Een Diana hoort daar niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vond wat ik gelezen heb over Sylvia dat ze zo stil was vanwege Diana wel mooi...al die anderen maken maar ruzie..leuk huis voor Diana om naar binnen te wandelen. NOT
Ah ok, als pure constatering heb je gelijk. Moreel gezien vind ik dit stuitend hypocriet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel de manier waarop het spel gespeeld wordt... als Amanda zo dom is dat ze zich laat verleiden de wet te overtreden dan zet ze zichzelf daarmee buiten de poort.
Hoewel ik niet denk dat Huub en Eric dit zagen aankomen toen ze begonnen met laag bij de gronds treiteren en narren, kan dit er wel een gevolg van zijn.
nee, maar Diana komt er nu eenmaal wel.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hield ze boven Erics hoofd en spoorde ze aan om eens lekker te gaan piesen.
Dan weet ze dus heel zeker wanneer d'r paard geinsemineerd is. En daar berekend ze het op. Maar net als bij mensen kan een veulen eerder of later geboren word. Daar houden de meeste fokkers 320 tot 360 dagen voor aan. Terwijl de uitrekendatum altijd 340 dagen erna ligt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De eigenaresse/fokster gaf een spreiding van 2 dagen voor en na de geplande datum.
Is ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:15 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ah ok, als pure constatering heb je gelijk. Moreel gezien vind ik dit stuitend hypocriet.
Ik hoop dat Nena benji meeneemt en dat Benji Amanda en haar hondjes doodbijt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
Zou de oude miljonair nog steeds willen komen, vraagt Eric zich af.
Yep, 6e veulen voor dit paard. En tot nu toe altijd precies op de berekende dag. De eigenaresse is beroepsfokster en heeft al 30+ veulens gefokt. Ze zal het dus wel weten ........quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan weet ze dus heel zeker wanneer d'r paard geinsemineerd is. En daar berekend ze het op. Maar net als bij mensen kan een veulen eerder of later geboren word. Daar houden de meeste fokkers 320 tot 360 dagen voor aan. Terwijl de uitrekendatum altijd 340 dagen erna ligt.
Als het paard vaak gedekt/geveulend heeft en vaak de zelfde aantal dagen aanhoud is dat makkelijker... En daar basseerd zij zich dus op (denk ik). Ander kan ik dat ook niet verklaren.
Zware homo-discriminatie in DGK.. is dat niet meer wat voor de Volkskrant?quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is ook
Ze willen gewoon weer de telegraaf halen denk ik
Dat paardengelul kan ook in de slowchat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Yep, 6e veulen voor dit paard. En tot nu toe altijd precies op de berekende dag. De eigenaresse is beroepsfokster en heeft al 30+ veulens gefokt. Ze zal het dus wel weten ........
waarom nietquote:
Ik vind dat wel erg ver gezocht hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel de manier waarop het spel gespeeld wordt... als Amanda zo dom is dat ze zich laat verleiden de wet te overtreden dan zet ze zichzelf daarmee buiten de poort.
Hoewel ik niet denk dat Huub en Eric dit zagen aankomen toen ze begonnen met laag bij de gronds treiteren en narren, kan dit er wel een gevolg van zijn.
Doet ze toch ook? On-topic: Brian slaapt in zijn 'ik ga iets bedachtzaams zeggen' pose, knuist tegen mond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:25 schreef snetje het volgende:
[..]
waarom nietmag ze dat zelf ff bepalen ......
kooi bewoner klaagt andere kooibewoner aan, pagina prive, telegraaf (hopelijk weer wat kijkcijfers), maar wat jij zegt is waarschijnlijker inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Zware homo-discriminatie in DGK.. is dat niet meer wat voor de Volkskrant?![]()
Yep, doordat Huub net "zij" zei denk ik dat ook, en ik denk dat het gedrag van Amanda vandaag daar ook mee te maken heeft.Zij weet dat natuurlijk ook en maakt zich er heel druk over.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik dacht ligt die kuthond nu bij Eric op bed maar het zijn zijn voeten.
Goed Nena komt dus terug:D
Okee dat van dat 6de veulen en altijd op die dag wist ik niet 9misschien moet ik de streams overdag is aanzetten (hoewelquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Yep, 6e veulen voor dit paard. En tot nu toe altijd precies op de berekende dag. De eigenaresse is beroepsfokster en heeft al 30+ veulens gefokt. Ze zal het dus wel weten ........
De bevalling wordt opgewekt, is van de week verteld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
waaromquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
maar wat jij zegt is waarschijnlijker inderdaad
Eerst nog even een unanieme stemming of Eric de Kooi verlaten mag voor de aangiftequote:Op vrijdag 6 april 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
kooi bewoner klaagt andere kooibewoner aan, pagina prive, telegraaf (hopelijk weer wat kijkcijfers), maar wat jij zegt is waarschijnlijker inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |