Ik dan weer niet aangezien ik voetbalgames nog steeds een van de meest oppervlakkige genres ooit vind.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef Apekoek het volgende:
ik wacht nog steeds op een goede footie, en nee geen mario circus, maar iets dergelijks als PES of FIFA. Kortom gewoon met echte namen en sfeer.
-_-quote:Op donderdag 5 april 2007 20:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Over 28 minuten.
Nooit ISS vroeger gegamet? Als je daar op een gegeven moment volledige controle over had, dan was je aanvalsgolf na strategische aanvalsgolf over de drie schijven aan het bedenken en uitspelen. Diepere gameplay was er bijna niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:40 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik dan weer niet aangezien ik voetbalgames nog steeds een van de meest oppervlakkige genres ooit vind.
Speel over, druk op die, schiet op doel, druk op die ander, sliding, druk op die. Er is gewoon totaal geen gevoel van, hej dat doe ik.
Anders dan bijvoorbeeld met shooters, tuurlijk het is ook maar op een knopje drukken maar er gebeurt wel exact wat jij in gedachten hebt, niet dat je op een knopje drukt voor doelschot en de bal gaat af op een willekeurig doel in de buurt van de goal, er is gewoon niet de controle die ik wil hebben in een game en het gevoel dat je het zelf doet.
dit trekt meer 13-jarigen...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Geef mij de Mario Football boxart maar.
Precies, die puistige pubers noemen alles met kleuren kiddiequote:
Ik reageerde een beetje ongenuanceerd, maar het valt me op dat er pas 1 echte topgame is verschenen. Is na 5 maanden een beetje mager vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:16 schreef depax het volgende:
[..]
Is het denegerend reageren over de wii nog niet voorbij.
Je zou de andere kunnen lenen ook al zijn het ports sommige zijn gewoon echt goed geport.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik reageerde een beetje ongenuanceerd, maar het valt me op dat er pas 1 echte topgame is verschenen. Is na 5 maanden een beetje mager vind ik.![]()
Harry Potter:quote:#3 It's the most visually polished version
That's right. And that's not just press release shit, we've seen it with our own eyes. Lighting and shadows are noticeably improved, as are textures and draw-distance. On top of that the game runs at a higher, more consistent rate than it did on PS2 or Xbox and there are more pedestrians on screen at once - but no, you can't kill them, you're still held by Tony's strict moral code of not murdering innocents.
Resident Evil 4 Wii:quote:Lock and load with the Sharp Shooter™ from JOYTECH. Fully compatible with all forms of TV’s and displays including plasma and LCD, the Sharp Shooter brings Wii™ shooting games to life with amazing realism. Connecting quickly and safely to the Wii™ Remote and Nunchuck, the Sharp Shooter™ is lightweight, simple to use and requires no batteries, no leads and no worries! Shoot to thrill!
* Lightgun attachment for Wii™ shooting games
* Works on ALL TV’s and displays
* No batteries or untidy leads required
Dat gevoel had ik ook bij de release van de DS, het eerste half jaar was echt dramatisch, daarna trok het langzaam aan, en nu poepen ze topgames van de lopende band.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik reageerde een beetje ongenuanceerd, maar het valt me op dat er pas 1 echte topgame is verschenen. Is na 5 maanden een beetje mager vind ik.![]()
Ik denk dat je het spel ook met de nunchuck alleen kan spelen, en de Wiimote apartquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef mrdjey het volgende:
Kwam er zo juist achter dat bust a move voor 8 players is?
[afbeelding]
staat alleen nergens bij hoe ze dat gaan klaar spelen.
pauper spel zeg, deze ga ik in iedergeval niet halen
Ik denk dat je met de wiimote, de cubecontrollers, de classic controllers, de nunchuck, etc kan spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat je het spel ook met de nunchuck alleen kan spelen, en de Wiimote apart
Kennelijk nooit PES gespeeldquote:Op donderdag 5 april 2007 19:40 schreef Koning-Afwas het volgende:
[..]
Ik dan weer niet aangezien ik voetbalgames nog steeds een van de meest oppervlakkige genres ooit vind.
Speel over, druk op die, schiet op doel, druk op die ander, sliding, druk op die. Er is gewoon totaal geen gevoel van, hej dat doe ik.
Anders dan bijvoorbeeld met shooters, tuurlijk het is ook maar op een knopje drukken maar er gebeurt wel exact wat jij in gedachten hebt, niet dat je op een knopje drukt voor doelschot en de bal gaat af op een willekeurig doel in de buurt van de goal, er is gewoon niet de controle die ik wil hebben in een game en het gevoel dat je het zelf doet.
Ik wel om majesco in leven te houden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef mrdjey het volgende:
Kwam er zo juist achter dat bust a move voor 8 players is?
[afbeelding]
staat alleen nergens bij hoe ze dat gaan klaar spelen.
pauper spel zeg, deze ga ik in iedergeval niet halen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Super Paper Mario Galaxy
Wat word super paper mario toch tof
lijkt me juist vet lachen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, idd, ze zijn er mee bezigZelfs met een attachment voor aan je voet
Ik hoop echt niet dat ze dat gaan doen, want dat gaat me toch iets te ver
![]()
http://www.insidegamer.nl/wii/callofduty3quote:Op donderdag 5 april 2007 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Was het een serieuze vraag dan?
In dat geval, de Xbox 360 versie van COD3 is allang online, die van de Wii zal nooit online gaan.
jij hoorde, ik heb hem.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
mwa, ik hoorde dat hij de bewegingen niet direct overnam, zoals bij Wiisports-Golf![]()
Classic controllers danquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef DaggerNL het volgende:
De Wii-motes zijn weer verkrijgbaar. Net een + nunchuck gekocht bij de dixons in Almere.![]()
Ik verwacht ook mijn bestelde WiiPlay +controller vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef DaggerNL het volgende:
De Wii-motes zijn weer verkrijgbaar. Net een + nunchuck gekocht bij de dixons in Almere.![]()
Grappig, ik kon ook een WiiPlay halen. Maar koos er niet voor. Kost 10 extra en schijnt een kutspel te zijn. Dus gebruikte ik die 10 euro voor m'n nunchuck. Die classic Controller zag ik niet. Misschien dat ie in 't magazijn was, want de Wiimote zag ik ook niet bij de etalage.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:09 schreef Weizz het volgende:
[..]
Ik verwacht ook mijn bestelde WiiPlay +controller vandaag
Ach jammer dan voor me. Speel wel DBZ en Wii Sports multiplayer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht ook dat WiiPlay kut zou zijn, maar als multiplayer is het toch wel aardig voor een tientje.
Nee helaas niet, ik baal hier ook wel van, want hierdoor speel ik me Cubegames niet op me Wii (Kabel van de Cube controller is te kortquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef mrdjey het volgende:
kan je cube games nu ook met de classic controler spelen?
via kapazaquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Waar heb je F-zero gekocht? Ik kan die nooit vinden.
Mario Kart Double Dash is keigaaf, zeker het halen waard. En voor een tientje heb je een cubecontroller van bigben, die werkt perfectquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:16 schreef mrdjey het volgende:
oke voor mij dus geen cubegames op de wii,
heb geen cube maar wou wel mario kart halen of zo,.
Daar heb je verlengingskabels voor, kost geen drolquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee helaas niet, ik baal hier ook wel van, want hierdoor speel ik me Cubegames niet op me Wii (Kabel van de Cube controller is te kort)
Kan je zeker beter DBZ halenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Mario Kart voor de cube is toch gay.
Kun je het ook omschrijven op een duidelijke manier?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Mario Kart voor de cube is toch gay.
Hij kreeg tijdens het spelen jeuk aan zijn poepertje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:48 schreef BMH het volgende:
Kun je het ook omschrijven op een duidelijke manier?
Er zijn betere games? Dat is de reden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef De_Brandweer het volgende:
Mario Kart snes en 64 waren veul toffer. Hier zit je met z'n 2en op 1 waggie. En de tracks zijn saai. Je kan beter Mario Kart voor de VC downloaden.
Met z'n tweeen op 1 wagen is best gaaf. Vooral de 2player coopmode is best een geinige variatie. Af en toe wat itempjes gooien of racen, en dan lekker wisselen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef De_Brandweer het volgende:
Mario Kart snes en 64 waren veul toffer. Hier zit je met z'n 2en op 1 waggie. En de tracks zijn saai. Je kan beter Mario Kart voor de VC downloaden.
Omgerekend kost de Japanse versie 27 en een halve Euro.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:21 schreef BroesWillems het volgende:
Op wiigamer.nl staat dat de RE:4 wii versie in japan maar 32 euro zal gaan kosten... hopelijk komt hij hier ook voor zo'n mooi zacht prijsje uit. Hoewel ik dat niet zo snel zie gebeuren...
we wachten af
Boeit me niet, ik koop hem tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:21 schreef BroesWillems het volgende:
Op wiigamer.nl staat dat de RE:4 wii versie in japan maar 32 euro zal gaan kosten... hopelijk komt hij hier ook voor zo'n mooi zacht prijsje uit. Hoewel ik dat niet zo snel zie gebeuren...
we wachten af
kopen doe ik hem ook sowiezo, maar als ie nou goedkoper is heb ik in de winkel weer een excuus om een wiipoints kaart te kopenquote:
ik ook niet, had hem geleend en hij wou hem terug...quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb de cube versie nog niet uitgespeeld![]()
Die regenerators zijn zo.. zooo engquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was tot de regenerators gekomen, die vond ik zuigend en toen ben ik gestoptWii versie ga ik dus wel kopen en gamen denk ik
Wavebirdsquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee helaas niet, ik baal hier ook wel van, want hierdoor speel ik me Cubegames niet op me Wii (Kabel van de Cube controller is te kort)
quote:Well its another update with my distributor contact and CSI: Hard Evidence is listed down for the Wii. The game will be published by Ubisoft for a September release. The game is based on the television series, is in development by Telltale Games (PC Version at least) and is an adventure title. A press release was issued out last year with a description of the game:
“Hard Evidence will feature “forensic reconstructions and atmospheric crime scenes taken directly from the television show, including an all-new garage lab for analyzing large evidence such as cars and boats, improved evidence gathering, review and lab mini-games, and more areas to explore, resulting in longer play experiences.”
Vind je? In de REmake heb ik meerdere malen twijfelend voor een lijk of deur gestaan. Alleen maar omdat ik doodsbang was dat ik enkele seconden later weer gillend en schreeuwend zo snel mogelijk de eerste de beste deur zou moeten rennen. De REmake staat bij mij nog steeds bovenaan het lijstje als het gaat om enge Resident Evils/Games in het algemeen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Snap sowieso niet dat er zoveel mensen zeggen dat dit geen eng spel is vergeleken met de oude Resident Evils. Vind het toch behoorlijk creepy (en enger dan de REmake).
bij de frs toch zeker he! dat bespaart je 15 euri!quote:
heb 37,50 bij FRS betaald extra kortingquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
bij de frs toch zeker he! dat bespaart je 15 euri!
Het zal ook meespelen dat ik REmake niet zo lekker vond spelen en verkocht heb, maar dat opgejaagde onbehaaglijke gevoel van RE4 heb ik nooit echt gehad bij dat spel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Vind je? In de REmake heb ik meerdere malen twijfelend voor een lijk of deur gestaan. Alleen maar omdat ik doodsbang was dat ik enkele seconden later weer gillend en schreeuwend zo snel mogelijk de eerste de beste deur zou moeten rennen. De REmake staat bij mij nog steeds bovenaan het lijstje als het gaat om enge Resident Evils/Games in het algemeen.
Ik hoop echt ontzettend dat UC een toffe game wordt (unlike the Gun Survivors).
VIG pas van de PUquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
nog beter! met wat kreeg je die extra korting?
Jeps maar die heb je er zo weer uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
moet je dan een pu abonnement hebben zeker?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef De_Brandweer het volgende:
IK kijk er wel naar uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef depax het volgende:
okay tijd om te kwijlen: Resident evil UC ( vind biohazard wel een leukere naam)
Als iemand nu nog beweert dat dit geen nextgen is weet ik het ook niet meer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn plaatjes van 640 * 360quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef depax het volgende:
okay tijd om te kwijlen: Resident evil UC ( vind biohazard wel een leukere naam)
Damn, die FRS van Almere is nep. Daar doet ie het niet. Voortaan maar een spel kopen in een andere FRS voor de korting.quote:
jammer dat de 2 laatste plaatjes, die duidelijk ingame zijn, er dan weer een stuk minder uitzien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef depax het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet echt dat is de stijl van de game zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
jammer dat de 2 laatste plaatjes, die duidelijk ingame zijn, er dan weer een stuk minder uitzien.
Hmm....minder trillingen e.d.? dat het beeld rustiger is zegmaar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Het RGB-snoer levert absoluut betere kwaliteit op. Vooral bij tekst is dat goed te merken.
Okej, dacht dat het alleen gold voor 100HZ tv's of LCD e.d. maar blijkbaar dus nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Het beeld is dan erg trillingsvrij ja. Strakke lijnen, heldere vlakken.
Kleine tekst is gewoon duidelijk en strak. Bij het standaard composietsnoer wil de tekst dan nogal eens vaag zijn en niet overal de goede kleur.
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, mijn decoder (voor digitale tv) heeft ook een RGB modus (en zit ook een normale scart bij, en geen Nintendo scart met drie losse kleurstekkers), alleen vind ik het op mijn TV iets minder mooi omdat de scherpte er iets afgaat en de kleuren wat feller worden, het beeld is wel rustiger idd maargoed, dat kan natuurlijk per TV toestel verschillenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
als je zo gewoon het composietbeeld bekijkt zonder het rgb-beeld te kennen, lijkt het inderdaad wel redelijk. maar als je eenmaal het verschil ziet, valt het wel op.
ik merkte het in het internetkanaal enorm, daar testte ik dat kabeltje mee voor kleine tekst. met composiet was een bepaalde tekst in uitgezoomde mode gewoon totaal niet leesbaar, het was een grijze vlek. met rgbsnoer was het wel te lezen.
Dat trillingsvrij komt doordat de RGB kabel 60hz aankan. Als zijn tv maar 50hz aankan blijft het beeld trillen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Het beeld is dan erg trillingsvrij ja. Strakke lijnen, heldere vlakken.
Kleine tekst is gewoon duidelijk en strak. Bij het standaard composietsnoer wil de tekst dan nogal eens vaag zijn en niet overal de goede kleur.
En de wii kan 852x480p aan. Dat is hoger dan 80% van de TV's in Nederland. Resolutie is ook niet alles. Een hogere resolutie maakt de graphics niet realistischer enkel scherper. Kijk wat DVD op je tv projecteerd. Vergelijk een ED DVD met een HD game en je ziet dat de DVD zoveel meer detail heeft dan welke game dan ook. Resolutie alleen maakt geen fuck uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het zijn plaatjes van 640 * 360Dat is niet eens next gen, dat kan de n64 zelf aan
RGB stuurt het beeld in 3 verschillende signalen naar je TV. Hierdoor kun je kleuren beter onderscheiden en is het beeld veel scherper. Ook kan RGB je tv automatisch naar breedbeeld schakelen als het signaal 16:9 is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....minder trillingen e.d.? dat het beeld rustiger is zegmaar?
Wat denk je van deze bitch:quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Regenerators
Sommige van de engste monsters ooit.![]()
Lijkt mij ook een leuk spelquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:29 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel stiekem benieuwd naar Spiderman 3. Okay, het is beduidend minder mooi dan de andere next-gen versies, en vorige spidermans waren nou niet echt geweldig, maar goed.... Dual swinging...
Oh dear, trauma's.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je van deze bitch:
[afbeelding]Die vond ik ook vrij kut
Je sucked.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zoveel schrikmomenten in dat spel gehad. Met die eikels in dat lab als worst nightmare. Nu ben ik ook wel zo'n rare die dit spel met licht gedimd etc gespeeld heb, om de sfeer wat extra te maken... hoe foutquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je sucked.
Je weet toch dat ze blind zijn?
De kutste enemy by far zijn die chainsaw-gasten uit Mercenaries, 2x zo groot en snel en een dubbele kettingzaagquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3rd party is een no go. Gewoon een 251 blocks van ebay afhalen. kost geen reet en deze zijn wel betrouwbaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Grote cubememorycards (64mb ofzo). Werkt dat gewoon zonder problemen direct?
Of moet je zelf lastig gaan doen. Op de PS1 had ik bijv. een 3rd party grote card, maar daar zat een knopje op waarmee je zelf moest 'bladeren' door verschillende virtuele cards, omdat de ps zelf maar maar tot een bepaalde grootte kan lezen
Ik heb anders geen problemen met mijn Thrustmaster memorycardquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:09 schreef BMH het volgende:
[..]
3rd party is een no go. Gewoon een 251 blocks van ebay afhalen. kost geen reet en deze zijn wel betrouwbaar.
NOG niet neequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb anders geen problemen met mijn Thrustmaster memorycard![]()
Al 5 jaar nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
NOG niet nee. Ik neem het risico iig niet.
Ik denk dat ze kwalitatief echt niet minder zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
NOG niet nee. Ik neem het risico iig niet.
2e paasdag bestaat volgens mij praktisch alleen in Nederland.quote:
Was dat geen nepperd dan? Ik heb er nooit wat ingame van gezien.quote:
Zucht. Sadness heeft ook nooit bestaan, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen. Het was een grote grap.quote:
Met dynamiet.quote:Op maandag 9 april 2007 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb wel ff een vraagje want er hebben vast meer mensen Godfather op de Wii gespeeld...
Ik heb nu een mob war met de tattaglias en ik wil 1 van hun establishments bomben, maar hoe doe ik dat?
Dynaniet?quote:Op maandag 9 april 2007 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
Niet
iemand al een torrent gevonden?quote:Op maandag 9 april 2007 03:16 schreef SPiDeY. het volgende:
Hij was al te krijgen in sommige winkels in de US, morgen dus helemaal.
Ow damn als ik die idioot zo op mij af zag komen, ging ik als een debiel op knoppen rammen. Ik vond deze vooral een probleem toen ze met zijn 2en waren ergens aan het eind van het kasteel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
niemand te wereld herdenkt 2de paasdag, behalve wij nederlandersquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 17:04 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1749229
quote:Op maandag 9 april 2007 17:04 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1749229
50 of 60hz? En draai je het in 480p of i?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:11 schreef Steve-O het volgende:
Iemand die ook problemen heeft met een component cable en VC games ?
Heb gister eens wat gedownload maar het beeld blijft voorbij scrollen bij het spelen van het spel
Gaat dit nog opgelostdoor Nintendo worden of moet ik die gare scartkabel weer gebruiken ?
Ik zie mezelf al zo door de kamer heen rennenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:03 schreef sjimz het volgende:
Moet je dan de wii-mote aan je voet binden![]()
Wel Wii-play..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:34 schreef melluk het volgende:
Nu komt de vraag dus wel weer naar boven aangezien alles leverbaar is:
Wel of geen Wii-play halen?
of de wii-mote los kopen?
(daarbij in acht nemen dat mijn vriendin vroeger gek was van duck hunt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |