maar wel lekker dus op die manier wel een beloningquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook een rare gedachte dat gebak, snoep en chips traktaties of beloningen zijn. Ze zijn ongezond en dikmakend, dat is niet bepaald een kadootje voor jezelf!
Nee, maar wel waanzinnig lekker. Daarom is weigeren helemaal moeilijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is ook een rare gedachte dat gebak, snoep en chips traktaties of beloningen zijn. Ze zijn ongezond en dikmakend, dat is niet bepaald een kadootje voor jezelf!
Dat wordt steeds makkelijker naarmate je het vaker doet. In het begin is het moeilijk, maar als je het een tijdje volhoudt zul je zien dat je er niet eens meer aan denkt om zoiets te nemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar wel waanzinnig lekker. Daarom is weigeren helemaal moeilijk.![]()
snoep je dan helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef Thrilled het volgende:
disciplinekheb er geen moeite mee
hard voor jezelf zijn
jezelf al over een paar maanden op het strand zien zitten.. ik zeg continue tegen mezelf dat ik me niet wil schamen als ik in mn blote bast rondloop, of me zorgen wil maken hoe vetplooi nummer 1 zit ten opzichte van vetplooi nummer 2
![]()
Klopt ja. Snoep weet ik namelijk al heeeel makkelijk te weigeren. Ik neem niet eens een paaseitje!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat wordt steeds makkelijker naarmate je het vaker doet. In het begin is het moeilijk, maar als je het een tijdje volhoudt zul je zien dat je er niet eens meer aan denkt om zoiets te nemen
*jaloerschquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:12 schreef Miss_S het volgende:
net wezen winkelen voor kleren voor pasen
2 leuke stelletjes gekocht
had ook een rok in maat 38 aangehad, hij paste
dat heb ik ook met alles wat ik koop. Ja, hartstikke leuk om mooie kleren te kopen, maar ze moeten over een paar maanden ook nog passenquote:maar heb toch voor een maat groter gekozen omdat die iets beter zat
hoop niet dat ik spijt daar van krijg en dat hij over een maand al weer te groot zit
maar goed
Dan moet je naar de H&M gaan! Ik weet niet wat ze daar doen met de maten ... maar hoor van bijna iedereen dat ze daar 2 maten kleiner hebben dan normaal ... ik was daar gister ook, pastte in een maatje 34quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jaloersch![]()
. Ik krijg nooit maat 38, denk ik. Mag blij zijn met 40 (en dan weeg ik 65 kg, denk ik).
[..]
dat zei ik ook altijd met die heupen van mijquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jaloersch![]()
. Ik krijg nooit maat 38, denk ik. Mag blij zijn met 40 (en dan weeg ik 65 kg, denk ik).
[..]
begrijp niet dat ik niet afviel toen ik dagelijks 20 km fietstequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:13 schreef Sylvana het volgende:
Saskia, leuk dat je geslaagd bent met kleren kopen en goed dat je al in maat 38 komt, maar het moet idd nu ook wel fijn zitten
Zo, weer goed bezig geweest hoor Renske, vind 27,5 km ook aardig wat en die 2,5 km minder dan normaal maakt ook niet echt uit dan vind ikEn als je de vorige keer 37 km had gefietst, heb je gemiddeld nog steeds meer dan 30 km gefietst
there's hope left for mequote:Op zaterdag 7 april 2007 14:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zei ik ook altijd met die heupen van mij
maar kennelijk valt het dus wel mee
verder was mijn dag ook niets speciaals hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef Tangarine het volgende:
Ik mocht vandaag oppasser spelen in de winkel waar ik werk, aangezien mn baas er niet was...weinig activiteit tot nu toe dus hier![]()
*jaloers is op winkelen van Saskia en fietsen van Renske.
Vanavond bij een studiegenote even bezig met scriptie, ik haar spelling en grammatica checken, zij mijn statistiek
Dank! Leuke foto,quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef Sylvana het volgende:
Renske, gefeliciteerd met je moeder, Maarten met je tante en Colette met manlief
Hier ook aardig gezondigd vandaag met gourmetten, maar dat "sport" ik er dinsdag wel weer af
In mn fotoboek staat nu een foto van mij en vriendlief ( eerste foto)
die lotion heb ik ook een keer geprobeerd maar nooit meerquote:Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Kan die foto niet wat groter, Sylvana?![]()
. Ik zie amper wat.
Ik paste net weer even een rok aan die ik vorig jaar heb gekocht. Hij was veel te groot. Dat is de eerste keer dat ik iets aantrek wat me echt te groot is geworden
.
Woensdagmiddag ga ik met Mark even shoppen voor nieuwe kleren.
Verder heb ik gisterochtend bruinende bodylotion opgedaan, maar dat is niet helemaal goed gegaan, dus nu is de ene helft van m'n been bruin en de andere helft wit. Zonet weer even helemaal ingesmeerd. Hopelijk is het nu wel egaal
.
quote:Op maandag 9 april 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
anders google je zelf even.
Ik zie op deze foto echt goed dat je bent afgevallen!!quote:Op maandag 9 april 2007 15:05 schreef Miss_S het volgende:
kleding setje 1 (waarvan ik de rok eigenlijk in 38 had moeten kopen want zit alweer te wijd)
[afbeelding]
volgende week setje 2
dankje welquote:Op maandag 9 april 2007 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zie op deze foto echt goed dat je bent afgevallen!!![]()
Iemand moet mij tot de orde roepen, please.... Na de taart van gisteren heb ik vandaag een gewone én een chocoladecroissant op en zit ik nu aan een wodka met ijs. Nog geen echte ramp, maar ik moet nú stoppen met zondigen. Ben blij dat ik morgen weer naar Amsterdam ga. Daar is tenminste een sportschool, waar ik de boel weer enigszins kan rechttrekken. Ben maar niet op de weegschaal gaan staan vanochtend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |