Gracias, plaats me maar midden op de 'Grote Markt'quote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef Renesite het volgende:
Ik zet je er in Greatmark
Ah, jij bent die zwerver die altijd op z'n knieën op een stukje karton zit?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Gracias, plaats me maar midden op de 'Grote Markt'
Wireless. Duhquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knap stukje karton, mét internetverbinding!
Maar ik durf het toch niet aan om met de laptop op een terrasje te gaan zitten.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Punten genoeg in het centrum dacht ik
Je moet eens weten wat je per uur kunt verdienen met bedelenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knap stukje karton, mét internetverbinding!
Ik weet niet wie nog meer kunnen, maar mss kunnen jullie dan alvast ergens heen gaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Half 11 is me op zich niet te laat hoor, 4 à 5 uur wél. Waar ben jij om half 11, Gollem?![]()
haha dat is André!!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ah, jij bent die zwerver die altijd op z'n knieën op een stukje karton zit?
Moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:40 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit dit weekend in assen, werkend aan bachelorscriptie![]()
Heb je nog nooit met die vent gepraat? Vroeger gingen we wel eens met hem zingen over Martin Drent.quote:
Hij schijnt geld te hebben en in Leeuwarden te wonen. Mijn zus kwam hem daar in een kroeg tegen in zijn nette pakquote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Heb je nog nooit met die vent gepraat? Vroeger gingen we wel eens met hem zingen over Martin Drent.
Er gaan ook allerlei geruchten over hem rond, dat hij bijvoorbeeld geen zwerver is omdat hij studeert aan de RUG.
Maar maar maarquote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gollem, blijf je lang weg? Anders lijkt het me beter als we even iets plannen na die tijd ofzoVanavond wordt iig al niets meer. Mensen hebben sociale levens hier.
wie smst mij waar het vanavond wordtquote:Op donderdag 5 april 2007 18:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar maar maar
Als ik daarna een paar uurtjes ga Fok!en dan...is het dan weer goed?
Ik heb werkelijk geen idee over het waar en wanneer..quote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
wie smst mij waar het vanavond wordtwant ik zal direct uit training, zonder naar huis te gaan, naar de stad gaan..
Ik merk het!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien is het handig als mensen telefoonnummers hebben ofzo
Stuur ze dan wel via PM ofso, zo openlijk op een forum lijkt me niet heel handigquote:Op donderdag 5 april 2007 19:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien is het handig als mensen telefoonnummers hebben ofzo
Dat doet ie toch ook?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Stuur ze dan wel via PM ofso, zo openlijk op een forum lijkt me niet heel handig.
Stiekem wil je gewoon het nummer van Tieneke he![]()
Waar zei ik dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
En waarom zei je dan dat ik je het moest laten weten als ik ging? Hè? Hè?
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kans is groot dat er even iets tussen gaat komen bij mij...
Ik wíst het!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja. Ik heb een sociaal leven.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, ik kom niet meer. Er komt even iemand langs.
Als jij het volgende topic nu even opent, dan maak ik dat misschien ook nog eens mee. Gaan we weer een paginalange dialoog tussen ons tweeën houden.quote:Leuk, dat afwisselend blauw-groene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |