Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Mooie tvp...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef crossover het volgende:
Kunnen jullie niks beters verzinnen dan fipo?
centraal
Fipo! (5th post?)quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef crossover het volgende:
Kunnen jullie niks beters verzinnen dan fipo?
centraal
Ben benieuwd hoever we zijn als de kerstkoffie geschonken kan worden...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef BrandX het volgende:paaskoffie!
koffiepost!
ff bakkie halen!
We hebben hier paaseierenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef BrandX het volgende:paaskoffie!
koffiepost!
ff bakkie halen!
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben hier paaseierengekregen (en zijn we fanatiek gaan verstoppen
)
Maar wel bijna.. en de paaskoffie staat vast klaar.!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef crossover het volgende:
Het is trouwens nog lang geen pasen..
We kunnen wel even een polletje makenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoever we zijn als de kerstkoffie geschonken kan worden...![]()
KOFFIE SC #629![]()
Van pure chocolade.quote:
Hoi QBquote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Pasen.Een ei hoort er nog steeds bij.
Moet je eens koffie drinken en dan een gewoon ei eten...quote:
Brood met gebakken eieren met spek, en dat tezamen met een goede kop koffie is heerlijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je eens koffie drinken en dan een gewoon ei eten...![]()
das echt ranzig...![]()
In dit topic wel.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
das echt ranzig...![]()
Of je tandenpoetsen en dan jus d'orangequote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
das echt ranzig...![]()
Alles na tandenpoetsen is toch bijna ranzig?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Of je tandenpoetsen en dan jus d'orange![]()
Mag ik niks zeggen over eitjes?quote:
Slapen nietquote:Op donderdag 5 april 2007 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Alles na tandenpoetsen is toch bijna ranzig?![]()
Tanden poetsen en zoenenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Mag ik niks zeggen over eitjes?
lees de OP nou maar evenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Je moet eerst de koffie-eed afleggen anders krijg je een Thee-straf van JJquote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
ja, dat dan weer welquote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tanden poetsen en zoenenvind ik anders beste te doen.
![]()
Koffie drinken weer niet...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Neem maar af.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet eerst de koffie-eed afleggen anders krijg je een Thee-straf van JJ![]()
nee, koffie is lekker na tandenpoetsenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Koffie drinken weer niet...![]()
Maar voor de rest bijna alles...
Moet je ff de OP lezen...quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, koffie is lekker na tandenpoetsen
Vind je dat echt?
Ik zit inderdaad op het terras (heb de laptop naar buiten gehaald) te lerenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb trouwens de eerste onderzoeksresultaten naar Eer-ik gestuurd, maar hij is zeker terassen studeren?![]()
Papier, zit je weer thuis te internetten... je bent zo traaaaaaaggggg...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb trouwens de eerste onderzoeksresultaten naar Eer-ik gestuurd, maar hij is zeker terassen studeren?![]()
Ik wilde al zeggenquote:
Je kan dan beter eerst een boterham eten!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen
Koffie na de tandenpoetssessie is wel zo'n beetje het goorste wat er is
en cola en jus d'orangequote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen
Koffie na de tandenpoetssessie is wel zo'n beetje het goorste wat er is
quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |