ze kijken nog zo af en toe mee!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Die redactie laat zijn gezicht overigens hier ook nooit meer zien... I wonder WHY:)
Ik denk dat het grote verschil is dat wij voornamelijke korte termijn denken en zijn langere termijn. Wij willen dat Brian en Nazitasia worden aangepakt..maar als die weg zijn heb je geen echte kutmongolen meer. Het leukste zou zijn als Brian er lang in blijft niks wint en heel veel financiele schulden heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 11:11 schreef RSie het volgende:
[..]
ze kijken nog zo af en toe mee!
maar als ik hun was zou ik hier ook nagenoeg niet posten!
bij alles wat ze doen of zeggen volgt er commentaar en worden ze aangevallen.
mensen hadden het moeten respecteren dat ze de moeite deden om ons af en toe van wat inside info te voorzien in plaats van ze bij alles te gaan bashen!
Welke "Blanken", is wel Natasja's achternaam in meervoud, dus welke ?????????????quote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben ff de naam kwijt maar ik was ergens op zo'n surinaams/antilliaans forum waar de 'blanken' totaal werden afgeslacht... dus ja, er zullen er vast nog wel meer zijn...
Ik was vanmorgen bij de Kwikfit, daar lag een leesmap met in de Vriendin een interview met tatja's zussies. Dat was wel verhelderend, week 48 van vorig jaar. Cheyenne heeft zelfs een hele tijd bij een van de tantes gewoond omdat tasja het niet aankon. Zegt genoeg... zo'n lief kind niet aankunnen!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:51 schreef Katewalker het volgende:
Tijdens het gegil gisteren van Natasia hoorde ik haar ook weer zeggen dat ze in de gouden kooi "goed" wordt en dat ze dan beter voor haar kinderen kan zorgen als ze weer thuis is.. Ik denk toch dat Natasia ernstige problemen heeft gehad met het opvoeden van haar kinderen. Dat ze het niet aan kon. Dat al eerder haar familie heeft moeten ingrijpen en haar kinderen moest opvangen. Dat langdurige gegil van haar zal ook haar kinderen niet bespaard zijn. Het was de gouden kooi of een psychiatrische instelling...
En nu zitten wij met dat hysterische gegil...![]()
Wellicht zijn ze al op de hoogte van een aanstaand spelregelement wijziging.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Katewalker het volgende:
Ik snap het ff niet. Brian, jaap en Natasia zijn helemaal opgewonden over een plannetje. De ontslagronde voor Huub wordt ingetrokken en ze vragen er een aan voor Eric. okeeee. En dan? Silvia en Huub stemmen Eric er niet uit.
Dus...![]()
Ik denk zelf na de ontslagronde morgen..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef MaxiTaxi het volgende:
Is er al bekend wanneer de oude bewoner terug komt?
Vast bang dat er wordt gevraagd wat de status is van de antibont actiequote:Op woensdag 4 april 2007 11:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Die redactie laat zijn gezicht overigens hier ook nooit meer zien... I wonder WHY:)
je begrijpt het vast welquote:Op woensdag 4 april 2007 11:16 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Welke "Blanken", is wel Natasja's achternaam in meervoud, dus welke ?????????????
oh,.. was zelfs haar steun en toeverlaat haar teveel?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen bij de Kwikfit, daar lag een leesmap met in de Vriendin een interview met tatja's zussies. Dat was wel verhelderend, week 48 van vorig jaar. Cheyenne heeft zelfs een hele tijd bij een van de tantes gewoond omdat tasja het niet aankon. Zegt genoeg... zo'n lief kind niet aankunnen!
Welkom bij de GOUDEN KOOI! Het vooroordelen bevestigende programma. Negatief over allochtonen? Kijk naar de gouden kooi! Negatief over blonde hoertjes?Kijk de gouden kooi! Negatief over homo's? kijk de gouden kooi...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lekkere streams nu![]()
Een duo agressieve hersenlozen, begeleid door baggermuziek....
Voor Eric of Natasiaquote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Voor wie is er morgen een ontslagronde?
Eric en Jaap, niet voor Natasia, Huub heeft voor Jaap aangevraagd.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Oh oke, ik had gehoopt dat het voor Jaap zou zijn
het plezier om te streamen en te kijken naar DGK op tien wordt meteen vergald door dit soort acties van de redactie. ik kap er mee. see you all later...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lekkere streams nu![]()
Een duo agressieve hersenlozen, begeleid door baggermuziek....
Back @ lieke en huubquote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het plezier om te streamen en te kijken naar DGK op tien wordt meteen vergalt door dit soort acties van de redactie. ik kap er mee. see you all later...
Dan vliegt Jaap eruit toch, hij heeft geen backup (hoop ik)quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Eric en Jaap, niet voor Natasia, Huub heeft voor Jaap aangevraagd.
Thx voor de info, ik ga dus beslist de streams niet aanzetten nu. PM, sms of msn ff als er leuke streams zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Godverdomme![]()
Zit die geflipte hoer van een Deborah Pannekoek weer achter de streams te soppen op de beelden van haar protegéetje Brain?
En nu ook nog Miss Braindead herself er gezellig bij....
Wat een zootje incompetente sukkels bij de programmaleiding!
Maar dat is dan weer niks nieuws, helaas......
Helaas Braindead heeft al gezegd jaap niet te laten gaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan vliegt Jaap eruit toch, hij heeft geen backup (hoop ik)
Als t je niet bevalt.. dan flikker je toch lekker opquote:Op woensdag 4 april 2007 11:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Godverdomme![]()
Zit die geflipte hoer van een Deborah Pannekoek weer achter de streams te soppen op de beelden van haar protegéetje Brain?
En nu ook nog Miss Braindead herself er gezellig bij....
Wat een zootje incompetente sukkels bij de programmaleiding!
Maar dat is dan weer niks nieuws, helaas......
Precies, en dat is nou het mooie aan Brian, hij houdt zich aan zijn woordquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Helaas Braindead heeft al gezegd jaap niet te laten gaan.
Shit, fucking Braindeadquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Helaas Braindead heeft al gezegd jaap niet te laten gaan.
Brain heeft zijn zakelijke kant laten zien door tegen Jaap te zeggen hem er zeker niet uit te stemmenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan vliegt Jaap eruit toch, hij heeft geen backup (hoop ik)
Nee niet dus, want voor Jaap erin kwam had Brian de grootste mond. Degene die er op dat moment inkwam zou er hoe dan ook als eerste uitvliegen. Dus wat is het woord van Brian waard????? Niets Nadda Noppesquote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, en dat is nou het mooie aan Brian, hij houdt zich aan zijn woord![]()
thanks, maar ik moet mij nu op de belangrijke zaken in het leven richten... enne dat verhaal van lieke en huub gaat nog maanden duren...quote:
Die kutpannekoek was waarschijnlijk al in katzwijm gegaan na meervoudige Brain-orgasmes.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Als t je niet bevalt.. dan flikker je toch lekker op![]()
Maar zou Brain zich aan zijn woord houden of gaat ie toch een exit voor Jaap bewerkstelligenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brain heeft zijn zakelijke kant laten zien door tegen Jaap te zeggen hem er zeker niet uit te stemmen
Zijn woord is hem meestal heilig, dus denk niet dat Jaapio in het slechte kamp zitquote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Maar zou Brain zich aan zijn woord houden of gaat ie toch een exit voor Jaap bewerkstelligen![]()
Het zou mij echt verbazen als Brian Jaap er uit stemt..die gebruikt het varken om positief in beeld te komen, zo van kijk mij is de coole antilli zijn met mijn dikke vette vriend Jaap die zo zijn best doet.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Maar zou Brain zich aan zijn woord houden of gaat ie toch een exit voor Jaap bewerkstelligen![]()
Tuurlijk doet hij dat niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het zou mij echt verbazen als Brian Jaap er uit stemt..die gebruikt het varken om positief in beeld te komen, zo van kijk mij is de coole antilli zijn met mijn dikke vette vriend Jaap die zo zijn best doet.
Walgelijke mensen
effe aangepast leek net alsof er stond dat Brian Jaap er uit zou stemmen, maar ik weet vrijwel zeker dat hij dat neit gaat doen.
asjeblieft nietquote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, kunnen de streams niet op BANJ(O)?
Bel pannekoek evenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, kunnen de streams niet op BANJ(O)?
Neuh, rap is niet helemaal mijn ding op een paar uitzonderingen na, maar zo zou ik zijn muziek zeker niet afkraken. Trance, boybands, celine dion en nora jones dat is slechtquote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Dogga het volgende:
ff dimmen en heeeeeel snel
Tupac is geen Bagger muziek!!!
Echt wel. "Selling crack too a kid..hey but that's the way it is" goed rolmodel. Hij heeft goede nummers, maar hij is meer legendarisch omdat ie tegen een paar kogels aanliep..als ie echt zo goed was had hij voor zijn dood wel wat meer albums verkocht.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Dogga het volgende:
Tupac is helemaal niks meer. Voltooid verleden en vergane tijd. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Dogga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |