Maar volgens mij mag dat nu ook niet meerquote:Op woensdag 4 april 2007 19:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat deed hij omdat Huub er de vorige keer mee is begonnen, was trouwens nog een beetje heftiger ook!
ditoquote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Pfffff.. dat was weer op het nippertje. De dag dat Huub over de grens gaat is de dag dat ik opeens weer heel veel vrije tijd heb
Eerder vanmiddag keek hij er ook al een tijdje naar. Je hebt er succes mee !quote:
Bobbitten die rat!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef Yollie het volgende:
Achterbakse-afluiter-para-rat
Naakt foto's van Lieke ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerder vanmiddag keek hij er ook al een tijdje naar. Je hebt er succes mee !
Dat was inderdaad niet echt handig.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef Sporti het volgende:
Ik vond het inderdaad ook oerdom dat Huub Nastasi er op die manier bij betrok.
Juist niet, laat ze maar weten dat hun GEMAAKTE blok geen blok is....quote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef Sporti het volgende:
Ik vond het inderdaad ook oerdom dat Huub Nastasi er op die manier bij betrok.
Kon ik er maar om lachenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Weer een uurtje lachen met Brain achter de draaitafels
het magquote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Ze hebben een stemming gehad over het hondje van Amanda (moest binnen een uur toch) maar ik heb hier niet kunnen lezen of dat hondje mag komen ja dan nee.
Mag het?
JA.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Ze hebben een stemming gehad over het hondje van Amanda (moest binnen een uur toch) maar ik heb hier niet kunnen lezen of dat hondje mag komen ja dan nee.
Mag het?
Qua taalgebruik zou je erg goed passen in het BAN kamp !quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef Lieve het volgende:
Huub speel het spel zo zuiver en zo mooi. Wat een enorme tegenstelling tot de rat met de vette baby Jabba de Hut en het overspannen viswijf!
Zo mooi en eerlijk als Huub en Eric en Sylvia blijven!
Petje af hoor!
Diep respect voor!
Dat zou de loser en de bij elkaar geraapte straatzooi nioet eens bij benadering voor elkaar kunnen krijgen!
Waar hun Jaloesie ze al niet brengt!
Homofoob Brainless. Domme Snol en Domme drol en de poepvlieg Nasty Ass. Wat een zielig zooitje
Er is al voor gestemd dus hondje komtquote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef Lieve het volgende:
Ik vind niet dat er een hond in moet komen!
Gewoon NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |