Zoveel kleding draagt ze niet dat kan ze waarschijnlijk nog net zelf aantrekkenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian kleed haar wel aan...oh nee.. ze is niet zwakzinnig, even vergeten![]()
Daar zit een stukje waar de plastisch chirurg nog niet is geweest, dat houdt ze verborgenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef Black_king het volgende:
Amanda alweer bezopen ? Hoezo met broek in bad ?
Fakkels voor een stemming van een k-hondjequote:Op woensdag 4 april 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom een boodschap ? en niet gewoon een aankomst met fakkels ???
Je hebt je komst niet gemeld, schatteheerlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom een boodschap ? en niet gewoon een aankomst met fakkels ???
Tuurlijk niet daar gaat het niet over, maar voel me me raar met deze boodschap.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef solara4 het volgende:
als zij er in komt, gaat nergens over dit
Sorry Maar ben het met je eens !quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet hier op kotsen, ondanks dat het vreselijk is. Wat een ramptoerisme..............sorry hoor
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Weet niet of ik dit wel zo,n goed idee vind.
Dit is me te heftig hoor.
Precies, doe maar lekker bij Vinger aan de Pols ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Napster het volgende:
Waar gaat dit over
Waarom moet dit in DGK?
Aangrijpend verhaal, maar idd te serieus voor DGK.... :quote:Op woensdag 4 april 2007 21:28 schreef mazaru het volgende:
Wat doet dit nou in de gouden kooi?
Dit is veel te serieus voor dit programma
En Natasja, hoe voelt die zich nu nadat ze gisteren nog vuur kon spuwen over de dode moer van Eric?quote:
Dit is zeker niet niks nee...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Weet niet of ik dit wel zo,n goed idee vind.
Dit is me te heftig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |