Vraag me dan wel af waar die dombo die 10.000 vandaan heeft getoverdquote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik hoop zó dat het Nena is"
Nou, ik denk dat daar een enorm grote kans op is Huub

Dan ben je echt goed gek als je dat doetquote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens plasma-boy was dat wel het geval, het zou ook onredelijk zijn als dat niet zo was.

Ik had het ook, maar deze gaat bij mij wel goed:quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
ow toch nog iemand met hetzelfde probleem.. elke die ik geluid aan zet.. stopt na aantal tellen

als je ook maar 1 seconde hebt gedacht dat ze veranderd was, dan heeft ze gisteravond wel weer het tegendeel bewezen, ongelooflijk. Amanda is ook erg, maar die zei ook tegen brian dat ze hem maar zwak vond naar huub toe.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zit weer lekker bij Huub te slijmen. Had je haar gisteren met Brian, Jaap en Amanda moeten horen.

De vraag is of ze die echt moet betalen, maar volgens mij zijn haar ouders redelijk vermogend.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af waar die dombo die 10.000 vandaan heeft getoverd![]()

Wie zou het dan zijn, Satanael? Dan taai ik echt afquote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef Disana het volgende:
Natasia lijkt te weten dat de nieuwkomer bij haar ploegje zal komen, want ze zegt 'nu komt er een vijfde bij' tegen Huub. Dan herstelt ze haar woorden met 'er komt een achtste bewoner bij'.
Dit in verband met het feit dat Huub Eric kwam helpen toen Natasia en Eric gisteren kwaad op elkaar waren. Natasia kan het wel alleen af, zegt ze.

Als zelfs Amanda een vriendje kan scoren dat haar een baantje geeft en ook nog eens met ¤ 1.000,= per maand extra sponsort dan moet het voor Nena helemaal geen probleem zijn om iemand te vinden die het 10-voud van dat bedrag voor haar op tafel wil leggen...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]

tuurlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat het gisteren een unanieme beslissing was. Of toch niet zo opvallend?
Stel er komt een gedisqualificeerde terug. Een miljonair die gisteren voor een nieuwe miljonair had gestemd, zou daar dan misschien nog wel een zaak van kunnen maken. Maar om de een of andere reden stemde IEDEREEN opvallend genoeg voor een oud-bewoner. Nu loopt TIEN dus geen risico meer. Hebben ze misschien druk gelegd op de bewoners om voor een oud-bewoner te stemmen?

Even de streams opnieuw aanzwengelen doet wonderen...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
ow toch nog iemand met hetzelfde probleem.. elke die ik geluid aan zet.. stopt na aantal tellen

Het was een stemming die slechts een meerderheid nodig had, dat de beslissing uiteindelijk unaniem was is niet meer dan toeval.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef farceman het volgende:
Wel raar dat unanieme want wat als er geen unanieme beslissing was geweest? geen nieuwe bewoner?

Het moest een meerderheid van stemmen zijn. Dus unaniem hoefde helemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef farceman het volgende:
[..]
tuurlijk!
Wel raar dat unanieme want wat als er geen unanieme beslissing was geweest? geen nieuwe bewoner?
Nathanael absoluut niet. Die heeft net een nieuwe baan en Patricia. Die gaat er echt niet meer in.quote:.NL is denk ik enige gegadigde.
Nena heeft altijd aangegeven maar kort tijd te willen zitten en zekrer niet in zomer.
En nicolaas had grote ruzies met achter.....

Ik denk wel dat het NL is. Ergens heb ik het vermoedde dat BANJ versterkt moet worden en SHE nog verder naar elkaar moet worden gedrukt. Hoe meer wij te keer gaan over BANJ hoe meer we het spannend vinden en blijven kijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wie zou het dan zijn, Satanael? Dan taai ik echt af![]()

Precies het oefenen heeft werkelijk geen zin.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Het slaat ook nergens op dat ie in zn eentje moet oefenen aangezien hij zelf niet hoort wat er fout gaat.

Inderdaad..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Het slaat ook nergens op dat ie in zn eentje moet oefenen aangezien hij zelf niet hoort wat er fout gaat.

Hij moet gewoon kappen met zijn muzikale gedoe, dit is gewoon dramatischquote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niet één .... elke noot zit ernaast.

dank je.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een stemming die slechts een meerderheid nodig had, dat de beslissing uiteindelijk unaniem was is niet meer dan toeval.

ik heb liever dat ie noten eet en ver bij muziek vandaan blijftquote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
misschien is het handig om eerst noten te leren

Of dat is wat ze moeten geloven. En dan komt hij er nu toch weer in.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael absoluut niet. Die heeft net een nieuwe baan en Patricia. Die gaat er echt niet meer in.
Nena voelt zich enorm gepakt door Amanda en Brian en Natasia, dus dit is DE manier om wat terug te doen. Ik denk absoluut dat het Nena is. Nicolaas inderdaad ook niet, want die heeft zwaar de pest aan het programma sinds ze regels zijn gaan veranderen. Die doet nooit meer met zoiets mee.

Het leek wel of er een zwijn gevild werdquote:Op woensdag 4 april 2007 13:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub aan het worstelen met Palma...

Dat soort meiden verdienen met hun uiterlijk.. (en nee niet hoeren ofzo)quote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 4 april 2007 13:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het leek wel of er een zwijn gevild werd![]()

Haar vader is toch directeur bij KPN ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:09 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat soort meiden verdienen met hun uiterlijk.. (en nee niet hoeren ofzo)

Met recht een stem uit de beerputquote:Op woensdag 4 april 2007 13:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
idd, haar stem is nog veel erger dan die van Amanda
![]()

Die kans is echt héél klein. Hij wilde maandagavond niet eens even een uurtje de villa in.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:09 schreef marky het volgende:
[..]
Of dat is wat ze moeten geloven. En dan komt hij er nu toch weer in.

Ik ben heel benieuwd of het inderdaad een aanvulling is op het BANJ groepje.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef Disana het volgende:
Natasia lijkt te weten dat de nieuwkomer bij haar ploegje zal komen, want ze zegt 'nu komt er een vijfde bij' tegen Huub. Dan herstelt ze haar woorden met 'er komt een achtste bewoner bij'.
Dit in verband met het feit dat Huub Eric kwam helpen toen Natasia en Eric gisteren kwaad op elkaar waren. Natasia kan het wel alleen af, zegt ze.

Misschien wilde hij de villa niet in omdat ie al wist dat ie er toch nog lange tijd in zou komen te zitten.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans is echt héél klein. Hij wilde maandagavond niet eens even een uurtje de villa in.
Maar we zullen zien.

Zeker niet nadat hij de laatste keer jankend de villa uit strompeldequote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien wilde hij de villa niet in omdat ie al wist dat ie er toch nog lange tijd in zou komen te zitten.
Maar ik denk niet dat het NL zal zijn die terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |