een echte kopstoot krijgt ga je wel gestrektquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:10 schreef APK het volgende:
De propaganda van VOL neemt nu ook bezit van fok.![]()
Brian duwde Huub's hoofd weg met zijn hoofd, wegduwen mag.
Klaar.
Pssst... "Veulen"quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee Brian gaf een kopstoot maar was wel uitgelokt door Huub. Maar goed ik hoop dat die hoer word doodgeslagen...vies stinkende delletje dat ze is.
Iemand gaf me een samenvatting van de avond..volgens mij voelen of poeken ik ben het vergeten maar bedankt..ik ben zo lazerus!
Nee, hondjes...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef anno-i-mus het volgende:
niet konijnen????
Eric deed gisteren min of meer hetzelfde in de keuken toen Brian en Jaap met Huub bezig waren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is niet in de stemming.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef anno-i-mus het volgende:
niet konijnen????
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:13 schreef schatje het volgende:
Eric deed gisteren min of meer hetzelfde in de keuken toen Brian en Jaap met Huub bezig waren.
Ja, dat is ook waar. Huub werd haast platgewalst door Jaap, en Eric bleef gewoon zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric deed gisteren min of meer hetzelfde in de keuken toen Brian en Jaap met Huub bezig waren.
Ik weet dat jij liever op users reageert dan op de streams, maar ik zal antwoorden. Ja, ik vind vanavond het dieptepunt in 8 jaar reality. Ik vond Huub's acties en scheldpartijen richting Jaap ook beneden alle peil, maar die kwamen (wat mij betreft) niet in de buurt van wat Amanda er allemaal heeft uitgegooid vandaag. Ik heb echt meerdere keren de streams van ellende uitgezet. Het is okee dat jij je er blijkbaar niet aan stoort of de motivaties van andere in twijfel trekt, maar ik stoor me echt wel aan de uitlatingen van Amanda. En dat de redactie van dit programma daar niets aan wenst te doen vind ik tragisch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom was dit zo'n dieptepunt
Zijn de dronken acties van Huub en 'de nacht van Jaap' collectief gewist uit het fokgeheugen
Zowieso een officiele waarschuwing..het filmpje wat ik zag was in slomo..dus misschien ging het in real time wel heel snel..ik weet het niet. Waarschuwing is zowieso op zijn plaats.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe graag ik Brian weg wil hebben, dit is niet erg genoeg helaas.
Inderdaad, ga eens een avondje stappen in Manchester of Newcastle, dan weet je wel beter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Als je een echte kopstoot krijgt ga je wel gestrekt![]()
Logisch ........ Amanda heeft nu dat luttekikkertje tussen haar benen.quote:
Errrrric flikkert over het woord flikkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:14 schreef Ifa het volgende:
Er is weer beeld en Eric is zwaaaar gekwetst, haalt de hele geschiedenis van homo discriminatie erbij (door mensen als Amanda en Jaap) en voelde zich deze avond heel erg alleen.
Och god, kunnen we even het filmpje krijgen van hoe Eric met een slapende Huub speelt of de talloze momenten waarop Huub en Eric Jaap zitten te treiteren met zijn dik-zijn etc.
Wat een hypocriete valse nicht.
Hey homofoob. Dikke kus, wat kon je goed zuigen op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:16 schreef Borga het volgende:
[..]
Errrrric flikkert over het woord flikker
Huub vroeg vanavond nog aan Eric of het wel ging en gaf hem een dikke knuffel. Had Huub dan ruzie moeten maken met de anderen? Die had zijn portie ook al gehad vanavond.. toen was er ook niemand die er tussen sprong toch?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hallo, ga ff niet generaliserenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
De propaganda van VOL neemt nu ook bezit van fok.![]()
Brian duwde Huub's hoofd weg met zijn hoofd, wegduwen mag.
Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |