+1quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef proh het volgende:
hebben wij een tranentrekker nodig? DGK was toch amusement?
hoe erg het ook is, ik ben van mening dat dit niet in DGK thuis hoort, just my two cents
Overleden aan kanker.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Varen het volgende:
Wat is er met Eric zijn moeder gebeur??
Overleden aan kanker geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Varen het volgende:
Overleden aan kanker.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Varen het volgende:
Overleden aan kanker toen hij 19 was.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Varen het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat sommigen het daar zo droog konden houden bij die boodschap
nou jaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef DaanDobber het volgende:
Ze heeft wel lekkere tieten.
Tien heeft een oproep gedaan een tijdje geleden... kennelijk willen ze de bewoners een kans geven om over de rug van zieken wat sympathie te scoren.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het ook echt een beetje ziek van die vrouw om hier DGK voor te gebruiken. Het is de fucking Doe Een Wens stichting niet..
Verder alles goed? Ik hou hier ook niet van maar deze opmerkingquote:
Jij hebt echt een misselijkmakend gevoel voor humor hèquote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef havefun het volgende:
Zou lachen zijn als Brian en Huub nu ruzie krijgen. Dan is het kanker dit kanker dat ,
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef DaanDobber het volgende:
Ze heeft wel lekkere tieten.
Ow jee een huisvrouw in de overgangquote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt echt een misselijkmakend gevoel voor humor hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |