Ik ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
OK.. dus óf Lieke heeft totáál geen eergevoel (want dan had ze wel gezegd: rot maar op met je schoonmaakbaantje). Óf ze is inderdaad de camerageile bitch die een door Deborah verzonnen rolletje speelt. Ik houd het op het laatste.
of het verdient gewoon lekker dat poetsen in die villa en kan ze het geld gewoon goed gebruiken!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
OK.. dus óf Lieke heeft totáál geen eergevoel (want dan had ze wel gezegd: rot maar op met je schoonmaakbaantje). Óf ze is inderdaad de camerageile bitch die een door Deborah verzonnen rolletje speelt. Ik houd het op het laatste.
Jullie hebben geen puberdochters ???? Dat is MODE!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
heee.. die bril is veel te groot voor dat meisje !
Ik heb ook wel een redelijk grote zonnebril, maar niet zo, dan lijk je toch net een mier...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Jullie hebben geen puberdochters ???? Dat is MODE!!!!
Toch is het geen poremquote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn dochter !!!! hahahaquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een redelijk grote zonnebril, maar niet zo, dan lijk je toch net een mier...
je zou eens op een terras hier in rotterdam moeten gaan zitten.. 9 van de 10 dames draagt zo'n enorm groot ding.. tis hier idd mode op het moment.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn dochter !!!! hahaha![]()
Ach, ik ga nog steeds voor de ouderwetse Ray-Ban Aviator, altijd goed.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een redelijk grote zonnebril, maar niet zo, dan lijk je toch net een mier...
Hij kan beter Gaby laten komen en gewoon een pot neuken i.p.v. dat gezeik met die Liekequote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef Ecila111 het volgende:
Misschien is de hele actie Lieke een soort van, god daar is een woord voor..... om weer een beetje in een goed daglicht te komen, na alle hoererarij. Het komt op mij niet echt over, zowel van Huub én Lieke.
Hij staat bij Amanda gewoon te hoog op de neus denk, je moet een beetje een sleeneus hebben voor zo'n bril dan valt ie wat gelijk met je wenkbrauw.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik woon ook vlakbij rotterdam dus ik weet er alles van.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
je zou eens op een terras hier in rotterdam moeten gaan zitten.. 9 van de 10 dames draagt zo'n enorm groot ding.. tis hier idd mode op het moment.
Die is leuk iddquote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ach, ik ga nog steeds voor de ouderwetse Ray-Ban Aviator, altijd goed.
[afbeelding]
Je draagt ze zelf ook? of is het alleen uwe dochter?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik woon ook vlakbij rotterdam dus ik weet er alles van.![]()
Alleen mijne dochter.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je draagt ze zelf ook? of is het alleen uwe dochter?
Brian is wel dom maar niet gek, hij weet dus dondersgoed dat zijn acties door iederen gezien worden en dat hij niet populair is (wat nog eens bevestigd werd in de laatste popipoll) hij had dus niet kunnen dromen dat de nieuwe die zou komen in zijn kamp zou komen, laat staan hem als "vriend" zou beschouwen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Op het moment dat er een nieuwe miljonair in moest komen. Was Brian de persoon die zei: "Wie er ook in komt, hoe goed iemand er ook mee klikt. De nieuwe gaat er als eerste uit." Dus Brian is een persoon die zich absoluut niet aan zijn woord houdt alleen als het hem uitkomt.
Nee niet gesport, niet eens gesproken. Zat mss in de wraak gedachtes (lees: script) van lieke die zijn komen te vervallen?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef farceman het volgende:
Heeft lieke nog gesport met brianless? die hadden toch een weddenschap?
Oh ik ben het helemaal met je eens hoor, maar Virtual huppeldepup die zei dat Brian een man van zijn woord was, dus daar ging ik ff op in.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is wel dom maar niet gek, hij weet dus dondersgoed dat zijn acties door iederen gezien worden en dat hij niet populair is (wat nog eens bevestigd werd in de laatste popipoll) hij had dus niet kunnen dromen dat de nieuwe die zou komen in zijn kamp zou komen, laat staan hem als "vriend" zou beschouwen.
Op voorhand was het dus een verloren zaak voor Brian en kon hij dus makkelijk roepen dat de "nieuwe" ongeacht wie het was er als eerste uit zou gaan... het was immers niet meer dan logisch voor hem dat die "nieuwe" ook een nieuwe vijand voor hem zou worden.
Uiteraard is alles anders nu die "nieuwe" zijn steun en toeverlaat blijkt. En uiteraard zou hij het Huub ook kwalijk nemen als hij zich niet aan zijn woord zou hebben gehouden als Jaap in het SHE kamp terecht zou zijn gekomen maar er door Huub niet uitgestemd zou worden. "Snap je?!"![]()
Laat ze maar vrienden worden.. zoals amanda en brian nu vrienden zijn.. elke dag ruzie dusquote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik denk niet dat Nena terugkomt. Die is binnen de kortste keren weer vriendinnen met Snollie en Brain.
Dan had ik daar dus overheen gelezen... vrij logisch eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik ben het helemaal met je eens hoor, maar Virtual huppeldepup die zei dat Brian een man van zijn woord was, dus daar ging ik ff op in.![]()
ik denk wel dat er enige druk is uitgeoefend, maar dan omdat het retesaai aan het worden is, en dat ze allemaal weten dat daar iets aan gedaan moet worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat het gisteren een unanieme beslissing was. Of toch niet zo opvallend?
Stel er komt een gedisqualificeerde terug. Een miljonair die gisteren voor een nieuwe miljonair had gestemd, zou daar dan misschien nog wel een zaak van kunnen maken. Maar om de een of andere reden stemde IEDEREEN opvallend genoeg voor een oud-bewoner. Nu loopt TIEN dus geen risico meer. Hebben ze misschien druk gelegd op de bewoners om voor een oud-bewoner te stemmen?
Bij dochters staat die bril misschien wel leuk, maar Amanda is net een strontvlieg, klopt ook wel want Brian trekt strontvliegen aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Alleen mijne dochter.
OT Sil is er toch !!! Huub dacht dat ze weg was
Ik ben al blij dat ik het niet hoor...... kijken doe ik er toch niet naarquote:Op woensdag 4 april 2007 12:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik hoor Nataas en Hubert maar wat zien ik Brain en Amandel die elkaar opeten... jakkes
Afgezien van het stukje sympahtie dat er wellicht is voor een oud-bewoner denk ik dat het "iemand kennen" ook meetelt... je weet al wat diens zwakke punten zijn etc.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat het gisteren een unanieme beslissing was. Of toch niet zo opvallend?
Stel er komt een gedisqualificeerde terug. Een miljonair die gisteren voor een nieuwe miljonair had gestemd, zou daar dan misschien nog wel een zaak van kunnen maken. Maar om de een of andere reden stemde IEDEREEN opvallend genoeg voor een oud-bewoner. Nu loopt TIEN dus geen risico meer. Hebben ze misschien druk gelegd op de bewoners om voor een oud-bewoner te stemmen?
Natuurlijk, zo kunnen ze later nooit zeggen dat het niet eerlijk is, ze hebben immers zelf voor een oude miljonair gekozenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
ow toch nog iemand met hetzelfde probleem.. elke die ik geluid aan zet.. stopt na aantal tellenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:55 schreef milk-shake het volgende:
het gaat niet lekker met mijn streams![]()
Ik denk sowieso dat de oude miljonair niet opnieuw 10 ruggen hoeft in te leggen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien van het stukje sympahtie dat er wellicht is voor een oud-bewoner denk ik dat het "iemand kennen" ook meetelt... je weet al wat diens zwakke punten zijn etc.
Daarbij kan ik me indenken dat het voor een aantal van de huidige bewoners ook een soort veiligheidsclausule is als Nena of Nathanael terug blijkt te komen, dat houdt namelijk in dat een vertrek wegens fysiek geweld geen definitief vertrek hoeft te betekenen....
Ik denk niet dat Natasia of Brian nogmaals ¤ 10.000,= zou kunnen scoren mochten ze eruit gezet worden maar er zou zomaar een gek kunnen zijn die het er voor overheeft als de situatie zo mocht zijn.
Gut wat leuk, puberdochters met een kinderachtige pubermoederquote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens plasma-boy was dat wel het geval, het zou ook onredelijk zijn als dat niet zo was.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat de oude miljonair niet opnieuw 10 ruggen hoeft in te leggen.
Wat's met jouuuu???quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef danos het volgende:
[..]
Gut wat leuk, puberdochters met een kinderachtige pubermoeder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |