quote:Op donderdag 5 april 2007 15:29 schreef Sylvana het volgende:
vriendlief
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 15:34 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jullie hebben het maar meteen drastisch officieel gemaakt?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef Sylvana het volgende:
Ja
We zitten samen dus op een ander forum en daar kreeg ik maandag een om van een meisje met de vraag of ik wat met hem had, omdat hij op het forum steeds toespelingen zit te maken enzo, en toen had ik dus aan hem gevraagd wat ik daarop moest antwoorden en toen zei hij dat ik de waarheid gewoon kon zeggen en dat van hem de hele wereld het mocht weten
Dus het is al officieel ja, en ik ben zwaar verliefd, maar hij nog erger dan ik volgens mij
idd, gewoon gelijk duidelijkheid zoquote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Leuk hoor, scheelt een hoop stress op zo'n manier![]()
Gratsquote:Op donderdag 5 april 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Een historisch moment is aangebroken..
Ik heb zojuist een schakel uit mijn horloge gehaald![]()
fixed!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:35 schreef Thrilled het volgende:
http://www.kevinos.technotop.nl/sdhi.png
plaatje doet het weer![]()
net terug van lange werkdag, om 7 uur begonnen, 1 pauze van een half uurde rest heel de tijd gestaan/gelopen en 2x een duinovergang over om een strandtent te bereiken..was kapot
morgen weer om 7 uur beginnen en vanavond met mijn vlam gaan fitnessen
nee dat is gewoon gedrag dat je krijgt als je opeens hoort dat een examen over 2 weken af moet zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 09:46 schreef STING het volgende:
Zo, ff quote aangepast
Nee, nee, nee, het is gewoon date ontwijkend gedrag![]()
toch wel minstens 1.5 a 2 uur voor een training.. wat na een inspanning goed werkt is bijvoorbeeld een banaanquote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef Chicolate het volgende:
Heb vandaag me de hele dag aan mijn geplande eetpatroon gehouden! (ontbijt met kwark, appel tussendoor, stuk kaasstengel als lunch en daarnet avondeten ... de beroemde spagetti van Sonja Bakker) ... op 1 paaseitje na, bij paasviering met de klas, maar dat mag, dat is maar 1 eitje![]()
En gister wezen wandelen (nouja, het is maar een halfuurtje, maar ik moest die sollicitatiebrief toch wegbrengen en mijn fiets stond achterin) ... moet ik vaker doen! Heerlijk weer om even door de stad te lopen, alleen volgende keer neem ik wel mn astmamedicijnen meeVandaag flink stuk extra wezen fietsen, op gemiddeld tot snel tempo, was laat voor het avondeten (vriendlief woont een paar kilometer weg, dat kan makkelijk op de fiets ... alles binnen Almere op de fiets ... )
Wie weet hoe lang je voor een sporttraining (taekwondo, dus veel trap- en springwerk) moet avondeten? En wat is dan het beste? Yoghurt, vla of zuivel valt niet goed heb ik al gemerkt, dus geen toetjes meer voor mij op vrijdag en dinsdag ... en wat kan je het beste na een training eten, als je zoveel honger hebt dat je bijna omvalt?
Misschien moet je ook voor je training wat meer eten...Anders ga je zeker omvallen inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef Chicolate het volgende:
Heb vandaag me de hele dag aan mijn geplande eetpatroon gehouden! (ontbijt met kwark, appel tussendoor, stuk kaasstengel als lunch en daarnet avondeten ... de beroemde spagetti van Sonja Bakker)
... en wat kan je het beste na een training eten, als je zoveel honger hebt dat je bijna omvalt?
Normaal niet nee ... maar als ik een dag veel gegeten heb, eet ik de dag daarna automatisch bijna niets meer omdat ik dan totaal geen honger heb (lees: gister enorme reep chocolaquote:Op donderdag 5 april 2007 19:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Misschien moet je ook voor je training wat meer eten...Anders ga je zeker omvallen inderdaad.
Op kwark, een appel en een kaasstengel (oja, en de geweldige sonja-spaghetti natuurlijk, stuk of 300 kcal zeker?) kun je toch niet leven de hele dag![]()
beetje wax erin en klaar is maarten!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef Tangarine het volgende:
mn haar is toch wel erg kort...
Ik heb helemaal geen OV meer sinds vandaag! (je kunt toch wel reisvergoeding krijgen?).quote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper* morgen op stage en mn OV is niet geldig op goede vrijdag... ¤ 13.90 zomaar weg...
das helemaal shitquote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen OV meer sinds vandaag! (je kunt toch wel reisvergoeding krijgen?).
waar weeg je je normaal dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 07:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet me weer eens wegen... Nu nog een weegschaal
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef Tangarine het volgende:
*schrijft inleiding poging* *wordt boos op zichzelf wegens writers block*
Een stuk kaasstengel als lunch lijkt me niet zo handig he, veel te weinig om op te leven en kaas en bladerdeeg zijn alleen maar calorieen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef Chicolate het volgende:
Heb vandaag me de hele dag aan mijn geplande eetpatroon gehouden! (ontbijt met kwark, appel tussendoor, stuk kaasstengel als lunch en daarnet avondeten ... de beroemde spagetti van Sonja Bakker) ... op 1 paaseitje na, bij paasviering met de klas, maar dat mag, dat is maar 1 eitje![]()
En gister wezen wandelen (nouja, het is maar een halfuurtje, maar ik moest die sollicitatiebrief toch wegbrengen en mijn fiets stond achterin) ... moet ik vaker doen! Heerlijk weer om even door de stad te lopen, alleen volgende keer neem ik wel mn astmamedicijnen meeVandaag flink stuk extra wezen fietsen, op gemiddeld tot snel tempo, was laat voor het avondeten (vriendlief woont een paar kilometer weg, dat kan makkelijk op de fiets ... alles binnen Almere op de fiets ... )
Wie weet hoe lang je voor een sporttraining (taekwondo, dus veel trap- en springwerk) moet avondeten? En wat is dan het beste? Yoghurt, vla of zuivel valt niet goed heb ik al gemerkt, dus geen toetjes meer voor mij op vrijdag en dinsdag ... en wat kan je het beste na een training eten, als je zoveel honger hebt dat je bijna omvalt?
dan heb je een BMI van onder de 20quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
66 KG/1.80M
Ik wil er voor de zomer nog 2 kilootjes af![]()
Dat is waar, hij zit nu op 20. Maar iets er af zou wel mogenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan heb je een BMI van onder de 20
dus afvallen is volgens mij niet echt nodig
dat is ook veel mooierquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:35 schreef Thrilled het volgende:
ik ben 1.82 en weeg 8070 / 75 kg is een normaal gewicht...
zo snel gebeurt dat toch ook nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef Viking84 het volgende:
over spiermassa gesproken. Ik zag vandaag een meisje op een racefiets met enorm gespierde kuiten. Bah, wat lelijk. Zo wil ik er niet uit gaan zien, hoor
.
beetje luxe probleemquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:07 schreef vencodark het volgende:
Typisch, sinds ik aan de lijn ben (veel water drinken, vaker lopen en fietsen, niet snoepen etc etc) is er echt elke weekend iemand jarig op mijn stage of thuis. Wat dus weer gebak is, wat dus weer betekend dat ik neem omdat ik het eigenlijk niet netjes vind staan om een heerlijk gebakje niet te nemen en omdat ik niet zodanig dik ben dat ik geen enkel gebakje meer kán nemen. Luxe probleem eigenlijk.![]()
dat is inderdaad niet ideaalquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als ik bij iemand logeer op een weegschaal
Ja, indd. beetje. Wil ook écht heel serieus afvallen maar ik verwachtte natuurlijk niet een invasie van gebakjes. Zal indd. dan toch moeten weigeren. Hoop dat die van deze week de laatste is. Zo schiet het natuurlijk niet op, doe overigens wel goed mijn best. Drink veel water en koop geen snacks meer en snoep helemaal niets. Echt toevallig dat ik zoveel gebak aangeboden krijg. Is me nog nooit overkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beetje luxe probleem
als je serieus wilt afvallen zal je toch afentoe gebak moeten afslaan als het zich zo vaak voor doet
want het is gewoon jammerquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, indd. beetje. Wil ook écht heel serieus afvallen maar ik verwachtte natuurlijk niet een invasie van gebakjes. Zal indd. dan toch moeten weigeren. Hoop dat die van deze week de laatste is. Zo schiet het natuurlijk niet op, doe overigens wel goed mijn best. Drink veel water en koop geen snacks meer en snoep helemaal niets. Echt toevallig dat ik zoveel gebak aangeboden krijg. Is me nog nooit overkomen.![]()
dat zekerquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben gelijk. Vanavond (pa verjaard), is mijn laatste, sowieso tot mijn ma verjaard, das over een maand.Maar op stage weiger ik! Hoe meer mensen weten dat ik beetje wil afvallen, hoe makkelijker het is om te weigeren. Ja toch?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |