quote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Levensgevaarlijk met Jaap in the house zo'n klein hondje
Wat Amanda niet weet is dat Juicy nu een sjaaltje is geworden.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:08 schreef havefun het volgende:
Zij is echt een flauw Nena aftreksel he. Nu komt die marmot van haar ook nog
Neee, een luttekikkertjequote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef havefun het volgende:
Die Juici is toch een chiwawa?
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Levensgevaarlijk met Jaap in the house zo'n klein hondje
Dank je voor de mededeling. Ik neem aan dat je stopt met kijken.......quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef Kinga het volgende:
gadverdamme, ik walg echt van deze bedoeling
Uitstekend mevrouw, ga maar snel.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
GVD, waar hebben we het over, Juicy.????????
Wat een discussie, ik stop ff met streamen.![]()
Ik moest gelijk aan dit plaatje denken ! Dankquote:Op woensdag 4 april 2007 18:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks dit soort tafarelen:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks dit soort tafarelen:
[afbeelding]
Dat andere hondje van haar. Maar toen wist ik nog niet dat het alleen over Juicy gingquote:
Met Benji heeft hij dat destijds ook prima opgelost.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
Dat is wel concurrentie voor Brian zeg!
Inderdaad.quote:
"Achter" heeft waarschijnlijk al een "go" gegeven, dat is het beroerde van deze gescripte Reality TV....quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef mazaru het volgende:
Hier snap ik dus geen reet van
Er is echt niemand meer met het spel bezig.
Misscien doet Joucy wel HAP !!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Benji heeft hij dat destijds ook prima opgelost.
[afbeelding]
Nopesquote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef mazaru het volgende:
Hier snap ik dus geen reet van
Er is echt niemand meer met het spel bezig.
Wat dacht je van een gevalletje 'uit het kruis gebarsten' ?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef droomkoningin het volgende:
[afbeelding]
wil ik weten wat hier gebeurt is?![]()
komt van dgk-site met als onderschrift: oeps foutje![]()
Zo zal het er ook uitzien als hij Juici weer terug vindt.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef droomkoningin het volgende:
[afbeelding]
oh ok, dat valt meequote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van een gevalletje 'uit het kruis gebarsten' ?
Meer caps hiervan in de vorige COS
Zwembroek gescheurdquote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef droomkoningin het volgende:
[afbeelding]
Hadden ze bij jou ook moeten doen toen je al kwijlend tandjes kreeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef Napster het volgende:
Honden
Diemoeten ze sowieso afmaken, stinkende kwijlbeesten
Een paar keer achter elkaar zelfsquote:Op woensdag 4 april 2007 18:44 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
er is fysiek geweld gebruikt door brian![]()
Etenswaar mocht niet meer mee geklooid worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:42 schreef Prosac het volgende:
LOL.. die mentos over Huub heen. maar het niveau van de ruzie gaat weer nergens over
Welnee wat Huub de vorige keer was vele malen heftiger met zijn gespuugquote:Op woensdag 4 april 2007 18:44 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
er is fysiek geweld gebruikt door brian![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
Gezellig... nog ff doorruziën jongens, dan kunnens strax Nathanael en Nena het huis weer in..
What the heck.. doe Nicolaas er ook maar bij... dat wordt pas echt leuk: Nicolaas en Nathanael![]()
Ze zitten op het randjequote:Op woensdag 4 april 2007 18:45 schreef Black_king het volgende:
scheelde weinig met het fysieke geweld.....
iddquote:Op woensdag 4 april 2007 18:44 schreef Prosac het volgende:
Jaap flikker even op, Brian is er en ineens durft hij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |