Dat vind ik wel zo'n kansloos subforumquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
Voor spelletjes op Fok moet je bij Mens erger je niet zijn
Moet je eerst je mede Fok!kers wel kunnen herkennenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef MaxMark het volgende:
Wanneer word de FOk Water Wars weer Verwacht??
Is dit niet een idee om in Groningen te doen?
Ik heb nog met jou in Jong Fok United gespeeltquote:Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Grimm het volgende:
Ik tol morgenavond/nacht ook weer in Groningen om
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb nog met jou in Jong Fok United gespeelt![]()
![]()
toen ik om 7.15 stad verliet nog niet en waar ik nu ben nog geen zon...quote:
Je bent ook zo'n enthousiaste hequote:Op donderdag 5 april 2007 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoorde iets over een meet?
Er waren vorig jaar een heleboel Stadjers die meededenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef MaxMark het volgende:
Wanneer word de FOk Water Wars weer Verwacht??
Is dit niet een idee om in Groningen te doen?
lijkt me geestig.. zal ook wel mee doenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er waren vorig jaar een heleboel Stadjers die meededen
Als zodra WaterWars weer begint wij ons massaal inschrijven zijn zeker de eerste paar rondes geijkt op de stad
Volgens mij mag de PM naar onze grote vriend Renesitequote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Greatmarked het volgende:
Hoe werkt dat truowens met dat PMen? Ik moet nog een ontvanger opgeven, maar naar wie?
zet mij maar gewoon in de volgende startpost, ik woon gelukkig in het centrum
Ssst ik speel nu in Italiequote:Op donderdag 5 april 2007 00:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb nog met jou in Jong Fok United gespeelt![]()
![]()
Zit ik daar. Alleen. In een nog nader te bepalen kroeg.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij mag de PM naar onze grote vriend Renesite.
En uiteindelijk zal er vanavond wel niemand komen.
Och, uurtje of 4/5 allemaal afspreken in, laten we zeggen, de &zo? Dan is iedereen ook een stukje losser qua babbel gok ikquote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zit ik daar. Alleen. In een nog nader te bepalen kroeg.
Kom maarquote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef nietzman het volgende:
Ja nou wil ik ook naar de UB!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |