abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48091103
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook een rare gedachte dat gebak, snoep en chips traktaties of beloningen zijn. Ze zijn ongezond en dikmakend, dat is niet bepaald een kadootje voor jezelf!
maar wel lekker dus op die manier wel een beloning
pi_48091111
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook een rare gedachte dat gebak, snoep en chips traktaties of beloningen zijn. Ze zijn ongezond en dikmakend, dat is niet bepaald een kadootje voor jezelf!
Nee, maar wel waanzinnig lekker. Daarom is weigeren helemaal moeilijk.
pi_48092368
discipline kheb er geen moeite mee hard voor jezelf zijn jezelf al over een paar maanden op het strand zien zitten.. ik zeg continue tegen mezelf dat ik me niet wil schamen als ik in mn blote bast rondloop, of me zorgen wil maken hoe vetplooi nummer 1 zit ten opzichte van vetplooi nummer 2
pi_48092532
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, maar wel waanzinnig lekker. Daarom is weigeren helemaal moeilijk.
Dat wordt steeds makkelijker naarmate je het vaker doet. In het begin is het moeilijk, maar als je het een tijdje volhoudt zul je zien dat je er niet eens meer aan denkt om zoiets te nemen
pi_48092897
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef Thrilled het volgende:
discipline kheb er geen moeite mee hard voor jezelf zijn jezelf al over een paar maanden op het strand zien zitten.. ik zeg continue tegen mezelf dat ik me niet wil schamen als ik in mn blote bast rondloop, of me zorgen wil maken hoe vetplooi nummer 1 zit ten opzichte van vetplooi nummer 2
snoep je dan helemaal niet meer?
ik vind dat ik afentoe best iets mag maar dat komt misschien omdat ik dit al 4 jaar doe
pi_48093005
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat wordt steeds makkelijker naarmate je het vaker doet. In het begin is het moeilijk, maar als je het een tijdje volhoudt zul je zien dat je er niet eens meer aan denkt om zoiets te nemen
Klopt ja. Snoep weet ik namelijk al heeeel makkelijk te weigeren. Ik neem niet eens een paaseitje!
pi_48093404
ik heb voor het eerst in jaren wel weer een paaseitje op
3 toen ik ziek was maar toen had ik geeneens in de gaten wat ik in mijn mond stopte
en afgelopen maandag 1
pi_48103437
net wezen winkelen voor kleren voor pasen
2 leuke stelletjes gekocht
had ook een rok in maat 38 aangehad, hij paste
maar heb toch voor een maat groter gekozen omdat die iets beter zat
hoop niet dat ik spijt daar van krijg en dat hij over een maand al weer te groot zit
maar goed
pi_48103651
zometeen meedoen met de nieuwe release van de les-mills programma, van 11 tot 12 RPM (spinnen) en van 12 tot 1 bodypumpen wordt pittig
  zaterdag 7 april 2007 @ 10:48:21 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48103983
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:12 schreef Miss_S het volgende:
net wezen winkelen voor kleren voor pasen
2 leuke stelletjes gekocht
had ook een rok in maat 38 aangehad, hij paste
*jaloersch . Ik krijg nooit maat 38, denk ik. Mag blij zijn met 40 (en dan weeg ik 65 kg, denk ik).
quote:
maar heb toch voor een maat groter gekozen omdat die iets beter zat
hoop niet dat ik spijt daar van krijg en dat hij over een maand al weer te groot zit
maar goed
dat heb ik ook met alles wat ik koop. Ja, hartstikke leuk om mooie kleren te kopen, maar ze moeten over een paar maanden ook nog passen . Das t nadeel van afvallen .

Ik ben weer terug van het fietsen. Maar 27,5 km dit keer, want ik kwam ergens anders uit dan de bedoeling was en was zodoende iets eerder thuis. Maar ach, die 2,5 km maakt ook niet zo heel veel uit (wil nml eigenlijk minimaal 30 doen per keer). M'n broekje is fantastisch. Ik voel het zadel nog wel, maar heb geen zadelpijn en ook geen verdoofd gevoel. Ik was eerst in broekje en t-shirt, maar dat bleek toch iets te koud . Dus toen teruggefietst, aangebeld bij huis en Mark gevraagd of hij een sweater naar beneden kon gooien vanaf het balkon. En toen was ik lekker warm (van boven dan ).

Er was nog iets stoms. Ik had een heel eind gefietst, maar ik zag op de kilometer teller een 4 met wat getalletjes. Dus ik dacht: hè? hoe kan ik nou nog maar 4 km gefietst hebben . Was al een heel eind op weg namelijk. Dus ik baalde een beetje dat het niet opschoot blijkbaar en die 4 verdween ook maar nooit. Tot ik even stil ging staan om wat water te drinken. Toen zag ik dat ie op 47 km stond en herinnerde ik me dat ik vorige keer niet gereset had. Toen had ik 37 km gefietst, dus had er toch al 10 km op zitten. Pfiew. Heenweg redelijk wat tegenwind gehad nog (maar niet zo erg). Pas op de terugweg schoot ik lekker op en kon de snelheid echt omhoog.

Ik ga zo ff douchen, want nu voel ik de kou wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_48104516
Saskia, leuk dat je geslaagd bent met kleren kopen en goed dat je al in maat 38 komt, maar het moet idd nu ook wel fijn zitten

Zo, weer goed bezig geweest hoor Renske, vind 27,5 km ook aardig wat en die 2,5 km minder dan normaal maakt ook niet echt uit dan vind ik En als je de vorige keer 37 km had gefietst, heb je gemiddeld nog steeds meer dan 30 km gefietst
pi_48104605
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*jaloersch . Ik krijg nooit maat 38, denk ik. Mag blij zijn met 40 (en dan weeg ik 65 kg, denk ik).
[..]
Dan moet je naar de H&M gaan! Ik weet niet wat ze daar doen met de maten ... maar hoor van bijna iedereen dat ze daar 2 maten kleiner hebben dan normaal ... ik was daar gister ook, pastte in een maatje 34 ... heb 38 ofzo en soms zelfs groter ... en ben nu echt niet veel dunner dan gewoonlijk ...

Mijn chocoladeverslaving speelt weer op .. stomme paaseitjes!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_48109471
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]
dat zei ik ook altijd met die heupen van mij
maar kennelijk valt het dus wel mee
pi_48109496
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 11:13 schreef Sylvana het volgende:
Saskia, leuk dat je geslaagd bent met kleren kopen en goed dat je al in maat 38 komt, maar het moet idd nu ook wel fijn zitten

Zo, weer goed bezig geweest hoor Renske, vind 27,5 km ook aardig wat en die 2,5 km minder dan normaal maakt ook niet echt uit dan vind ik En als je de vorige keer 37 km had gefietst, heb je gemiddeld nog steeds meer dan 30 km gefietst
begrijp niet dat ik niet afviel toen ik dagelijks 20 km fietste
ookal waarschijnlijk door mijn eetpatroon
maar begrijp wel waarom toen ik daarmee stopte nog zwaarder werd
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:51:39 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48109845
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat zei ik ook altijd met die heupen van mij
maar kennelijk valt het dus wel mee
there's hope left for me .
Niet meer actief op Fok!
pi_48113850
Ik mocht vandaag oppasser spelen in de winkel waar ik werk, aangezien mn baas er niet was...weinig activiteit tot nu toe dus hier

*jaloers is op winkelen van Saskia en fietsen van Renske .

Vanavond bij een studiegenote even bezig met scriptie, ik haar spelling en grammatica checken, zij mijn statistiek
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48113892
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef Tangarine het volgende:
Ik mocht vandaag oppasser spelen in de winkel waar ik werk, aangezien mn baas er niet was...weinig activiteit tot nu toe dus hier

*jaloers is op winkelen van Saskia en fietsen van Renske .

Vanavond bij een studiegenote even bezig met scriptie, ik haar spelling en grammatica checken, zij mijn statistiek
verder was mijn dag ook niets speciaals hoor
een verslag gemaakt en ben nu bezig voor mijn examens
pi_48115949
Zo, vandaag wel iets beter gegeten dan gister, maar nog niet echt denderend.

Gister alleen avondeten ( nasi) gehad en verder gewoon helemaal niks gegeten

En vandaag tussen de middag wentelteefjes, en als avondeten wokgroenten, kip en aardappelpartjes, maar verder ook geen tussendoortjes ofzo.

Saskia, succes met je verslag en examens

Hier ook rustig dagje, ben bij mn ouders, beetje internetten, tv kijken en krant/tijdschriften lezen
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:56:59 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_48122671
tvp-tje
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_48129099
ok, ik heb vandaag er aan moeten geloven... stukje taart gehad omdat m'n tante jarig was, en een paar paaseitjes die ik van m'n te schattige achternichtje kreeg... nouja, na woensdag (=na scriptieopdracht) maar weer flink sporten
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  zondag 8 april 2007 @ 23:18:59 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48130715
Ik zal maar niet vertellen wat ik allemaal gegeten heb vandaag (moeder was jarig). En ik ga me ook niet verontschuldigen, want het moest gewoon even . Morgen even rustig aan en dan komt het wel weer goed. Weer allemaal complimentjes in ontvangst genomen . Ik slaap hier vannacht onverwachts (bleh, zonder tandenborstel en schoon ondergoed ) en morgenochtend ga ik terug naar Groningen .

Fok! doet het eindelijk weer.

Trusten .
Niet meer actief op Fok!
pi_48130743
Heb ook taart gegeten vandaag vanwege verjaardag manlief. Hij mocht kiezen wat we vanavond zouden eten en dat werden zelfgemaakte gegrilde kipsateetjes met pindasaus. Dus dat heb ik ook op. Nou ja moet kunnen een zo'n dagje.
-edit-zo te lezen een collectieve "zondigdag" (en veel mensen jarig!)
pi_48130919
Renske, gefeliciteerd met je moeder, Maarten met je tante en Colette met manlief

Hier ook aardig gezondigd vandaag met gourmetten, maar dat "sport" ik er dinsdag wel weer af

In mn fotoboek staat nu een foto van mij en vriendlief ( eerste foto)
  zondag 8 april 2007 @ 23:26:38 #124
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48131093
Ja, het is weer pasen dus weer slecht eten thuis Overigens gefeliciteerd allemaal.
Bernie en ik zijn tof.
pi_48131111
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef Sylvana het volgende:
Renske, gefeliciteerd met je moeder, Maarten met je tante en Colette met manlief

Hier ook aardig gezondigd vandaag met gourmetten, maar dat "sport" ik er dinsdag wel weer af

In mn fotoboek staat nu een foto van mij en vriendlief ( eerste foto)
Dank! Leuke foto, heb net ff gespiekt in je fobo!
pi_48137593
zo ik heb ook weer teveel gegeten en gedronken gister
een voordeel, dan hoef ik vandaag niet zoveel te eten
pi_48139368
hier gaan we vandaag wat er over is van het gourmetten opeten

dus tussen de middag maar een beetje inhouden dan
  maandag 9 april 2007 @ 12:48:32 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48142431
Kan die foto niet wat groter, Sylvana? . Ik zie amper wat.

Ik paste net weer even een rok aan die ik vorig jaar heb gekocht. Hij was veel te groot . Dat is de eerste keer dat ik iets aantrek wat me echt te groot is geworden .
Woensdagmiddag ga ik met Mark even shoppen voor nieuwe kleren .

Verder heb ik gisterochtend bruinende bodylotion opgedaan, maar dat is niet helemaal goed gegaan, dus nu is de ene helft van m'n been bruin en de andere helft wit . Zonet weer even helemaal ingesmeerd. Hopelijk is het nu wel egaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_48142465

ehh, ik bedoel, /hug
  Moderator maandag 9 april 2007 @ 13:06:38 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_48142978
daarom durf ik dus nooit aan de zelfbruiner... ik ben zo bang voor vlekken...
het zou toch warm worden vandaag??? waar blijft de zon!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_48143205
de zon laat het nu ook een beetje afweten ja, vanochtend wassie er wel hier
  Moderator maandag 9 april 2007 @ 13:24:45 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_48143538
*mopper* hier helemaal niks, ik vind er niks aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_48144051
Zo ff lekker skaten.
pi_48146273
Hey, weet iemand hier goede oefeningen om je onderste buikspieren te trainen?

Liefst oefeningen die je thuis kan doen zonder dat je speciaal materiaal moet kopen.
  maandag 9 april 2007 @ 15:04:30 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48146361
Niet meer actief op Fok!
pi_48146362
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:

Ik paste net weer even een rok aan die ik vorig jaar heb gekocht. Hij was veel te groot . Dat is de eerste keer dat ik iets aantrek wat me echt te groot is geworden .
Woensdagmiddag ga ik met Mark even shoppen voor nieuwe kleren .

Verder heb ik gisterochtend bruinende bodylotion opgedaan, maar dat is niet helemaal goed gegaan, dus nu is de ene helft van m'n been bruin en de andere helft wit . Zonet weer even helemaal ingesmeerd. Hopelijk is het nu wel egaal .
die lotion heb ik ook een keer geprobeerd maar nooit meer
pi_48146392
kleding setje 1 (waarvan ik de rok eigenlijk in 38 had moeten kopen want zit alweer te wijd)

volgende week setje 2
pi_48146404
quote:
Op maandag 9 april 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php

anders google je zelf even .

Bedankt
pi_48150984
quote:
Op maandag 9 april 2007 15:05 schreef Miss_S het volgende:
kleding setje 1 (waarvan ik de rok eigenlijk in 38 had moeten kopen want zit alweer te wijd)

[afbeelding]

volgende week setje 2
Ik zie op deze foto echt goed dat je bent afgevallen!!

Iemand moet mij tot de orde roepen, please.... Na de taart van gisteren heb ik vandaag een gewone én een chocoladecroissant op en zit ik nu aan een wodka met ijs. Nog geen echte ramp, maar ik moet nú stoppen met zondigen. Ben blij dat ik morgen weer naar Amsterdam ga. Daar is tenminste een sportschool, waar ik de boel weer enigszins kan rechttrekken. Ben maar niet op de weegschaal gaan staan vanochtend....
pi_48151043
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zie op deze foto echt goed dat je bent afgevallen!!

Iemand moet mij tot de orde roepen, please.... Na de taart van gisteren heb ik vandaag een gewone én een chocoladecroissant op en zit ik nu aan een wodka met ijs. Nog geen echte ramp, maar ik moet nú stoppen met zondigen. Ben blij dat ik morgen weer naar Amsterdam ga. Daar is tenminste een sportschool, waar ik de boel weer enigszins kan rechttrekken. Ben maar niet op de weegschaal gaan staan vanochtend....
dankje wel

en morgen gewoon weer helemaal beginnen met gezond doen
doe ik ook, heb vandaag nog een ijsje op
pi_48162145
*oeps* scriptieopdracht moet voor 9 uur morgenochtend worden ingeleverd in plaats van 'morgen'. Nog maar even doorwerken dan, kan ik morgen tijdens het hardlopen de handel in een postvakje deponeren

(/slap mezelf, moet vaker inleverdata controleren)
  dinsdag 10 april 2007 @ 00:39:29 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48164501
Ik heb vandaag mooi even lekker bijna 2 uur geskeelerd. Om vervolgens op een terrasje neer te ploffen met een heerlijk wit wijntje.

Maarja, het begin is er! weer
pi_48165057
*yawn* ok, uitgescriptied, heb de inleiding, theorie, en data/methoden ingeleverd... tijd om te slapen, morgenochtend weer lekker hardlopen
  dinsdag 10 april 2007 @ 07:39:35 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48166501
*grmbllll* . Vreetdagje heeft toch meer schade aangericht dan ik had gehoopt. Nou ja, het gaat er wel weer af . Morgen weer fietsen. Het wordt prachtig weer deze week . Gelukkig ga ik morgen shoppen voor zomerse kleding . Nog geen vlekken te zien vd bodylotion trouwens.

Vandaag werk ik de hele dag thuis aan mijn stage-opdracht.
Niet meer actief op Fok!
pi_48166522
waarom krijgen wij geen dagen dat ik thuis kan werken aan mijn stage opdracht
ik moet 40 uur stage lopen en daarbij nog drie examen opdrachten maken
dus bij mij is het een beetje een gestress de komende maand

zometeen maar eerst hardlopen en dan beginnen met de opdracht
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:15:53 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48166765
Tja, ik mag zelf weten of ik thuis werk of op het werk . Maar jij loopt toch stage op een peuterspeelzaal oid? Dan wordt het lastig om thuis te werken . Ik moet nu allemaal literatuur doorpluizen en dat doe ik liever thuis op de bank dan op het werk, want daar zit ik op een harde stoel achter een bureau (a-relaxed) en ik word steeds afgeleid door binnenlopende mensen.
Niet meer actief op Fok!
pi_48166787
ik loop stage bij de buitenschoolse opvang inderdaad dus dat kan niet thuis
maarja ik heb ook nog de examenopdrachten die ik moet doen dus ik maak nu wel 60 uur in de week voor stage
maar goed ben zo dan ook snel klaar
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:21:10 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48166799
Als die opdrachten bij stage horen, horen ze gewoon bij je stagetijd in te zitten.
Zo werkt dat bij mij iig. Anyway, ik ga aan het werk.

Prettige dag, allen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_48167174
zo net ff 5 minuten hardgelopen, 5 minuten gestept en 3,5 km berg op gefietst
kan wel merken dat ik ziek ben geweest
pi_48168392
Zooo weer een beetje wakker geworden Ik kon gister niet slapen, heb ik altijd problemen mee als ik tt laat met studie bezig ben, dus ben maar DWDD gaan kijken Kom ik erachter dat mn Windows het niet meer goed doet (crasht om de 5 min), kan ik daar vandaag mee bezig gaan...

nouja, eerst zo hardlopen:)
pi_48168548
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:
http://sylvana1987.sitesled.com/Afbeelding%20002.jpg

Saskia, wat zie jij er goed uit zeg, kunt echt goed zien dat je bent afgevallen Leuke kleren ook

Ik ga strax ff naar mn eigen huisje, daar de boel beetje opruimen en schoonmaken, staat oa nog een fikse afwas en dan vanavond weer veel cal verbranden bij mn schatje

Hier nog steeds 55 kilo rond Terwijl ik totaal niet op mn eten heb gelet van de week.

[ Bericht 18% gewijzigd door _Hestia_ op 10-04-2007 10:21:03 ]
pi_48168658
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef Sylvana het volgende:

Saskia, wat zie jij er goed uit zeg, kunt echt goed zien dat je bent afgevallen Leuke kleren ook
dankje wel
ben ook blij met mijn nieuwe kleertjes
pi_48169834
Hallo allemaal,

Vannacht terug gekomen van vakantie en het was echt heerlijk!! De hele tijd zon gehad!! Nu moet ik er weer echt tegenaan op de uni dat is weer minder...
En ik ben heel dom geweest want ik heb mn pukcode nodig en die ligt bij m'n ouders (en die lezen hun email bijna nooit....). Nu kan ik ze natuurlijk ook niet bellen...
'k Heb niet echt eraan gedacht dat ik moest opletten met eten, en toch is er voor m'n gevoel weinig misgegaan, al weet ik dat natuurlijk niet zeker. Straks toch maar even een broodje halen want ik had natuurlijk niets meer in huis.
Het mooi kotsende meisje.
pi_48174146
Hoi!

Ik ben er ook weer, weekendje uitgewaaid aan het strand, maar nu helaas weer aan de studie.
Ik heb zondag een stuk taart gegeten (onder het motto 'het is vakantie'), maar ik vond het niet eens lekker, dat doe ik dus maar gewoon helemaal niet meer. Suiker en vet, vooral de combinatie, en dan hoe het voelt in je maag als je het net op hebt
Wel lekker veel vis gegeten
En alle paaseitjes bij de thee heb ik ook lekker laten liggen. Lekker puh.

Sylvana: jij en de kamasutrabeurs? Ik zie het heus wel!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48174285
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:13 schreef Alcarin het volgende:

Sylvana: jij en de kamasutrabeurs? Ik zie het heus wel!
haha ja, ben ik 1,5 jaar terug met mn ex heen geweest
pi_48175541
kan trouwens wel weer merken met hardlopen dat ik ziek was geweest
dat is zo irritant
pi_48176295
dat is idd wel minder ja, maa zit niks anders op dan langzaam weer opbouwen

ben benieuwd hoe dat strax bij mij zal gaan na 2 maanden, dat gaat helemaal een ramp worden volgens mij
pi_48181331
He fijn, ben ik weer terug bij af ... Pasen is weer eens verantwoordelijk voor heel wat kilo's (al niet zoveel als vorig jaar, maar nog steeds teveel! Ben weer mn oude gewicht! Doe ik hier al die moeite voor?)

Vandaag overdag weinig gegeten, maar daarnet kwam moeders weer met een heel stuk taart dat over was en nog meer van dat spul. Afvallen lukt niet erg als het stiekem gaat ... Straks trainen, hopen dat ik er dan weer wat vanaf kan krijgen ... (al gaat dat helaas niet in een uurtje eraf )
pi_48181680
waarom doe je het stiekum dan?
pi_48181855
Omdat mn moeder helemaal bezorgd zou worden als ze het merkte ... ze heeft al eens eerder gemerkt dat ik afviel (toen was het perongeluk, gewoon te vaak vergeten te eten en was in de groei) en is doodsbang dat ik anorexia ofzo krijg ... (wat niet kan xD ik hou teveel van chocola) ... ben ook niet dik, maar voel me gewoon lekkerder als er geen vethobbels op mn heupen liggen ... dat snapt ze helaas niet
pi_48192033
De voordelen van sporten: niet aankomen na een avondje eten bij de Chinees
Wel *weer* last van koortslip+bijholteontsteking, resulterend van kennelijk te lage weerstand.
Lag er waarschijnlijk aan dat ik een paar keer niet gegeten had na redelijk intensief sporten, omdat
ik had geen honger had. Voortaan toch maar ff een bakje yoghurt met cruesli erna eten ofzo

[ Bericht 32% gewijzigd door STING op 10-04-2007 21:24:40 ]
pi_48197527
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef STING het volgende:
koortslip
Heb je de geweldige zinksulfaat-gel (zinolium heet het)? Ik heb het nl. net ontdekt en zou willen dat iemand me 10 jaar geleden het spul had aangeraden. Werkt perfect, in 2 dagen is het ding weg, en die gel is nog doorzichtig ook, dus niet zichtbaar, en het voelt lekker koel! Ligt naast de andere koortslipspullen bij de medicijnen bij de drogist. Einde reclamemededeling (nee, ik heb geen aandelen en werk niet bij de producent)

Ik ga morgen weer op de weegschaal staan...Spannend
Ik heb zojuist aan een vriendin verteld dat ik ben afgevallen door roomboter en noten te eten en ongeveer 2x zoveel te eten als zij, ze geloofde me niet want zij is aan de sonjabakker, dus "noten, dat mag toch helemaal niet van sonja? En ik moet toch Becel Light op brood van sonja? "
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:33:50 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48199473
Ik vind het altijd wat extreem, van die dieeten Want OMG stel je voor je eet een noot Dat is verboden!

Zolang je maar gezond eet, genoeg groente/fruit/water, voldoende beweging en qua eten met mate: Kan er weinig fout gaan .
pi_48203793
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Heb je de geweldige zinksulfaat-gel (zinolium heet het)? Ik heb het nl. net ontdekt en zou willen dat iemand me 10 jaar geleden het spul had aangeraden. Werkt perfect,
Nee, ik zit nog aan de Zovirax, maar zal dat middeltje eens proberen, tnx
  woensdag 11 april 2007 @ 08:53:57 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_48204942
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:41 schreef STING het volgende:

[..]

Is er toevallig ergens een 'wachtwoord vergeten' linkje?
Ja, dat heet Troel een PM sturen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48204957
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, dat heet Troel een PM sturen
Al niet meer nodig, heb m'n oude wachtwoord in een oud stoffig mail archief teruggevonden
  woensdag 11 april 2007 @ 08:57:53 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_48205003
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:54 schreef STING het volgende:

[..]

Al niet meer nodig, heb m'n oude wachtwoord in een oud stoffig mail archief teruggevonden
Ow, ok
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48206182
Nou, de paasdagen zijn weer voorbij en vanmorgen heb ik de schade opgemeten. Resultaat: 65,6, oftewel geen grammetje veranderd. Dat valt me mee, want ik heb me aardig tegoed gedaan aan lekker eten. Ik heb echter ook veel gewerkt, en dat betekent de hele dag staan/ rondlopen en daarmee verbrand je ook wel wat calorietjes. Ook hbe ik de hele zondag gespit in de tuin, en dus lekker spieren gekweekt .

Wat ik allemaal gegeten heb: Stukje monchou taart, groot stuk chocopaaskonijn (ja die van 50cm ja), paasbrood, konijnecroissantjes en paaseitjes. Eigenlijk schaam ik me best wel dat het zoveel is. Ik weet nu ook waar het probleem zit, mijn ouders of vriend kopen al deze rotzooi en ik eet het vrolijk op. Misschien zou ik ik toch eens wat meer moeten weigeren, want zo schiet het niet op.
Alles wat ik er doordeweek aflijn eet ik er in het weekend weer bij, omdat ik dan weer thuis ben of bij mijn vriend, waar de kasten volliggen met lekkers. Frustrerend! Ze luisteren echt niet naar mij!

Ik heb het nu al zovaak gezegd dat er minder ongezond spul moet komen... Er is ook wel gezond eten in huis, maar ja das minder makkelijk om te eten, schillen en smeren enzo. En er is gewoon veel meer ongezond eten dan gezond eten in huis. Maar ik mag niet alle schuld op mijn omgeving schuiven, want ik ben nog altijd degene die besluit om chocola en chips te gaan eten....

Nu word ik weer met mijn neus erop gedrukt dat afvallen bij jezelf begint...

Vanavond maar weer zwemmen!
pi_48206681
86.4 woei Ondanks het ongezonde eten bij mn vader
pi_48206830
quote:
Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef Plukie86 het volgende:
Nou, de paasdagen zijn weer voorbij en vanmorgen heb ik de schade opgemeten. Resultaat: 65,6, oftewel geen grammetje veranderd. Dat valt me mee, want ik heb me aardig tegoed gedaan aan lekker eten. Ik heb echter ook veel gewerkt, en dat betekent de hele dag staan/ rondlopen en daarmee verbrand je ook wel wat calorietjes. Ook hbe ik de hele zondag gespit in de tuin, en dus lekker spieren gekweekt .

Wat ik allemaal gegeten heb: Stukje monchou taart, groot stuk chocopaaskonijn (ja die van 50cm ja), paasbrood, konijnecroissantjes en paaseitjes. Eigenlijk schaam ik me best wel dat het zoveel is. Ik weet nu ook waar het probleem zit, mijn ouders of vriend kopen al deze rotzooi en ik eet het vrolijk op. Misschien zou ik ik toch eens wat meer moeten weigeren, want zo schiet het niet op.
Alles wat ik er doordeweek aflijn eet ik er in het weekend weer bij, omdat ik dan weer thuis ben of bij mijn vriend, waar de kasten volliggen met lekkers. Frustrerend! Ze luisteren echt niet naar mij!

Ik heb het nu al zovaak gezegd dat er minder ongezond spul moet komen... Er is ook wel gezond eten in huis, maar ja das minder makkelijk om te eten, schillen en smeren enzo. En er is gewoon veel meer ongezond eten dan gezond eten in huis. Maar ik mag niet alle schuld op mijn omgeving schuiven, want ik ben nog altijd degene die besluit om chocola en chips te gaan eten....

Nu word ik weer met mijn neus erop gedrukt dat afvallen bij jezelf begint...

Vanavond maar weer zwemmen!
Ik heb precies hetzelfde. Ik ga bijna elk weekend een dagje naar mijn ouders en die eten echt aan de lopende band die dingen die ik probeer te mijden. Mijn vader doet de boodschappen en als het aan hem ligt, is er ieder weekend taart en ijs (zelf sport hij heel intensief en komt geen grammetje aan). Ik sla misschien acht keer op een dag iets af, maar een stuk of twee keer lukt het me dan toch niet en dat is vaak al veel meer dan wat ik doordeweeks eet. Irritant!
pi_48206937
Hier is dat ook al. Het is zelfs zo dat m'n ma expres frietjes wil enzo 'want je bent maar af en toe thuis en dan moeten we je toch een beetje verwennen' ook al leg ik uit dat ik friet niet eens zo lekker vind enzo
Het mooi kotsende meisje.
pi_48207318
ik woog vanmorgen weer 75,5
ik heb altijd wel een periode waarop mijn gewicht steeds terug gaat naar een bepaald gewicht

een paar jaar geleden was dat 92, vorig jaar zomer was dat 86 en nu lijkt 75,5 dat te worden
maar goed kan er ook niet echt mee zitten volgende week kan het goed weer anders zijn
pi_48207756
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hier is dat ook al. Het is zelfs zo dat m'n ma expres frietjes wil enzo 'want je bent maar af en toe thuis en dan moeten we je toch een beetje verwennen' ook al leg ik uit dat ik friet niet eens zo lekker vind enzo
Haha, mijn moeder kijkt daar precies anders tegenaan: 'aangezien je maar af en toe thuis bent moet ik toch een beetje voor je groente zorgen'
pi_48207768
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
ik woog vanmorgen weer 75,5
ik heb altijd wel een periode waarop mijn gewicht steeds terug gaat naar een bepaald gewicht

een paar jaar geleden was dat 92, vorig jaar zomer was dat 86 en nu lijkt 75,5 dat te worden
maar goed kan er ook niet echt mee zitten volgende week kan het goed weer anders zijn
You go girl
pi_48208259
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef STING het volgende:

[..]

You go girl
echt wel
pi_48208504
En ik ben weer terug op de 80. Verbaast me niks, want ik zat nog niet heel definitief onder de 80. Maar goed, wat maakt het ook uit eigenlijk.

Zometeen ga ik een peer aanvallen. En of ie nou rijp is of niet, hij gaat eraan!
pi_48208769
Ik ben nog steeds 67.
Pasen was erg schraal, geen chocolade gehad.
Maar ik eet ook geen brood, pasta, aardappelen etc., ik volg nl. Atkins.
Gelukkig kan ik mezelf nog wel verwennen met droge witte wijn, want daar zitten geen koolhydraten in.

Aan de andere kant is het niet erg moeilijk, ik eet salades, vlees, vis etc. en zo'n 1700 kcal per dag en ik heb nooit meer trek/honger.
En dat laatste, die trek, deed bij mij altijd elke lijnpoging mislukken.
Ik kan nl. absoluut niet tegen hongergevoel.
  woensdag 11 april 2007 @ 11:23:11 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48209172
quote:

[..]

Haha, mijn moeder kijkt daar precies anders tegenaan: 'aangezien je maar af en toe thuis bent moet ik toch een beetje voor je groente zorgen'
mijn moeder ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_48209177
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben nog steeds 67.
Pasen was erg schraal, geen chocolade gehad.
Maar ik eet ook geen brood, pasta, aardappelen etc., ik volg nl. Atkins.
Gelukkig kan ik mezelf nog wel verwennen met droge witte wijn, want daar zitten geen koolhydraten in.

Aan de andere kant is het niet erg moeilijk, ik eet salades, vlees, vis etc. en zo'n 1700 kcal per dag en ik heb nooit meer trek/honger.
En dat laatste, die trek, deed bij mij altijd elke lijnpoging mislukken.
Ik kan nl. absoluut niet tegen hongergevoel.
Verbaast me niets, dat je geen trek meer hebt. Je hebt geen insulinepieken meer

Ik dacht trouwens dat in droge witte wijn ook nog wel wat koolhydraten zaten.. Maar ik drink het lekker toch af en toe.

Ik doe dan geen Atkins, maar ben het met een deel ervan wel eens. Ik eet erg weinig 'suiker' (eigenlijk alleen wat in fruit zit), en verder alleen langzame koolhydraten en daar ook weinig van. Dat werkt ook al

Suiker is vies!
pi_48209269
quote:
Mijn moeder stelde altijd de cliche vraag 'eet je wel goed', en dan antwoordde ik altijd met een duidelijk 'nee' (want liegen heeft geen zin he ). En dan ging ze me maar snel volstoppen met broccoli

Nu is ze bang dat ik anorexia krijg, omdat ik geen taart wilde op haar verjaardag. Maar toen ik wel cashewnoten at was ze wel iets gerustgesteld geloof ik
pi_48209285
ik zou echt niet zonder pasta of stokbrood kunnen
  woensdag 11 april 2007 @ 11:27:31 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48209327
strikjespasta .
stokbrood met kruidenboter .
bbq .
Niet meer actief op Fok!
pi_48209425
Ja, ik ga het ook opbouwen naar meer koolhydraten. Ik eet er nu 20 gram per dag.
Ter vergelijking: 1 bruine boterham heeft er al 15.
Toch ga ik nooit meer terug naar 3 x per dag brood/aardappelen/pasta eten; het is wel duidelijk dat ik daarvan insuline=hongerpieken krijg.

Ik eet nu een volkoren cracker met kaas als ontbijt, 's middags altijd een salade met veel tonijn of kip en kaas en dressing en ei: heerlijk.
En 's avonds eet ik vlees of vis met groente. En dan geen aardappels/rijst/pasta.
Al ga ik het binnenkort proberen met wat zilvervliesrijst.

Al met al kun je zeggen: een kcal is een kcal en als je meer verbruikt dan je binnenkrijgt, val je af.
Dat is ook wel waar, maar het afvallen is makkelijker als je geen (zoete) trekaanvallen hebt. En die heb je niet als je veel eiwitten en weinig koolhydraten eet.
En toch ben ik 5 kilo in 14 dagen afgevallen met 1700 kcal per dag, iets wat ik zonder Atkins niet voor elkaar krijg. En die 5 kilo is niet alleen vocht, bewijst een vetmeting voor en na.
  woensdag 11 april 2007 @ 11:33:59 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48209554
Ik heb geen last van zoete trekaanvallen. En dan nog: ook al heb je daar wel last van, jij maakt nog altijd de keuze om iets in je mond te stoppen of niet.

Of denk ik er nu te simpel over?

Ik ga zometeen twee boterhammetjes met heerlijke aardbeien eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_48209647
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen last van zoete trekaanvallen. En dan nog: ook al heb je daar wel last van, jij maakt nog altijd de keuze om iets in je mond te stoppen of niet.

Nee haha het is ook echt zo simpel!

Maar ik heb een gevoelige suikerspiegel denk ik; tussen maaltijden kon ik flauw zijn van de honger, met hoofdpijn, trillen en zweten.
Ik heb dat nu helemaal niet meer.
En of ik nu lijn of niet, dat voelt veel prettiger...
pi_48209742
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef Viking84 het volgende:

Je maakt wel zelf die keus, maar waarom zou je het zo doen dat je de hele dag jezelf tegen moet houden, als je je ook gewoon lekker kunt voelen terwijl je niet eens nadenkt over eten
Ik hoef mezelf nooit tegen te houden, ik eet gewoon iets als ik er zin in heb
  woensdag 11 april 2007 @ 11:42:00 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48209836
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je maakt wel zelf die keus, maar waarom zou je het zo doen dat je de hele dag jezelf tegen moet houden, als je je ook gewoon lekker kunt voelen terwijl je niet eens nadenkt over eten
Ik hoef mezelf nooit tegen te houden, ik eet gewoon iets als ik er zin in heb
true.

Ik had even verzwegen dat ik een literfles AH vruchtensap altijd MOET opdrinken . Gelukkig hebben ze ook 500 ml flessen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48209871
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

true.

Ik had even verzwegen dat ik een literfles AH vruchtensap altijd MOET opdrinken . Gelukkig hebben ze ook 500 ml flessen .
ik heb dat altijd met drinken
gelukkig de laatste tijd steeds vaker met water
dat ik die fles gewoon op moet drinken.........een beet obsessief
pi_48209934
quote:

[..]

true.

Als ik dat allemaal in een keer opdrink, krijg ik het dus heet, ga zweten enzo, en krijg ik erna een mega-dip en mega-honger door al die suikers. Maar gezond is het evengoed wel!
pi_48209947
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef Miss_S het volgende:
ik zou echt niet zonder pasta of stokbrood kunnen
pasta
stokbrood..met kruidenboter

Ach ja pasta eten ten behoeve van het sporten is verantwoord
  woensdag 11 april 2007 @ 11:46:05 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48209986
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Als ik dat allemaal in een keer opdrink, krijg ik het dus heet, ga zweten enzo, en krijg ik erna een mega-dip en mega-honger door al die suikers. Maar gezond is het evengoed wel!
Ja, het is wel gezond ja, maar tegelijkertijd is het zo dat ik dan de rest van de dag niet meer dan 1000 kcal mag hebben (zo'n fles bevat 550 kcal) en dat wordt lastig in mijn geval. Ik kom serieus aan van een liter vruchtensap.
Niet meer actief op Fok!
pi_48210130
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, het is wel gezond ja, maar tegelijkertijd is het zo dat ik dan de rest van de dag niet meer dan 1000 kcal mag hebben (zo'n fles bevat 550 kcal) en dat wordt lastig in mijn geval. Ik kom serieus aan van een liter vruchtensap.
550 kcals is zeker erg veel, ik zorg er altijd voor dat zomin mogelijk kcals uit vloeistoffen komen. Dat tikt zo aan!
Misschien kun je het verdunnen met water?
  woensdag 11 april 2007 @ 11:52:10 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48210181
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

550 kcals is zeker erg veel, ik zorg er altijd voor dat zomin mogelijk kcals uit vloeistoffen komen. Dat tikt zo aan!
of gewoon niet meteen een liter opdrinken .
Niet meer actief op Fok!
pi_48210410
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Bah, als je het gaat verdunnen heeft het ook geen zin meer om het te drinken
Beter heel erg lekker en iets te veel calorieen (waar ik het al niet mee eens ben ) dan niet lekker en iets minder calorieen..
pi_48210421
quote:

[..]

true.

Ouch, de grote dikmaker.
Last van zoetaanvallen? Ben je zelf in charge over de boodschappen?
Zo ja, eet wat voordat je boodschappen gaat doen en laat de zoetigheid liggen, of je koopt wat minder.
Zodra je het in ieder geval blijft kopen en eten, hou je de verslaving in stand, want dat is het toch.
pi_48210451
En nu is het tijd voor een boterham met..
PINDAKAAS.
pi_48210550
3 volkoren crackers met een grote beker groene thee met citroen hier
pi_48210613
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef Tangarine het volgende:
een grote beker groene thee met citroen
Die heb ik ook
Goed spul is dat
pi_48210726
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:00 schreef Alcarin het volgende:
En nu is het tijd voor een boterham met..
PINDAKAAS.
Zolang het geen boterham met pindakaas en hagelsag is , mag het
  woensdag 11 april 2007 @ 12:09:54 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48210810
aardbeien . Er zaten alleen maar 2 in die helemaal gaaf waren (en heb ze gisteren pas gekocht). Dus zonet alle verrotte aardbeien eruit gehaald en van andere aardbeien de rotte plekjes afgesneden. Ach, ik mag niet klagen. 500 gr voor 95 ct .

nu nog even een glas melk. Heb nog steeds last van keelpijn ( = gistermiddag begonnen). Dan nog de vlag uit, m'n fiets gestolen, aangekomen sinds de paasdagen en ik voel me belabberd .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')