Tuurlijk zonder Huub was die kooi allang gestopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef Varen het volgende:
Huub zijn garantie is zwaar verlopen en zijn krediet ook zegt Natasia
Misschien, maar zo vind ik ze best sympathiekquote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Is Amanda vanavond weer in de zeik gezet door Huub ofzo ? Wat een trieste reacties zeg. Hij heeft ze wel weer over de zeik![]()
![]()
Heerlijk om te horen hoe zo'n ventje als Huub 4 mensen zo volkomen over de zeik kan krijgen. Ze zijn geobsedeerd
Heerlijk om te zien hoe die 4 mensen de hele cos over de zeik krijgtquote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Is Amanda vanavond weer in de zeik gezet door Huub ofzo ? Wat een trieste reacties zeg. Hij heeft ze wel weer over de zeik![]()
![]()
Heerlijk om te horen hoe zo'n ventje als Huub 4 mensen zo volkomen over de zeik kan krijgen. Ze zijn geobsedeerd
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef grazygirl het volgende:
VIia een linkje in hyves
«123456» Leoni (364)
gisteren, 22:21
Klopt ook. Was het alweer vergeten. DGK had me ingehuurd om de boel even op de kop te zetten. Kreeg er mooi %u20AC 1850,- voor. Beter toch!
Leoni (364)
gisteren, 22:08
Huub heeft geen CP, kan hem helaas niet aannemenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef Sug4r het volgende:
Als Joris nu collect belt met Huub, kan hij zeggen over de jeukpoeder in hun bed
Nena is zijn nachtmerrie (en mijn heldin)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef schatje het volgende:
Brain droomt vannacht vast wel weer over Huub. Of een nachtmerrie.
Ze hebben wel een aanhanger hoor, met het kenteken 6000quote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien hoe die 4 mensen de hele cos over de zeik krijgt![]()
Scan ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
![]()
en graag een geimplanteerde anticonceptie-pil, want dit mag zich niet voortplantenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Graag weer een nieuwe popoll met Amanda 0% van de stemmen. Ik heb bij deze een nieuwe miljonair op de laatste plaats. Dat kind moet echt een spuitje krijgen. Ik zeg het niet snel, maar de wereld is ECHT beter af.
Het zou niet eens begonnen zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk zonder Huub was die kooi allang gestopt.
Huub heeft geen CP, maar als hij Eric nu even belt ..... of Sylvia.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef Sug4r het volgende:
Als Joris nu collect belt met Huub, kan hij zeggen over de jeukpoeder in hun bed
Wat een lul!!!!111quote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ze hebben wel een aanhanger hoor, met het kenteken 6000
Brain is niet een slecht mens in de zin dat hij opzettelijk boosaardig gedrag vertoont.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin, Jaap is gewoon wat slimmer als Brian, dus hij komt misschien met iets creatievere ideen. Brian probeert het soms te verwoorden, maar het lukt hem niet altijd helemaal....Toch blijf ik erbij dat Brian geen slecht mens is.
En krijgt Amanda 0% in de popoll, dan zegt ze weer: " Dat zegt meer over hen, dan over mij."quote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Graag weer een nieuwe popoll met Amanda 0% van de stemmen. Ik heb bij deze een nieuwe miljonair op de laatste plaats. Dat kind moet echt een spuitje krijgen. Ik zeg het niet snel, maar de wereld is ECHT beter af.
Daarom gooit Jaap steeds zijn lijf in de strijd omdat hij weet dat hij het met woorden niet kan winnen van Huub.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zeikt Amanda nu enorm af. Dit moest Amanda dus eens kunnen zien.
Jaap vindt Huub ontzettend slim. Hij weet dat hij het nooit kan winnen van Huub
Waarom ? Omdat hij een stropdas draagtquote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eric heeft alweer een stropdas om.
Die man is ziek.
Kan hij zichzelf niet gewoon ophangen.
Huub is zelf ook een goor wijfquote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Nu zit dat gore wijf weer te slijmen met Huub
begrijp nog steeds niet dat eric met succes, heeft veel geld verdiend, de hoer kon spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Palma zal ook wel weten dat eric uit armoede de hoer moest spelen.
Zijn moeder was dood en zijn vader heeft hem toen de straat op gegooid.
Volgens mij kan jij een PM van Gert verwachten.quote:
ik stel voor dat jaap en brian dan ook een stropdas moeten dragen, en snelquote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eric heeft alweer een stropdas om.
Die man is ziek.
Kan hij zichzelf niet gewoon ophangen.
Kan me niet voorstellen dat jij er nog geen hebt gehadquote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij een PM van Gert verwachten.![]()
Ik heb er ook al eentje in het kader van zijn dosiervorming.![]()
Ik doe niet aan PMquote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij een PM van Gert verwachten.![]()
Ik heb er ook al eentje in het kader van zijn dosiervorming.![]()
Met Jaaps gewicht zakt het plafond naar beneden en mislukt het lekker.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef 2live het volgende:
[..]
ik stel voor dat jaap en brian dan ook een stropdas moeten dragen, en snel![]()
Jij hebt de C-serie??quote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat ik de verkeerde streams aangeleverd krijg... ik geniet meer van BANJ dan van SHE de laatste taktisch gesproken... Ik vind dat Sylvia zich veel krachter moet opstellen tegen Eric en Huub en ook weer dit soort gesprekken moeten voeren.... Het is nu meer Huub en Eric.
ik denk dat jij huub heel slim vindt, nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zeikt Amanda nu enorm af. Dit moest Amanda dus eens kunnen zien.
Jaap vindt Huub ontzettend slim. Hij weet dat hij het nooit kan winnen van Huub
Ze hebben het er vanmiddag wel over gehad.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk neemt Huub eens een standpunt in en gaat hij Amanda keihard aanpakken. Dat geslijm met Amanda moet maar eens afgelopen wezen.
alleen brian mag ookquote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Jaaps gewicht zakt het plafond naar beneden en mislukt het lekker.
Jij ziet ook overal wat positiefs in hèquote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Jaaps gewicht zakt het plafond naar beneden en mislukt het lekker.
Brian heeft dat meisje bij het hek niet gezoend. Dat tongen was samen met Huub en dat meisje. Ze tongde eerst met Brian en daarna met Huub. Natasia was erbij. Helaas was het op de streams niet te zien.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Scan ...
Kun jij nog wat caps maken van Brian zoenend met het meisje bij het hek ?
En deze vervolgens opsturen naar Huub ?
Hij heeft er wel heel netjes om gevraagd.
Heel erg jammerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian heeft dat meisje bij het hek niet gezoend. Dat tongen was samen met Huub en dat meisje. Ze tongde eerst met Brian en daarna met Huub. Natasia was erbij. Helaas was het op de streams niet te zien.
Zie je wel. Dus gewoon een mediageile stoepaandachtshoer.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef grazygirl het volgende:
VIia een linkje in hyves
«123456» Leoni (364)
gisteren, 22:21
Klopt ook. Was het alweer vergeten. DGK had me ingehuurd om de boel even op de kop te zetten. Kreeg er mooi %u20AC 1850,- voor. Beter toch!
Leoni (364)
gisteren, 22:08
Achertaf ja..... Ik denk dat Sylvia een grotere betekenis kan spelen dan ze nu doet... Huub en Eric hebben leuke acties maar die zwakken ze weer af met domme acties... Misschien dat ze weer eens SHE moeten zijn en acties vooraf doorspreken.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt de C-serie??
Sylvia is het type wat observeert, daar vervolgens rustig over nadenkt, alle bagger eruit filtert en dan over de zaken die er echt toe doen nog even een gesprek heeft met de kwajongens.
Redactie is ons even aan het fokkenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
Hekkkkk
Peter hoort alleen zichzelf en duizend andere stemmetjes in zijn hoofdquote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef Borga het volgende:
Heb je Huub gehoord Meneer Peter. Duidelijk???
Iemand zonder hersencellen kun je niet kwetsen inderdaad. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En krijgt Amanda 0% in de popoll, dan zegt ze weer: " Dat zegt meer over hen, dan over mij."
Op het moment dat er echt acties of discussies komen van niveau zullen de tactieken en besprekingen van SHE ook wel veranderen. Op dit moment is het echt nog niet nodig. En op de een of andere manier heeft Sylvia meestal op tijd door dat er iets gaande is en dan neemt ze de jongens even apart.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Achertaf ja..... Ik denk dat Sylvia een grotere betekenis kan spelen dan ze nu doet... Huub en Eric hebben leuke acties maar die zwakken ze weer af met domme acties... Misschien dat ze weer eens SHE moeten zijn en acties vooraf doorspreken.
Totdat je aan haar bontjas zitquote:Op woensdag 4 april 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Iemand zonder hersencellen kun je niet kwetsen inderdaad. Dat is wel jammer.
Sylvia heeft vrijwel direct aan Huub duidelijk gemaakt dat ze "het spel" niet op een smerige manier wil spelen en dat hij daarvoor dus niet bij haar moet zijn... alle "acties" die SHE toebedeeld worden zijn dan over het algemeen ook acties van Huub en Eric, Sylvia leent zich gewoon niet voor dat soort kleuterschool toestanden.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Achertaf ja..... Ik denk dat Sylvia een grotere betekenis kan spelen dan ze nu doet... Huub en Eric hebben leuke acties maar die zwakken ze weer af met domme acties... Misschien dat ze weer eens SHE moeten zijn en acties vooraf doorspreken.
Het is mediageil om ff ¤ 1.850,- te willen verdienen in een avond??quote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zie je wel. Dus gewoon een mediageile stoepaandachtshoer.
Walgelijk kind.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef PC eend het volgende:
Amanda heeft waarschijnlijk genoeg van dat nachtelijke gedoe van huupie en heepie, vandaar een paar grote messen op haar nachtkastje
Net als die CP stemming.... en waarom? Omdat Huub meteen z'n bek opentrok dat er geen overleg meer mogelijk was.... Goed gedaan Huub. Amanda mocht delen en hoeveel kreeg SHE?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op het moment dat er echt acties of discussies komen van niveau zullen de tactieken en besprekingen van SHE ook wel veranderen. Op dit moment is het echt nog niet nodig. En op de een of andere manier heeft Sylvia meestal op tijd door dat er iets gaande is en dan neemt ze de jongens even apart.
Omdat Sylvia ook bij SHE gerekend wordt wotd ze daar door BANJ wel op afgerekend. Dus daarom vind ik dat Sylvia veel krachtiger moet worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia heeft vrijwel direct aan Huub duidelijk gemaakt dat ze "het spel" niet op een smerige manier wil spelen en dat hij daarvoor dus niet bij haar moet zijn... alle "acties" die SHE toebedeeld worden zijn dan over het algemeen ook acties van Huub en Eric, Sylvia leent zich gewoon niet voor dat soort kleuterschool toestanden.
Verder kun je bij een gemiddeld gesprek van Huub en Eric sowieso 80 % wegfilteren, en dat doet Sylvia dus ook.
Ze heeft een heel sterk eigenbeeldquote:Op woensdag 4 april 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen ziet nu dat iets WEL zo is... en Amanda zegt: "Dat vind ik niet"
Dus ze moet ook kikkers gaan vangen en in iemands bed stoppen? Of moet ze gewoon willekeurige scheldwoorden gaan gebruiken in discussies zoals Amanda, Natasja of Eric? De kracht van Sylvia is dat niets haar ontgaat en zeer scherpe analyzes maakt als het enigszins om het tactische spel gaat. Ze moet zich niet verlagen tot het kinder niveau...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
Omdat Sylvia ook bij SHE gerekend wordt wotd ze daar door BANJ wel op afgerekend. Dus daarom vind ik dat Sylvia veel krachtiger moet worden.
Als moeder van Huub zou ik me overigens ook doodschamen. Zoon neukt op tv de ene na de andere hoer, is constant dronken en wordt door een ranzige homo gepijpt.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda weet echt niet meer wat ze een half uur geleden heeft gezegd. Ze reageert op het moment. Van het verleden weet ze gewoon niets meer. Zo iemand is waanzinnig makkelijk te beinvloeden. Daarom ligt ze ook steeds weer met Brian te neuken en daarom lukt het Huub zelfs om steeds weer met haar te tongen onder het mom van 'acteren'. Haar moeder zou zich dood moeten schamen dat ze zo'n zielig hoopje mens op de aardbol heeft gezet.
dat typ je alleen omdat jouw held Huub naar z`n malle moer wordt gedisst door Amandaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is wéér volkomen de weg kwijt. Soms denk ik even dat ze wel leuk is, maar dan komt er weer zoiets als dit en dan weet ik weer dat het beter is om haar uit haar lijden te verlossen. Het is echt een treurig meisje. Zo in en in dom maak je ze nooit meer mee. Zelfs Kelly heeft meer hersens dan Amanda.
Wat versta dan jij onder krachtig? Zoals vanmiddag dat gekrijs tussen Natasia en Eric, dus van je laten horen op de meest ordinaire manier?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat Sylvia ook bij SHE gerekend wordt wotd ze daar door BANJ wel op afgerekend. Dus daarom vind ik dat Sylvia veel krachtiger moet worden.
Jammerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef jacqjacq het volgende:
natas en amanda proberen huub een liefdesverdriet en berouw aan te praten, zoals ze dat net hebben afgesproken om hem te pakken, maar het lukt niet en huub verdraait het gesprek naar iets algemeens.
amanda draait het gesprek weer terug naar lieke: ze zegt dat ze hem ziet rouwen (hoe kun je rouwen over een liefde van 2 weken oud??) maar huub weerlegt dat onmiddelijk.
het lukt amanda echt niet om verbaal te winnen, actie mislukt
Ze vertrouwde Lieke toch niet,dus wat lullen ze nu in een keer.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef jacqjacq het volgende:
natas en amanda proberen huub een liefdesverdriet en berouw aan te praten, zoals ze dat net hebben afgesproken om hem te pakken, maar het lukt niet en huub verdraait het gesprek naar iets algemeens.
amanda draait het gesprek weer terug naar lieke: ze zegt dat ze hem ziet rouwen (hoe kun je rouwen over een liefde van 2 weken oud??) maar huub weerlegt dat onmiddelijk.
Open Huub tegen stiekeme BANJquote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef jacqjacq het volgende:
Wie ben jij dan ? Je mag iig niet mee op de Noach's bootjequote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Als moeder van Huub zou ik me overigens ook doodschamen. Zoon neukt op tv de ene na de andere hoer, is constant dronken en wordt door een ranzige homo gepijpt.![]()
Nee nee, je hebt niet opgelet, Amanda en Natasja hebben Huub helemaal onder de tafel geluld. Zometeen gaan ze de rat en Jaap inlichten om vervolgens de overwinning te vierenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef jacqjacq het volgende:
Dat zie ik dus weer heel anders, maar dat vindt zijn moeder ook niet prettig nee... logisch.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Als moeder van Huub zou ik me overigens ook doodschamen. Zoon neukt op tv de ene na de andere hoer, is constant dronken en wordt door een ranzige homo gepijpt.![]()
Nee asjeblieft zeg... Syl is m'n favoriet.... Ik denk dat ze veel meer sturing kan geven juist door haar scherpe analyzes en tactische lijnen kan uitzetten ik vind eigenlijk dat Huub en Eric Sylvia wat te kort doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus ze moet ook kikkers gaan vangen en in iemands bed stoppen? Of moet ze gewoon willekeurige scheldwoorden gaan gebruiken in discussies zoals Amanda, Natasja of Eric? De kracht van Sylvia is dat niets haar ontgaat en zeer scherpe analyzes maakt als het enigszins om het tactische spel gaat. Ze moet zich niet verlagen tot het kinder niveau...
Huub gedist door Amanda?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef qawl het volgende:
[..]
dat typ je alleen omdat jouw held Huub naar z`n malle moer wordt gedisst door Amanda
Amanda noemt Huub een klein zielig kindje, en daarin heeft ze 100 % gelijk.
Amanda is misschien niet zo slim als Huub, maar ze is wel veel volwassener qua gedrag dan Huub. En dat zegt veel over Huub, als zelfs een 19 jarig meisje als Amanda een stuk volwassener is dan hem.
Je bent een fanboy van Huub en kan het niet hebben dat hij hard wordt gedisst door Amanda
![]()
Sukkel sorry hoor ! Amnada heeft het over een echte relatie en liefde DUHquote:Op woensdag 4 april 2007 00:48 schreef qawl het volgende:
Amanda is misschien niet de allerslimste en ze is een beetje naief.
Maar Amanda is wel een meid die niet met zich laat sollen
en zeker niet door zo`n kinderachtig mannetje als Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |