Gelukkig, dan heb ik minder concurrentiequote:
ik voorspelquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeg, het wordt hier geen [HOMO], he?![]()
ja wellicht moeten we toch een wat selectiever beleid aan de deur gaan voeren, en iets van een intelligentia toets ontwikkelen, want nee het L topic is niet bedoelt om te baggerenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeg, het wordt hier geen [HOMO], he?![]()
Waarom staat hij dan in ONZquote:Op woensdag 4 april 2007 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wellicht moeten we toch een wat selectiever beleid aan de deur gaan voeren, en iets van een intelligentia toets ontwikkelen, want nee het L topic is niet bedoelt om te baggeren
daarvoor moet je bij Boskalis zijn
Ja anders was het H topic zo eenzaam in ONZ als L in GC stondquote:Op donderdag 5 april 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
Uit solidariteit.
zal wel een hoop lurkers schelen, maar vrees dat ook reguliere posters ons dan kwijt rakenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:07 schreef wonderer het volgende:
We kunnen het voor de gein wel eens proberen. De volgende die een nieuw lesbeau topic opent, doet dat in GCKijken wat er gebeurt.
vast wel, en soms zijn ze zelfs zo stoer dat ze hier heel hard pot durven te roepen, of nog ergerquote:Op donderdag 5 april 2007 00:10 schreef Cahir het volgende:
zitten hier zoveel (manneljke) lurkers dan
hoezo, ik lurk niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:10 schreef Cahir het volgende:
zitten hier zoveel (manneljke) lurkers dan
Kwestie van een paar PB'tjes sturen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal wel een hoop lurkers schelen, maar vrees dat ook reguliere posters ons dan kwijt raken
't Wachten is op Surveillance-Fietsquote:Op donderdag 5 april 2007 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast wel, en soms zijn ze zelfs zo stoer dat ze hier heel hard pot durven te roepen, of nog erger![]()
en ik ga hier afsluiten en een paar uur op bed liggenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwestie van een paar PB'tjes sturen.
Ik ga een pizza maken, bbl.
Oh dear, someone's opened a can o' wormsquote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoezo, ik lurk niet.
.. crap
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 00:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik ga ook maar de veren een bezoekje brengen.
Arme kinky.quote:
Die had ik toch al gehadquote:
Ja maar ze wisten al van mijn biseksualiteit dan is het toch geen coming out meer of wel?quote:Op donderdag 5 april 2007 02:19 schreef wonderer het volgende:
Huh? Je ging het aan je ouders vertellen, van Eduard... hoe ging dat?
Yeah Maedel is er weerquote:Op donderdag 5 april 2007 08:41 schreef maedel het volgende:
zoooooooooooooooooooooo
* maedel is weer in den lande![]()
Koffie anyone?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En vertel eens, was het leuk daar op dat (w)eiland ?
dus die zorgen die je van te voren had dat het niet zulk goed weer zou gaan worden bleken onterechtquote:Op donderdag 5 april 2007 09:45 schreef maedel het volgende:
[..]
*schenkt in*
Verrekes werrum....
Ik heb het voor elkaar gekregen om de laatste dag mezelf nog eens goed te laten verfikken...![]()
Ja en ook ik heb weer blij dat ik vanaf heden dus weer terug kan vallen op de reguliere koffieronde in de ochtendquote:Op donderdag 5 april 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:
Hoi Maedel! We hebben speciaal voor jou weinig gepost zodat je niet zoveel hoeft terug te lezen, lief he?
*terugzwaai*quote:
We hebben sinds kort echt een privé-mod, of niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik lurk weer meetevens centraal
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er nog hoor.
Er ligt tien centimeter sneeuw.
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg soapie, wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag: Wat voor soort zeepje ben je eigenlijk?
de ouderwetse, standaardzepen:
[afbeelding]
de wat handzamere soort:
[afbeelding]
schattige zeepjes....
[afbeelding]
of meer van dit soort:
[afbeelding]
Beetje bleh. Beetje leeg van binnen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
katerig? of katterig?
in het eerste geval *knuffel*
in het tweede geval *wegren*
Wat kan ik doen om je te helpen?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beetje bleh. Beetje leeg van binnen.
Prima. Ik heb geen waarheden die ik hier niet durf te vertellen, dus dat wordt makkelijk voor mijquote:Op donderdag 5 april 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
Oh. Uh... *denk*
Ik heb niet echt geheimen.
Zullen we Truth or Dare spelen?
Tja, en ik heb geen webcamquote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Dare wordt altijd een beetje lastig met internet dingen...
Lees mijn mai maar eens terugquote:Op donderdag 5 april 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
Als je wil proeflezen mag dat wel, maar dan geldt hetzelfde als voor afrijdenVeel commentaar geven
Oh jaquote:
Toch wel?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh jaOkee, zet ik je op de lijst, want jouw opmerkingen waren wel nuttig
zou een chocoladecakeje daarbij kunnen helpen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
Niks, ik moet gewoon even goed wakkerworden en iets leuks gaan doen
Wakker worden met chocoladecake....quote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou een chocoladecakeje daarbij kunnen helpen ?
volgens mij helpt dat in elk geval wel tegen een leeg gevoelquote:Op donderdag 5 april 2007 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wakker worden met chocoladecake....
Vreemde gewoontes hebben jullie hier.
Ja, maar als je dat letterlijk gaat nemen had ze ook Brad kunnen roepen...quote:Op donderdag 5 april 2007 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij helpt dat in elk geval wel tegen een leeg gevoel![]()
Nou, zo erg was het niet. Gemiddeld tien opmerkingen waarvan acht kommaneukerijquote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
Dus ik herken het verhaal niet meer terug straks... Of heb je niet alles aangepast wat er gezegd werd? Dat kan natuurlijk ook.
Mag ik zeggen: *gelukkig maar*?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, zo erg was het niet. Gemiddeld tien opmerkingen waarvan acht kommaneukerijnee, niet alles aangepast.
Jij was degene die een opmerking maakte die eigenlijk een hele scene wilde laten omgooien, andersquote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mag ik zeggen: *gelukkig maar*?
Het zou zonde zijn als er teveel van je oorspronkelijke verhaal verloren ging.
Daarom juist. Als iedereen met zulke suggesties komt....quote:Op donderdag 5 april 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij was degene die een opmerking maakte die eigenlijk een hele scene wilde laten omgooien, anders
En ja, ach, als het beter is voor het verhaal, dan moet het maar. Ik heb in het eerste verhaal ook een paar sleutelscenes herschreven.
...dan was het verhaal blijkbaar niet goedquote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daarom juist. Als iedereen met zulke suggesties komt....
nr 164 en 168 zijn de bestequote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/sneeuw/
Foto's van vandaag en gister
O ja, bij jullie is het ook lentequote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Yeah, is het niet treurig dat ik in de lente de mooiste winterplaatjes schiet?
Ik kom er tegewoordig gelukkig zelden meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Uh-huh
De winkels liggen VOL met eier-vind-mandjes, marshmellow kuikens en ander commercieel christelijk feestdag gebeuren.
wat burgerlijk....quote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net een boodschappenlijstje gemaakt.
En ik ben niet eens burger.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
En ik ga voor de laatste keer mijn belastingaangifte doorlopen en opsturen. De tijd dringt...
ook voor zulke gelegenheden is het daar een prima oord, want zo heb ik daar ook al eens een week doorgebrachtquote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef maedel het volgende:
[..]ik heb gewoon uitstel aangevraagd.
Of beter, de accountant(dat heb je met een bedrijf...)
Oh, voor de geinteresseerden, ik ben netjes binnen een straal van 500m van het hotel gebleven, zoals het hoort op een "ik lig in de zon en kom niet van m'n gat"-vakantie.
Ja, voor het cultuursnuiven hoef je er niet naartoequote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook voor zulke gelegenheden is het daar een prima oord, want zo heb ik daar ook al eens een week doorgebracht![]()
dagje rondtuffen met auto was toch wel leuk hoor, maar op Tenerife vond ik toch wel dat er meer te zien was dan bij de kanarievogelquote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, voor het cultuursnuiven hoef je er niet naartoe
Zonde, heb je alle Bassie&Adriaan-lokaties gemistquote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef maedel het volgende:
[..]ik heb gewoon uitstel aangevraagd.
Of beter, de accountant(dat heb je met een bedrijf...)
Oh, voor de geinteresseerden, ik ben netjes binnen een straal van 500m van het hotel gebleven, zoals het hoort op een "ik lig in de zon en kom niet van m'n gat"-vakantie.
Hondenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dagje rondtuffen met auto was toch wel leuk hoor, maar op Tenerife vond ik toch wel dat er meer te zien was dan bij de kanarievogel![]()
Ja, je weet hoe ik over die leipo's denk toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonde, heb je alle Bassie&Adriaan-lokaties gemist
en al toe aan een volgend rondje koffie/thee ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:30 schreef maedel het volgende:
Goed plan Stroek!
Slurp, Skronsj Skronsj (cruesli)
Lijkt me wel hèquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en al toe aan een volgend rondje koffie/thee ?![]()
"koffie inschenkt"quote:
de postbode lag in eerste instantie dwars ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef Sitethief het volgende:
Kijken of deze post wel geplaatst wordt.....
Edit: Ja dus.
Ik ben net op vakantie geweest, dus ik had toch moeten afslaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"koffie inschenkt"
het is vandaag dus vasten en onthoudingsdag, dus koekjes mag ik er niet bij serveren![]()
vanaf morgen zal ik nog een paar keer met de schaal met chocolade eitjes rondgaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben net op vakantie geweest, dus ik had toch moeten afslaan.
Attent dat je het niet eens aanbiedt
Is dat een rolletje mentos, of....quote:
Nou. Lekker. Dan heb ik ze toch nog niet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
Rolletje mentos? *verontwaardigd*
Ik heb lekker al 2000 woorden voor een nieuw Arthur verhaal
En moet je nu 42 km schrijven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
*om hoekje gluur*
Ik was even bezig met de schrijfmarathon. Ik loop al twee dagen voor...
Mag je die extra woorden opsparen voor de dag erna?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ook. Maar vooral die fantasy gaat me vrij makkelijk af. 1200 woorden in een uurtje.
Yup. Ik post gewoon elke dag 750 woorden. Kan ik nog es een dagje skippenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mag je die extra woorden opsparen voor de dag erna?
dus ook dat is nieuw voor je. Ga je het straks ook nog ergens posten? Behalve waar je nu zit dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
Maar 't is wel spannend want dit is het eerste verhaal dat gebaseerd is op een droom
Hoe tel je die woorden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
Ik wil het misschien herschrijven tot 12500 woorden en insturen voor de PHP. (Paul Harland Prijs)
Dan mag het niet online. Maar daarna zal ik de lange versie wel ergens posten ja.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoe tel je die woorden?
Ok. Ik gebruik doorgaans geen word. Alleen OpenOffice, omdat 't gratis is. Liever zou ik WP gebruiken, maar goed...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
Je kunt word voor je laten tellen.vanitas !
Het kan handig zijn voor opdrachten met "mimimaal .... en maximaal ... woorden".quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ok. Ik gebruik doorgaans geen word. Alleen OpenOffice, omdat 't gratis is. Liever zou ik WP gebruiken, maar goed...
In ieder geval heb ik nog nooit woorden hoeven tellen in mijn documenten. Waarvoor zou ik dat doen?terug
Open Office heeft het ook, onder Tools->word count.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ok. Ik gebruik doorgaans geen word. Alleen OpenOffice, omdat 't gratis is. Liever zou ik WP gebruiken, maar goed...
In ieder geval heb ik nog nooit woorden hoeven tellen in mijn documenten. Waarvoor zou ik dat doen?terug
ook. maar soms wil het oog ook watquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar mensen, het gaat toch om de inhoud
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
wat gaan jullie doen met de paasdagen?
Ik iig GEEN meubelboulevards, tuincentra of iets anders in die richting
Jij gaat verkleed als paashaas rondhupsen?quote:
Ik zag eens zo'n vacature staan, 'k vond 't heel verleidelijk, om geld te verdienen met voor lul te staan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij gaat verkleed als paashaas rondhupsen?
Op Brads eieren sabbelen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
wat gaan jullie doen met de paasdagen?
Ik iig GEEN meubelboulevards, tuincentra of iets anders in die richting
Naja zeg!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
Maar je hebt het niet gedaan?
Ik vind het echt iets voor jou
Ja of als hamster in zo'n pak bij de AH tijdens de hamsterwekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zag eens zo'n vacature staan, 'k vond 't heel verleidelijk, om geld te verdienen met voor lul te staan...
maar morgen wel weer gewoon terug komen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
sorry... Ik zal zef ook gaan voor ik meer mensen wegjaag, ok?
mag jij nog wel even aan de kant blijven zitten hoor, gewoon lekker rustig uitbuikenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net gegeten dus ik dans even niet.
Nou ja, naieve Maedel was er natuurlijk wel tot aan de knieen ingetraptquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef NanKing het volgende:
Affinity had niet alleen een klote eind het was ook van mijlenver al te verwachten.
Ik had eerst fingersmith gelezen dus ik was al een beetje aan die vreemde plotten gewendquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, naieve Maedel was er natuurlijk wel tot aan de knieen ingetrapt
-op de laptop, dus geen trema's-
NanKing is ook de naam van een chinees restaurant in Den Bosch...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had eerst fingersmith gelezen dus ik was al een beetje aan die vreemde plotten gewend.
pLotten geen potten![]()
Ik wil een nieuw icoontje, iemand een idee?
Ja, dat snap ik heel goed. De hele maatschappij is hetero, films, boeken, reclame, verwachtingen, onderwijs, alles. Dan is een boek dat over "jou" gaat wel stoer natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef maedel het volgende:
even nog wat verduidelijken over lesbolit.
Zoals ik me dus niet kan voorstellen hoe het is om met een man samen te zijn, dat niet wil, en daar ook niks bij voel, zo is het voor mij veel herkenbaarder en zeker ook veel emotioneler om over twee vrouwen te lezen ipv een heterostel.
Ik ben simpelweg veel betrokkener bij het boek.
ja, daar kom ik na even googlen ook achter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:41 schreef NanKing het volgende:
Elke stad heeft wel een Chinees met de naam NanKing
Het chinese teken voor pot?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:41 schreef NanKing het volgende:
Elke stad heeft wel een Chinees met de naam NanKing
Was dat niet de stad waar de jappen tijdens WO2 nogal veel gruwelijkheden hebben uitgevreten? Mo Haider had daar een boek over geschreven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, daar kom ik na even googlen ook achter.
het is ook een stad in China
Ik geloof er geen bal van dat dat er is.quote:
Ook niet voor bloempot?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van dat dat er is.
Het teken voor vrouw is ook niet echt vrouwvriendelijk geloof ik.
Mijn vader spreekt/schrijft een aardig woordje chinees en die heeft het wel eens uitgelegd hoe dat ding in elkaar zit.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn?quote:
Nou lekker zeg... de rape of nankingquote:
Nee dat is er ook niet volgens mij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van dat dat er is.
Het teken voor vrouw is ook niet echt vrouwvriendelijk geloof ik.
Mijn vader spreekt/schrijft een aardig woordje chinees en die heeft het wel eens uitgelegd hoe dat ding in elkaar zit.
Whehehe, hoe coolquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef maedel het volgende:
jeumig wonderer, doe mij een stukje parate kennis....
ik heb trouwens van de week House in het Spaans gezien
Ik zie een gat in de marktquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef NanKing het volgende:
Het leuke alleen lesbolit is gewoon dat het een keer over 'jou' gaat.
Arthur is een vrouw?quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:48 schreef wonderer het volgende:
Voor degenen die willen weten hoe Arthur eruit zag toen ie zijn eerste kus kreeg
Nee? Dan laadt ie waarschijnlijk de verkeerde post vanwege de plaatjesquote:
oh, kut, nu blijk ik dus weer ongeduldig te zijn en staat die post er dus 1 minuut te vroegquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
Zo en dan ga ik nu de jarige vanaf deze plaats feliciteren met 3 zoenen![]()
![]()
volgens goed Nederlands gebruik, en hem nog vele jaren in goede gezondheid toe wensen
![]()
Nou ik heb de zondag nuttig besteed met het wegwerken van achterstallig leesvoer in de vorm van oude zaterdagkrantenquote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
Best wel ja ...
We zijn een eindje wezen lopen maar het was fucking koud buiten (koude wind).
Jij ook een goedemorgen maedel (en straks ook de rest, als jullie wakker wordenquote:Op maandag 9 april 2007 09:25 schreef maedel het volgende:
goedemorgen
Iemand dit al gezien?
The Gay Conversion
ja gewone pure ontkenning en het volledig negeren van jezelf, daar kan je echt een goed en gelukkig mens van wordenquote:Op maandag 9 april 2007 10:49 schreef DR34M3R het volgende:
"ex-gay"...
Ze maken het mij niet wijs.
Onderdrukken en toneel spelen volgens mij.
Niet meer en niet minder.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
![]()
volgens goed Nederlands gebruik, en hem nog vele jaren in goede gezondheid toe wensen
![]()
mijn bronnen vertellen mij nu dat ik naar de verjaardag van mijn moeder moetquote:
wiewiewie is er jarig?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
![]()
![]()
Het enige wat ik eng vind is het denken+doen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij ook een goedemorgen maedel (en straks ook de rest, als jullie wakker worden)
Ik had ervan gehoord, heb deze filmpjes nog niet eerder gezien.
Ik vind het eng, dat er nog steeds mensen zijn die er zo over denken.
Sitethief was 8 april dus tot volwassenheid gekomenquote:Op maandag 9 april 2007 19:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wiewiewie is er jarig?
quote:Op maandag 9 april 2007 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sitethief was 8 april dus tot volwassenheid gekomen![]()
klopt inderdaad ,maar volgens oud hollands begrijp treed volwassenheid toch pas op bij 21 jaar ?quote:Op maandag 9 april 2007 19:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij reeds 20 was?
Enfin, gefeliciteerd plekdief!
jah, daar kan ik bij inkomen. Hoewel ik 23 een betere leeftijd vindt. Ik zie dat er dan voor velen een enorme verandering dan plaatsvindt.quote:Op maandag 9 april 2007 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klopt inderdaad ,maar volgens oud hollands begrijp treed volwassenheid toch pas op bij 21 jaar ?
Maar da's toch gewoon een ongoing proces hoorquote:Op maandag 9 april 2007 19:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
jah, daar kan ik bij inkomen. Hoewel ik 23 een betere leeftijd vindt. Ik zie dat er dan voor velen een enorme verandering dan plaatsvindt.
* vanitasvanitatumetomniava was iig meer vanitas geworden na zijn 23e
Ja, da's een "ongoing process". Maar het "unheimliche gefuhl" heb ik achtergelaten op mijn 23e. Ik ben toen serieuzer geworden over mijn gevoelsleven, op zeg maar alle fronten.quote:Op maandag 9 april 2007 19:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar da's toch gewoon een ongoing proces hoor
zelfs ik als topic opa leer af en toe nog wel bij![]()
![]()
't Is maar hoe je er invulling aan geeftquote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
Bij nader inzien best eng. Ik ben getrouwd op mijn 23ste. ARGH
zo iets had ik dus toen ik 30 werdquote:Op maandag 9 april 2007 19:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, da's een "ongoing process". Maar het "unheimliche gefuhl" heb ik achtergelaten op mijn 23e. Ik ben toen serieuzer geworden over mijn gevoelsleven, op zeg maar alle fronten.
Oh, met de vulling is niks misquote:Op maandag 9 april 2007 19:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Is maar hoe je er invulling aan geeft![]()
in 1 week tijdquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Kelere... da's een hoop, dat red ik nog niet eens.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:21 schreef Stroekie het volgende:
zo iedereen z'n/haar buik weer vol van de paaseitjes?
Koffie en thee dan maar ?![]()
Daar ben ik niet eens aan toegekomen. Heel m'n agenda stond alweer vol.quote:
oei, Nu ben je het gevoel van dat je pas op vakantie geweest bent toch niet alweer volledig kwijt ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Daar ben ik niet eens aan toegekomen. Heel m'n agenda stond alweer vol.
Meteen overwerken![]()
Uiteraard wel dus...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei, Nu ben je het gevoel van dat je pas op vakantie geweest bent toch niet alweer volledig kwijt ?
Haaaa vrolijk ding!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:21 schreef DR34M3R het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben weer thuis
Oeps, sorry maedel, niet gemeen bedoeld...
Dat had ik al eerder voorgesteldquote:
Mja... ik zat net te denken dat het misschien toch niet zo'n goed idee was. Maar ik heb vannacht weer wat lichamelijk dingen ervaren die technisch gezien niet mogelijk zijn ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat had ik al eerder voorgesteld
![]()
Maar ik vind het prima hoor.
Krijg ik dan nu je password?![]()
Als ik dat soort dingen eet, heb ik na een kwartier weer hongerquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Weer helemaal voorzien.
500 gr cherrytomaatjes
1 komkommer
1 zak bospeen
300 gr geschraapte wortels (voor de luie momenten)
Je brengt het weer spannend... Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja... ik zat net te denken dat het misschien toch niet zo'n goed idee was. Maar ik heb vannacht weer wat lichamelijk dingen ervaren die technisch gezien niet mogelijk zijn ...
Het is dan ook niet mijn avondeten. Het zijn mijn tussendoortjes voor de komende dagenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik dat soort dingen eet, heb ik na een kwartier weer honger
Euh, ik werk halve dagen.... Dus ik had best wel overgewerkt ja...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
Je hoeft vandaag niet over te werken?
Wat moet ik met die infoquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Weer helemaal voorzien.
500 gr cherrytomaatjes
1 komkommer
1 zak bospeen
300 gr geschraapte wortels (voor de luie momenten)
Nou ja er zijn nu dus mensen die hun campingspullen in de auto gooien, en op de parkeerplaats gaan bivakkeren, wachten op de mededeling van de RVDquote:
We zijn er bijnaquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en wel even doorposten ja, kan ik straks bij thuiskomst weer mijn debuut maken in het volgende topic![]()
pleaze![]()
Ja, skjoez mie, maar wat moet ík met info over cherrytomaatjes?quote:
MSNquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je brengt het weer spannend... Wat heb je gedaan?
[..]
Het is dan ook niet mijn avondeten. Het zijn mijn tussendoortjes voor de komende dagen
Ze is zwanger?quote:
Ja, best wel heel hoogzwanger. Of misschien inmiddels al niet meerquote:
sorryquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, skjoez mie, maar wat moet ík met info over cherrytomaatjes?
Ok, staan we weer kiet![]()
Het is dat jequote:
Ik denk dat ze gestegen zijn ja, want die stond er al de hele tijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is dat jeerachter gezet hebt, anders had ik je nooit meer aangekeken
ps, die stond er net toch nog niet? Of zijn de wortels naar mijn hoofd gestegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |