Dat vind ik wel zo'n kansloos subforumquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
Voor spelletjes op Fok moet je bij Mens erger je niet zijn
Moet je eerst je mede Fok!kers wel kunnen herkennenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef MaxMark het volgende:
Wanneer word de FOk Water Wars weer Verwacht??
Is dit niet een idee om in Groningen te doen?
Ik heb nog met jou in Jong Fok United gespeeltquote:Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Grimm het volgende:
Ik tol morgenavond/nacht ook weer in Groningen om
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb nog met jou in Jong Fok United gespeelt![]()
![]()
toen ik om 7.15 stad verliet nog niet en waar ik nu ben nog geen zon...quote:
Je bent ook zo'n enthousiaste hequote:Op donderdag 5 april 2007 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoorde iets over een meet?
Er waren vorig jaar een heleboel Stadjers die meededenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef MaxMark het volgende:
Wanneer word de FOk Water Wars weer Verwacht??
Is dit niet een idee om in Groningen te doen?
lijkt me geestig.. zal ook wel mee doenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er waren vorig jaar een heleboel Stadjers die meededen
Als zodra WaterWars weer begint wij ons massaal inschrijven zijn zeker de eerste paar rondes geijkt op de stad
Volgens mij mag de PM naar onze grote vriend Renesitequote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Greatmarked het volgende:
Hoe werkt dat truowens met dat PMen? Ik moet nog een ontvanger opgeven, maar naar wie?
zet mij maar gewoon in de volgende startpost, ik woon gelukkig in het centrum
Ssst ik speel nu in Italiequote:Op donderdag 5 april 2007 00:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb nog met jou in Jong Fok United gespeelt![]()
![]()
Zit ik daar. Alleen. In een nog nader te bepalen kroeg.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij mag de PM naar onze grote vriend Renesite.
En uiteindelijk zal er vanavond wel niemand komen.
Och, uurtje of 4/5 allemaal afspreken in, laten we zeggen, de &zo? Dan is iedereen ook een stukje losser qua babbel gok ikquote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zit ik daar. Alleen. In een nog nader te bepalen kroeg.
Kom maarquote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef nietzman het volgende:
Ja nou wil ik ook naar de UB!
Gracias, plaats me maar midden op de 'Grote Markt'quote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef Renesite het volgende:
Ik zet je er in Greatmark
Ah, jij bent die zwerver die altijd op z'n knieën op een stukje karton zit?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Gracias, plaats me maar midden op de 'Grote Markt'
Wireless. Duhquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knap stukje karton, mét internetverbinding!
Maar ik durf het toch niet aan om met de laptop op een terrasje te gaan zitten.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Punten genoeg in het centrum dacht ik
Je moet eens weten wat je per uur kunt verdienen met bedelenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knap stukje karton, mét internetverbinding!
Ik weet niet wie nog meer kunnen, maar mss kunnen jullie dan alvast ergens heen gaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Half 11 is me op zich niet te laat hoor, 4 à 5 uur wél. Waar ben jij om half 11, Gollem?![]()
haha dat is André!!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ah, jij bent die zwerver die altijd op z'n knieën op een stukje karton zit?
Moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:40 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit dit weekend in assen, werkend aan bachelorscriptie![]()
Heb je nog nooit met die vent gepraat? Vroeger gingen we wel eens met hem zingen over Martin Drent.quote:
Hij schijnt geld te hebben en in Leeuwarden te wonen. Mijn zus kwam hem daar in een kroeg tegen in zijn nette pakquote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Heb je nog nooit met die vent gepraat? Vroeger gingen we wel eens met hem zingen over Martin Drent.
Er gaan ook allerlei geruchten over hem rond, dat hij bijvoorbeeld geen zwerver is omdat hij studeert aan de RUG.
Maar maar maarquote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gollem, blijf je lang weg? Anders lijkt het me beter als we even iets plannen na die tijd ofzoVanavond wordt iig al niets meer. Mensen hebben sociale levens hier.
wie smst mij waar het vanavond wordtquote:Op donderdag 5 april 2007 18:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar maar maar
Als ik daarna een paar uurtjes ga Fok!en dan...is het dan weer goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |