het kleuterklasje is naar bed...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk zijn de 'anderen' uit de masterbedroom weggestuurd.
Zeg je dat tegen alle doven hier??quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:09 schreef demins het volgende:
Er is weer beeld!
De propaganda van VOL neemt nu ook bezit van fok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Heb je her wel gezien dan? Die van Huub kwam niet in de buurt van een kopstoot. Die van Brian was er overduidelijk een. En dat zeg ik echt niet om dat ik huub fan ben maar gewoon omdat dat overduidelijk was.
Op sommige momenten deed hij zelfs lekker meequote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric spreekt Huub aan over dat hij hem afvalt. Niemand doet wat volgens Eric
Als je een echte kopstoot krijgt ga je wel gestrektquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:10 schreef APK het volgende:
De propaganda van VOL neemt nu ook bezit van fok.![]()
Brian duwde Huub's hoofd weg met zijn hoofd, wegduwen mag.
Klaar.
Pssst... "Veulen"quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee Brian gaf een kopstoot maar was wel uitgelokt door Huub. Maar goed ik hoop dat die hoer word doodgeslagen...vies stinkende delletje dat ze is.
Iemand gaf me een samenvatting van de avond..volgens mij voelen of poeken ik ben het vergeten maar bedankt..ik ben zo lazerus!
Nee, hondjes...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef anno-i-mus het volgende:
niet konijnen????
Eric deed gisteren min of meer hetzelfde in de keuken toen Brian en Jaap met Huub bezig waren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is niet in de stemming.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef anno-i-mus het volgende:
niet konijnen????
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:13 schreef schatje het volgende:
Eric deed gisteren min of meer hetzelfde in de keuken toen Brian en Jaap met Huub bezig waren.
Ja, dat is ook waar. Huub werd haast platgewalst door Jaap, en Eric bleef gewoon zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric deed gisteren min of meer hetzelfde in de keuken toen Brian en Jaap met Huub bezig waren.
Ik weet dat jij liever op users reageert dan op de streams, maar ik zal antwoorden. Ja, ik vind vanavond het dieptepunt in 8 jaar reality. Ik vond Huub's acties en scheldpartijen richting Jaap ook beneden alle peil, maar die kwamen (wat mij betreft) niet in de buurt van wat Amanda er allemaal heeft uitgegooid vandaag. Ik heb echt meerdere keren de streams van ellende uitgezet. Het is okee dat jij je er blijkbaar niet aan stoort of de motivaties van andere in twijfel trekt, maar ik stoor me echt wel aan de uitlatingen van Amanda. En dat de redactie van dit programma daar niets aan wenst te doen vind ik tragisch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom was dit zo'n dieptepunt
Zijn de dronken acties van Huub en 'de nacht van Jaap' collectief gewist uit het fokgeheugen
Zowieso een officiele waarschuwing..het filmpje wat ik zag was in slomo..dus misschien ging het in real time wel heel snel..ik weet het niet. Waarschuwing is zowieso op zijn plaats.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe graag ik Brian weg wil hebben, dit is niet erg genoeg helaas.
Inderdaad, ga eens een avondje stappen in Manchester of Newcastle, dan weet je wel beter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Als je een echte kopstoot krijgt ga je wel gestrekt![]()
Logisch ........ Amanda heeft nu dat luttekikkertje tussen haar benen.quote:
Errrrric flikkert over het woord flikkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:14 schreef Ifa het volgende:
Er is weer beeld en Eric is zwaaaar gekwetst, haalt de hele geschiedenis van homo discriminatie erbij (door mensen als Amanda en Jaap) en voelde zich deze avond heel erg alleen.
Och god, kunnen we even het filmpje krijgen van hoe Eric met een slapende Huub speelt of de talloze momenten waarop Huub en Eric Jaap zitten te treiteren met zijn dik-zijn etc.
Wat een hypocriete valse nicht.
Hey homofoob. Dikke kus, wat kon je goed zuigen op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:16 schreef Borga het volgende:
[..]
Errrrric flikkert over het woord flikker
Huub vroeg vanavond nog aan Eric of het wel ging en gaf hem een dikke knuffel. Had Huub dan ruzie moeten maken met de anderen? Die had zijn portie ook al gehad vanavond.. toen was er ook niemand die er tussen sprong toch?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hallo, ga ff niet generaliserenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
De propaganda van VOL neemt nu ook bezit van fok.![]()
Brian duwde Huub's hoofd weg met zijn hoofd, wegduwen mag.
Klaar.
Niks aan doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever op users reageert dan op de streams, maar ik zal antwoorden. Ja, ik vind vanavond het dieptepunt in 8 jaar reality. Ik vond Huub's acties en scheldpartijen richting Jaap ook beneden alle peil, maar die kwamen (wat mij betreft) niet in de buurt van wat Amanda er allemaal heeft uitgegooid vandaag. Ik heb echt meerdere keren de streams van ellende uitgezet. Het is okee dat jij je er blijkbaar niet aan stoort of de motivaties van andere in twijfel trekt, maar ik stoor me echt wel aan de uitlatingen van Amanda. En dat de redactie van dit programma daar niets aan wenst te doen vind ik tragisch.
Wel opvallend dat jij dit soort opmerking richting Eric wel okee schijnt te vinden. Maar dat jij dit soort opmerkingen hetzelfde schijnt te vinden als opmerkingen over de omvang van Jaap is jouw goed recht natuurlijk.
En ook de reactie van Huub dat hi het prima vindt dan graag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:14 schreef Ifa het volgende:
Och god, kunnen we even het filmpje krijgen van hoe Eric met een slapende Huub speelt of de talloze momenten waarop Huub en Eric Jaap zitten te treiteren met zijn dik-zijn etc.
Maar goed de kopstoot van Brian kwam bij Huub even hard aan als de trap van Nena bij Brian..je voelt het even maar that's it..dan was het dus ook oneerlijk dat Nena weg moest.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Inderdaad, ga eens een avondje stappen in Manchester of Newcastle, dan weet je wel beter.![]()
Ok waarschuwing, duidelijke zaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
HAHA er word gewoon gerookt op de slaapkamer.
Ze hebben hem geadviseerd aangifte te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks aan doen
Ze hebben hem de politie laten bellen, dat vind ik pas tragisch.
LOL> Wat denk je hoe erg ze in de fout gaan als ze hem belemmeren de politie te bellenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks aan doen
Ze hebben hem de politie laten bellen, dat vind ik pas tragisch.
Dat zeg ik tragischquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben hem geadviseerd aangifte te doen.
ach kopstotenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:01 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als er officiele waarschuwingen komen voor de kopstoten (zie filmpje op DGK site) dan betekent dit voor Brian zijn eerste, maar voor Huub zijn tweede waarschuwing = exit! Dat zal niet de bedoeling zijn, maar net als de vorige keer zal dit voorval wel niet leiden tot waarschuwingen. Eerst moet er dan nog met Bacardi-cola's gegooid worden........ Pffff, het zal nog wel even duren voordat de oud-miljonair opnieuw de villa binnenkomt want ze hebben weer beeldmateriaal voor zeker een week! Ach, stop een aantal maanden zoveel mensen 24/7 bij elkaar in een huis waarin het een spel is om elkaar weg te krijgen...... hoezo kun je dit soort ongein van vandaag dan niet verwachten!!
Die doet naar eigen zeggen voor 2 miel alles, dus....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook de reactie van Huub dat hi het prima vindt dan graag.
ABSOLUTE EXIT! En anders gewoon andere media even op de hoogte brengen dat er overduidelijk met twee maten wordt gemeten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar goed de kopstoot van Brian kwam bij Huub even hard aan als de trap van Nena bij Brian..je voelt het even maar that's it..dan was het dus ook oneerlijk dat Nena weg moest.
Helemaal mee eens, maar ik denk dat Eric even overhoop mijn zijn gevoel ligt... (gezien alles wat er gebeurd is vandaag)quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub vroeg vanavond nog aan Eric of het wel ging en gaf hem een dikke knuffel. Had Huub dan ruzie moeten maken met de anderen? Die had zijn portie ook al gehad vanavond.. toen was er ook niemand die er tussen sprong toch?!
Asje...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Iemand gaf me een samenvatting van de avond..volgens mij voelen of poeken ik ben het vergeten maar bedankt..ik ben zo lazerus!
Klopt ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub vroeg vanavond nog aan Eric of het wel ging en gaf hem een dikke knuffel. Had Huub dan ruzie moeten maken met de anderen? Die had zijn portie ook al gehad vanavond.. toen was er ook niemand die er tussen sprong toch?!
Man, ik geef gewoon een ontopic reactie, jij maakt het persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat jij liever op users reageert dan op de streams, maar ik zal antwoorden. Ja, ik vind vanavond het dieptepunt in 8 jaar reality. Ik vond Huub's acties en scheldpartijen richting Jaap ook beneden alle peil, maar die kwamen (wat mij betreft) niet in de buurt van wat Amanda er allemaal heeft uitgegooid vandaag. Ik heb echt meerdere keren de streams van ellende uitgezet. Het is okee dat jij je er blijkbaar niet aan stoort of de motivaties van andere in twijfel trekt, maar ik stoor me echt wel aan de uitlatingen van Amanda. En dat de redactie van dit programma daar niets aan wenst te doen vind ik tragisch.
Wel opvallend dat jij dit soort opmerking richting Eric wel okee schijnt te vinden. Maar dat jij dit soort opmerkingen hetzelfde schijnt te vinden als opmerkingen over de omvang van Jaap is jouw goed recht natuurlijk.
Waarom? Als hij dat zo voelt dan moet die gewoon aangifte doen.quote:
Mwoah hun bepalen of ze de telefoonlijn daarvoor open gooienquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL> Wat denk je hoe erg ze in de fout gaan als ze hem belemmeren de politie te bellen
Voorspel je goedmaaksex?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
Best grappig dit. Tis net een getrouwd stel! hahaha
Daarom komt ze waarschijnlijk terug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed de kopstoot van Brian kwam bij Huub even hard aan als de trap van Nena bij Brian..je voelt het even maar that's it..dan was het dus ook oneerlijk dat Nena weg moest.
Eric heeft natuurlijk ook het recht het anders te beleven...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
Huub legt het goed uit.. maar Eric lijkt het niet te (willen) begrijpen.
Huub is nog wakker hoorquote:
Maar ze hebben wel gewonnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat de strijd om de slaapkamer volkomen voorbij lijkt te zijn.
Het is wel duidelijk dat de redactie heet ingegrepen om escalatie te verhinderen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat de strijd om de slaapkamer volkomen voorbij lijkt te zijn.
Bijna maar dat gaat Huub denk ik net iets te ver...alhoewel...quote:
Eric nog te overstuur/opgefoktquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
Huub legt het goed uit.. maar Eric lijkt het niet te (willen) begrijpen.
Woonde....ze is nu dakloos, en logeert nu tijdelijk in DKG. Over een tijdje kun je haar met AH tasjes en haar twee hondjes zien lopen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn al veel reacties op gaysites als de gaykrant waar Amanda echt afgemaakt word..ik reed nog langs het leidseplein vanavond (althans degene met wie ik was) en ik dacht..."hier woont die kuthoer"
Whehe echt wel!! Dit soort "ruzies"kan je alleen maar hebben als je van elkaar houdt. Ze durven iig tegen elkaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
Best grappig dit. Tis net een getrouwd stel! hahaha
Errrric is een sneuERRRRRICjequote:
Sylvia hoeft de MB niet en Brian heeft m al een maand of 4 gehad....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
waarom mogen de andere niet boven slapen? Stijn krijg de ********![]()
Hebben ze in noord ook een leidsepleinquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn al veel reacties op gaysites als de gaykrant waar Amanda echt afgemaakt word..ik reed nog langs het leidseplein vanavond (althans degene met wie ik was) en ik dacht..."hier woont die kuthoer"
Ja, gelukkig hebben ze ingegrepen. Al is het veel te laat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat de redactie heet ingegrepen om escalatie te verhinderen.
Eric hangt gewoon het zielige slachtoffer uit. Hij heeft in andere gevallen Huub al een paar keer afgevallen (het wakker maken van Sylvia door Lieke b.v.).quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
Huub, ik werd al waterboy genoemd, waarom moet je dat bevestigen vraagt Eric.
Huub heeft er meteen een idee achter, speltechnisch,
Eric voelt zich in de zeik genomen.
ik snap je niet eendquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben ze in noord ook een leidseplein
Ze schijnt een niet al te prettige vrienden/familie kring te hebben. Huub zou best eens echt risico kunnen lopen als hij er uit gaat. Dat zijn ook allemaal van die uitlatingen die je denk ik niet moet onderschatten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:25 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Woonde....ze is nu dakloos, en logeert nu tijdelijk in DKG. Over een tijdje kun je haar met AH tasjes en haar twee hondjes zien lopen in Amsterdam.
Een lid van de band The Waterboysquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
wat is een waterboy?
Ik snap Eric wel hoor. Huub had Eric nooit moeten laten vallen in de discussie. Het was immers 3 (Amanda, Jaap, Brain) tegen Eric. Niet dat je Amanda helemaal kan meetellen. Nooit meer naar benee ole ole!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe echt wel!! Dit soort "ruzies"kan je alleen maar hebben als je van elkaar houdt. Ze durven iig tegen elkaar.
En ik zie HE in de MB dus die slag hebben ze iig gewonnen
Een boy die glaasjes water haalt voor z'n baas.......quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
wat is een waterboy?
Kan ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een boy die glaasjes water haalt voor z'n baas.......
Pas op, dadelijk heb je de Bond voor Stotteraars op je dak.quote:
Voor zover ik weet woont ze in noord en niet op het leidse...quote:
juist, Jaap dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze woonde bij het leidse met rogier..je weet wel...die haar dumptequote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor zover ik weet woont ze in noord en niet op het leidse...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef Ifa het volgende:
[..]
Pas op, dadelijk heb je de Bond voor Stotteraars op je dak.
Erg hè. Misschien komt dat wel omdat hij goed wil nadenken over wat hij zegt.quote:
'quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
wat is een waterboy?
Als ie slim was zou ie denken en praten wat beter van elkaar scheiden. Hij kan het ene toch na het andere doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erg hè. Misschien komt dat wel omdat hij goed wil nadenken over wat hij zegt.
Ben jij nog aan het nadenken over mijn reactie op die persoonlijke aanval op mij?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Nou het enige wat eruit komt gaat over speltactiek, hij begrijpt geloof ik niet dat eric hier wereldleed in zietquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees die zin nou nog eens rustig over...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
aha.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de streams te maken ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij nog aan het nadenken over jouw reactie op die persoonlijke aanval op mij?
Natuurlijk, Huub heeft het toch altijd gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:28 schreef Clank het volgende:
Heeft Huub het nou allemaal gedaan vanavond??
Niks. Die aanval ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat heeft dat met de streams te maken ?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik dacht dat Huub hoog honkbalde, ik heb hoofdklasse gespeeld en zijn slaggemiddelde is echt CRAP...hij kreeg wel megaveel keer vierwijd dus hij zag de bal wel goed..maar komt ook door zijn lengte..moeilijker om slag te gooien.
Je wordt natuurlijk ook niet voor niks scheidsrechter hequote:Op vrijdag 6 april 2007 02:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik dacht dat Huub hoog honkbalde, ik heb hoofdklasse gespeeld en zijn slaggemiddelde is echt CRAP...hij kreeg wel megaveel keer vierwijd dus hij zag de bal wel goed..maar komt ook door zijn lengte..moeilijker om slag te gooien.
Bij honkbal kan je niet in het doel staanquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je wordt natuurlijk ook niet voor niks scheidsrechter he
Huub was toch heel sterk in het stelen van honks en kon goed sprinten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Uit 86 slagbeurten slechts 11 keer een honkslag is er weinig maar 31 keer vierwijd dan is hij wel een goede tactische speler.
Leg je eerst even de spelregels uit, dan heb ik er ook wat aan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Uit 86 slagbeurten slechts 11 keer een honkslag is er weinig maar 31 keer vierwijd dan is hij wel een goede tactische speler.
Als je 86 keer aan slag komt en je slaat maar 11 keer een honkslag , dus dat je door de bal te raken het 1e honk bereikt, is erg weinig. Bij de adspiranten had ik bijvoorveeld rond de 80 procent. Maar omdat Huub klein is is het moeilijk om een slagbal te gooien (een goede bal) omdat de ruimte tussen schouders en knie kleiner is, zeker als je in de slaghouding staat..dat doet ie dan weer wel goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:40 schreef demins het volgende:
[..]
Leg je eerst even de spelregels uit, dan heb ik er ook wat aan...![]()
Jups dat is ook belangrijk en in veel slagbeurten kwam hij door de 4wijd op het honk..maar hoe hoger je speelt hoe sneller ze wel slag gooien dus hoe minder 4 wijd je krijgt dus hoe minder hij op de honken zou komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub was toch heel sterk in het stelen van honks en kon goed sprinten.
Verdomd, ik begrijp het!!! En dat in jouw toestand! Chapeau!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als je 86 keer aan slag komt en je slaat maar 11 keer een honkslag , dus dat je door de bal te raken het 1e honk bereikt, is erg weinig. Bij de adspiranten had ik bijvoorveeld rond de 80 procent. Maar omdat Huub klein is is het moeilijk om een slagbal te gooien (een goede bal) omdat de ruimte tussen schouders en knie kleiner is, zeker als je in de slaghouding staat..dat doet ie dan weer wel goed.
Ben benieuwd wat voor positie hij speelde, waarschijnlijk buitenveld.
Dat is juridisch jargon!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
Eric gaat de aangifte doorzetten.
Maar hij noemt het nu 'racistisch gedoe.'
Die pannekoek was tijdens het eten. Amanda had een pannekoek gebakken en Eric mocht er niet van eten 'omdat het niet gemaakt is voor flikkers' .quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:43 schreef APK het volgende:
Eric heeft het nu ook over een pannekoek.![]()
Huub vraagt wat de politie wilde weten en een tijdelijke streamlock.
Even offtopic, in de voetbalwereld is het absoluut not done om homo te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Jups dat is ook belangrijk en in veel slagbeurten kwam hij door de 4wijd op het honk..maar hoe hoger je speelt hoe sneller ze wel slag gooien dus hoe minder 4 wijd je krijgt dus hoe minder hij op de honken zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |