Ik denk dat Nem het wel weet.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef B.ertha het volgende:
Ging die niet weg voor een paar maandjes? Ben alleen vergeten waarom..
de tranen stonden ook bij mij wel in de ogen eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef B.ertha het volgende:
@ Etc
Dat lijkt me ook heel moeilijk ja. Je staat er dicht bij, maar toch minder dicht dan je vriend zelf. Ik zou niet weten wat ik moest doen.
Veel meer dan er gewoon zijn zal je ook wel niet kunnen, maar dat is al heel wat
Ik weet van niets (meer?).quote:
msn?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet van niets (meer?).
Ik zal het eens vragen...
Daar istie nooit. Zal mailen worden...quote:
dat is wel mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik weet ook niet waaromAls hij gaat lachen krijgt hij van die lieve pretoogjes
![]()
Hier niet, ik word er scheel van.quote:
Zit ik toch verkeerd, in Groningenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef B.ertha het volgende:
Vind het allemaal niet zo'n succes. Rondkijken op straat is veel leuker
Gisteren liepen er toch veel rond in Nijmegen, zal wel aan het weer liggen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]Kom eens langs, ik wijs je er zat aan
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef B.ertha het volgende:
Dan krijg je een klein beetje deeg en dat moet je gedurende 9 dagen 3x 'voeren' met melk en eieren enzo en af en toe roeren. Op dag 9 verdeel je hem in vijven. 4 geef je weg, met dezelfde instructies en eentje bak je op dag 10
Leuk ideealleen valt de smaak een beetje tegen, niet echt een brood, maar ook geen cake
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lang, kort, donker, blond, wit, zwart, alles
ééntje niet
Nee hoor, dat gaat heel lang rond. Er zit superveel gist inquote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]die vier die je weggeeft, dat gaat toch heel erg bederven?
vertel dan.quote:
Binnenkort meer....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
vertel dan.Is het al bijna iets tussen jullie?
Je houdt het wel spannend..quote:
Ik ken het.quote:
Ik ontmoet eigenlijk nooit 'steeds andere jongens' Meestal meteen voor langer. Maar ben er al wel weer aan toe, is al 9 maanden geleden ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Nesle het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een vriendje nu
vind het veels te leuk met uitgaan om steeds weer andere jongens te ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |