Teveel om op te noemen, sinds IGN verandert is hou ik het niet meer bij.quote:
Idemquote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Teveel om op te noemen, sinds IGN verandert is hou ik het niet meer bij.
geworden?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem
Wat een kutsite is dat geworden zeg.
Zeer fraai.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:06 schreef depax het volgende:
en nog even de mario strikers europe boxart
[afbeelding]
Dus toch friendcode's per game? of begrijp ik het nou verkeerd..quote:There will be friend code matches and random matches
ja maar een voordeel binnen de eigen regio geen friendscode ( kan je ook random matchmaking doen) buiten de regio alleen friendscode.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dus toch friendcode's per game? of begrijp ik het nou verkeerd..
Ja bedankt voor je info. Toch maar eens proberen dan en dan je mening opmaken.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef e2mtr2 het volgende:
Nooit mee gespeeld. Het lijkt me geen leuke console.
Dan zal Wii online nooit van de grond komen en dat is jammer. Ik hoopte dat na de DS Nintendo van die domme friendcode fout had geleerd.quote:
Ook zonder online was Charged vet, heb de game al meerdere malen gespeeld op de Wii en hij speelde echt goed. Hoop wel dat ze de tijd hebben gebruikt om de game goed te finetunen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om charged te halenMaar dat het spel online gaat heeft me wel overtuigd. Ik heb dat spel ook op 25 mei
ach zeg nu zelf wanneer speel je buiten de regio. of speel je veel s nachts als het in amerika middag/avond is.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan zal Wii online nooit van de grond komen en dat is jammer. Ik hoopte dat na de DS Nintendo van die domme friendcode fout had geleerd.
Wat ik begrepen heb gaan ze de friendcode van je wii gebruiken, pokemon was de enige die een aparte had. Dus 1fc is niet zo heel erg, maar als het per game zou worden. Dat word wel minder.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef RaymanNL het volgende:
Maar het is toch niet officieel dat dat spel apparte friendcodes gaat gebruikenMisschien dat ze de friendcode van je Wii bedoelen
Het gaat gewoon het zelfde als mario kart DS online wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef donderopman het volgende:
dus als ik het goed begrijp kan je binnen je regio wel gewoon inloggen op een server en dan met een willekeurig iemand spelen en buiten de regio moet je een friendcode hebben?
* eensquote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef _GdR_ het volgende:
het is gewoon kut. en t is niet anders.
Toch niet mijn Bentley hequote:Op donderdag 5 april 2007 13:54 schreef mrdjey het volgende:
en ja ik jat ook je bentley als je er om vraagt.
Blokken kan door je wiimote naar boven het scherm uit te richten.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef mrdjey het volgende:
Damn ben met DBZ nu op het punt dat ik met hercule tegen cell moet vechten op de cell games.
Damn ik word elke keer hard gepownd.
je moet het geloofi k 45 sec uit houden maar bij de eerste beste blast van cell ben ik al 80% van m'n health kwijt.
overigens heb ik nog niet door hoe ik klappen kan blokken
als de mijne hier maar blijft staan hehehequote:Op donderdag 5 april 2007 13:54 schreef mrdjey het volgende:
en ja ik jat ook je bentley als je er om vraagt.
O dat klinkt nog wel beter dan een friendcode inrossen elke keer met je Wii remotequote:Op donderdag 5 april 2007 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het gaat gewoon het zelfde als mario kart DS online wordenGewoon een knopje met die "random" heet, en dan worden er zo 3 andere spelers uit de regio gepikt die tegen je gaan spelen. Echt inloggen is het dus niet
Ja maar om je vrienden te vinden zou je dan wel friendcodes "in moeten rossen". Maar goed, Tomasso heeft een punt we moeten gewoon afwachten tot 25 mei en dan zullen we vanzelf zien hoe het loopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef donderopman het volgende:
[..]
O dat klinkt nog wel beter dan een friendcode inrossen elke keer met je Wii remote
mischien ligt ie nog wel een paar dagen eerder in de winkel.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:58 schreef Tomasso het volgende:
Is het nou gewoon zo moeilijk om even tot 25 mei te wachten, dan weet je precies hoe het zit in plaats van hier zitten te huilen terwijl je nog niets weet.
Je kunt ook een spel kopen, en als sie niet bevalt, kun je hem binnen 24 uur weer ruilenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef mrdjey het volgende:
ja ja, ik wou hem ook kopen maar toen had ik plots een wiikey.
handig hoor heeft me voor een boel miskopen behoed.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef ik het volgende:
Nooit mee gespeeld. Het lijkt me geen leuke console.
graag gedaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat je het even heb komen melden in ieder geval.
Daarom is het ook zo'n ideale game voor mij... op z'n langst kan ik meestal maar een half uur gamen...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Excite Truck is best tof, maar na 5 races heb je het wel weer gezien eigenlijk voor die dag... Lange speelsessies zitten er iig niet in als je het mij vraagt.
quote:Press release - Mass storage for Wii!
April 5th, 2007
(Tokyo, Japan - April 4, 2007) eSOL Co., Ltd. announced today that their leading embedded middleware products, “PrFILE2″ FAT file system and “PrUSB/Host” USB host stack, were selected for the “WiiTM”, from Nintendo Co.;.
Both software products constitute fundamental functionalities in the Wii console - managing and transferring data and files with external media. In particular, PrFILE2 provides file management functions which read and write data of theSD memory card, as well as other media;. PrUSB/Host functions are used in Wii, to provide USB host functions.
Is het denegerend reageren over de wii nog niet voorbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |