maar wel lekker dus op die manier wel een beloningquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook een rare gedachte dat gebak, snoep en chips traktaties of beloningen zijn. Ze zijn ongezond en dikmakend, dat is niet bepaald een kadootje voor jezelf!
Nee, maar wel waanzinnig lekker. Daarom is weigeren helemaal moeilijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook een rare gedachte dat gebak, snoep en chips traktaties of beloningen zijn. Ze zijn ongezond en dikmakend, dat is niet bepaald een kadootje voor jezelf!
Dat wordt steeds makkelijker naarmate je het vaker doet. In het begin is het moeilijk, maar als je het een tijdje volhoudt zul je zien dat je er niet eens meer aan denkt om zoiets te nemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar wel waanzinnig lekker. Daarom is weigeren helemaal moeilijk.![]()
snoep je dan helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef Thrilled het volgende:
disciplinekheb er geen moeite mee
hard voor jezelf zijn
jezelf al over een paar maanden op het strand zien zitten.. ik zeg continue tegen mezelf dat ik me niet wil schamen als ik in mn blote bast rondloop, of me zorgen wil maken hoe vetplooi nummer 1 zit ten opzichte van vetplooi nummer 2
![]()
Klopt ja. Snoep weet ik namelijk al heeeel makkelijk te weigeren. Ik neem niet eens een paaseitje!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat wordt steeds makkelijker naarmate je het vaker doet. In het begin is het moeilijk, maar als je het een tijdje volhoudt zul je zien dat je er niet eens meer aan denkt om zoiets te nemen
*jaloerschquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:12 schreef Miss_S het volgende:
net wezen winkelen voor kleren voor pasen
2 leuke stelletjes gekocht
had ook een rok in maat 38 aangehad, hij paste
dat heb ik ook met alles wat ik koop. Ja, hartstikke leuk om mooie kleren te kopen, maar ze moeten over een paar maanden ook nog passenquote:maar heb toch voor een maat groter gekozen omdat die iets beter zat
hoop niet dat ik spijt daar van krijg en dat hij over een maand al weer te groot zit
maar goed
Dan moet je naar de H&M gaan! Ik weet niet wat ze daar doen met de maten ... maar hoor van bijna iedereen dat ze daar 2 maten kleiner hebben dan normaal ... ik was daar gister ook, pastte in een maatje 34quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jaloersch![]()
. Ik krijg nooit maat 38, denk ik. Mag blij zijn met 40 (en dan weeg ik 65 kg, denk ik).
[..]
dat zei ik ook altijd met die heupen van mijquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jaloersch![]()
. Ik krijg nooit maat 38, denk ik. Mag blij zijn met 40 (en dan weeg ik 65 kg, denk ik).
[..]
begrijp niet dat ik niet afviel toen ik dagelijks 20 km fietstequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:13 schreef Sylvana het volgende:
Saskia, leuk dat je geslaagd bent met kleren kopen en goed dat je al in maat 38 komt, maar het moet idd nu ook wel fijn zitten
Zo, weer goed bezig geweest hoor Renske, vind 27,5 km ook aardig wat en die 2,5 km minder dan normaal maakt ook niet echt uit dan vind ikEn als je de vorige keer 37 km had gefietst, heb je gemiddeld nog steeds meer dan 30 km gefietst
there's hope left for mequote:Op zaterdag 7 april 2007 14:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zei ik ook altijd met die heupen van mij
maar kennelijk valt het dus wel mee
verder was mijn dag ook niets speciaals hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef Tangarine het volgende:
Ik mocht vandaag oppasser spelen in de winkel waar ik werk, aangezien mn baas er niet was...weinig activiteit tot nu toe dus hier![]()
*jaloers is op winkelen van Saskia en fietsen van Renske.
Vanavond bij een studiegenote even bezig met scriptie, ik haar spelling en grammatica checken, zij mijn statistiek
Dank! Leuke foto,quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef Sylvana het volgende:
Renske, gefeliciteerd met je moeder, Maarten met je tante en Colette met manlief
Hier ook aardig gezondigd vandaag met gourmetten, maar dat "sport" ik er dinsdag wel weer af
In mn fotoboek staat nu een foto van mij en vriendlief ( eerste foto)
die lotion heb ik ook een keer geprobeerd maar nooit meerquote:Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Kan die foto niet wat groter, Sylvana?![]()
. Ik zie amper wat.
Ik paste net weer even een rok aan die ik vorig jaar heb gekocht. Hij was veel te groot. Dat is de eerste keer dat ik iets aantrek wat me echt te groot is geworden
.
Woensdagmiddag ga ik met Mark even shoppen voor nieuwe kleren.
Verder heb ik gisterochtend bruinende bodylotion opgedaan, maar dat is niet helemaal goed gegaan, dus nu is de ene helft van m'n been bruin en de andere helft wit. Zonet weer even helemaal ingesmeerd. Hopelijk is het nu wel egaal
.
quote:Op maandag 9 april 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
anders google je zelf even.
Ik zie op deze foto echt goed dat je bent afgevallen!!quote:Op maandag 9 april 2007 15:05 schreef Miss_S het volgende:
kleding setje 1 (waarvan ik de rok eigenlijk in 38 had moeten kopen want zit alweer te wijd)
[afbeelding]
volgende week setje 2
dankje welquote:Op maandag 9 april 2007 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zie op deze foto echt goed dat je bent afgevallen!!![]()
Iemand moet mij tot de orde roepen, please.... Na de taart van gisteren heb ik vandaag een gewone én een chocoladecroissant op en zit ik nu aan een wodka met ijs. Nog geen echte ramp, maar ik moet nú stoppen met zondigen. Ben blij dat ik morgen weer naar Amsterdam ga. Daar is tenminste een sportschool, waar ik de boel weer enigszins kan rechttrekken. Ben maar niet op de weegschaal gaan staan vanochtend....
http://sylvana1987.sitesled.com/Afbeelding%20002.jpgquote:Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Kan die foto niet wat groter, Sylvana?![]()
. Ik zie amper wat.
dankje welquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef Sylvana het volgende:
Saskia, wat zie jij er goed uit zeg, kunt echt goed zien dat je bent afgevallenLeuke kleren ook
haha ja, ben ik 1,5 jaar terug met mn ex heen geweestquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:13 schreef Alcarin het volgende:
Sylvana: jij en de kamasutrabeurs? Ik zie het heus wel!![]()
Heb je de geweldige zinksulfaat-gel (zinolium heet het)? Ik heb het nl. net ontdekt en zou willen dat iemand me 10 jaar geleden het spul had aangeraden. Werkt perfect, in 2 dagen is het ding weg, en die gel is nog doorzichtig ook, dus niet zichtbaar, en het voelt lekker koel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef STING het volgende:
koortslip
Nee, ik zit nog aan de Zovirax, maar zal dat middeltje eens proberen, tnxquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Heb je de geweldige zinksulfaat-gel (zinolium heet het)? Ik heb het nl. net ontdekt en zou willen dat iemand me 10 jaar geleden het spul had aangeraden. Werkt perfect,
Ja, dat heet Troel een PM sturenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:41 schreef STING het volgende:
[..]
Is er toevallig ergens een 'wachtwoord vergeten' linkje?![]()
Ow, okquote:Op woensdag 11 april 2007 08:54 schreef STING het volgende:
[..]
Al niet meer nodig, heb m'n oude wachtwoord in een oud stoffig mail archief teruggevonden
Ik heb precies hetzelfde. Ik ga bijna elk weekend een dagje naar mijn ouders en die eten echt aan de lopende band die dingen die ik probeer te mijden. Mijn vader doet de boodschappen en als het aan hem ligt, is er ieder weekend taart en ijs (zelf sport hij heel intensief en komt geen grammetje aan). Ik sla misschien acht keer op een dag iets af, maar een stuk of twee keer lukt het me dan toch niet en dat is vaak al veel meer dan wat ik doordeweeks eet. Irritant!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef Plukie86 het volgende:
Nou, de paasdagen zijn weer voorbij en vanmorgen heb ik de schade opgemeten. Resultaat: 65,6, oftewel geen grammetje veranderd. Dat valt me mee, want ik heb me aardig tegoed gedaan aan lekker eten. Ik heb echter ook veel gewerkt, en dat betekent de hele dag staan/ rondlopen en daarmee verbrand je ook wel wat calorietjes. Ook hbe ik de hele zondag gespit in de tuin, en dus lekker spieren gekweekt.
Wat ik allemaal gegeten heb: Stukje monchou taart, groot stuk chocopaaskonijn (ja die van 50cm ja), paasbrood, konijnecroissantjes en paaseitjes. Eigenlijk schaam ik me best wel dat het zoveel is. Ik weet nu ook waar het probleem zit, mijn ouders of vriend kopen al deze rotzooi en ik eet het vrolijk op. Misschien zou ik ik toch eens wat meer moeten weigeren, want zo schiet het niet op.
Alles wat ik er doordeweek aflijn eet ik er in het weekend weer bij, omdat ik dan weer thuis ben of bij mijn vriend, waar de kasten volliggen met lekkers. Frustrerend! Ze luisteren echt niet naar mij!![]()
![]()
![]()
Ik heb het nu al zovaak gezegd dat er minder ongezond spul moet komen... Er is ook wel gezond eten in huis, maar ja das minder makkelijk om te eten, schillen en smeren enzo. En er is gewoon veel meer ongezond eten dan gezond eten in huis. Maar ik mag niet alle schuld op mijn omgeving schuiven, want ik ben nog altijd degene die besluit om chocola en chips te gaan eten....![]()
Nu word ik weer met mijn neus erop gedrukt dat afvallen bij jezelf begint...
Vanavond maar weer zwemmen!
Haha, mijn moeder kijkt daar precies anders tegenaan: 'aangezien je maar af en toe thuis bent moet ik toch een beetje voor je groente zorgen'quote:Op woensdag 11 april 2007 10:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hier is dat ook al. Het is zelfs zo dat m'n ma expres frietjes wil enzo 'want je bent maar af en toe thuis en dan moeten we je toch een beetje verwennen' ook al leg ik uit dat ik friet niet eens zo lekker vind enzo![]()
You go girlquote:Op woensdag 11 april 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
ik woog vanmorgen weer 75,5
ik heb altijd wel een periode waarop mijn gewicht steeds terug gaat naar een bepaald gewicht
een paar jaar geleden was dat 92, vorig jaar zomer was dat 86 en nu lijkt 75,5 dat te worden
maar goed kan er ook niet echt mee zittenvolgende week kan het goed weer anders zijn
mijn moeder ookquote:Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, mijn moeder kijkt daar precies anders tegenaan: 'aangezien je maar af en toe thuis bent moet ik toch een beetje voor je groente zorgen'
Verbaast me niets, dat je geen trek meer hebt. Je hebt geen insulinepieken meerquote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben nog steeds 67.
Pasen was erg schraal, geen chocolade gehad.
Maar ik eet ook geen brood, pasta, aardappelen etc., ik volg nl. Atkins.
Gelukkig kan ik mezelf nog wel verwennen met droge witte wijn, want daar zitten geen koolhydraten in.
Aan de andere kant is het niet erg moeilijk, ik eet salades, vlees, vis etc. en zo'n 1700 kcal per dag en ik heb nooit meer trek/honger.
En dat laatste, die trek, deed bij mij altijd elke lijnpoging mislukken.
Ik kan nl. absoluut niet tegen hongergevoel.
Mijn moeder stelde altijd de cliche vraag 'eet je wel goed', en dan antwoordde ik altijd met een duidelijk 'nee' (want liegen heeft geen zin hequote:Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef STING het volgende:
Haha, mijn moeder kijkt daar precies anders tegenaan: 'aangezien je maar af en toe thuis bent moet ik toch een beetje voor je groente zorgen'
Nee haha het is ook echt zo simpel!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen last van zoete trekaanvallen. En dan nog: ook al heb je daar wel last van, jij maakt nog altijd de keuze om iets in je mond te stoppen of niet.
Of denk ik er nu te simpel over?
Ik ga zometeen twee boterhammetjes met heerlijke aardbeien eten.
Je maakt wel zelf die keus, maar waarom zou je het zo doen dat je de hele dag jezelf tegen moet houden, als je je ook gewoon lekker kunt voelen terwijl je niet eens nadenkt over etenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen last van zoete trekaanvallen. En dan nog: ook al heb je daar wel last van, jij maakt nog altijd de keuze om iets in je mond te stoppen of niet.
Of denk ik er nu te simpel over?
Ik ga zometeen twee boterhammetjes met heerlijke aardbeien eten.
true.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je maakt wel zelf die keus, maar waarom zou je het zo doen dat je de hele dag jezelf tegen moet houden, als je je ook gewoon lekker kunt voelen terwijl je niet eens nadenkt over eten![]()
Ik hoef mezelf nooit tegen te houden, ik eet gewoon iets als ik er zin in heb![]()
ik heb dat altijd met drinkenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true.
Ik had even verzwegen dat ik een literfles AH vruchtensap altijd MOET opdrinken. Gelukkig hebben ze ook 500 ml flessen
.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true.
Ik had even verzwegen dat ik een literfles AH vruchtensap altijd MOET opdrinken. Gelukkig hebben ze ook 500 ml flessen
.
pastaquote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef Miss_S het volgende:
ik zou echt niet zonder pasta of stokbrood kunnen
Ja, het is wel gezond ja, maar tegelijkertijd is het zo dat ik dan de rest van de dag niet meer dan 1000 kcal mag hebben (zo'n fles bevat 550 kcal) en dat wordt lastig in mijn geval. Ik kom serieus aan van een liter vruchtensap.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal in een keer opdrink, krijg ik het dus heet, ga zweten enzo, en krijg ik erna een mega-dip en mega-honger door al die suikers. Maar gezond is het evengoed wel!
550 kcals is zeker erg veel, ik zorg er altijd voor dat zomin mogelijk kcals uit vloeistoffen komen. Dat tikt zo aan!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het is wel gezond ja, maar tegelijkertijd is het zo dat ik dan de rest van de dag niet meer dan 1000 kcal mag hebben (zo'n fles bevat 550 kcal) en dat wordt lastig in mijn geval. Ik kom serieus aan van een liter vruchtensap.
of gewoon niet meteen een liter opdrinkenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
550 kcals is zeker erg veel, ik zorg er altijd voor dat zomin mogelijk kcals uit vloeistoffen komen. Dat tikt zo aan!
Misschien kun je het verdunnen met water?
Bah, als je het gaat verdunnen heeft het ook geen zin meer om het te drinkenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
550 kcals is zeker erg veel, ik zorg er altijd voor dat zomin mogelijk kcals uit vloeistoffen komen. Dat tikt zo aan!
Misschien kun je het verdunnen met water?
Ouch, de grote dikmaker.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true.
.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef Tangarine het volgende:
een grote beker groene thee met citroen
Zolang het geen boterham met pindakaas en hagelsag isquote:Op woensdag 11 april 2007 12:00 schreef Alcarin het volgende:
En nu is het tijd voor een boterham met..
PINDAKAAS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |