abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48044837
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:29 schreef Sylvana het volgende:
vriendlief

Jullie hebben het maar meteen drastisch officieel gemaakt?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48045051
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:34 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Jullie hebben het maar meteen drastisch officieel gemaakt?
Ja

We zitten samen dus op een ander forum en daar kreeg ik maandag een om van een meisje met de vraag of ik wat met hem had, omdat hij op het forum steeds toespelingen zit te maken enzo, en toen had ik dus aan hem gevraagd wat ik daarop moest antwoorden en toen zei hij dat ik de waarheid gewoon kon zeggen en dat van hem de hele wereld het mocht weten

Dus het is al officieel ja, en ik ben zwaar verliefd, maar hij nog erger dan ik volgens mij
pi_48045263
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef Sylvana het volgende:
Ja

We zitten samen dus op een ander forum en daar kreeg ik maandag een om van een meisje met de vraag of ik wat met hem had, omdat hij op het forum steeds toespelingen zit te maken enzo, en toen had ik dus aan hem gevraagd wat ik daarop moest antwoorden en toen zei hij dat ik de waarheid gewoon kon zeggen en dat van hem de hele wereld het mocht weten

Dus het is al officieel ja, en ik ben zwaar verliefd, maar hij nog erger dan ik volgens mij

Leuk hoor, scheelt een hoop stress op zo'n manier
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48046349
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Leuk hoor, scheelt een hoop stress op zo'n manier
idd, gewoon gelijk duidelijkheid zo

om=pm trouwens voor degenen die het niet door hadden
pi_48047701
Een historisch moment is aangebroken..

Ik heb zojuist een schakel uit mijn horloge gehaald
pi_48049538
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Een historisch moment is aangebroken..

Ik heb zojuist een schakel uit mijn horloge gehaald
Grats
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48049539
http://www.kevinos.technotop.nl/sdhi.png

plaatje doet het weer

net terug van lange werkdag, om 7 uur begonnen, 1 pauze van een half uur de rest heel de tijd gestaan/gelopen en 2x een duinovergang over om een strandtent te bereiken..was kapot morgen weer om 7 uur beginnen en vanavond met mijn vlam gaan fitnessen
pi_48049636
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:35 schreef Thrilled het volgende:
http://www.kevinos.technotop.nl/sdhi.png

plaatje doet het weer

net terug van lange werkdag, om 7 uur begonnen, 1 pauze van een half uur de rest heel de tijd gestaan/gelopen en 2x een duinovergang over om een strandtent te bereiken..was kapot morgen weer om 7 uur beginnen en vanavond met mijn vlam gaan fitnessen
fixed!
pi_48050469
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:46 schreef STING het volgende:
Zo, ff quote aangepast
Nee, nee, nee, het is gewoon date ontwijkend gedrag
nee dat is gewoon gedrag dat je krijgt als je opeens hoort dat een examen over 2 weken af moet zijn

kom er trouwens achter dat ik mijn rijbewijs kwijt ben geraakt toen ik ziek was

[ Bericht 15% gewijzigd door Miss_S op 05-04-2007 18:18:22 ]
pi_48051691
Heb een enorm chocolade ei gevuld met bonbons gehad op m'n werk. Ik wilde hem ongeopend aan m'n vader geven, maar heb er al twee bonbons uitgevist Hij is ook veel te makkelijk hersluitbaar!
pi_48052373
Heb vandaag me de hele dag aan mijn geplande eetpatroon gehouden! (ontbijt met kwark, appel tussendoor, stuk kaasstengel als lunch en daarnet avondeten ... de beroemde spagetti van Sonja Bakker) ... op 1 paaseitje na, bij paasviering met de klas, maar dat mag, dat is maar 1 eitje

En gister wezen wandelen (nouja, het is maar een halfuurtje, maar ik moest die sollicitatiebrief toch wegbrengen en mijn fiets stond achterin) ... moet ik vaker doen! Heerlijk weer om even door de stad te lopen, alleen volgende keer neem ik wel mn astmamedicijnen mee Vandaag flink stuk extra wezen fietsen, op gemiddeld tot snel tempo, was laat voor het avondeten (vriendlief woont een paar kilometer weg, dat kan makkelijk op de fiets ... alles binnen Almere op de fiets ... )

Wie weet hoe lang je voor een sporttraining (taekwondo, dus veel trap- en springwerk) moet avondeten? En wat is dan het beste? Yoghurt, vla of zuivel valt niet goed heb ik al gemerkt, dus geen toetjes meer voor mij op vrijdag en dinsdag ... en wat kan je het beste na een training eten, als je zoveel honger hebt dat je bijna omvalt?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_48052437
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef Chicolate het volgende:
Heb vandaag me de hele dag aan mijn geplande eetpatroon gehouden! (ontbijt met kwark, appel tussendoor, stuk kaasstengel als lunch en daarnet avondeten ... de beroemde spagetti van Sonja Bakker) ... op 1 paaseitje na, bij paasviering met de klas, maar dat mag, dat is maar 1 eitje

En gister wezen wandelen (nouja, het is maar een halfuurtje, maar ik moest die sollicitatiebrief toch wegbrengen en mijn fiets stond achterin) ... moet ik vaker doen! Heerlijk weer om even door de stad te lopen, alleen volgende keer neem ik wel mn astmamedicijnen mee Vandaag flink stuk extra wezen fietsen, op gemiddeld tot snel tempo, was laat voor het avondeten (vriendlief woont een paar kilometer weg, dat kan makkelijk op de fiets ... alles binnen Almere op de fiets ... )

Wie weet hoe lang je voor een sporttraining (taekwondo, dus veel trap- en springwerk) moet avondeten? En wat is dan het beste? Yoghurt, vla of zuivel valt niet goed heb ik al gemerkt, dus geen toetjes meer voor mij op vrijdag en dinsdag ... en wat kan je het beste na een training eten, als je zoveel honger hebt dat je bijna omvalt?
toch wel minstens 1.5 a 2 uur voor een training.. wat na een inspanning goed werkt is bijvoorbeeld een banaan
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48052492
ik heb vandaag trouwens weer een chocolaatje op
een van de kinderen was weer eens jarig
pi_48052537
foei!!

pi_48052560
quote:
Heb vandaag me de hele dag aan mijn geplande eetpatroon gehouden! (ontbijt met kwark, appel tussendoor, stuk kaasstengel als lunch en daarnet avondeten ... de beroemde spagetti van Sonja Bakker)

... en wat kan je het beste na een training eten, als je zoveel honger hebt dat je bijna omvalt?
Misschien moet je ook voor je training wat meer eten...Anders ga je zeker omvallen inderdaad.
Op kwark, een appel en een kaasstengel (oja, en de geweldige sonja-spaghetti natuurlijk, stuk of 300 kcal zeker?) kun je toch niet leven de hele dag
pi_48052626
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:11 schreef Tangarine het volgende:
foei!!

ja erg he
pi_48052679
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:12 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Misschien moet je ook voor je training wat meer eten...Anders ga je zeker omvallen inderdaad.
Op kwark, een appel en een kaasstengel (oja, en de geweldige sonja-spaghetti natuurlijk, stuk of 300 kcal zeker?) kun je toch niet leven de hele dag
Normaal niet nee ... maar als ik een dag veel gegeten heb, eet ik de dag daarna automatisch bijna niets meer omdat ik dan totaal geen honger heb (lees: gister enorme reep chocola om 11 uur 's avonds) ... en was vandaag ook klein beetje vergeten te eten ... moet ik toch ook eens iets aan doen, maar bij mn vriend vergeet ik dat altijd ... geen zin om weg te lopen en eten te pakken
  Moderator donderdag 5 april 2007 @ 21:08:56 #68
155227 crew  Guppy
dus
pi_48056937
*mopper* morgen op stage en mn OV is niet geldig op goede vrijdag... ¤ 13.90 zomaar weg...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_48057091
mn haar is toch wel erg kort...
  donderdag 5 april 2007 @ 21:22:03 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48057543
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef Tangarine het volgende:
mn haar is toch wel erg kort...
beetje wax erin en klaar is maarten! . Nait soezen!
Niet meer actief op Fok!
pi_48058753
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper* morgen op stage en mn OV is niet geldig op goede vrijdag... ¤ 13.90 zomaar weg...
Ik heb helemaal geen OV meer sinds vandaag! (je kunt toch wel reisvergoeding krijgen?).
  Moderator vrijdag 6 april 2007 @ 06:32:06 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_48068290
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen OV meer sinds vandaag! (je kunt toch wel reisvergoeding krijgen?).
das helemaal shit
maar over die reisvergoeding, ik ga het iig even voorleggen. maar ik verwacht er niet te veel van, want in mn contract staat van niet, omdat ik OV heb...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_48068353
Ik moet me weer eens wegen... Nu nog een weegschaal
Voices tell me I'm the shit.
pi_48070482
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 07:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet me weer eens wegen... Nu nog een weegschaal
waar weeg je je normaal dan?
pi_48076870
*schrijft inleiding poging* *wordt boos op zichzelf wegens writers block*
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:01:30 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48076938
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef Tangarine het volgende:
*schrijft inleiding poging* *wordt boos op zichzelf wegens writers block*
.

Ik ben ook bezig met een stuk of 5 boeken door te ploegen. Ik wil ze na Pasen allemaal doorgelezen hebben, zodat ik niet het gevoel heb dat ik afgelopen week niks heb gedaan (wat wel zo is ).
Niet meer actief op Fok!
pi_48077796
Het gaat hier prima, alweer 4,5 kilo eraf. Ook groot verschil in centimeters, dat is veel motiverender nog dan de weegschaal omlaag zien gaan.
pi_48080221
De weegschaal is lief voor mij! Ondanks wat uitspattingen gister (moeders had cake gebakken, het soort extra choco en extra suiker cake, en weet niet van mijn afvalpogingen en mag dat ook niet weten, dus kreeg enorm stuk voor mn neus) en vandaag (paaseitjes!) toch een halve kilo er weer af ... gaat wel lekker snel zo ...

Vanavond weer training! Echt zin om eindelijk weer eens te sporten (vorige week laatste keer, en daarna 'ziek' geworden)
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:57:26 #79
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_48080516
quote:

Een stuk kaasstengel als lunch lijkt me niet zo handig he, veel te weinig om op te leven en kaas en bladerdeeg zijn alleen maar calorieen.

Je moet minstens anderhalf uur van te voren eten (zelf doe ik dat trouwens nooit, want ik kan nou eenmaal voor geen meter plannen ). Na de training een boterham met magere vleeswaren of een bak yoghurt of kwark. Wat ik vaak doe is alleen groente en vlees (lichte maaltijd) voor de training en dan daarna een bakje yoghurt met muesli (vezels). Wat ik ook vaak deed was nog even een appel 's avonds, maar omdat ik dan daarna ging slapen en dus tandenpoetsen, heb ik nu behoorlijke tanderosie! Je schijnt minimaal een uur tussen fruit eten en tanden poetsen te moeten nemen.
pi_48082892
Goeiemiddag

Zo, weer heel wat calorieen verbruikt en amper wat gegeten Vandaag nog helemaal niks zelfs, veel te druk met andere dingen, dus zo nog maar ff wat brood eten ofzo, al heb ik nog niet echt honger
pi_48084187
pas op dat je geen nieuwe blessures oploopt he
pi_48085187
eindelijk weekend
vanavond friet eten wat voor mij betekent broodje hamburger (hamburger van de grill) en salade
pi_48085320
66 KG/1.80M

Ik wil er voor de zomer nog 2 kilootjes af
pi_48085410
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
66 KG/1.80M

Ik wil er voor de zomer nog 2 kilootjes af
dan heb je een BMI van onder de 20
dus afvallen is volgens mij niet echt nodig
pi_48085521
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan heb je een BMI van onder de 20
dus afvallen is volgens mij niet echt nodig
Dat is waar, hij zit nu op 20. Maar iets er af zou wel mogen .
pi_48087011
wow, 66 kg op 1.80... ik ben 1.82 en weeg 80 70 / 75 kg is een normaal gewicht...
pi_48087048
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:35 schreef Thrilled het volgende:
ik ben 1.82 en weeg 80 70 / 75 kg is een normaal gewicht...
dat is ook veel mooier
pi_48087585
het hangt ook van je spiermassa af natuurlijk
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:23:31 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48088578
over spiermassa gesproken. Ik zag vandaag een meisje op een racefiets met enorm gespierde kuiten. Bah, wat lelijk . Zo wil ik er niet uit gaan zien, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_48088681
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef Viking84 het volgende:
over spiermassa gesproken. Ik zag vandaag een meisje op een racefiets met enorm gespierde kuiten. Bah, wat lelijk . Zo wil ik er niet uit gaan zien, hoor .
zo snel gebeurt dat toch ook niet

eten was trouwens lekker maar wel weinig
maar goed vanavond weer iets eten
pi_48090150
Typisch, sinds ik aan de lijn ben (veel water drinken, vaker lopen en fietsen, niet snoepen etc etc) is er echt elke weekend iemand jarig op mijn stage of thuis. Wat dus weer gebak is, wat dus weer betekend dat ik neem omdat ik het eigenlijk niet netjes vind staan om een heerlijk gebakje niet te nemen en omdat ik niet zodanig dik ben dat ik geen enkel gebakje meer kán nemen. Luxe probleem eigenlijk.
pi_48090283
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:07 schreef vencodark het volgende:
Typisch, sinds ik aan de lijn ben (veel water drinken, vaker lopen en fietsen, niet snoepen etc etc) is er echt elke weekend iemand jarig op mijn stage of thuis. Wat dus weer gebak is, wat dus weer betekend dat ik neem omdat ik het eigenlijk niet netjes vind staan om een heerlijk gebakje niet te nemen en omdat ik niet zodanig dik ben dat ik geen enkel gebakje meer kán nemen. Luxe probleem eigenlijk.
beetje luxe probleem

als je serieus wilt afvallen zal je toch afentoe gebak moeten afslaan als het zich zo vaak voor doet
pi_48090529
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waar weeg je je normaal dan?
Als ik bij iemand logeer op een weegschaal
Voices tell me I'm the shit.
pi_48090639
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Als ik bij iemand logeer op een weegschaal
dat is inderdaad niet ideaal
pi_48090668
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

beetje luxe probleem

als je serieus wilt afvallen zal je toch afentoe gebak moeten afslaan als het zich zo vaak voor doet
Ja, indd. beetje. Wil ook écht heel serieus afvallen maar ik verwachtte natuurlijk niet een invasie van gebakjes. Zal indd. dan toch moeten weigeren. Hoop dat die van deze week de laatste is. Zo schiet het natuurlijk niet op, doe overigens wel goed mijn best. Drink veel water en koop geen snacks meer en snoep helemaal niets. Echt toevallig dat ik zoveel gebak aangeboden krijg. Is me nog nooit overkomen.
pi_48090706
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, indd. beetje. Wil ook écht heel serieus afvallen maar ik verwachtte natuurlijk niet een invasie van gebakjes. Zal indd. dan toch moeten weigeren. Hoop dat die van deze week de laatste is. Zo schiet het natuurlijk niet op, doe overigens wel goed mijn best. Drink veel water en koop geen snacks meer en snoep helemaal niets. Echt toevallig dat ik zoveel gebak aangeboden krijg. Is me nog nooit overkomen.
want het is gewoon jammer
als je je best doet en dan nog wel gebak eet dan heeft het weinig nut
pi_48090755
Dat is inderdaad een denkfout: 'och van dat ene gebakje word ik niet dik'.
Nee, dat is ook niet zo, maar als je het wel neemt, zul je in elk geval ook zeker niet afvallen.
pi_48090896
Jullie hebben gelijk. Vanavond (pa verjaard), is mijn laatste, sowieso tot mijn ma verjaard, das over een maand. Maar op stage weiger ik! Hoe meer mensen weten dat ik beetje wil afvallen, hoe makkelijker het is om te weigeren. Ja toch?
pi_48090927
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben gelijk. Vanavond (pa verjaard), is mijn laatste, sowieso tot mijn ma verjaard, das over een maand. Maar op stage weiger ik! Hoe meer mensen weten dat ik beetje wil afvallen, hoe makkelijker het is om te weigeren. Ja toch?
dat zeker

en een gebakje per maand lijkt me meer dan genoeg
pi_48091068
Het is ook een rare gedachte dat gebak, snoep en chips traktaties of beloningen zijn. Ze zijn ongezond en dikmakend, dat is niet bepaald een kadootje voor jezelf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')