O oo hoe erg dit................quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef 2live het volgende:
natasia; qua verbaalheid winnen wij het gewoon.
Amanda en Amanda zijn de sterkste vrouwenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef 2live het volgende:
Laat ze maar in die waan. Juist leukquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Ashrak het volgende:
Mijn God .... Natasia en Amanda denken echt dat ze een discussie hebben gewonnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef schatje het volgende:
Natasia voelt nog meer een keer of ze haartjes op haar kin heeft.
Pff dat kan wel eens half 3 worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef demins het volgende:
Blijven we allemaal gezellig op tot het Jeukpoeder-Incident???![]()
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Ashrak het volgende:
En .... wat is er van de overtredingen van Brian overgebleven ?
Zijn deze inmiddels alweer onder het DGK-tapijt geveegd.
Nou ja beetje vooruit denken het jaar 2015quote:
En Amanda zag het als compliment zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef pullup het volgende:
En ook Natasia noemt Amanda dom![]()
Lekkere bondgenoten heeft ze
Hoe parra kun je zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef 2live het volgende:
brian roept iedereen op; let op, we worden afgeluisterd.
amanda; protesteert, geeft ze niks om
Ze had meer iets berustends want even daarvoor had ze Jaap al terechtgewezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En Amanda zag het als compliment zeker?
Doet Brian noooooitquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef Dogga het volgende:
Hoe durft hij iets te zeggen over afluisteren
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze in dit volume blijven schreeuwen, hoeft niemand moeite te doen om af te luisteren.
Dit klinkt door het halve huis.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brainless praat weer met dat enge SSSS geluidje. BRRRRRRRRRRRR
Doet hij altijd als hij het idee heeft, dat men naar hem luistert![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef 2live het volgende:
Daar blijf ik voor wakker. Om ervan te genieten dat die BROODverneuker geen plezier heeft aan zijn pubergrapje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef demins het volgende:
Blijven we allemaal gezellig op tot het Jeukpoeder-Incident???![]()
Brain IS sneaky. Hij is speciaal daartoe getraind en opgeleid door Mrs Sneakiness herself, snakebitch Netty.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef Varen het volgende:
Brian is gewoon weer aggressief.
Die wil altijd sneeky zijn
Preciesquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Sug4r het volgende:
Brian beschuldigt Eric van afluisteren en zegt in dezelfde zin nog dat hij zelf ook heeft staan afluisteren![]()
Hey brother jij daar, wil je net als Hun samen mij een curces Nederlants volgen? Ik wort er gewoon helemaal para van brotherquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hun hebben zoiets van Brian moet weg, snab je. Dat is dat ik soms hamer op dingen, ook voor jullie eigen bestwil, snab je?
Als er iemand is begonnen met afluisteren????????????????quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Sug4r het volgende:
Brian beschuldigt Eric van afluisteren en zegt in dezelfde zin nog dat hij zelf ook heeft staan afluisteren![]()
Bart is er al heel lang niet meerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef Borga het volgende:
Waar is onze figurant eigenlijk??
Alleen maar gezelligquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef 2live het volgende:
hebben eric en huub ook iets te vertellen, of alleen maar gezellig? ik luister naar die ratjes
Ja maar als Huuuub weer staat af te luisderen dan weet je het niet meer met hun brother. Ja, daar stont Huub toen ook achder, weetjequote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hun zijn She, hun willen heel graag dat er een van ons weg gaat, snab je? .. Want dan breekt dat af, dan breekt dat af en dan breekt dat af, snab je?
Wat een ongelofelijk ouwehoer is die kwezel !!!
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ja maar als Huuuub weer staat af te luisderen dan weet je het niet meer met hun brother. Ja, daar stont Huub toen ook achder, weetje
ik ook ... en met wat ze nu van ze weet lijkt me dat zó leuk !quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef 2live het volgende:
brian denkt echt dat nena terug komt.
Dat voel je dan weer eens helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Prima sfeer in de COS, ik voel gewoon de afkeer tegen Eric en Huub.
Dan weet je de gevoelens niet goed te interpreterenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Euh.... HYPOCRIET!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Sug4r het volgende:
Nee, die bedoel ik niet ..ik bedoel die ene die steeds meer op Palma gaat lijken en steeds breder wordtquote:
ben je me wel een beetje dankbaar dan? Want het valt gvd niet mee.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Ik vind het knap dat jullie naar BANJ kunnen luisteren
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je me wel een beetje dankbaar dan? Want het valt gvd niet mee.![]()
Saai groepje dat SHE HES. Vrijwel alle posts gaan over BANJquote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
niet als er niemand naar luistertquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef Mika25 het volgende:
Hoogtepunt van de dag: De cos lezen en er achterkomen dat er mensen zijn die om deze tijd het gesprek van BANJ aan het volgen zijn
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die de streams aanlaten op dit soort momenten, je weet allang van tevoren waar ze over praten, het is toch elke dag hetzelfde. En als er ooit iets interessants gebeurt, kan je dat altijd nog nalezen in de COS
Mee eens ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef F1reB1rd het volgende:
Als er jeukpoeder in een bed mag, kunnen er aan de andere kant ook een paar emmers water in
die hebben elkaar nodig voor het spel, dat zijn geen echte vrienden.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef donpsp het volgende:
Dat BANJ nog steeds van elkaar houdt kan ik echt niet vatten. Ik wil gewoon niet geloven dat God er uberhaubt over heeft nagedacht om hen op de wereld te zetten.
tsja het is wel teenkromend iddquote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Ik vind het knap dat jullie naar BANJ kunnen luisteren
En allemaal van users die zogenaamd de streams op die saaie paffende Sylvia hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Saai groepje dat SHE HES. Vrijwel alle posts gaan over BANJ![]()
Ze rulen gewoon.![]()
Mensen kijken ook naar Roef en Marjan omdat ze zo geweldig goed zingen toch?!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze rulen gewoon.![]()
Persoonlijke eigendommen...hoewel die regels niet voor die rat gelden natuurlijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik seg: sigaretten en aanstekers jatten.
Syl aanpakken hadden ze het al weken geleden over. Resultaat: Brian die aan Syls teen friemelde in bed.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Eric stond volgens mij weer af te luisteren, met zijn hersenloze gezeik over de was.
Okay, ze gaan Sylvia pakken om Huub over de zeik te krijgen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
En allemaal van users die zogenaamd de streams op die saaie paffende Sylvia hebben.![]()
Silvia is ook zo saai als een zonnebloem, maar je wilt me niet zeggen dat je graag 60 seconden naar Jaap kijkt?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En allemaal van users die zogenaamd de streams op die saaie paffende Sylvia hebben.![]()
Stuur Japi-Jojo een brief!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Eric stond volgens mij weer af te luisteren, met zijn hersenloze gezeik over de was.
Precies, 1 van de 4 moet winnenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze rulen gewoon.![]()
Ik wilde even lachen vandaarquote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze rulen gewoon.![]()
Waar heb je het voor de zoveelste keer over ? Heb je aandelen?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen kijken ook naar Roef en Marjan omdat ze zo geweldig goed zingen toch?!![]()
Wat op zich natuurlijk ook een overtreding is, maar dat was een overtreding op een regel die alleen voor SHE en dan speciaal Huub geldt en voor niemand anders.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Syl aanpakken hadden ze het al weken geleden over. Resultaat: Brian die aan Syls teen friemelde in bed.
Ik neem aan dat je Brian bedoeltquote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Persoonlijke eigendommen...hoewel die regels niet voor die rat gelden natuurlijk...
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub mag bij tijd en wijle een kwal van hier tot Tokyo zijn, maar die ongelofelijke engerd van een Brainless is onbetrouwbaar, sneaky, leugenachtig, manipulatief, agressief, dominant en een zeer grote meeloper.
O ja, ik vergeet nog wat. Hij is een enge jongen (man is een te groot woord voor hem), die zijn ongelijk niet toe kan geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ken je Roef en Marian niet? Het idols equivalent van Natasia en Brian!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het voor de zoveelste keer over ? Heb je aandelen?![]()
Ikke...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Als jij nou gewoon eens niet op mijn posts reageert... dan scheelt een hoop dom gelulquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het voor de zoveelste keer over ? Heb je aandelen?![]()
Nee sorryquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ken je Roef en Marian niet? Het idols equivalent van Natasia en Brian!
peter6000, ik zal voor 1 keer (en dan nooit meer) op jouw post reageren.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben duidelijk opdracht gekregen om het niveau weer omlaag te brengen van achter, want de kijkcijfers zijn aan het inzakken.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef jacqjacq het volgende:
dit gesprek van BANJ is om misselijk van te worden, ze zijn zo gemeen.ze zouden zichzelf eens terug moeten zien, dan zouden ze zich rot schamen.
Dank uquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef donpsp het volgende:
[..]
Klik de volgende keer op active topics, kun je m meteen zien
http://forum.fok.nl/active
nee gaat over Ericquote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
ze denken het gevonden te hebben; waar komt huub vandaan, dat ligt vlgs natas gevoelig
Hoop gemist dusquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen kijken ook naar Roef en Marjan omdat ze zo geweldig goed zingen toch?!![]()
quote:
Sorry kon Marjan ff zo gauw niet vinden (is de zus van Amanda overigens)quote:
Ik denk dat de mensen die van de week zeiden dat natasia wel aardig was veranderd, daar nu weer op moeten terugkomen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is wéér volkomen de weg kwijt. Soms denk ik even dat ze wel leuk is, maar dan komt er weer zoiets als dit en dan weet ik weer dat het beter is om haar uit haar lijden te verlossen. Het is echt een treurig meisje. Zo in en in dom maak je ze nooit meer mee. Zelfs Kelly heeft meer hersens dan Amanda.
Ik dacht eigenlijk dat het dieptepunt al was bereikt door al te bespreken ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk opdracht gekregen om het niveau weer omlaag te brengen van achter, want de kijkcijfers zijn aan het inzakken.
Nee ging echt over Ericquote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef 2live het volgende:
[..]
over huub nav een opmerking van palma hierover, waarop huub kwaad werd op palma
Mee eensquote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub mag bij tijd en wijle een kwal van hier tot Tokyo zijn, maar die ongelofelijke engerd van een Brainless is onbetrouwbaar, sneaky, leugenachtig, manipulatief, agressief, dominant en een zeer grote meeloper.
O ja, ik vergeet nog wat. Hij is een enge jongen (man is een te groot woord voor hem), die zijn ongelijk niet toe kan geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haar vurige 'ouwe ik' is weer terug, maar met hulp van achterenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die van de week zeiden dat natasia wel aardig was veranderd, daar nu weer op moeten terugkomen.
Welke opmerking werd dan geplaatst ?quote:
nee met hulp van Nettyquote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Haar vurige 'ouwe ik' is weer terug, maar met hulp van achteren![]()
Ohh die zielepieten : )quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
gelukkig, goed voor haar positie in de popi-poll (die keldert)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Haar vurige 'ouwe ik' is weer terug, maar met hulp van achteren![]()
Die rat durft zelf niet en spant anderen voor zijn karretje, jammer dat Amanda, Jaap en natasia dat niet zien.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef schatje het volgende:
Amanda zegt dat die rat zwak is tegenover Huub, dat hij niet rechtsreeks genoeg is.
Ik kan haar dus echt niet meer aanhoren als ze in een discussie is met Huub, dat is slecht voor mijn gezondheid. Ik heb zelden zo'n eigenwijs dom wicht gezien... echtquote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is wéér volkomen de weg kwijt. Soms denk ik even dat ze wel leuk is, maar dan komt er weer zoiets als dit en dan weet ik weer dat het beter is om haar uit haar lijden te verlossen. Het is echt een treurig meisje. Zo in en in dom maak je ze nooit meer mee. Zelfs Kelly heeft meer hersens dan Amanda.
Er zijn vast 10 anderen met jou die graag naar BANJ luisterenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia was zo saai, dat de regie ook maar heeft gekozen voor een mooi buitenplaatje.![]()
Ze zouden zich absoluut niet rotschamen, want dit zielige stel idioten mist elk gevoel voor zelfreflectie.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dit gesprek van BANJ is om misselijk van te worden, ze zijn zo gemeen.ze zouden zichzelf eens terug moeten zien, dan zouden ze zich rot schamen.
hoe kan natas haar kindjes onder ogen komen terwijl ze zulke dingen zegt?
het is een stel kinderachtige, onvolwassen, asociale groep mensen, ik walg ervan !
palma; je zit een paar weken hier, wat denk je wel, je bent zeker vergeten waar je vandaan komt.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Welke opmerking werd dan geplaatst ?
Heb dat even gemist.
Palma zal ook wel weten dat eric uit armoede de hoer moest spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Welke opmerking werd dan geplaatst ?
Heb dat even gemist.
Ik ben het niet vaak met je eens ... maar dit keer wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze zouden zich absoluut niet rotschamen, want dit zielige stel idioten mist elk gevoel voor zelfreflectie.
Maar idd, voor normaal denkende mensen is dit te beschamend voor woorden, wat dit zootje paupers laat zien.
Op SHE is ook van alles aan te merken, maar dat zijn tenminste normale mensen die zichzelf ook kritisch onder de loep durven te nemen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft het geheugen van een vis, want morgen doet ze weer poeslief tegen Huub en drijft ze weer weg van de aandacht die hij haar geeft. Hopelijk heeft Nena dit gezien en kan ze dat morgen even aan Huub doorgeven. Dat er alleen maar kots uit Brian en Natasia komt was al wel bekend, maar Amanda doet dus nu ook opeens weer mee.
Onzin, Jaap is gewoon wat slimmer als Brian, dus hij komt misschien met iets creatievere ideen. Brian probeert het soms te verwoorden, maar het lukt hem niet altijd helemaal....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Die rat durft zelf niet en spant anderen voor zijn karretje, jammer dat Amanda, Jaap en natasia dat niet zien.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef donpsp het volgende:
Er zijn vast 10 anderen met jou die graag naar BANJ luisteren![]()
![]()
Weten ABNJ ook echt het hele verhaal of slechts een gedeelte?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Palma zal ook wel weten dat eric uit armoede de hoer moest spelen.
Zijn moeder was dood en zijn vader heeft hem toen de straat op gegooid.
Denk je dat het ze wat uitmaakt?? Die leven op vooroordelen...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weten ABNJ ook echt het hele verhaal of slechts een gedeelte?
Ik heb de indruk dat het Huub een ruk zou schelen. Lieke incl..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef 2live het volgende:
be very attent, zegt brian lieke komt morgen
brian; ik zou zeggen sla je slag
Nou voor mij heeft hij in een hele korte periode bewezen een echt slecht mens met een zeer rot karakter te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin, Jaap is gewoon wat slimmer als Brian, dus hij komt misschien met iets creatievere ideen. Brian probeert het soms te verwoorden, maar het lukt hem niet altijd helemaal....Toch blijf ik erbij dat Brian geen slecht mens is.
Is Palma Ashrak?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef 2live het volgende:
[..]
palma; je zit een paar weken hier, wat denk je wel, je bent zeker vergeten waar je vandaan komt.
waarop eric zei; waar ik vandaan kom heb jij helemaal niets mee te maken.
Toen Gaby er was heeft hij het hele verhaal zelf verteld, dus lijkt me sterk dat ze hem daar op kunnen pakken...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef Ashrak het volgende:
weten niks daarvan.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Snap 't dan.. hij wilt alleen onthouden wat hij wilt onthoudenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef Sug4r het volgende:
Brian heeft het over respect van Huub naar Lieke toe, hij heeft geen respect voor haar.. Is hij vergeten wat hij zelf heeft gedaan met die Griekse terwijl hij toen al iets met Amanda had?
Of hoe hij een uurtje geleden zijn "relatie" met Amanda naar Jaap toe zat te bagatelliseren??quote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef Sug4r het volgende:
Brian heeft het over respect van Huub naar Lieke toe, hij heeft geen respect voor haar.. Is hij vergeten wat hij zelf heeft gedaan met die Griekse terwijl hij toen al iets met Amanda had?
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
peter6000, ik zal voor 1 keer (en dan nooit meer) op jouw post reageren.
hoe kun jij instemmen met de valse acties van BANJ, respectloos, asociaal en dom.
dat zegt iets over jouw karakter.
Tuurlijk zonder Huub was die kooi allang gestopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef Varen het volgende:
Huub zijn garantie is zwaar verlopen en zijn krediet ook zegt Natasia
Misschien, maar zo vind ik ze best sympathiekquote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Is Amanda vanavond weer in de zeik gezet door Huub ofzo ? Wat een trieste reacties zeg. Hij heeft ze wel weer over de zeik![]()
![]()
Heerlijk om te horen hoe zo'n ventje als Huub 4 mensen zo volkomen over de zeik kan krijgen. Ze zijn geobsedeerd
Heerlijk om te zien hoe die 4 mensen de hele cos over de zeik krijgtquote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Is Amanda vanavond weer in de zeik gezet door Huub ofzo ? Wat een trieste reacties zeg. Hij heeft ze wel weer over de zeik![]()
![]()
Heerlijk om te horen hoe zo'n ventje als Huub 4 mensen zo volkomen over de zeik kan krijgen. Ze zijn geobsedeerd
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef grazygirl het volgende:
VIia een linkje in hyves
«123456» Leoni (364)
gisteren, 22:21
Klopt ook. Was het alweer vergeten. DGK had me ingehuurd om de boel even op de kop te zetten. Kreeg er mooi %u20AC 1850,- voor. Beter toch!
Leoni (364)
gisteren, 22:08
Huub heeft geen CP, kan hem helaas niet aannemenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef Sug4r het volgende:
Als Joris nu collect belt met Huub, kan hij zeggen over de jeukpoeder in hun bed
Nena is zijn nachtmerrie (en mijn heldin)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef schatje het volgende:
Brain droomt vannacht vast wel weer over Huub. Of een nachtmerrie.
Ze hebben wel een aanhanger hoor, met het kenteken 6000quote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien hoe die 4 mensen de hele cos over de zeik krijgt![]()
Scan ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
![]()
en graag een geimplanteerde anticonceptie-pil, want dit mag zich niet voortplantenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Graag weer een nieuwe popoll met Amanda 0% van de stemmen. Ik heb bij deze een nieuwe miljonair op de laatste plaats. Dat kind moet echt een spuitje krijgen. Ik zeg het niet snel, maar de wereld is ECHT beter af.
Het zou niet eens begonnen zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk zonder Huub was die kooi allang gestopt.
Huub heeft geen CP, maar als hij Eric nu even belt ..... of Sylvia.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef Sug4r het volgende:
Als Joris nu collect belt met Huub, kan hij zeggen over de jeukpoeder in hun bed
Wat een lul!!!!111quote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ze hebben wel een aanhanger hoor, met het kenteken 6000
Brain is niet een slecht mens in de zin dat hij opzettelijk boosaardig gedrag vertoont.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin, Jaap is gewoon wat slimmer als Brian, dus hij komt misschien met iets creatievere ideen. Brian probeert het soms te verwoorden, maar het lukt hem niet altijd helemaal....Toch blijf ik erbij dat Brian geen slecht mens is.
En krijgt Amanda 0% in de popoll, dan zegt ze weer: " Dat zegt meer over hen, dan over mij."quote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Graag weer een nieuwe popoll met Amanda 0% van de stemmen. Ik heb bij deze een nieuwe miljonair op de laatste plaats. Dat kind moet echt een spuitje krijgen. Ik zeg het niet snel, maar de wereld is ECHT beter af.
Daarom gooit Jaap steeds zijn lijf in de strijd omdat hij weet dat hij het met woorden niet kan winnen van Huub.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zeikt Amanda nu enorm af. Dit moest Amanda dus eens kunnen zien.
Jaap vindt Huub ontzettend slim. Hij weet dat hij het nooit kan winnen van Huub
Waarom ? Omdat hij een stropdas draagtquote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eric heeft alweer een stropdas om.
Die man is ziek.
Kan hij zichzelf niet gewoon ophangen.
Huub is zelf ook een goor wijfquote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Nu zit dat gore wijf weer te slijmen met Huub
begrijp nog steeds niet dat eric met succes, heeft veel geld verdiend, de hoer kon spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Palma zal ook wel weten dat eric uit armoede de hoer moest spelen.
Zijn moeder was dood en zijn vader heeft hem toen de straat op gegooid.
Volgens mij kan jij een PM van Gert verwachten.quote:
ik stel voor dat jaap en brian dan ook een stropdas moeten dragen, en snelquote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eric heeft alweer een stropdas om.
Die man is ziek.
Kan hij zichzelf niet gewoon ophangen.
Kan me niet voorstellen dat jij er nog geen hebt gehadquote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij een PM van Gert verwachten.![]()
Ik heb er ook al eentje in het kader van zijn dosiervorming.![]()
Ik doe niet aan PMquote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij een PM van Gert verwachten.![]()
Ik heb er ook al eentje in het kader van zijn dosiervorming.![]()
Met Jaaps gewicht zakt het plafond naar beneden en mislukt het lekker.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef 2live het volgende:
[..]
ik stel voor dat jaap en brian dan ook een stropdas moeten dragen, en snel![]()
Jij hebt de C-serie??quote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat ik de verkeerde streams aangeleverd krijg... ik geniet meer van BANJ dan van SHE de laatste taktisch gesproken... Ik vind dat Sylvia zich veel krachter moet opstellen tegen Eric en Huub en ook weer dit soort gesprekken moeten voeren.... Het is nu meer Huub en Eric.
ik denk dat jij huub heel slim vindt, nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zeikt Amanda nu enorm af. Dit moest Amanda dus eens kunnen zien.
Jaap vindt Huub ontzettend slim. Hij weet dat hij het nooit kan winnen van Huub
Ze hebben het er vanmiddag wel over gehad.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk neemt Huub eens een standpunt in en gaat hij Amanda keihard aanpakken. Dat geslijm met Amanda moet maar eens afgelopen wezen.
alleen brian mag ookquote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Jaaps gewicht zakt het plafond naar beneden en mislukt het lekker.
Jij ziet ook overal wat positiefs in hèquote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Jaaps gewicht zakt het plafond naar beneden en mislukt het lekker.
Brian heeft dat meisje bij het hek niet gezoend. Dat tongen was samen met Huub en dat meisje. Ze tongde eerst met Brian en daarna met Huub. Natasia was erbij. Helaas was het op de streams niet te zien.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Scan ...
Kun jij nog wat caps maken van Brian zoenend met het meisje bij het hek ?
En deze vervolgens opsturen naar Huub ?
Hij heeft er wel heel netjes om gevraagd.
Heel erg jammerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian heeft dat meisje bij het hek niet gezoend. Dat tongen was samen met Huub en dat meisje. Ze tongde eerst met Brian en daarna met Huub. Natasia was erbij. Helaas was het op de streams niet te zien.
Zie je wel. Dus gewoon een mediageile stoepaandachtshoer.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef grazygirl het volgende:
VIia een linkje in hyves
«123456» Leoni (364)
gisteren, 22:21
Klopt ook. Was het alweer vergeten. DGK had me ingehuurd om de boel even op de kop te zetten. Kreeg er mooi %u20AC 1850,- voor. Beter toch!
Leoni (364)
gisteren, 22:08
Achertaf ja..... Ik denk dat Sylvia een grotere betekenis kan spelen dan ze nu doet... Huub en Eric hebben leuke acties maar die zwakken ze weer af met domme acties... Misschien dat ze weer eens SHE moeten zijn en acties vooraf doorspreken.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt de C-serie??
Sylvia is het type wat observeert, daar vervolgens rustig over nadenkt, alle bagger eruit filtert en dan over de zaken die er echt toe doen nog even een gesprek heeft met de kwajongens.
Redactie is ons even aan het fokkenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
Hekkkkk
Peter hoort alleen zichzelf en duizend andere stemmetjes in zijn hoofdquote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef Borga het volgende:
Heb je Huub gehoord Meneer Peter. Duidelijk???
Iemand zonder hersencellen kun je niet kwetsen inderdaad. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En krijgt Amanda 0% in de popoll, dan zegt ze weer: " Dat zegt meer over hen, dan over mij."
Op het moment dat er echt acties of discussies komen van niveau zullen de tactieken en besprekingen van SHE ook wel veranderen. Op dit moment is het echt nog niet nodig. En op de een of andere manier heeft Sylvia meestal op tijd door dat er iets gaande is en dan neemt ze de jongens even apart.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Achertaf ja..... Ik denk dat Sylvia een grotere betekenis kan spelen dan ze nu doet... Huub en Eric hebben leuke acties maar die zwakken ze weer af met domme acties... Misschien dat ze weer eens SHE moeten zijn en acties vooraf doorspreken.
Totdat je aan haar bontjas zitquote:Op woensdag 4 april 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Iemand zonder hersencellen kun je niet kwetsen inderdaad. Dat is wel jammer.
Sylvia heeft vrijwel direct aan Huub duidelijk gemaakt dat ze "het spel" niet op een smerige manier wil spelen en dat hij daarvoor dus niet bij haar moet zijn... alle "acties" die SHE toebedeeld worden zijn dan over het algemeen ook acties van Huub en Eric, Sylvia leent zich gewoon niet voor dat soort kleuterschool toestanden.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Achertaf ja..... Ik denk dat Sylvia een grotere betekenis kan spelen dan ze nu doet... Huub en Eric hebben leuke acties maar die zwakken ze weer af met domme acties... Misschien dat ze weer eens SHE moeten zijn en acties vooraf doorspreken.
Het is mediageil om ff ¤ 1.850,- te willen verdienen in een avond??quote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zie je wel. Dus gewoon een mediageile stoepaandachtshoer.
Walgelijk kind.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef PC eend het volgende:
Amanda heeft waarschijnlijk genoeg van dat nachtelijke gedoe van huupie en heepie, vandaar een paar grote messen op haar nachtkastje
Net als die CP stemming.... en waarom? Omdat Huub meteen z'n bek opentrok dat er geen overleg meer mogelijk was.... Goed gedaan Huub. Amanda mocht delen en hoeveel kreeg SHE?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op het moment dat er echt acties of discussies komen van niveau zullen de tactieken en besprekingen van SHE ook wel veranderen. Op dit moment is het echt nog niet nodig. En op de een of andere manier heeft Sylvia meestal op tijd door dat er iets gaande is en dan neemt ze de jongens even apart.
Omdat Sylvia ook bij SHE gerekend wordt wotd ze daar door BANJ wel op afgerekend. Dus daarom vind ik dat Sylvia veel krachtiger moet worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia heeft vrijwel direct aan Huub duidelijk gemaakt dat ze "het spel" niet op een smerige manier wil spelen en dat hij daarvoor dus niet bij haar moet zijn... alle "acties" die SHE toebedeeld worden zijn dan over het algemeen ook acties van Huub en Eric, Sylvia leent zich gewoon niet voor dat soort kleuterschool toestanden.
Verder kun je bij een gemiddeld gesprek van Huub en Eric sowieso 80 % wegfilteren, en dat doet Sylvia dus ook.
Ze heeft een heel sterk eigenbeeldquote:Op woensdag 4 april 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen ziet nu dat iets WEL zo is... en Amanda zegt: "Dat vind ik niet"
Dus ze moet ook kikkers gaan vangen en in iemands bed stoppen? Of moet ze gewoon willekeurige scheldwoorden gaan gebruiken in discussies zoals Amanda, Natasja of Eric? De kracht van Sylvia is dat niets haar ontgaat en zeer scherpe analyzes maakt als het enigszins om het tactische spel gaat. Ze moet zich niet verlagen tot het kinder niveau...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
Omdat Sylvia ook bij SHE gerekend wordt wotd ze daar door BANJ wel op afgerekend. Dus daarom vind ik dat Sylvia veel krachtiger moet worden.
Als moeder van Huub zou ik me overigens ook doodschamen. Zoon neukt op tv de ene na de andere hoer, is constant dronken en wordt door een ranzige homo gepijpt.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda weet echt niet meer wat ze een half uur geleden heeft gezegd. Ze reageert op het moment. Van het verleden weet ze gewoon niets meer. Zo iemand is waanzinnig makkelijk te beinvloeden. Daarom ligt ze ook steeds weer met Brian te neuken en daarom lukt het Huub zelfs om steeds weer met haar te tongen onder het mom van 'acteren'. Haar moeder zou zich dood moeten schamen dat ze zo'n zielig hoopje mens op de aardbol heeft gezet.
dat typ je alleen omdat jouw held Huub naar z`n malle moer wordt gedisst door Amandaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Wat versta dan jij onder krachtig? Zoals vanmiddag dat gekrijs tussen Natasia en Eric, dus van je laten horen op de meest ordinaire manier?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat Sylvia ook bij SHE gerekend wordt wotd ze daar door BANJ wel op afgerekend. Dus daarom vind ik dat Sylvia veel krachtiger moet worden.
Jammerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef jacqjacq het volgende:
natas en amanda proberen huub een liefdesverdriet en berouw aan te praten, zoals ze dat net hebben afgesproken om hem te pakken, maar het lukt niet en huub verdraait het gesprek naar iets algemeens.
amanda draait het gesprek weer terug naar lieke: ze zegt dat ze hem ziet rouwen (hoe kun je rouwen over een liefde van 2 weken oud??) maar huub weerlegt dat onmiddelijk.
het lukt amanda echt niet om verbaal te winnen, actie mislukt
Ze vertrouwde Lieke toch niet,dus wat lullen ze nu in een keer.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef jacqjacq het volgende:
natas en amanda proberen huub een liefdesverdriet en berouw aan te praten, zoals ze dat net hebben afgesproken om hem te pakken, maar het lukt niet en huub verdraait het gesprek naar iets algemeens.
amanda draait het gesprek weer terug naar lieke: ze zegt dat ze hem ziet rouwen (hoe kun je rouwen over een liefde van 2 weken oud??) maar huub weerlegt dat onmiddelijk.
Open Huub tegen stiekeme BANJquote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef jacqjacq het volgende:
Wie ben jij dan ? Je mag iig niet mee op de Noach's bootjequote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Als moeder van Huub zou ik me overigens ook doodschamen. Zoon neukt op tv de ene na de andere hoer, is constant dronken en wordt door een ranzige homo gepijpt.![]()
Nee nee, je hebt niet opgelet, Amanda en Natasja hebben Huub helemaal onder de tafel geluld. Zometeen gaan ze de rat en Jaap inlichten om vervolgens de overwinning te vierenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef jacqjacq het volgende:
Dat zie ik dus weer heel anders, maar dat vindt zijn moeder ook niet prettig nee... logisch.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Als moeder van Huub zou ik me overigens ook doodschamen. Zoon neukt op tv de ene na de andere hoer, is constant dronken en wordt door een ranzige homo gepijpt.![]()
Nee asjeblieft zeg... Syl is m'n favoriet.... Ik denk dat ze veel meer sturing kan geven juist door haar scherpe analyzes en tactische lijnen kan uitzetten ik vind eigenlijk dat Huub en Eric Sylvia wat te kort doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus ze moet ook kikkers gaan vangen en in iemands bed stoppen? Of moet ze gewoon willekeurige scheldwoorden gaan gebruiken in discussies zoals Amanda, Natasja of Eric? De kracht van Sylvia is dat niets haar ontgaat en zeer scherpe analyzes maakt als het enigszins om het tactische spel gaat. Ze moet zich niet verlagen tot het kinder niveau...
Huub gedist door Amanda?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef qawl het volgende:
[..]
dat typ je alleen omdat jouw held Huub naar z`n malle moer wordt gedisst door Amanda
Amanda noemt Huub een klein zielig kindje, en daarin heeft ze 100 % gelijk.
Amanda is misschien niet zo slim als Huub, maar ze is wel veel volwassener qua gedrag dan Huub. En dat zegt veel over Huub, als zelfs een 19 jarig meisje als Amanda een stuk volwassener is dan hem.
Je bent een fanboy van Huub en kan het niet hebben dat hij hard wordt gedisst door Amanda
![]()
Sukkel sorry hoor ! Amnada heeft het over een echte relatie en liefde DUHquote:Op woensdag 4 april 2007 00:48 schreef qawl het volgende:
Amanda is misschien niet de allerslimste en ze is een beetje naief.
Maar Amanda is wel een meid die niet met zich laat sollen
en zeker niet door zo`n kinderachtig mannetje als Huub
Amanda begrijpt echt niets. Met haar hersens is dat ook absoluut onmogelijk. Zo iemand moet je gewoon compleet negeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |