Yepquote:Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef Carlaa het volgende:
mijn laatste opmerking in de vorige COS"
Zucht.. hier gaan ze niet uitkomen. Ze hebben beiden verschillende ideën over een relatie. Lieke wil (zoals 99% van de vrouwen) trouw, en Huub is eerlijk genoeg om te zeggen dat dat nooit zal gebeuren.
Aan Lieke de keuze dus. OF accepteren dat Huub doet wat hij wil, OF er uitstappen voor ze echt om hem gaat geven
das toch niet meer dan logisch!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dat gezinnetje wordt gewoon dik gesponsoort door DGK en die hebben het nu beter dan ze ooit zullen hebben
ik zag het ook het onderonsje maar was net ff te laatquote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Ik snap het ff niet. Brian, jaap en Natasia zijn helemaal opgewonden over een plannetje. De ontslagronde voor Huub wordt ingetrokken en ze vragen er een aan voor Eric. okeeee. En dan? Silvia en Huub stemmen Eric er niet uit.
Dus...![]()
laat ze, ik vind het wel schattig eigenlijk, er zit iig een stuk meer diepgang in dan de relatie tussen brian en amanda. (de enige diepgang is een zeer plastische.....)quote:Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef AnTjUh het volgende:
en het gezeik tussen huub en lieke gaat gewoon door
hoe lang hebben de schoonmaaksters pauze daar??
Gaat niet lukken, ze verwachten dat het ze gaat lukken om Huub om te praten, omdat hij zakelijk is. En ze denken dat Huub erin trapt als ze zeggen de volgende keer Jaap. Maar jammer voor ze Huub komt niet uit een EI.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Ik snap het ff niet. Brian, jaap en Natasia zijn helemaal opgewonden over een plannetje. De ontslagronde voor Huub wordt ingetrokken en ze vragen er een aan voor Eric. okeeee. En dan? Silvia en Huub stemmen Eric er niet uit.
Dus...![]()
daar is ook niks op tegenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:36 schreef RSie het volgende:
[..]
das toch niet meer dan logisch!
vind het wel netjes van 10 dat ze ervoor zorgen dat het gezin goed onderhouden wordt!
die mensen worden inmiddels door half nederland afgeschilderd als debvielen terwijl zowel Wilgo als de Kinderen er niks aan kunnen doen. ook komen ze met enige regelmaat in beeld en dan vind ik het niet meer dan normaal dat hier ook wat tegenover staat!
ze kunnen het zichzelf ook niet veroorloven als dat gezin ontspoort aangezien dan de schuld op hun afgeschoven wordt.
Kortom,.. t'is niet meer dan normaal dat dat gezin wat extra steun krijgt!
dit is het plan:quote:Op woensdag 4 april 2007 10:36 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik zag het ook het onderonsje maar was net ff te laat
ze gaan wel met mensen spreken dat zullen dus huub en syl zijn
ze waren helemaal enthousiast over het plannetje
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:39 schreef demins het volgende:
Is dit een herhaling?
Waarschijnlijk om hem te kunnen bashen. Maar volgens mij weten ze niet dat Huub zijn aanvraag voor Natasia ook nog steeds staat en er dus weer eerst gekozen zal moeten worden. Ik weet nog niet zonet of Amanda tegen Eric zal stemmen. als ze dat wel doet moet Eric ook een keer klaar zijn met die muts.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Dus...![]()
Kunnen ze Eric mooi dissen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Dus...![]()
Huub heeft geen stemaanvraag voor natasia aangevraagd, maar voor Jaap.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:41 schreef marky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om hem te kunnen bashen. Maar volgens mij weten ze niet dat Huub zijn aanvraag voor Natasia ook nog steeds staat en er dus weer eerst gekozen zal moeten worden. Ik weet nog niet zonet of Amanda tegen Eric zal stemmen. als ze dat wel doet moet Eric ook een keer klaar zijn met die muts.
ik vind het helemaal niet logisch.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:32 schreef RSie het volgende:
[..]
das toch niet meer dan logisch!
vind het wel netjes van 10 dat ze ervoor zorgen dat het gezin goed onderhouden wordt!
die mensen worden inmiddels door half nederland afgeschilderd als debvielen terwijl zowel Wilgo als de Kinderen er niks aan kunnen doen. ook komen ze met enige regelmaat in beeld en dan vind ik het niet meer dan normaal dat hier ook wat tegenover staat!
ze kunnen het zichzelf ook niet veroorloven als dat gezin ontspoort aangezien dan de schuld op hun afgeschoven wordt.
Kortom,.. t'is niet meer dan normaal dat dat gezin wat extra steun krijgt!
Oprah (of eigenlijk Greg Behrendt ) zou zeggen: he is just not that into you.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:41 schreef DainBramage het volgende:
Dhr. Phil zou tegen Lieke zeggen: "This can be a changing day"
iemand anders zou zeggen: "U hebt gelijk, maar het is onze visie niet."quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oprah (of eigenlijk Greg Behrendt ) zou zeggen: he is just not that into you.
Ik stream ook heel weinig. De plannetjes van BANJ zijn of een herhaling of gejat van SHE. Ook die stemrondes zijn eigenlijk geen stemrondes meer omdat het gewoon 2 groepen tegen elkaar zijn en er toch voorlopig niemand uitgaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:47 schreef Yollie het volgende:
Ik stop maar voorlopig met streamen. Het is allemaal zo voorspelbaar...Kots op banj en lieke
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:49 schreef demins het volgende:
Heeft Brian al een klein realisatiemoment gehad over zijn briljante aktie met het "jeukpoeder"? En wie kreeg de schuld van het debacle?
Geef je nummer maar doe ik datquote:Op woensdag 4 april 2007 10:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik stream ook heel weinig. De plannetjes van BANJ zijn of een herhaling of gejat van SHE. Ook die stemrondes zijn eigenlijk geen stemrondes meer omdat het gewoon 2 groepen tegen elkaar zijn en er toch voorlopig niemand uitgaat.
Ben ergens wel blij dat ik de komende maand 3 keer op vakantie ga..kan ik het was loslaten, maar jullie mogen altijd smsen als Brian zelfmoord pleegt.
(tjeemig wat een 'vervuiling', maar ik heb er nog een en slaat zeker op huub.)quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oprah (of eigenlijk Greg Behrendt ) zou zeggen: he is just not that into you.
Ze is toch arbeidsongeschikt verklaard of iets dergelijks? Dat kan niet aan haar lichamelijke gesteldheid liggen want ze kan gewoon sporten..dus aan haar mentale gesteldheid.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:51 schreef Katewalker het volgende:
Tijdens het gegil gisteren van Natasia hoorde ik haar ook weer zeggen dat ze in de gouden kooi "goed" wordt en dat ze dan beter voor haar kinderen kan zorgen als ze weer thuis is.. Ik denk toch dat Natasia ernstige problemen heeft gehad met het opvoeden van haar kinderen. Dat ze het niet aan kon. Dat al eerder haar familie heeft moeten ingrijpen en haar kinderen moest opvangen. Dat langdurige gegil van haar zal ook haar kinderen niet bespaard zijn. Het was de gouden kooi of een psychiatrische instelling...
En nu zitten wij met dat hysterische gegil...![]()
De "Is er iets?"-doctrine...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
(tjeemig wat een 'vervuiling', maar ik heb er nog een en slaat zeker op huub.)
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.
ja inderdaad, ze is net een 'tomtom' die de weg wijst naar de balance in je ziel en je lichaamquote:Op woensdag 4 april 2007 10:55 schreef Katewalker het volgende:
pfffff....die Yogalerares praat alsof ze een ontspanningsbandje inspreekt...![]()
voor diegenen die de 'bezieling' van de vrouw willen leren kennen is dat een startpunt.quote:
Ik ben benieuwd, wil daar wel eens lezen voor de lol. Dus vind je er 1 geef hem ff.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn er eigenlijk forums waar Nazitasja en Pimp Braindead wel populair zijn?
ben ff de naam kwijt maar ik was ergens op zo'n surinaams/antilliaans forum waar de 'blanken' totaal werden afgeslacht... dus ja, er zullen er vast nog wel meer zijn...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn er eigenlijk forums waar Nazitasja en Pimp Braindead wel populair zijn?
Mamajo ofzoiets was dat toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben ff de naam kwijt maar ik was ergens op zo'n surinaams/antilliaans forum waar de 'blanken' totaal werden afgeslacht... dus ja, er zullen er vast nog wel meer zijn...
ze kijken nog zo af en toe mee!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Die redactie laat zijn gezicht overigens hier ook nooit meer zien... I wonder WHY:)
Ik denk dat het grote verschil is dat wij voornamelijke korte termijn denken en zijn langere termijn. Wij willen dat Brian en Nazitasia worden aangepakt..maar als die weg zijn heb je geen echte kutmongolen meer. Het leukste zou zijn als Brian er lang in blijft niks wint en heel veel financiele schulden heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 11:11 schreef RSie het volgende:
[..]
ze kijken nog zo af en toe mee!
maar als ik hun was zou ik hier ook nagenoeg niet posten!
bij alles wat ze doen of zeggen volgt er commentaar en worden ze aangevallen.
mensen hadden het moeten respecteren dat ze de moeite deden om ons af en toe van wat inside info te voorzien in plaats van ze bij alles te gaan bashen!
Welke "Blanken", is wel Natasja's achternaam in meervoud, dus welke ?????????????quote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben ff de naam kwijt maar ik was ergens op zo'n surinaams/antilliaans forum waar de 'blanken' totaal werden afgeslacht... dus ja, er zullen er vast nog wel meer zijn...
Ik was vanmorgen bij de Kwikfit, daar lag een leesmap met in de Vriendin een interview met tatja's zussies. Dat was wel verhelderend, week 48 van vorig jaar. Cheyenne heeft zelfs een hele tijd bij een van de tantes gewoond omdat tasja het niet aankon. Zegt genoeg... zo'n lief kind niet aankunnen!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:51 schreef Katewalker het volgende:
Tijdens het gegil gisteren van Natasia hoorde ik haar ook weer zeggen dat ze in de gouden kooi "goed" wordt en dat ze dan beter voor haar kinderen kan zorgen als ze weer thuis is.. Ik denk toch dat Natasia ernstige problemen heeft gehad met het opvoeden van haar kinderen. Dat ze het niet aan kon. Dat al eerder haar familie heeft moeten ingrijpen en haar kinderen moest opvangen. Dat langdurige gegil van haar zal ook haar kinderen niet bespaard zijn. Het was de gouden kooi of een psychiatrische instelling...
En nu zitten wij met dat hysterische gegil...![]()
Wellicht zijn ze al op de hoogte van een aanstaand spelregelement wijziging.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Dus...![]()
Ik denk zelf na de ontslagronde morgen..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef MaxiTaxi het volgende:
Is er al bekend wanneer de oude bewoner terug komt?
Vast bang dat er wordt gevraagd wat de status is van de antibont actiequote:Op woensdag 4 april 2007 11:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Die redactie laat zijn gezicht overigens hier ook nooit meer zien... I wonder WHY:)
je begrijpt het vast welquote:Op woensdag 4 april 2007 11:16 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Welke "Blanken", is wel Natasja's achternaam in meervoud, dus welke ?????????????
oh,.. was zelfs haar steun en toeverlaat haar teveel?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen bij de Kwikfit, daar lag een leesmap met in de Vriendin een interview met tatja's zussies. Dat was wel verhelderend, week 48 van vorig jaar. Cheyenne heeft zelfs een hele tijd bij een van de tantes gewoond omdat tasja het niet aankon. Zegt genoeg... zo'n lief kind niet aankunnen!
Welkom bij de GOUDEN KOOI! Het vooroordelen bevestigende programma. Negatief over allochtonen? Kijk naar de gouden kooi! Negatief over blonde hoertjes?Kijk de gouden kooi! Negatief over homo's? kijk de gouden kooi...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lekkere streams nu![]()
Een duo agressieve hersenlozen, begeleid door baggermuziek....
Voor Eric of Natasiaquote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Voor wie is er morgen een ontslagronde?
Eric en Jaap, niet voor Natasia, Huub heeft voor Jaap aangevraagd.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Oh oke, ik had gehoopt dat het voor Jaap zou zijn
het plezier om te streamen en te kijken naar DGK op tien wordt meteen vergald door dit soort acties van de redactie. ik kap er mee. see you all later...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lekkere streams nu![]()
Een duo agressieve hersenlozen, begeleid door baggermuziek....
Back @ lieke en huubquote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het plezier om te streamen en te kijken naar DGK op tien wordt meteen vergalt door dit soort acties van de redactie. ik kap er mee. see you all later...
Dan vliegt Jaap eruit toch, hij heeft geen backup (hoop ik)quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Eric en Jaap, niet voor Natasia, Huub heeft voor Jaap aangevraagd.
Thx voor de info, ik ga dus beslist de streams niet aanzetten nu. PM, sms of msn ff als er leuke streams zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Godverdomme![]()
Zit die geflipte hoer van een Deborah Pannekoek weer achter de streams te soppen op de beelden van haar protegéetje Brain?
En nu ook nog Miss Braindead herself er gezellig bij....
Wat een zootje incompetente sukkels bij de programmaleiding!
Maar dat is dan weer niks nieuws, helaas......
Helaas Braindead heeft al gezegd jaap niet te laten gaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan vliegt Jaap eruit toch, hij heeft geen backup (hoop ik)
Als t je niet bevalt.. dan flikker je toch lekker opquote:Op woensdag 4 april 2007 11:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Godverdomme![]()
Zit die geflipte hoer van een Deborah Pannekoek weer achter de streams te soppen op de beelden van haar protegéetje Brain?
En nu ook nog Miss Braindead herself er gezellig bij....
Wat een zootje incompetente sukkels bij de programmaleiding!
Maar dat is dan weer niks nieuws, helaas......
Precies, en dat is nou het mooie aan Brian, hij houdt zich aan zijn woordquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Helaas Braindead heeft al gezegd jaap niet te laten gaan.
Shit, fucking Braindeadquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Helaas Braindead heeft al gezegd jaap niet te laten gaan.
Brain heeft zijn zakelijke kant laten zien door tegen Jaap te zeggen hem er zeker niet uit te stemmenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan vliegt Jaap eruit toch, hij heeft geen backup (hoop ik)
Nee niet dus, want voor Jaap erin kwam had Brian de grootste mond. Degene die er op dat moment inkwam zou er hoe dan ook als eerste uitvliegen. Dus wat is het woord van Brian waard????? Niets Nadda Noppesquote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, en dat is nou het mooie aan Brian, hij houdt zich aan zijn woord![]()
thanks, maar ik moet mij nu op de belangrijke zaken in het leven richten... enne dat verhaal van lieke en huub gaat nog maanden duren...quote:
Die kutpannekoek was waarschijnlijk al in katzwijm gegaan na meervoudige Brain-orgasmes.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Als t je niet bevalt.. dan flikker je toch lekker op![]()
Maar zou Brain zich aan zijn woord houden of gaat ie toch een exit voor Jaap bewerkstelligenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brain heeft zijn zakelijke kant laten zien door tegen Jaap te zeggen hem er zeker niet uit te stemmen
Zijn woord is hem meestal heilig, dus denk niet dat Jaapio in het slechte kamp zitquote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Maar zou Brain zich aan zijn woord houden of gaat ie toch een exit voor Jaap bewerkstelligen![]()
Het zou mij echt verbazen als Brian Jaap er uit stemt..die gebruikt het varken om positief in beeld te komen, zo van kijk mij is de coole antilli zijn met mijn dikke vette vriend Jaap die zo zijn best doet.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Maar zou Brain zich aan zijn woord houden of gaat ie toch een exit voor Jaap bewerkstelligen![]()
Tuurlijk doet hij dat niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het zou mij echt verbazen als Brian Jaap er uit stemt..die gebruikt het varken om positief in beeld te komen, zo van kijk mij is de coole antilli zijn met mijn dikke vette vriend Jaap die zo zijn best doet.
Walgelijke mensen
effe aangepast leek net alsof er stond dat Brian Jaap er uit zou stemmen, maar ik weet vrijwel zeker dat hij dat neit gaat doen.
asjeblieft nietquote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, kunnen de streams niet op BANJ(O)?
Bel pannekoek evenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, kunnen de streams niet op BANJ(O)?
Neuh, rap is niet helemaal mijn ding op een paar uitzonderingen na, maar zo zou ik zijn muziek zeker niet afkraken. Trance, boybands, celine dion en nora jones dat is slechtquote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Dogga het volgende:
ff dimmen en heeeeeel snel
Tupac is geen Bagger muziek!!!
Echt wel. "Selling crack too a kid..hey but that's the way it is" goed rolmodel. Hij heeft goede nummers, maar hij is meer legendarisch omdat ie tegen een paar kogels aanliep..als ie echt zo goed was had hij voor zijn dood wel wat meer albums verkocht.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Dogga het volgende:
Tupac is helemaal niks meer. Voltooid verleden en vergane tijd. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Dogga het volgende:
Kunnen we nog een hele lange tijd tegen het vadsige lichaam van Jaap aankijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef Spoko het volgende:
als Brian Jaap weg zou stemmen, heeft hij niemand meer die zijn smerige plannetjes uit kan voeren waar hij zelf te laf voor is....
nee gekquote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef Spoko het volgende:
als Brian Jaap weg zou stemmen, heeft hij niemand meer die zijn smerige plannetjes uit kan voeren waar hij zelf te laf voor is....
Precies en daarom is het woord van Brian dus geen hol waard.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Toen Brian door had dat Jaap zijn kant koos, was het wegstemmen van een nieuwe snel de deur uit
Heeft hij net niet zelf een stemronde aangevraagd? Zo laf is ie dus helemaal nietquote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef Spoko het volgende:
Niet mee eens, sinds het vertrek van Bart had Brian geen sterke mannelijke tegenspeler meer aan zijn kant staan. Nu kreeg hij de kans om iemand wel volledig aan zijn kant te krijgen dankzij zijn positieve houding jegens Jaap en Huubs schandalige houding, dus hij zou gek zijn als hij Jaap wegstemt mijns inziens.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Toen Brian door had dat Jaap zijn kant koos, was het wegstemmen van een nieuwe snel de deur uit
Brian gebruikt Jaap gewoon imho....en Jaap denkt echt dat Brian hem tof vindt, weet je nog die fotos die Brian maakte, de vieze stinkrat...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef Dogga het volgende:
[..]
nee gek
ze zijn gewooon beste vrienden daarom zal brian jaaaap never wegstemmen!
Niemand die luisterd en mee praat met brian zoals jaap
Klopt als een busquote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die ontslagrondes kunnen ze net zo goed afschaffen, iedereen heeft een back up, dus het slaat nergens op
Op het moment dat er een nieuwe miljonair in moest komen. Was Brian de persoon die zei: "Wie er ook in komt, hoe goed iemand er ook mee klikt. De nieuwe gaat er als eerste uit." Dus Brian is een persoon die zich absoluut niet aan zijn woord houdt alleen als het hem uitkomt.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niet mee eens, sinds het vertrek van Bart had Brian geen sterke mannelijke tegenspeler meer aan zijn kant staan. Nu kreeg hij de kans om iemand wel volledig aan zijn kant te krijgen dankzij zijn positieve houding jegens Jaap en Huubs schandalige houding, dus hij zou gek zijn als hij Jaap wegstemt mijns inziens.![]()
Ben bang dat er bij binnekomst nieuwe bewoner wel weer eea geholpen gaat worden dor de febo.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die ontslagrondes kunnen ze net zo goed afschaffen, iedereen heeft een back up, dus het slaat nergens op
Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lieke gaat Huub na te hebben schoongemaakt (en voortdurend te zijn gestalkt dor pubertje Huub) helpen met de paarden.
De wedstrijd is dus na reguliere speeltijd onbeslist, en gaat bij de paardenstal de verlenging in. Zal het een sudden death worden, of toch een golden goal?
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lieke gaat Huub na te hebben schoongemaakt (en voortdurend te zijn gestalkt dor pubertje Huub) helpen met de paarden.
De wedstrijd is dus na reguliere speeltijd onbeslist, en gaat bij de paardenstal de verlenging in. Zal het een sudden death worden, of toch een golden goal?
Mmm, hoezo Door Gestoken Kaartquote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ben bang dat er bij binnekomst nieuwe bewoner wel weer eea geholpen gaat worden dor de febo.
Kan je niet constant verslag gaan geven over de streams..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brekend Nieuws:
'Achter' heeft besloten dat Lieke NIET mag helpen met de paarden, omdat het 12 uur geweest is!
Anders ik welquote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
Ik walg echt van Huub, met zijn cliche standaard zinnetjes..
Tja, niet iedereen kan zo welbespraakt zijn als Brainless met z`n interessante verhalen en duidelijk verwoorde zinnen...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
Tenenkrommend.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke had zoveel zelfrespect en zou er niet meer komen werken in DGK...maar daar is ze weer..vechtend tegen de toneelhaak.
Ach ik volg die suffe verhaallijn van Lieke niet zo nauw. Lieke is suf, dat dramatische gedoe is suf en ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
Lieke is gewoon een camerageile bitchquote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ach ik volg die suffe verhaallijn van Lieke niet zo nauw. Lieke is suf, dat dramatische gedoe is suf en ongeloofwaardig.
Mijn vader kijkt soms de uitzendingen en zei ook al "Jezus wat slecht geacteerd dit, wat een zielige wanhoopsdaad van de redactie"
Of een actricequote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Lieke is gewoon een camerageile bitch![]()
Wel een slechte dan, ik vind het niet leuk om naar haar te kijkenquote:
Dat heb ik dus ook. Ben blij dat ik lekker veel op vakantie ga de komende tijd. De kijkcijfers zijn weer flink aan het dalen. Het komt er gewoon op neer dat het teveel doorgestoken kaart is. Net als gisteren toen Jaap iets zei in de trant van "nou waar blijven ze (over de camera's) " en vervolgens een ingestudeerd stukje tekst opdreunt. Dat was echt zo in scene gezet. Redactie wil blijkbaar terug naar de groepjesoorlogen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef Haroula het volgende:
Ik kijk/stream al steeds minder, als er niet wat meer gaat gebeuren dan dit kleuterklasniveau denk ik dat er veel meer gaan minderen. De vaart is er wel uit.
Triest hequote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef VirtualPOM het volgende:
Tjees die zonnebril van amanda... Dat noemen ze nou hip![]()
Ik heb geen streams, maar laat me radenquote:
Qua herseninhoud kan ze zich daarmee identificeren..vandaar dat ze zo'n bril draagt. Hoort bij die fase.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef Ecila111 het volgende:
Die zonnebril van Amanda: is dat in? Soms je zie kleutertjes met zo'n bril lopen
Sorry het is echt mode die bril van Amanda.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef Ecila111 het volgende:
Die zonnebril van Amanda: is dat in? Soms je zie kleutertjes met zo'n bril lopen
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef daWeasel het volgende:
Die Huub heeft gewoon kriebel aan z'n pemel en wil de flamoes van Lieke bewerkstelligen, meer niet.
Amen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef daWeasel het volgende:
Die Huub heeft gewoon kriebel aan z'n pemel en wil de flamoes van Lieke bewerkstelligen, meer niet.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
OK.. dus óf Lieke heeft totáál geen eergevoel (want dan had ze wel gezegd: rot maar op met je schoonmaakbaantje). Óf ze is inderdaad de camerageile bitch die een door Deborah verzonnen rolletje speelt. Ik houd het op het laatste.
of het verdient gewoon lekker dat poetsen in die villa en kan ze het geld gewoon goed gebruiken!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
OK.. dus óf Lieke heeft totáál geen eergevoel (want dan had ze wel gezegd: rot maar op met je schoonmaakbaantje). Óf ze is inderdaad de camerageile bitch die een door Deborah verzonnen rolletje speelt. Ik houd het op het laatste.
Jullie hebben geen puberdochters ???? Dat is MODE!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
heee.. die bril is veel te groot voor dat meisje !
Ik heb ook wel een redelijk grote zonnebril, maar niet zo, dan lijk je toch net een mier...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Jullie hebben geen puberdochters ???? Dat is MODE!!!!
Toch is het geen poremquote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn dochter !!!! hahahaquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een redelijk grote zonnebril, maar niet zo, dan lijk je toch net een mier...
je zou eens op een terras hier in rotterdam moeten gaan zitten.. 9 van de 10 dames draagt zo'n enorm groot ding.. tis hier idd mode op het moment.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn dochter !!!! hahaha![]()
Ach, ik ga nog steeds voor de ouderwetse Ray-Ban Aviator, altijd goed.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een redelijk grote zonnebril, maar niet zo, dan lijk je toch net een mier...
Hij kan beter Gaby laten komen en gewoon een pot neuken i.p.v. dat gezeik met die Liekequote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef Ecila111 het volgende:
Misschien is de hele actie Lieke een soort van, god daar is een woord voor..... om weer een beetje in een goed daglicht te komen, na alle hoererarij. Het komt op mij niet echt over, zowel van Huub én Lieke.
Hij staat bij Amanda gewoon te hoog op de neus denk, je moet een beetje een sleeneus hebben voor zo'n bril dan valt ie wat gelijk met je wenkbrauw.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik woon ook vlakbij rotterdam dus ik weet er alles van.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
je zou eens op een terras hier in rotterdam moeten gaan zitten.. 9 van de 10 dames draagt zo'n enorm groot ding.. tis hier idd mode op het moment.
Die is leuk iddquote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ach, ik ga nog steeds voor de ouderwetse Ray-Ban Aviator, altijd goed.
[afbeelding]
Je draagt ze zelf ook? of is het alleen uwe dochter?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik woon ook vlakbij rotterdam dus ik weet er alles van.![]()
Alleen mijne dochter.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je draagt ze zelf ook? of is het alleen uwe dochter?
Brian is wel dom maar niet gek, hij weet dus dondersgoed dat zijn acties door iederen gezien worden en dat hij niet populair is (wat nog eens bevestigd werd in de laatste popipoll) hij had dus niet kunnen dromen dat de nieuwe die zou komen in zijn kamp zou komen, laat staan hem als "vriend" zou beschouwen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Op het moment dat er een nieuwe miljonair in moest komen. Was Brian de persoon die zei: "Wie er ook in komt, hoe goed iemand er ook mee klikt. De nieuwe gaat er als eerste uit." Dus Brian is een persoon die zich absoluut niet aan zijn woord houdt alleen als het hem uitkomt.
Nee niet gesport, niet eens gesproken. Zat mss in de wraak gedachtes (lees: script) van lieke die zijn komen te vervallen?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef farceman het volgende:
Heeft lieke nog gesport met brianless? die hadden toch een weddenschap?
Oh ik ben het helemaal met je eens hoor, maar Virtual huppeldepup die zei dat Brian een man van zijn woord was, dus daar ging ik ff op in.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is wel dom maar niet gek, hij weet dus dondersgoed dat zijn acties door iederen gezien worden en dat hij niet populair is (wat nog eens bevestigd werd in de laatste popipoll) hij had dus niet kunnen dromen dat de nieuwe die zou komen in zijn kamp zou komen, laat staan hem als "vriend" zou beschouwen.
Op voorhand was het dus een verloren zaak voor Brian en kon hij dus makkelijk roepen dat de "nieuwe" ongeacht wie het was er als eerste uit zou gaan... het was immers niet meer dan logisch voor hem dat die "nieuwe" ook een nieuwe vijand voor hem zou worden.
Uiteraard is alles anders nu die "nieuwe" zijn steun en toeverlaat blijkt. En uiteraard zou hij het Huub ook kwalijk nemen als hij zich niet aan zijn woord zou hebben gehouden als Jaap in het SHE kamp terecht zou zijn gekomen maar er door Huub niet uitgestemd zou worden. "Snap je?!"![]()
Laat ze maar vrienden worden.. zoals amanda en brian nu vrienden zijn.. elke dag ruzie dusquote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik denk niet dat Nena terugkomt. Die is binnen de kortste keren weer vriendinnen met Snollie en Brain.
Dan had ik daar dus overheen gelezen... vrij logisch eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik ben het helemaal met je eens hoor, maar Virtual huppeldepup die zei dat Brian een man van zijn woord was, dus daar ging ik ff op in.![]()
ik denk wel dat er enige druk is uitgeoefend, maar dan omdat het retesaai aan het worden is, en dat ze allemaal weten dat daar iets aan gedaan moet worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat het gisteren een unanieme beslissing was. Of toch niet zo opvallend?
Stel er komt een gedisqualificeerde terug. Een miljonair die gisteren voor een nieuwe miljonair had gestemd, zou daar dan misschien nog wel een zaak van kunnen maken. Maar om de een of andere reden stemde IEDEREEN opvallend genoeg voor een oud-bewoner. Nu loopt TIEN dus geen risico meer. Hebben ze misschien druk gelegd op de bewoners om voor een oud-bewoner te stemmen?
Bij dochters staat die bril misschien wel leuk, maar Amanda is net een strontvlieg, klopt ook wel want Brian trekt strontvliegen aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Alleen mijne dochter.
OT Sil is er toch !!! Huub dacht dat ze weg was
Ik ben al blij dat ik het niet hoor...... kijken doe ik er toch niet naarquote:Op woensdag 4 april 2007 12:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik hoor Nataas en Hubert maar wat zien ik Brain en Amandel die elkaar opeten... jakkes
Afgezien van het stukje sympahtie dat er wellicht is voor een oud-bewoner denk ik dat het "iemand kennen" ook meetelt... je weet al wat diens zwakke punten zijn etc.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat het gisteren een unanieme beslissing was. Of toch niet zo opvallend?
Stel er komt een gedisqualificeerde terug. Een miljonair die gisteren voor een nieuwe miljonair had gestemd, zou daar dan misschien nog wel een zaak van kunnen maken. Maar om de een of andere reden stemde IEDEREEN opvallend genoeg voor een oud-bewoner. Nu loopt TIEN dus geen risico meer. Hebben ze misschien druk gelegd op de bewoners om voor een oud-bewoner te stemmen?
Natuurlijk, zo kunnen ze later nooit zeggen dat het niet eerlijk is, ze hebben immers zelf voor een oude miljonair gekozenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
ow toch nog iemand met hetzelfde probleem.. elke die ik geluid aan zet.. stopt na aantal tellenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:55 schreef milk-shake het volgende:
het gaat niet lekker met mijn streams![]()
Ik denk sowieso dat de oude miljonair niet opnieuw 10 ruggen hoeft in te leggen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien van het stukje sympahtie dat er wellicht is voor een oud-bewoner denk ik dat het "iemand kennen" ook meetelt... je weet al wat diens zwakke punten zijn etc.
Daarbij kan ik me indenken dat het voor een aantal van de huidige bewoners ook een soort veiligheidsclausule is als Nena of Nathanael terug blijkt te komen, dat houdt namelijk in dat een vertrek wegens fysiek geweld geen definitief vertrek hoeft te betekenen....
Ik denk niet dat Natasia of Brian nogmaals ¤ 10.000,= zou kunnen scoren mochten ze eruit gezet worden maar er zou zomaar een gek kunnen zijn die het er voor overheeft als de situatie zo mocht zijn.
Gut wat leuk, puberdochters met een kinderachtige pubermoederquote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens plasma-boy was dat wel het geval, het zou ook onredelijk zijn als dat niet zo was.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat de oude miljonair niet opnieuw 10 ruggen hoeft in te leggen.
Wat's met jouuuu???quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef danos het volgende:
[..]
Gut wat leuk, puberdochters met een kinderachtige pubermoeder![]()
Vraag me dan wel af waar die dombo die 10.000 vandaan heeft getoverdquote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik hoop zó dat het Nena is"
Nou, ik denk dat daar een enorm grote kans op is Huub
Dan ben je echt goed gek als je dat doetquote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens plasma-boy was dat wel het geval, het zou ook onredelijk zijn als dat niet zo was.
Ik had het ook, maar deze gaat bij mij wel goed:quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
ow toch nog iemand met hetzelfde probleem.. elke die ik geluid aan zet.. stopt na aantal tellen
als je ook maar 1 seconde hebt gedacht dat ze veranderd was, dan heeft ze gisteravond wel weer het tegendeel bewezen, ongelooflijk. Amanda is ook erg, maar die zei ook tegen brian dat ze hem maar zwak vond naar huub toe.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zit weer lekker bij Huub te slijmen. Had je haar gisteren met Brian, Jaap en Amanda moeten horen.
De vraag is of ze die echt moet betalen, maar volgens mij zijn haar ouders redelijk vermogend.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af waar die dombo die 10.000 vandaan heeft getoverd![]()
Wie zou het dan zijn, Satanael? Dan taai ik echt afquote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef Disana het volgende:
Natasia lijkt te weten dat de nieuwkomer bij haar ploegje zal komen, want ze zegt 'nu komt er een vijfde bij' tegen Huub. Dan herstelt ze haar woorden met 'er komt een achtste bewoner bij'.
Dit in verband met het feit dat Huub Eric kwam helpen toen Natasia en Eric gisteren kwaad op elkaar waren. Natasia kan het wel alleen af, zegt ze.
Als zelfs Amanda een vriendje kan scoren dat haar een baantje geeft en ook nog eens met ¤ 1.000,= per maand extra sponsort dan moet het voor Nena helemaal geen probleem zijn om iemand te vinden die het 10-voud van dat bedrag voor haar op tafel wil leggen...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
tuurlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
Even de streams opnieuw aanzwengelen doet wonderen...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
ow toch nog iemand met hetzelfde probleem.. elke die ik geluid aan zet.. stopt na aantal tellen
Het was een stemming die slechts een meerderheid nodig had, dat de beslissing uiteindelijk unaniem was is niet meer dan toeval.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef farceman het volgende:
Wel raar dat unanieme want wat als er geen unanieme beslissing was geweest? geen nieuwe bewoner?
Het moest een meerderheid van stemmen zijn. Dus unaniem hoefde helemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef farceman het volgende:
[..]
tuurlijk!
Wel raar dat unanieme want wat als er geen unanieme beslissing was geweest? geen nieuwe bewoner?
Nathanael absoluut niet. Die heeft net een nieuwe baan en Patricia. Die gaat er echt niet meer in.quote:.NL is denk ik enige gegadigde.
Nena heeft altijd aangegeven maar kort tijd te willen zitten en zekrer niet in zomer.
En nicolaas had grote ruzies met achter.....
Ik denk wel dat het NL is. Ergens heb ik het vermoedde dat BANJ versterkt moet worden en SHE nog verder naar elkaar moet worden gedrukt. Hoe meer wij te keer gaan over BANJ hoe meer we het spannend vinden en blijven kijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wie zou het dan zijn, Satanael? Dan taai ik echt af![]()
Precies het oefenen heeft werkelijk geen zin.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Het slaat ook nergens op dat ie in zn eentje moet oefenen aangezien hij zelf niet hoort wat er fout gaat.
Inderdaad..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Het slaat ook nergens op dat ie in zn eentje moet oefenen aangezien hij zelf niet hoort wat er fout gaat.
Hij moet gewoon kappen met zijn muzikale gedoe, dit is gewoon dramatischquote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niet één .... elke noot zit ernaast.
dank je.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een stemming die slechts een meerderheid nodig had, dat de beslissing uiteindelijk unaniem was is niet meer dan toeval.
ik heb liever dat ie noten eet en ver bij muziek vandaan blijftquote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
misschien is het handig om eerst noten te leren
Of dat is wat ze moeten geloven. En dan komt hij er nu toch weer in.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael absoluut niet. Die heeft net een nieuwe baan en Patricia. Die gaat er echt niet meer in.
Nena voelt zich enorm gepakt door Amanda en Brian en Natasia, dus dit is DE manier om wat terug te doen. Ik denk absoluut dat het Nena is. Nicolaas inderdaad ook niet, want die heeft zwaar de pest aan het programma sinds ze regels zijn gaan veranderen. Die doet nooit meer met zoiets mee.
Het leek wel of er een zwijn gevild werdquote:Op woensdag 4 april 2007 13:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub aan het worstelen met Palma...
Dat soort meiden verdienen met hun uiterlijk.. (en nee niet hoeren ofzo)quote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het leek wel of er een zwijn gevild werd![]()
Haar vader is toch directeur bij KPN ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:09 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat soort meiden verdienen met hun uiterlijk.. (en nee niet hoeren ofzo)
Met recht een stem uit de beerputquote:Op woensdag 4 april 2007 13:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
idd, haar stem is nog veel erger dan die van Amanda
![]()
Die kans is echt héél klein. Hij wilde maandagavond niet eens even een uurtje de villa in.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:09 schreef marky het volgende:
[..]
Of dat is wat ze moeten geloven. En dan komt hij er nu toch weer in.
Ik ben heel benieuwd of het inderdaad een aanvulling is op het BANJ groepje.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef Disana het volgende:
Natasia lijkt te weten dat de nieuwkomer bij haar ploegje zal komen, want ze zegt 'nu komt er een vijfde bij' tegen Huub. Dan herstelt ze haar woorden met 'er komt een achtste bewoner bij'.
Dit in verband met het feit dat Huub Eric kwam helpen toen Natasia en Eric gisteren kwaad op elkaar waren. Natasia kan het wel alleen af, zegt ze.
Misschien wilde hij de villa niet in omdat ie al wist dat ie er toch nog lange tijd in zou komen te zitten.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans is echt héél klein. Hij wilde maandagavond niet eens even een uurtje de villa in.
Maar we zullen zien.
Zeker niet nadat hij de laatste keer jankend de villa uit strompeldequote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien wilde hij de villa niet in omdat ie al wist dat ie er toch nog lange tijd in zou komen te zitten.
Maar ik denk niet dat het NL zal zijn die terugkomt.
Als die slim is laat ie zich niet meer zien inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet nadat hij de laatste keer jankend de villa uit strompelde
Het zou me trouwens niet eens verbazen als de nieuwe bewoner ook nog niet vanavond komt. Misschien rekken ze dat nog wel een paar dagen.
Precies, een baan als acteur in DGKquote:Op woensdag 4 april 2007 13:22 schreef farceman het volgende:
Als Nena erin komt zal alles gewoon door achter betaalt worden incl. 10k , ze heeft al eerder verteld dat ze al een keer eerder opslag had gekregen toe ze dreigde op te stappen.
En .NL heeft gewoon eeen contract bij talpa tot eind juni, heeft hij zelf verteld. Dus die zouden er allebei zomaar voor tijdje in kunnen gaan.
Dat Patricia op haar laatste dag veteld dat .NL een baan heeft kan natuurlijk ook opgezet zijn..
Wat een domper als het Nathanael is...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef farceman het volgende:
[..]
tuurlijk!
.NL is denk ik enige gegadigde.
Nena heeft altijd aangegeven maar kort tijd te willen zitten en zekrer niet in zomer.
En nicolaas had grote ruzies met achter.....
OF ze zetten vanaf nu er alleen nog maar acteurs in die kort , paar maanden boel op stelten moeten zetten, er dan uitgaan en dan dus ook makkelijk vervangen kunnen worden.
Of ze de 10 mille hebben betaald valt toch niet te controleren...
Ja, ze zetten er vast weer een saai persoon in. Grote kans inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef Haroula het volgende:
Ik denk Angelique of Stephan
want?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:36 schreef the_undertaker het volgende:
Het wordt Nathanael
Lijkt mij ook sterk dat ze de 1% man weer terug laten komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Nathanael zou echt een regelrechte afknapper zijn. Die gozer was totaal niet populair toen hij in het huis zat..totaal geen interesse vanuit de media toen hij eenmaal uit het huis was.
Hij is allang een horrorwitzquote:Op woensdag 4 april 2007 13:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh God nee he ... wil Brian nu weer een Horowitz worden?
Nee 1% van de stemmen had hij.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Nathanael zou echt een regelrechte afknapper zijn. Die gozer was totaal niet populair toen hij in het huis zat..totaal geen interesse vanuit de media toen hij eenmaal uit het huis was.
Heb je wel kans dat VOL weer gaat bellen met de redactie omdat er iemand ingezet is die al een ban wegens fysiek geweld had...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook sterk dat ze de 1% man weer terug laten komen.
Ze zullen er vast wel een publiciteitstrekker inzetten. In dit geval Nena dus.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee 1% van de stemmen had hij.
Ik zit echt niet te wachten op die crybaby.
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:41 schreef petraa het volgende:
What the hell doet Jaap in de tuin ???? Mollen wegjagen ?
als je het niet erg vind heb ik niet echt zin om 110 kilo aan te komenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen.. 180 kilo voortslepen
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je het niet erg vind heb ik niet echt zin om 110 kilo aan te komen![]()
Zat ik me ook al af te vragen, ik denk het nietquote:Op woensdag 4 april 2007 13:48 schreef VirtualPOM het volgende:
Is dit trouwens wel goed voor zijn knieen?
carebearquote:Op woensdag 4 april 2007 13:48 schreef VirtualPOM het volgende:
Is dit trouwens wel goed voor zijn knieen?
ben je daar nog niet van overtuigd dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Zo zou je toch weer zeggen dat ze nep zijn.
Waarom zit amanda nog in de gouden kooi?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:55 schreef DainBramage het volgende:
Hallo, ik kom ook even weer kijken of er nog iets te beleven valt.
Waarom heeft Amanda de "Facial-Oogbeschermers" nog op ?
Misschien als Nena de kooi weer inkomt dat ze hier meer duidelijkheid over kan gevenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Zo zou je toch weer zeggen dat ze nep zijn.
Als ze zelf al meerdere keren heeft gezegd dat ze echt echt zijn.... en Huub en Eric het daar, na even voelen, mee eens zijn..... tja. Dan neem je toch aan dat het zo is.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
ben je daar nog niet van overtuigd dan?
Ze zien er zo ontzettend ONnatuurlijk uit, dat kan gewoon niet echt zijn.. kijk ook hoe ze naar voren staanquote:Op woensdag 4 april 2007 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zelf al meerdere keren heeft gezegd dat ze echt echt zijn.... en Huub en Eric het daar, na even voelen, mee eens zijn..... tja. Dan neem je toch aan dat het zo is.
*kuch* jaloezie *kuch*quote:Op woensdag 4 april 2007 14:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze zien er zo ontzettend ONnatuurlijk uit, dat kan gewoon niet echt zijn.. kijk ook hoe ze naar voren staan
Ik geloof niet in de echtheid van die dingen
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
Carlos: Jaap man hou op om aan je hart te voelen.
Jaap: Jij hebt makkelijk praten.
Carlos: Je conditie is goed is gebleken uit alle testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |