Teveel om op te noemen, sinds IGN verandert is hou ik het niet meer bij.quote:
Idemquote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Teveel om op te noemen, sinds IGN verandert is hou ik het niet meer bij.
geworden?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem
Wat een kutsite is dat geworden zeg.
Zeer fraai.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:06 schreef depax het volgende:
en nog even de mario strikers europe boxart
[afbeelding]
Dus toch friendcode's per game? of begrijp ik het nou verkeerd..quote:There will be friend code matches and random matches
ja maar een voordeel binnen de eigen regio geen friendscode ( kan je ook random matchmaking doen) buiten de regio alleen friendscode.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dus toch friendcode's per game? of begrijp ik het nou verkeerd..
Ja bedankt voor je info. Toch maar eens proberen dan en dan je mening opmaken.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef e2mtr2 het volgende:
Nooit mee gespeeld. Het lijkt me geen leuke console.
Dan zal Wii online nooit van de grond komen en dat is jammer. Ik hoopte dat na de DS Nintendo van die domme friendcode fout had geleerd.quote:
Ook zonder online was Charged vet, heb de game al meerdere malen gespeeld op de Wii en hij speelde echt goed. Hoop wel dat ze de tijd hebben gebruikt om de game goed te finetunen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om charged te halenMaar dat het spel online gaat heeft me wel overtuigd. Ik heb dat spel ook op 25 mei
ach zeg nu zelf wanneer speel je buiten de regio. of speel je veel s nachts als het in amerika middag/avond is.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan zal Wii online nooit van de grond komen en dat is jammer. Ik hoopte dat na de DS Nintendo van die domme friendcode fout had geleerd.
Wat ik begrepen heb gaan ze de friendcode van je wii gebruiken, pokemon was de enige die een aparte had. Dus 1fc is niet zo heel erg, maar als het per game zou worden. Dat word wel minder.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef RaymanNL het volgende:
Maar het is toch niet officieel dat dat spel apparte friendcodes gaat gebruikenMisschien dat ze de friendcode van je Wii bedoelen
Het gaat gewoon het zelfde als mario kart DS online wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef donderopman het volgende:
dus als ik het goed begrijp kan je binnen je regio wel gewoon inloggen op een server en dan met een willekeurig iemand spelen en buiten de regio moet je een friendcode hebben?
* eensquote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef _GdR_ het volgende:
het is gewoon kut. en t is niet anders.
Toch niet mijn Bentley hequote:Op donderdag 5 april 2007 13:54 schreef mrdjey het volgende:
en ja ik jat ook je bentley als je er om vraagt.
Blokken kan door je wiimote naar boven het scherm uit te richten.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef mrdjey het volgende:
Damn ben met DBZ nu op het punt dat ik met hercule tegen cell moet vechten op de cell games.
Damn ik word elke keer hard gepownd.
je moet het geloofi k 45 sec uit houden maar bij de eerste beste blast van cell ben ik al 80% van m'n health kwijt.
overigens heb ik nog niet door hoe ik klappen kan blokken
als de mijne hier maar blijft staan hehehequote:Op donderdag 5 april 2007 13:54 schreef mrdjey het volgende:
en ja ik jat ook je bentley als je er om vraagt.
O dat klinkt nog wel beter dan een friendcode inrossen elke keer met je Wii remotequote:Op donderdag 5 april 2007 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het gaat gewoon het zelfde als mario kart DS online wordenGewoon een knopje met die "random" heet, en dan worden er zo 3 andere spelers uit de regio gepikt die tegen je gaan spelen. Echt inloggen is het dus niet
Ja maar om je vrienden te vinden zou je dan wel friendcodes "in moeten rossen". Maar goed, Tomasso heeft een punt we moeten gewoon afwachten tot 25 mei en dan zullen we vanzelf zien hoe het loopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef donderopman het volgende:
[..]
O dat klinkt nog wel beter dan een friendcode inrossen elke keer met je Wii remote
mischien ligt ie nog wel een paar dagen eerder in de winkel.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:58 schreef Tomasso het volgende:
Is het nou gewoon zo moeilijk om even tot 25 mei te wachten, dan weet je precies hoe het zit in plaats van hier zitten te huilen terwijl je nog niets weet.
Je kunt ook een spel kopen, en als sie niet bevalt, kun je hem binnen 24 uur weer ruilenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef mrdjey het volgende:
ja ja, ik wou hem ook kopen maar toen had ik plots een wiikey.
handig hoor heeft me voor een boel miskopen behoed.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef ik het volgende:
Nooit mee gespeeld. Het lijkt me geen leuke console.
graag gedaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat je het even heb komen melden in ieder geval.
Daarom is het ook zo'n ideale game voor mij... op z'n langst kan ik meestal maar een half uur gamen...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Excite Truck is best tof, maar na 5 races heb je het wel weer gezien eigenlijk voor die dag... Lange speelsessies zitten er iig niet in als je het mij vraagt.
quote:Press release - Mass storage for Wii!
April 5th, 2007
(Tokyo, Japan - April 4, 2007) eSOL Co., Ltd. announced today that their leading embedded middleware products, “PrFILE2″ FAT file system and “PrUSB/Host” USB host stack, were selected for the “WiiTM”, from Nintendo Co.;.
Both software products constitute fundamental functionalities in the Wii console - managing and transferring data and files with external media. In particular, PrFILE2 provides file management functions which read and write data of theSD memory card, as well as other media;. PrUSB/Host functions are used in Wii, to provide USB host functions.
Is het denegerend reageren over de wii nog niet voorbij.quote:
Ik dan weer niet aangezien ik voetbalgames nog steeds een van de meest oppervlakkige genres ooit vind.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef Apekoek het volgende:
ik wacht nog steeds op een goede footie, en nee geen mario circus, maar iets dergelijks als PES of FIFA. Kortom gewoon met echte namen en sfeer.
-_-quote:Op donderdag 5 april 2007 20:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Over 28 minuten.
Nooit ISS vroeger gegamet? Als je daar op een gegeven moment volledige controle over had, dan was je aanvalsgolf na strategische aanvalsgolf over de drie schijven aan het bedenken en uitspelen. Diepere gameplay was er bijna niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:40 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik dan weer niet aangezien ik voetbalgames nog steeds een van de meest oppervlakkige genres ooit vind.
Speel over, druk op die, schiet op doel, druk op die ander, sliding, druk op die. Er is gewoon totaal geen gevoel van, hej dat doe ik.
Anders dan bijvoorbeeld met shooters, tuurlijk het is ook maar op een knopje drukken maar er gebeurt wel exact wat jij in gedachten hebt, niet dat je op een knopje drukt voor doelschot en de bal gaat af op een willekeurig doel in de buurt van de goal, er is gewoon niet de controle die ik wil hebben in een game en het gevoel dat je het zelf doet.
dit trekt meer 13-jarigen...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Geef mij de Mario Football boxart maar.
Precies, die puistige pubers noemen alles met kleuren kiddiequote:
Ik reageerde een beetje ongenuanceerd, maar het valt me op dat er pas 1 echte topgame is verschenen. Is na 5 maanden een beetje mager vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:16 schreef depax het volgende:
[..]
Is het denegerend reageren over de wii nog niet voorbij.
Je zou de andere kunnen lenen ook al zijn het ports sommige zijn gewoon echt goed geport.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik reageerde een beetje ongenuanceerd, maar het valt me op dat er pas 1 echte topgame is verschenen. Is na 5 maanden een beetje mager vind ik.![]()
Harry Potter:quote:#3 It's the most visually polished version
That's right. And that's not just press release shit, we've seen it with our own eyes. Lighting and shadows are noticeably improved, as are textures and draw-distance. On top of that the game runs at a higher, more consistent rate than it did on PS2 or Xbox and there are more pedestrians on screen at once - but no, you can't kill them, you're still held by Tony's strict moral code of not murdering innocents.
Resident Evil 4 Wii:quote:Lock and load with the Sharp Shooter™ from JOYTECH. Fully compatible with all forms of TV’s and displays including plasma and LCD, the Sharp Shooter brings Wii™ shooting games to life with amazing realism. Connecting quickly and safely to the Wii™ Remote and Nunchuck, the Sharp Shooter™ is lightweight, simple to use and requires no batteries, no leads and no worries! Shoot to thrill!
* Lightgun attachment for Wii™ shooting games
* Works on ALL TV’s and displays
* No batteries or untidy leads required
Dat gevoel had ik ook bij de release van de DS, het eerste half jaar was echt dramatisch, daarna trok het langzaam aan, en nu poepen ze topgames van de lopende band.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik reageerde een beetje ongenuanceerd, maar het valt me op dat er pas 1 echte topgame is verschenen. Is na 5 maanden een beetje mager vind ik.![]()
Ik denk dat je het spel ook met de nunchuck alleen kan spelen, en de Wiimote apartquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef mrdjey het volgende:
Kwam er zo juist achter dat bust a move voor 8 players is?
[afbeelding]
staat alleen nergens bij hoe ze dat gaan klaar spelen.
pauper spel zeg, deze ga ik in iedergeval niet halen
Ik denk dat je met de wiimote, de cubecontrollers, de classic controllers, de nunchuck, etc kan spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat je het spel ook met de nunchuck alleen kan spelen, en de Wiimote apart
Kennelijk nooit PES gespeeldquote:Op donderdag 5 april 2007 19:40 schreef Koning-Afwas het volgende:
[..]
Ik dan weer niet aangezien ik voetbalgames nog steeds een van de meest oppervlakkige genres ooit vind.
Speel over, druk op die, schiet op doel, druk op die ander, sliding, druk op die. Er is gewoon totaal geen gevoel van, hej dat doe ik.
Anders dan bijvoorbeeld met shooters, tuurlijk het is ook maar op een knopje drukken maar er gebeurt wel exact wat jij in gedachten hebt, niet dat je op een knopje drukt voor doelschot en de bal gaat af op een willekeurig doel in de buurt van de goal, er is gewoon niet de controle die ik wil hebben in een game en het gevoel dat je het zelf doet.
Ik wel om majesco in leven te houden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef mrdjey het volgende:
Kwam er zo juist achter dat bust a move voor 8 players is?
[afbeelding]
staat alleen nergens bij hoe ze dat gaan klaar spelen.
pauper spel zeg, deze ga ik in iedergeval niet halen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Super Paper Mario Galaxy
Wat word super paper mario toch tof
lijkt me juist vet lachen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, idd, ze zijn er mee bezigZelfs met een attachment voor aan je voet
Ik hoop echt niet dat ze dat gaan doen, want dat gaat me toch iets te ver
![]()
http://www.insidegamer.nl/wii/callofduty3quote:Op donderdag 5 april 2007 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Was het een serieuze vraag dan?
In dat geval, de Xbox 360 versie van COD3 is allang online, die van de Wii zal nooit online gaan.
jij hoorde, ik heb hem.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
mwa, ik hoorde dat hij de bewegingen niet direct overnam, zoals bij Wiisports-Golf![]()
Classic controllers danquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef DaggerNL het volgende:
De Wii-motes zijn weer verkrijgbaar. Net een + nunchuck gekocht bij de dixons in Almere.![]()
Ik verwacht ook mijn bestelde WiiPlay +controller vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef DaggerNL het volgende:
De Wii-motes zijn weer verkrijgbaar. Net een + nunchuck gekocht bij de dixons in Almere.![]()
Grappig, ik kon ook een WiiPlay halen. Maar koos er niet voor. Kost 10 extra en schijnt een kutspel te zijn. Dus gebruikte ik die 10 euro voor m'n nunchuck. Die classic Controller zag ik niet. Misschien dat ie in 't magazijn was, want de Wiimote zag ik ook niet bij de etalage.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:09 schreef Weizz het volgende:
[..]
Ik verwacht ook mijn bestelde WiiPlay +controller vandaag
Ach jammer dan voor me. Speel wel DBZ en Wii Sports multiplayer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht ook dat WiiPlay kut zou zijn, maar als multiplayer is het toch wel aardig voor een tientje.
Nee helaas niet, ik baal hier ook wel van, want hierdoor speel ik me Cubegames niet op me Wii (Kabel van de Cube controller is te kortquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef mrdjey het volgende:
kan je cube games nu ook met de classic controler spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |