quote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Levensgevaarlijk met Jaap in the house zo'n klein hondje
Wat Amanda niet weet is dat Juicy nu een sjaaltje is geworden.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:08 schreef havefun het volgende:
Zij is echt een flauw Nena aftreksel he. Nu komt die marmot van haar ook nog
Neee, een luttekikkertjequote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef havefun het volgende:
Die Juici is toch een chiwawa?
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Levensgevaarlijk met Jaap in the house zo'n klein hondje
Dank je voor de mededeling. Ik neem aan dat je stopt met kijken.......quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef Kinga het volgende:
gadverdamme, ik walg echt van deze bedoeling
Uitstekend mevrouw, ga maar snel.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
GVD, waar hebben we het over, Juicy.????????
Wat een discussie, ik stop ff met streamen.![]()
Ik moest gelijk aan dit plaatje denken ! Dankquote:Op woensdag 4 april 2007 18:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks dit soort tafarelen:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks dit soort tafarelen:
[afbeelding]
Dat andere hondje van haar. Maar toen wist ik nog niet dat het alleen over Juicy gingquote:
Met Benji heeft hij dat destijds ook prima opgelost.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
Dat is wel concurrentie voor Brian zeg!
Inderdaad.quote:
"Achter" heeft waarschijnlijk al een "go" gegeven, dat is het beroerde van deze gescripte Reality TV....quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef mazaru het volgende:
Hier snap ik dus geen reet van
Er is echt niemand meer met het spel bezig.
Misscien doet Joucy wel HAP !!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Benji heeft hij dat destijds ook prima opgelost.
[afbeelding]
Nopesquote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef mazaru het volgende:
Hier snap ik dus geen reet van
Er is echt niemand meer met het spel bezig.
Wat dacht je van een gevalletje 'uit het kruis gebarsten' ?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef droomkoningin het volgende:
[afbeelding]
wil ik weten wat hier gebeurt is?![]()
komt van dgk-site met als onderschrift: oeps foutje![]()
Zo zal het er ook uitzien als hij Juici weer terug vindt.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef droomkoningin het volgende:
[afbeelding]
oh ok, dat valt meequote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van een gevalletje 'uit het kruis gebarsten' ?
Meer caps hiervan in de vorige COS
Zwembroek gescheurdquote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef droomkoningin het volgende:
[afbeelding]
Hadden ze bij jou ook moeten doen toen je al kwijlend tandjes kreeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef Napster het volgende:
Honden
Diemoeten ze sowieso afmaken, stinkende kwijlbeesten
Een paar keer achter elkaar zelfsquote:Op woensdag 4 april 2007 18:44 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
er is fysiek geweld gebruikt door brian![]()
Etenswaar mocht niet meer mee geklooid worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:42 schreef Prosac het volgende:
LOL.. die mentos over Huub heen. maar het niveau van de ruzie gaat weer nergens over
Welnee wat Huub de vorige keer was vele malen heftiger met zijn gespuugquote:Op woensdag 4 april 2007 18:44 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
er is fysiek geweld gebruikt door brian![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
Gezellig... nog ff doorruziën jongens, dan kunnens strax Nathanael en Nena het huis weer in..
What the heck.. doe Nicolaas er ook maar bij... dat wordt pas echt leuk: Nicolaas en Nathanael![]()
Ze zitten op het randjequote:Op woensdag 4 april 2007 18:45 schreef Black_king het volgende:
scheelde weinig met het fysieke geweld.....
iddquote:Op woensdag 4 april 2007 18:44 schreef Prosac het volgende:
Jaap flikker even op, Brian is er en ineens durft hij weer.
Zei Lieke per ongeluk vorige weekquote:Op woensdag 4 april 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
Hoe weet Huub nou dat Brian para is geworden in de fitness ruimte?
Dat weet ie al een tijdje, schijnt Lieke hem verteld te hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
heeft Lieke hem verteldquote:Op woensdag 4 april 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
Brian zal Nena slecht trekken inderdaad, eigenlijk zou ze nú binnen moeten komen lopenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:47 schreef Lieve het volgende:
Wat the fok zijn brainkleefstok en dikke Japke aan het doen zeg!
Loopt de spanning wat op?
Ik hoop dat Nena de kooi in komt. Want ik ben die brainless zo vreselijk zat!
Hier is een simpele formule voor:quote:Op woensdag 4 april 2007 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Brian gaat echt nooit slaan. Huub komt wel iedere keer dichter bij.
Dicht gaat een keer mis en dat kan vandaag al wel zijn.
Eensch....quote:Op woensdag 4 april 2007 18:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier is een simpele formule voor:
Scene van zojuist + Alcohol = Exit Huub.
oja hoe??quote:Op woensdag 4 april 2007 18:49 schreef Black_king het volgende:
Syl en Amanda houden zich er buiten....Hun tijd komt wel.....
Daar ben ik ook bang voor ja. Huub gaat zo het einde nooit halen.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier is een simpele formule voor:
Scene van zojuist + Alcohol = Exit Huub.
Ik krijg gewoon hartkloppingen van die gozer en hoe hij die anderen met zich meetrekt.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:47 schreef Lieve het volgende:
Wat the fok zijn brainkleefstok en dikke Japke aan het doen zeg!
Loopt de spanning wat op?
Ik hoop dat Nena de kooi in komt. Want ik ben die brainless zo vreselijk zat!
Deed ie dat maar esquote:Op woensdag 4 april 2007 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit zichzelf al weer op te blazen .....
[afbeelding]
nee, dat hebben we gisteravond wel gehoord!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:49 schreef Prosac het volgende:
hahaha, Natasia vind niet dat dingen achter iemands rug om moet.
Ja, riskant veel agressie zelfsquote:Op woensdag 4 april 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Je ziet tijdens dit soort ruzies wel dat Huub erg veel agressie in zich heeft.
Als iemand van 2 x 2 meter tegen je aan staat steeds, dan wordt iedereen dat wel denk ikquote:Op woensdag 4 april 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Je ziet tijdens dit soort ruzies wel dat Huub erg veel agressie in zich heeft.
Jaap blokkeert de doorgang, en dat is ook streng verboden.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:54 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Huub moet uitkijken dat hij fysiek geweld gebruikt want hij duwde jaap net
Anders wel Jaap staat in de weg en je mag niemand blokkerenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:54 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Nou , inderdaad. zelfs moeder theresa zou spontaan gaan kongfuënquote:Op woensdag 4 april 2007 18:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als iemand van 2 x 2 meter tegen je aan staat steeds, dan wordt iedereen dat wel denk ik![]()
Jaap blokeerd altijd iemand. Kan je hem ff niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:55 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Anders wel Jaap staat in de weg en je mag niemand blokkeren![]()
Voor de statistieken: 4 minuten later staat Eric tekeer te gaan tegen Brian.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:52 schreef Marrije het volgende:
Hehe, daar is Erik. Oh hij zegt net dat ie zich niet gaat mengen in het gewauwel.
Jaap loopt de hele tijd anders zich er ook al mee te bemoeienquote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
eric de meeloper gaat zich er ff mee bemoeien..
De redactie zei zelfs dat hij Jaap gewoon moet wegduwen als hij voor hem gaat staan.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:54 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Hmm, waar ligt de grens met een duw? Ik bedoel, je kunt iemand een duwtje geven en je kunt iemand een duw geven. . .quote:Op woensdag 4 april 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie zei zelfs dat hij Jaap gewoon moet wegduwen als hij voor hem gaat staan.
Nou Huub kan er ook wat van hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
Brian zal straks wel weer heel trots gaan zitten verkondigen dat hij het gevecht heeft gewonnen.
Idd,, hoe triest iets kan je erbij halenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:00 schreef Prosac het volgende:
brian: "Uit respect voor Amanda ga ik niet meer in discussie met jullie"![]()
Ja gelukkig dat Brian eerlijk en oprecht is hequote:Op woensdag 4 april 2007 18:58 schreef Dynabite het volgende:
Zo'n hypocriet mannetje als Huub kom je niet vaak tegen. Dat die dwerg uberhaupt nog fans heeft![]()
Wanneer heeft de redactie dat gezegd ?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie zei zelfs dat hij Jaap gewoon moet wegduwen als hij voor hem gaat staan.
Had Huub vorige keer ook bij hem gedaan... Brian heeft er daarna nog een filmpje van gemaaktquote:Op woensdag 4 april 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub glimlacht nu wel weer alsof hij alles onder controle had, maar dat was echt niet zo.
Ik kan me ook voorstellen als iemand als Brian aan je gezicht gaat zitten en over je hoofd gaat aaien dat je dan wel neigingen krijgt.
Daar kan je op wachten inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
Brian zal straks wel weer heel trots gaan zitten verkondigen dat hij het gevecht heeft gewonnen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef Rotterdammert het volgende:
Go Jaap en Brian!
Pak die valse nicht en die kabouter maar goed aan!
Ik vind het nog knap dat Huub m niet op zijn bek gemept heeft.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub glimlacht nu wel weer alsof hij alles onder controle had, maar dat was echt niet zo.
Ik kan me ook voorstellen als iemand als Brian aan je gezicht gaat zitten en over je hoofd gaat aaien dat je dan wel neigingen krijgt.
Dat deed hij omdat Huub er de vorige keer mee is begonnen, was trouwens nog een beetje heftiger ook!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Tijdens de laatste ruzie heeft hij een paar keer echt hard geduwd. Dat was ook prima. Jaap mag de weg niet blokkeren, dus als hij niet gediwd wil worden, moet hij dat niet doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, waar ligt de grens met een duw? Ik bedoel, je kunt iemand een duwtje geven en je kunt iemand een duw geven. . .
Maar volgens mij mag dat nu ook niet meerquote:Op woensdag 4 april 2007 19:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat deed hij omdat Huub er de vorige keer mee is begonnen, was trouwens nog een beetje heftiger ook!
ditoquote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Pfffff.. dat was weer op het nippertje. De dag dat Huub over de grens gaat is de dag dat ik opeens weer heel veel vrije tijd heb
Eerder vanmiddag keek hij er ook al een tijdje naar. Je hebt er succes mee !quote:
Bobbitten die rat!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef Yollie het volgende:
Achterbakse-afluiter-para-rat
Naakt foto's van Lieke ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerder vanmiddag keek hij er ook al een tijdje naar. Je hebt er succes mee !
Dat was inderdaad niet echt handig.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef Sporti het volgende:
Ik vond het inderdaad ook oerdom dat Huub Nastasi er op die manier bij betrok.
Juist niet, laat ze maar weten dat hun GEMAAKTE blok geen blok is....quote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef Sporti het volgende:
Ik vond het inderdaad ook oerdom dat Huub Nastasi er op die manier bij betrok.
Kon ik er maar om lachenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Weer een uurtje lachen met Brain achter de draaitafels
het magquote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Ze hebben een stemming gehad over het hondje van Amanda (moest binnen een uur toch) maar ik heb hier niet kunnen lezen of dat hondje mag komen ja dan nee.
Mag het?
JA.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Ze hebben een stemming gehad over het hondje van Amanda (moest binnen een uur toch) maar ik heb hier niet kunnen lezen of dat hondje mag komen ja dan nee.
Mag het?
Qua taalgebruik zou je erg goed passen in het BAN kamp !quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef Lieve het volgende:
Huub speel het spel zo zuiver en zo mooi. Wat een enorme tegenstelling tot de rat met de vette baby Jabba de Hut en het overspannen viswijf!
Zo mooi en eerlijk als Huub en Eric en Sylvia blijven!
Petje af hoor!
Diep respect voor!
Dat zou de loser en de bij elkaar geraapte straatzooi nioet eens bij benadering voor elkaar kunnen krijgen!
Waar hun Jaloesie ze al niet brengt!
Homofoob Brainless. Domme Snol en Domme drol en de poepvlieg Nasty Ass. Wat een zielig zooitje
Er is al voor gestemd dus hondje komtquote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef Lieve het volgende:
Ik vind niet dat er een hond in moet komen!
Gewoon NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |