Kunnen we nog een hele lange tijd tegen het vadsige lichaam van Jaap aankijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef Spoko het volgende:
als Brian Jaap weg zou stemmen, heeft hij niemand meer die zijn smerige plannetjes uit kan voeren waar hij zelf te laf voor is....
nee gekquote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef Spoko het volgende:
als Brian Jaap weg zou stemmen, heeft hij niemand meer die zijn smerige plannetjes uit kan voeren waar hij zelf te laf voor is....
Precies en daarom is het woord van Brian dus geen hol waard.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Toen Brian door had dat Jaap zijn kant koos, was het wegstemmen van een nieuwe snel de deur uit
Heeft hij net niet zelf een stemronde aangevraagd? Zo laf is ie dus helemaal nietquote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef Spoko het volgende:
Niet mee eens, sinds het vertrek van Bart had Brian geen sterke mannelijke tegenspeler meer aan zijn kant staan. Nu kreeg hij de kans om iemand wel volledig aan zijn kant te krijgen dankzij zijn positieve houding jegens Jaap en Huubs schandalige houding, dus hij zou gek zijn als hij Jaap wegstemt mijns inziens.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Toen Brian door had dat Jaap zijn kant koos, was het wegstemmen van een nieuwe snel de deur uit
Brian gebruikt Jaap gewoon imho....en Jaap denkt echt dat Brian hem tof vindt, weet je nog die fotos die Brian maakte, de vieze stinkrat...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef Dogga het volgende:
[..]
nee gek
ze zijn gewooon beste vrienden daarom zal brian jaaaap never wegstemmen!
Niemand die luisterd en mee praat met brian zoals jaap
Klopt als een busquote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die ontslagrondes kunnen ze net zo goed afschaffen, iedereen heeft een back up, dus het slaat nergens op
Op het moment dat er een nieuwe miljonair in moest komen. Was Brian de persoon die zei: "Wie er ook in komt, hoe goed iemand er ook mee klikt. De nieuwe gaat er als eerste uit." Dus Brian is een persoon die zich absoluut niet aan zijn woord houdt alleen als het hem uitkomt.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niet mee eens, sinds het vertrek van Bart had Brian geen sterke mannelijke tegenspeler meer aan zijn kant staan. Nu kreeg hij de kans om iemand wel volledig aan zijn kant te krijgen dankzij zijn positieve houding jegens Jaap en Huubs schandalige houding, dus hij zou gek zijn als hij Jaap wegstemt mijns inziens.![]()
Ben bang dat er bij binnekomst nieuwe bewoner wel weer eea geholpen gaat worden dor de febo.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die ontslagrondes kunnen ze net zo goed afschaffen, iedereen heeft een back up, dus het slaat nergens op
Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lieke gaat Huub na te hebben schoongemaakt (en voortdurend te zijn gestalkt dor pubertje Huub) helpen met de paarden.
De wedstrijd is dus na reguliere speeltijd onbeslist, en gaat bij de paardenstal de verlenging in. Zal het een sudden death worden, of toch een golden goal?
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lieke gaat Huub na te hebben schoongemaakt (en voortdurend te zijn gestalkt dor pubertje Huub) helpen met de paarden.
De wedstrijd is dus na reguliere speeltijd onbeslist, en gaat bij de paardenstal de verlenging in. Zal het een sudden death worden, of toch een golden goal?
Mmm, hoezo Door Gestoken Kaartquote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ben bang dat er bij binnekomst nieuwe bewoner wel weer eea geholpen gaat worden dor de febo.
Kan je niet constant verslag gaan geven over de streams..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brekend Nieuws:
'Achter' heeft besloten dat Lieke NIET mag helpen met de paarden, omdat het 12 uur geweest is!
Anders ik welquote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
Ik walg echt van Huub, met zijn cliche standaard zinnetjes..
Tja, niet iedereen kan zo welbespraakt zijn als Brainless met z`n interessante verhalen en duidelijk verwoorde zinnen...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
Tenenkrommend.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke had zoveel zelfrespect en zou er niet meer komen werken in DGK...maar daar is ze weer..vechtend tegen de toneelhaak.
Ach ik volg die suffe verhaallijn van Lieke niet zo nauw. Lieke is suf, dat dramatische gedoe is suf en ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
Lieke is gewoon een camerageile bitchquote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ach ik volg die suffe verhaallijn van Lieke niet zo nauw. Lieke is suf, dat dramatische gedoe is suf en ongeloofwaardig.
Mijn vader kijkt soms de uitzendingen en zei ook al "Jezus wat slecht geacteerd dit, wat een zielige wanhoopsdaad van de redactie"
Of een actricequote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Lieke is gewoon een camerageile bitch![]()
Wel een slechte dan, ik vind het niet leuk om naar haar te kijkenquote:
Dat heb ik dus ook. Ben blij dat ik lekker veel op vakantie ga de komende tijd. De kijkcijfers zijn weer flink aan het dalen. Het komt er gewoon op neer dat het teveel doorgestoken kaart is. Net als gisteren toen Jaap iets zei in de trant van "nou waar blijven ze (over de camera's) " en vervolgens een ingestudeerd stukje tekst opdreunt. Dat was echt zo in scene gezet. Redactie wil blijkbaar terug naar de groepjesoorlogen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef Haroula het volgende:
Ik kijk/stream al steeds minder, als er niet wat meer gaat gebeuren dan dit kleuterklasniveau denk ik dat er veel meer gaan minderen. De vaart is er wel uit.
Triest hequote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef VirtualPOM het volgende:
Tjees die zonnebril van amanda... Dat noemen ze nou hip![]()
Ik heb geen streams, maar laat me radenquote:
Qua herseninhoud kan ze zich daarmee identificeren..vandaar dat ze zo'n bril draagt. Hoort bij die fase.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef Ecila111 het volgende:
Die zonnebril van Amanda: is dat in? Soms je zie kleutertjes met zo'n bril lopen
Sorry het is echt mode die bril van Amanda.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef Ecila111 het volgende:
Die zonnebril van Amanda: is dat in? Soms je zie kleutertjes met zo'n bril lopen
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef daWeasel het volgende:
Die Huub heeft gewoon kriebel aan z'n pemel en wil de flamoes van Lieke bewerkstelligen, meer niet.
Amen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef daWeasel het volgende:
Die Huub heeft gewoon kriebel aan z'n pemel en wil de flamoes van Lieke bewerkstelligen, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |