Zoveel kleding draagt ze niet dat kan ze waarschijnlijk nog net zelf aantrekkenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian kleed haar wel aan...oh nee.. ze is niet zwakzinnig, even vergeten![]()
Daar zit een stukje waar de plastisch chirurg nog niet is geweest, dat houdt ze verborgenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef Black_king het volgende:
Amanda alweer bezopen ? Hoezo met broek in bad ?
Fakkels voor een stemming van een k-hondjequote:Op woensdag 4 april 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom een boodschap ? en niet gewoon een aankomst met fakkels ???
Je hebt je komst niet gemeld, schatteheerlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom een boodschap ? en niet gewoon een aankomst met fakkels ???
Tuurlijk niet daar gaat het niet over, maar voel me me raar met deze boodschap.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef solara4 het volgende:
als zij er in komt, gaat nergens over dit
Sorry Maar ben het met je eens !quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet hier op kotsen, ondanks dat het vreselijk is. Wat een ramptoerisme..............sorry hoor
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Weet niet of ik dit wel zo,n goed idee vind.
Dit is me te heftig hoor.
Precies, doe maar lekker bij Vinger aan de Pols ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Napster het volgende:
Waar gaat dit over
Waarom moet dit in DGK?
Aangrijpend verhaal, maar idd te serieus voor DGK.... :quote:Op woensdag 4 april 2007 21:28 schreef mazaru het volgende:
Wat doet dit nou in de gouden kooi?
Dit is veel te serieus voor dit programma
En Natasja, hoe voelt die zich nu nadat ze gisteren nog vuur kon spuwen over de dode moer van Eric?quote:
Dit is zeker niet niks nee...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Weet niet of ik dit wel zo,n goed idee vind.
Dit is me te heftig hoor.
+1quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef proh het volgende:
hebben wij een tranentrekker nodig? DGK was toch amusement?
hoe erg het ook is, ik ben van mening dat dit niet in DGK thuis hoort, just my two cents
Overleden aan kanker.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Varen het volgende:
Wat is er met Eric zijn moeder gebeur??
Overleden aan kanker geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Varen het volgende:
Overleden aan kanker.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Varen het volgende:
Overleden aan kanker toen hij 19 was.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Varen het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat sommigen het daar zo droog konden houden bij die boodschap
nou jaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef DaanDobber het volgende:
Ze heeft wel lekkere tieten.
Tien heeft een oproep gedaan een tijdje geleden... kennelijk willen ze de bewoners een kans geven om over de rug van zieken wat sympathie te scoren.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het ook echt een beetje ziek van die vrouw om hier DGK voor te gebruiken. Het is de fucking Doe Een Wens stichting niet..
Verder alles goed? Ik hou hier ook niet van maar deze opmerkingquote:
Jij hebt echt een misselijkmakend gevoel voor humor hèquote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef havefun het volgende:
Zou lachen zijn als Brian en Huub nu ruzie krijgen. Dan is het kanker dit kanker dat ,
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef DaanDobber het volgende:
Ow jee een huisvrouw in de overgangquote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt echt een misselijkmakend gevoel voor humor hè
Ze gaat dood, ze wil nog een keer leven en inderdaad aandacht vragen voor moeders/vrouwen die jong aan kanker doodgaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het ook echt een beetje ziek van die vrouw om hier DGK voor te gebruiken. Het is de fucking Doe Een Wens stichting niet..
hoe durf je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef DaanDobber het volgende:
Beetje pervers he, dit soort amusement aan kanker koppelen. En het kan dus zijn dat ze nog 6 a 8 maanden heeft. Misschien ben ik te cynisch, maar ik denk dan 'dat komt ook mooi uit'.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
Brian: praat eerst met haar wat ze wilt
Ik hoorde haar toch duidelijk zeggen: bij je naasten word je niet boos en ook al zeggen ze bel me midden in de nacht, dat doe je niet.
Maar dat is dan dus wel van plan bij haar buddy.
Dan hoop ik dat ze ook de streams fanatiek volgt, want als Eric en Huub snachts met deksels in de weer zijn en zij hangt aan de telefoon. . .
Dat is te begrijpen, maar doe je dat in de gouden kooi??quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze gaat dood, ze wil nog een keer leven en inderdaad aandacht vragen voor moeders/vrouwen die jong aan kanker doodgaan.
En misschien een laatste statement zetten.
als dat een wens is die ze heeft mag dat van mij wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef ozewiesewoze het volgende:
heel naar verhaal maar echt totaal niet op zijn plek in de kooi. Die gasten kunnen met goed fatsoen niet weigeren en waarom wil zij haar hele hebbuh en houwuh in vredesnaam zo in een programma stoppen???? Eng mens als je het mij vraagt.
Ja, maar DGK is hier echt niet het programma voor.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef Black_king het volgende:
Wat ongelooflijk moedig van Diana.
Zij kennelijk wel, haar keuze lijkt me...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is te begrijpen, maar doe je dat in de gouden kooi??
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef Tomahawk39 het volgende:
ik heb niet de indruk dat ze in de kooi gaat wonen want als ze inderdaad nog 6 maand te gaan heeft wil ze alle tijd met der kids doorbrengen
Die vrouw weet niet of een behandeling zal aanslaan of niet en zo niet dan heeft zij vermoedelijk nog 6 tot 12 maanden te leven. Zij heeft dus behoefte aan een buddy en wil graag dat Eric (en eventueel andere bewoners) dat zal zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Rotterdammert het volgende:
Kan iemand me nou vertellen waar dit over gaat. Wie was die vrouw ?
Ik denk er net zo over.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje pervers he, dit soort amusement aan kanker koppelen. En het kan dus zijn dat ze nog 6 a 8 maanden heeft. Misschien ben ik te cynisch, maar ik denk dan 'dat komt ook mooi uit'.
Inderdaad haar keuze, maar ik betwijfel of het de juiste is.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zij kennelijk wel, haar keuze lijkt me...
helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 april 2007 21:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Aangrijpend verhaal, maar idd te serieus voor DGK.... :![]()
meer diepgang voor het programma.quote:
Zou ze dat wel doen, dan gaan de bewoners zich ontzettend inhouden, en dat lijkt me ook niet de bedoeling....quote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef Tomahawk39 het volgende:
ik heb niet de indruk dat ze in de kooi gaat wonen want als ze inderdaad nog 6 maand te gaan heeft wil ze alle tijd met der kids doorbrengen
De laatste maanden visueel maken voor haar kinderen misschien, voor laterquote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is te begrijpen, maar doe je dat in de gouden kooi??
Eensquote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef havefun het volgende:
Ik vind het echt erg voor die vrouw maar als je wat dit betreft een buddy gaat zoeken in de Gouden kooi dan kan je het toch ook niet serieus meer nemen?
Ik denk dat het een poging is om de zachtheid te doen terugkeren in het huis.....quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja, maar DGK is hier echt niet het programma voor.
Dalijk word het het Buddy huis. Net zoals BB het Tanja huis werd toen zij zwanger was.
Ik ook absoluut niet!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap die vrouw ECHT niet
Het zou me, na die oproep van Tien, niets verbazen als dat enigszins de bedoeling was, als was het maar om de bewoners te laten overkomen als "miljonairs" die ook wat doen voor de (zwakkeren in de) samenleving.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja, maar DGK is hier echt niet het programma voor.
Dalijk word het het Buddy huis. Net zoals BB het Tanja huis werd toen zij zwanger was.
Maar toch niet met die randdebielen ???quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
De laatste maanden visueel maken voor haar kinderen misschien, voor later![]()
Ik snap ook niet waarom ze nou net DGK uitgezocht heeft, maar het is haar keuzequote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef demins het volgende:
OMG! Als die Diana nou nog niet genoeg afgeschrikt is....![]()
![]()
![]()
Blijkbaar enorm wanhopig?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef havefun het volgende:
Ik vind het echt erg voor die vrouw maar als je wat dit betreft een buddy gaat zoeken in de Gouden kooi dan kan je het toch ook niet serieus meer nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |