Saai groepje dat SHE HES. Vrijwel alle posts gaan over BANJquote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Prima sfeer in de COS, ik voel gewoon de afkeer tegen Eric en Huub.
niet als er niemand naar luistertquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef Mika25 het volgende:
Hoogtepunt van de dag: De cos lezen en er achterkomen dat er mensen zijn die om deze tijd het gesprek van BANJ aan het volgen zijn
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die de streams aanlaten op dit soort momenten, je weet allang van tevoren waar ze over praten, het is toch elke dag hetzelfde. En als er ooit iets interessants gebeurt, kan je dat altijd nog nalezen in de COS
Mee eens ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef F1reB1rd het volgende:
Als er jeukpoeder in een bed mag, kunnen er aan de andere kant ook een paar emmers water in
die hebben elkaar nodig voor het spel, dat zijn geen echte vrienden.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef donpsp het volgende:
Dat BANJ nog steeds van elkaar houdt kan ik echt niet vatten. Ik wil gewoon niet geloven dat God er uberhaubt over heeft nagedacht om hen op de wereld te zetten.
tsja het is wel teenkromend iddquote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Ik vind het knap dat jullie naar BANJ kunnen luisteren
En allemaal van users die zogenaamd de streams op die saaie paffende Sylvia hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Saai groepje dat SHE HES. Vrijwel alle posts gaan over BANJ![]()
Ze rulen gewoon.![]()
Mensen kijken ook naar Roef en Marjan omdat ze zo geweldig goed zingen toch?!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze rulen gewoon.![]()
Persoonlijke eigendommen...hoewel die regels niet voor die rat gelden natuurlijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik seg: sigaretten en aanstekers jatten.
Syl aanpakken hadden ze het al weken geleden over. Resultaat: Brian die aan Syls teen friemelde in bed.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Eric stond volgens mij weer af te luisteren, met zijn hersenloze gezeik over de was.
Okay, ze gaan Sylvia pakken om Huub over de zeik te krijgen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
En allemaal van users die zogenaamd de streams op die saaie paffende Sylvia hebben.![]()
Silvia is ook zo saai als een zonnebloem, maar je wilt me niet zeggen dat je graag 60 seconden naar Jaap kijkt?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En allemaal van users die zogenaamd de streams op die saaie paffende Sylvia hebben.![]()
Stuur Japi-Jojo een brief!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Eric stond volgens mij weer af te luisteren, met zijn hersenloze gezeik over de was.
Precies, 1 van de 4 moet winnenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze rulen gewoon.![]()
Ik wilde even lachen vandaarquote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze rulen gewoon.![]()
Waar heb je het voor de zoveelste keer over ? Heb je aandelen?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen kijken ook naar Roef en Marjan omdat ze zo geweldig goed zingen toch?!![]()
Wat op zich natuurlijk ook een overtreding is, maar dat was een overtreding op een regel die alleen voor SHE en dan speciaal Huub geldt en voor niemand anders.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Syl aanpakken hadden ze het al weken geleden over. Resultaat: Brian die aan Syls teen friemelde in bed.
Ik neem aan dat je Brian bedoeltquote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Persoonlijke eigendommen...hoewel die regels niet voor die rat gelden natuurlijk...
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub mag bij tijd en wijle een kwal van hier tot Tokyo zijn, maar die ongelofelijke engerd van een Brainless is onbetrouwbaar, sneaky, leugenachtig, manipulatief, agressief, dominant en een zeer grote meeloper.
O ja, ik vergeet nog wat. Hij is een enge jongen (man is een te groot woord voor hem), die zijn ongelijk niet toe kan geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ken je Roef en Marian niet? Het idols equivalent van Natasia en Brian!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het voor de zoveelste keer over ? Heb je aandelen?![]()
Ikke...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Als jij nou gewoon eens niet op mijn posts reageert... dan scheelt een hoop dom gelulquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het voor de zoveelste keer over ? Heb je aandelen?![]()
Nee sorryquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ken je Roef en Marian niet? Het idols equivalent van Natasia en Brian!
peter6000, ik zal voor 1 keer (en dan nooit meer) op jouw post reageren.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben duidelijk opdracht gekregen om het niveau weer omlaag te brengen van achter, want de kijkcijfers zijn aan het inzakken.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef jacqjacq het volgende:
dit gesprek van BANJ is om misselijk van te worden, ze zijn zo gemeen.ze zouden zichzelf eens terug moeten zien, dan zouden ze zich rot schamen.
Dank uquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef donpsp het volgende:
[..]
Klik de volgende keer op active topics, kun je m meteen zien
http://forum.fok.nl/active
nee gaat over Ericquote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
ze denken het gevonden te hebben; waar komt huub vandaan, dat ligt vlgs natas gevoelig
Hoop gemist dusquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen kijken ook naar Roef en Marjan omdat ze zo geweldig goed zingen toch?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |