quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze in dit volume blijven schreeuwen, hoeft niemand moeite te doen om af te luisteren.
Dit klinkt door het halve huis.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brainless praat weer met dat enge SSSS geluidje. BRRRRRRRRRRRR
Doet hij altijd als hij het idee heeft, dat men naar hem luistert![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef 2live het volgende:
natasia; qua verbaalheid winnen wij het gewoon.
Daar blijf ik voor wakker. Om ervan te genieten dat die BROODverneuker geen plezier heeft aan zijn pubergrapje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef demins het volgende:
Blijven we allemaal gezellig op tot het Jeukpoeder-Incident???![]()
Brain IS sneaky. Hij is speciaal daartoe getraind en opgeleid door Mrs Sneakiness herself, snakebitch Netty.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef Varen het volgende:
Brian is gewoon weer aggressief.
Die wil altijd sneeky zijn
Preciesquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Sug4r het volgende:
Brian beschuldigt Eric van afluisteren en zegt in dezelfde zin nog dat hij zelf ook heeft staan afluisteren![]()
Hey brother jij daar, wil je net als Hun samen mij een curces Nederlants volgen? Ik wort er gewoon helemaal para van brotherquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hun hebben zoiets van Brian moet weg, snab je. Dat is dat ik soms hamer op dingen, ook voor jullie eigen bestwil, snab je?
Als er iemand is begonnen met afluisteren????????????????quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Sug4r het volgende:
Brian beschuldigt Eric van afluisteren en zegt in dezelfde zin nog dat hij zelf ook heeft staan afluisteren![]()
Bart is er al heel lang niet meerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef Borga het volgende:
Waar is onze figurant eigenlijk??
Alleen maar gezelligquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef 2live het volgende:
hebben eric en huub ook iets te vertellen, of alleen maar gezellig? ik luister naar die ratjes
Ja maar als Huuuub weer staat af te luisderen dan weet je het niet meer met hun brother. Ja, daar stont Huub toen ook achder, weetjequote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hun zijn She, hun willen heel graag dat er een van ons weg gaat, snab je? .. Want dan breekt dat af, dan breekt dat af en dan breekt dat af, snab je?
Wat een ongelofelijk ouwehoer is die kwezel !!!
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ja maar als Huuuub weer staat af te luisderen dan weet je het niet meer met hun brother. Ja, daar stont Huub toen ook achder, weetje
ik ook ... en met wat ze nu van ze weet lijkt me dat zó leuk !quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef 2live het volgende:
brian denkt echt dat nena terug komt.
Dat voel je dan weer eens helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Prima sfeer in de COS, ik voel gewoon de afkeer tegen Eric en Huub.
Dan weet je de gevoelens niet goed te interpreterenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Prima sfeer in de COS, ik voel gewoon de afkeer tegen Eric en Huub.
Euh.... HYPOCRIET!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Sug4r het volgende:
Nee, die bedoel ik niet ..ik bedoel die ene die steeds meer op Palma gaat lijken en steeds breder wordtquote:
ben je me wel een beetje dankbaar dan? Want het valt gvd niet mee.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Ik vind het knap dat jullie naar BANJ kunnen luisteren
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je me wel een beetje dankbaar dan? Want het valt gvd niet mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |