Wat denk je van deze bitch:quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Regenerators
Sommige van de engste monsters ooit.![]()
Lijkt mij ook een leuk spelquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:29 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel stiekem benieuwd naar Spiderman 3. Okay, het is beduidend minder mooi dan de andere next-gen versies, en vorige spidermans waren nou niet echt geweldig, maar goed.... Dual swinging...
Oh dear, trauma's.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je van deze bitch:
[afbeelding]Die vond ik ook vrij kut
Je sucked.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zoveel schrikmomenten in dat spel gehad. Met die eikels in dat lab als worst nightmare. Nu ben ik ook wel zo'n rare die dit spel met licht gedimd etc gespeeld heb, om de sfeer wat extra te maken... hoe foutquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je sucked.
Je weet toch dat ze blind zijn?
De kutste enemy by far zijn die chainsaw-gasten uit Mercenaries, 2x zo groot en snel en een dubbele kettingzaagquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3rd party is een no go. Gewoon een 251 blocks van ebay afhalen. kost geen reet en deze zijn wel betrouwbaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Grote cubememorycards (64mb ofzo). Werkt dat gewoon zonder problemen direct?
Of moet je zelf lastig gaan doen. Op de PS1 had ik bijv. een 3rd party grote card, maar daar zat een knopje op waarmee je zelf moest 'bladeren' door verschillende virtuele cards, omdat de ps zelf maar maar tot een bepaalde grootte kan lezen
Ik heb anders geen problemen met mijn Thrustmaster memorycardquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:09 schreef BMH het volgende:
[..]
3rd party is een no go. Gewoon een 251 blocks van ebay afhalen. kost geen reet en deze zijn wel betrouwbaar.
NOG niet neequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb anders geen problemen met mijn Thrustmaster memorycard![]()
Al 5 jaar nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
NOG niet nee. Ik neem het risico iig niet.
Ik denk dat ze kwalitatief echt niet minder zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
NOG niet nee. Ik neem het risico iig niet.
2e paasdag bestaat volgens mij praktisch alleen in Nederland.quote:
Was dat geen nepperd dan? Ik heb er nooit wat ingame van gezien.quote:
Zucht. Sadness heeft ook nooit bestaan, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen. Het was een grote grap.quote:
Met dynamiet.quote:Op maandag 9 april 2007 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb wel ff een vraagje want er hebben vast meer mensen Godfather op de Wii gespeeld...
Ik heb nu een mob war met de tattaglias en ik wil 1 van hun establishments bomben, maar hoe doe ik dat?
Dynaniet?quote:Op maandag 9 april 2007 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
Niet
iemand al een torrent gevonden?quote:Op maandag 9 april 2007 03:16 schreef SPiDeY. het volgende:
Hij was al te krijgen in sommige winkels in de US, morgen dus helemaal.
Ow damn als ik die idioot zo op mij af zag komen, ging ik als een debiel op knoppen rammen. Ik vond deze vooral een probleem toen ze met zijn 2en waren ergens aan het eind van het kasteel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
niemand te wereld herdenkt 2de paasdag, behalve wij nederlandersquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 17:04 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1749229
quote:Op maandag 9 april 2007 17:04 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1749229
50 of 60hz? En draai je het in 480p of i?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:11 schreef Steve-O het volgende:
Iemand die ook problemen heeft met een component cable en VC games ?
Heb gister eens wat gedownload maar het beeld blijft voorbij scrollen bij het spelen van het spel
Gaat dit nog opgelostdoor Nintendo worden of moet ik die gare scartkabel weer gebruiken ?
Ik zie mezelf al zo door de kamer heen rennenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:03 schreef sjimz het volgende:
Moet je dan de wii-mote aan je voet binden![]()
Wel Wii-play..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:34 schreef melluk het volgende:
Nu komt de vraag dus wel weer naar boven aangezien alles leverbaar is:
Wel of geen Wii-play halen?
of de wii-mote los kopen?
(daarbij in acht nemen dat mijn vriendin vroeger gek was van duck hunt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |