Saai groepje dat SHE HES. Vrijwel alle posts gaan over BANJquote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Prima sfeer in de COS, ik voel gewoon de afkeer tegen Eric en Huub.
niet als er niemand naar luistertquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef Mika25 het volgende:
Hoogtepunt van de dag: De cos lezen en er achterkomen dat er mensen zijn die om deze tijd het gesprek van BANJ aan het volgen zijn
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die de streams aanlaten op dit soort momenten, je weet allang van tevoren waar ze over praten, het is toch elke dag hetzelfde. En als er ooit iets interessants gebeurt, kan je dat altijd nog nalezen in de COS
Mee eens ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef F1reB1rd het volgende:
Als er jeukpoeder in een bed mag, kunnen er aan de andere kant ook een paar emmers water in
die hebben elkaar nodig voor het spel, dat zijn geen echte vrienden.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef donpsp het volgende:
Dat BANJ nog steeds van elkaar houdt kan ik echt niet vatten. Ik wil gewoon niet geloven dat God er uberhaubt over heeft nagedacht om hen op de wereld te zetten.
tsja het is wel teenkromend iddquote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Ik vind het knap dat jullie naar BANJ kunnen luisteren
En allemaal van users die zogenaamd de streams op die saaie paffende Sylvia hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Saai groepje dat SHE HES. Vrijwel alle posts gaan over BANJ![]()
Ze rulen gewoon.![]()
Mensen kijken ook naar Roef en Marjan omdat ze zo geweldig goed zingen toch?!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze rulen gewoon.![]()
Persoonlijke eigendommen...hoewel die regels niet voor die rat gelden natuurlijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik seg: sigaretten en aanstekers jatten.
Syl aanpakken hadden ze het al weken geleden over. Resultaat: Brian die aan Syls teen friemelde in bed.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Eric stond volgens mij weer af te luisteren, met zijn hersenloze gezeik over de was.
Okay, ze gaan Sylvia pakken om Huub over de zeik te krijgen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
En allemaal van users die zogenaamd de streams op die saaie paffende Sylvia hebben.![]()
Silvia is ook zo saai als een zonnebloem, maar je wilt me niet zeggen dat je graag 60 seconden naar Jaap kijkt?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En allemaal van users die zogenaamd de streams op die saaie paffende Sylvia hebben.![]()
Stuur Japi-Jojo een brief!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Eric stond volgens mij weer af te luisteren, met zijn hersenloze gezeik over de was.
Precies, 1 van de 4 moet winnenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze rulen gewoon.![]()
Ik wilde even lachen vandaarquote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze rulen gewoon.![]()
Waar heb je het voor de zoveelste keer over ? Heb je aandelen?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen kijken ook naar Roef en Marjan omdat ze zo geweldig goed zingen toch?!![]()
Wat op zich natuurlijk ook een overtreding is, maar dat was een overtreding op een regel die alleen voor SHE en dan speciaal Huub geldt en voor niemand anders.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Syl aanpakken hadden ze het al weken geleden over. Resultaat: Brian die aan Syls teen friemelde in bed.
Ik neem aan dat je Brian bedoeltquote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Persoonlijke eigendommen...hoewel die regels niet voor die rat gelden natuurlijk...
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub mag bij tijd en wijle een kwal van hier tot Tokyo zijn, maar die ongelofelijke engerd van een Brainless is onbetrouwbaar, sneaky, leugenachtig, manipulatief, agressief, dominant en een zeer grote meeloper.
O ja, ik vergeet nog wat. Hij is een enge jongen (man is een te groot woord voor hem), die zijn ongelijk niet toe kan geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ken je Roef en Marian niet? Het idols equivalent van Natasia en Brian!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het voor de zoveelste keer over ? Heb je aandelen?![]()
Ikke...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Als jij nou gewoon eens niet op mijn posts reageert... dan scheelt een hoop dom gelulquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het voor de zoveelste keer over ? Heb je aandelen?![]()
Nee sorryquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ken je Roef en Marian niet? Het idols equivalent van Natasia en Brian!
peter6000, ik zal voor 1 keer (en dan nooit meer) op jouw post reageren.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben duidelijk opdracht gekregen om het niveau weer omlaag te brengen van achter, want de kijkcijfers zijn aan het inzakken.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef jacqjacq het volgende:
dit gesprek van BANJ is om misselijk van te worden, ze zijn zo gemeen.ze zouden zichzelf eens terug moeten zien, dan zouden ze zich rot schamen.
Dank uquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef donpsp het volgende:
[..]
Klik de volgende keer op active topics, kun je m meteen zien
http://forum.fok.nl/active
nee gaat over Ericquote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
ze denken het gevonden te hebben; waar komt huub vandaan, dat ligt vlgs natas gevoelig
Hoop gemist dusquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen kijken ook naar Roef en Marjan omdat ze zo geweldig goed zingen toch?!![]()
quote:
Sorry kon Marjan ff zo gauw niet vinden (is de zus van Amanda overigens)quote:
Ik denk dat de mensen die van de week zeiden dat natasia wel aardig was veranderd, daar nu weer op moeten terugkomen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is wéér volkomen de weg kwijt. Soms denk ik even dat ze wel leuk is, maar dan komt er weer zoiets als dit en dan weet ik weer dat het beter is om haar uit haar lijden te verlossen. Het is echt een treurig meisje. Zo in en in dom maak je ze nooit meer mee. Zelfs Kelly heeft meer hersens dan Amanda.
Ik dacht eigenlijk dat het dieptepunt al was bereikt door al te bespreken ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk opdracht gekregen om het niveau weer omlaag te brengen van achter, want de kijkcijfers zijn aan het inzakken.
Nee ging echt over Ericquote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef 2live het volgende:
[..]
over huub nav een opmerking van palma hierover, waarop huub kwaad werd op palma
Mee eensquote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub mag bij tijd en wijle een kwal van hier tot Tokyo zijn, maar die ongelofelijke engerd van een Brainless is onbetrouwbaar, sneaky, leugenachtig, manipulatief, agressief, dominant en een zeer grote meeloper.
O ja, ik vergeet nog wat. Hij is een enge jongen (man is een te groot woord voor hem), die zijn ongelijk niet toe kan geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haar vurige 'ouwe ik' is weer terug, maar met hulp van achterenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die van de week zeiden dat natasia wel aardig was veranderd, daar nu weer op moeten terugkomen.
Welke opmerking werd dan geplaatst ?quote:
nee met hulp van Nettyquote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Haar vurige 'ouwe ik' is weer terug, maar met hulp van achteren![]()
Ohh die zielepieten : )quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
gelukkig, goed voor haar positie in de popi-poll (die keldert)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Haar vurige 'ouwe ik' is weer terug, maar met hulp van achteren![]()
Die rat durft zelf niet en spant anderen voor zijn karretje, jammer dat Amanda, Jaap en natasia dat niet zien.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef schatje het volgende:
Amanda zegt dat die rat zwak is tegenover Huub, dat hij niet rechtsreeks genoeg is.
Ik kan haar dus echt niet meer aanhoren als ze in een discussie is met Huub, dat is slecht voor mijn gezondheid. Ik heb zelden zo'n eigenwijs dom wicht gezien... echtquote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is wéér volkomen de weg kwijt. Soms denk ik even dat ze wel leuk is, maar dan komt er weer zoiets als dit en dan weet ik weer dat het beter is om haar uit haar lijden te verlossen. Het is echt een treurig meisje. Zo in en in dom maak je ze nooit meer mee. Zelfs Kelly heeft meer hersens dan Amanda.
Er zijn vast 10 anderen met jou die graag naar BANJ luisterenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia was zo saai, dat de regie ook maar heeft gekozen voor een mooi buitenplaatje.![]()
Ze zouden zich absoluut niet rotschamen, want dit zielige stel idioten mist elk gevoel voor zelfreflectie.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dit gesprek van BANJ is om misselijk van te worden, ze zijn zo gemeen.ze zouden zichzelf eens terug moeten zien, dan zouden ze zich rot schamen.
hoe kan natas haar kindjes onder ogen komen terwijl ze zulke dingen zegt?
het is een stel kinderachtige, onvolwassen, asociale groep mensen, ik walg ervan !
palma; je zit een paar weken hier, wat denk je wel, je bent zeker vergeten waar je vandaan komt.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Welke opmerking werd dan geplaatst ?
Heb dat even gemist.
Palma zal ook wel weten dat eric uit armoede de hoer moest spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Welke opmerking werd dan geplaatst ?
Heb dat even gemist.
Ik ben het niet vaak met je eens ... maar dit keer wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze zouden zich absoluut niet rotschamen, want dit zielige stel idioten mist elk gevoel voor zelfreflectie.
Maar idd, voor normaal denkende mensen is dit te beschamend voor woorden, wat dit zootje paupers laat zien.
Op SHE is ook van alles aan te merken, maar dat zijn tenminste normale mensen die zichzelf ook kritisch onder de loep durven te nemen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft het geheugen van een vis, want morgen doet ze weer poeslief tegen Huub en drijft ze weer weg van de aandacht die hij haar geeft. Hopelijk heeft Nena dit gezien en kan ze dat morgen even aan Huub doorgeven. Dat er alleen maar kots uit Brian en Natasia komt was al wel bekend, maar Amanda doet dus nu ook opeens weer mee.
Onzin, Jaap is gewoon wat slimmer als Brian, dus hij komt misschien met iets creatievere ideen. Brian probeert het soms te verwoorden, maar het lukt hem niet altijd helemaal....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Die rat durft zelf niet en spant anderen voor zijn karretje, jammer dat Amanda, Jaap en natasia dat niet zien.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef donpsp het volgende:
Er zijn vast 10 anderen met jou die graag naar BANJ luisteren![]()
![]()
Weten ABNJ ook echt het hele verhaal of slechts een gedeelte?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Palma zal ook wel weten dat eric uit armoede de hoer moest spelen.
Zijn moeder was dood en zijn vader heeft hem toen de straat op gegooid.
Denk je dat het ze wat uitmaakt?? Die leven op vooroordelen...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weten ABNJ ook echt het hele verhaal of slechts een gedeelte?
Ik heb de indruk dat het Huub een ruk zou schelen. Lieke incl..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef 2live het volgende:
be very attent, zegt brian lieke komt morgen
brian; ik zou zeggen sla je slag
Nou voor mij heeft hij in een hele korte periode bewezen een echt slecht mens met een zeer rot karakter te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin, Jaap is gewoon wat slimmer als Brian, dus hij komt misschien met iets creatievere ideen. Brian probeert het soms te verwoorden, maar het lukt hem niet altijd helemaal....Toch blijf ik erbij dat Brian geen slecht mens is.
Is Palma Ashrak?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef 2live het volgende:
[..]
palma; je zit een paar weken hier, wat denk je wel, je bent zeker vergeten waar je vandaan komt.
waarop eric zei; waar ik vandaan kom heb jij helemaal niets mee te maken.
Toen Gaby er was heeft hij het hele verhaal zelf verteld, dus lijkt me sterk dat ze hem daar op kunnen pakken...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef Ashrak het volgende:
weten niks daarvan.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Snap 't dan.. hij wilt alleen onthouden wat hij wilt onthoudenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef Sug4r het volgende:
Brian heeft het over respect van Huub naar Lieke toe, hij heeft geen respect voor haar.. Is hij vergeten wat hij zelf heeft gedaan met die Griekse terwijl hij toen al iets met Amanda had?
Of hoe hij een uurtje geleden zijn "relatie" met Amanda naar Jaap toe zat te bagatelliseren??quote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef Sug4r het volgende:
Brian heeft het over respect van Huub naar Lieke toe, hij heeft geen respect voor haar.. Is hij vergeten wat hij zelf heeft gedaan met die Griekse terwijl hij toen al iets met Amanda had?
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
peter6000, ik zal voor 1 keer (en dan nooit meer) op jouw post reageren.
hoe kun jij instemmen met de valse acties van BANJ, respectloos, asociaal en dom.
dat zegt iets over jouw karakter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |