Moet je stad nog niet in?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef PyTh het volgende:
Nee, natuurlijk niet
Nee moet nog 1,5 uur werken.quote:
de BESTEquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:06 schreef Sethje het volgende:
eindhoven wat zijn wij
Sterker nog, ik hoop dat PSV de halve finale haalt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef VoreG het volgende:
Zou heel goed uitkomen als het een hele vermoeiende wedstrijd voor PSV wordt met 0-0 als eindstand. Dan zullen ze nog een keer moeten vlammen en zijn ze helemaal vermoeid.
Nee, was te klein..quote:
Mido was er ook zo eentje ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Zo ken ik Koetje weer. Ruzie met de beste spelers![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef SiemeN het volgende:
Wij zijn de beste! En niet alleen van Amsterdam.. Maar ook van Roosendaal. En van Venlo!
was wel na afloop van nac-psv te zienquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Heb opgevangen dat Koeman en Cocu elkaar inderdaad niet zo schijnen te liggen.
Ik heb nog wel een schaar over
Zoals nu.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef jna het volgende:
(of 2de met iets minder doelsaldo)
Dat staan we alquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef jna het volgende:
Ik geloof er pas is als we 1ste staan (of 2de met iets minder doelsaldo)
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Zo ken ik Koetje weer. Ruzie met de beste spelers![]()
quote:Ajax legt jeugdspeler Wormgoor vast
(Novum) - Ajax heeft jeugdspeler Vito Wormgoor vastgelegd. De 18-jarige verdediger tekende dinsdag een contract tot medio 2009. Wormgoor kwam in juni bij de jeugdopleiding van de Amsterdammers terecht. Daarvoor speelde hij in Veenendaal bij de amateurs van DOVO.
Ajax legde vorige week ook al een jeugdspeler vast. Daley Blind, de zoon van oud-Ajacied Danny, zette zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2010 aan de Amsterdamse club bindt.
Of kwade Hagenezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Volgens mij is Lucius gesignaleerd in de Arena.....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:13 schreef Silenus het volgende:
Ik brand van nieuwschierigheid!
Hopelijk kan Ten Cate het vuur doen overslaan op zijn spelers dit einde van de competitie!
Wordt het Jaakke te heet onder de voeten?
Zo, hebben we die ook weer gehad.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Volgens mij is Lucius gesignaleerd in de Arena.....
middelbrand. hm.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Brand in Amsterdam Arena
Uitgegeven: 3 april 2007 16:54
AMSTERDAM - In stadion Amsterdam Arena in de hoofdstad is dinsdag aan het einde van de middag brand uitgebroken. Dat heeft de Amsterdamse brandweer bevestigd tegenover NU.nl.
De omvang en de oorzaak van de brand zijn nog onduidelijk. Ook is niet bekend of er mensen gewond zijn geraakt.
Meer volgt...
(c) NU.nl![]()
![]()
Hee, geen brandgrapquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef Corksterr het volgende:
Laat PSV zit maar kapotspelen vanavond.
Die is nu helemaal para brothaquote:
Gomes mag wel een poot breken ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef Corksterr het volgende:
Laat PSV zit maar kapotspelen vanavond.
Dit is natuurlijk olie op het vuur gooien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef Silenus het volgende:
We hebben wel voor hetere vuren gestaan dit seizoen.
Zucht.![]()
Krijg je zonder Cl en UC in zo'n week.quote:
Doe maar niet, schreeuwt ie weer moord en brand.quote:
Wat zijn garpenquote:
Haha, dit is nog wel de slechtste maar toch lig ik dubbel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe maar niet, schreeuwt ie weer moord en brand.
kun je je Avatar even veranderen.. Ik zie het als een provocatiequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe maar niet, schreeuwt ie weer moord en brand.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
kun je je Avatar even veranderen.. Ik zie het als een provocatie
Ben je nu niet de boel aan het opstoken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
kun je je Avatar even veranderen.. Ik zie het als een provocatie
quote:Brand in ArenA stunt nieuwe sponsor
In het kader van een verlate 1 April grap en als publiciteitsstunt heeft brandblus fabrikant Ajax dinsdagmiddag een kleine brand gesticht in een van de kantoren van de ArenA. Kwade tongen beweerden na berichtgeving van de brand al snel over vijandelijke supporters welke rondom de ArenA gezien zouden zijn, maar rond het avonduur nam de brandblus fabrikant zijn verantwoordelijkheid en bekende een woordvoerder van de firma dat zij schuldig waren aan het bescheiden binnenbrandje.
Ajax en Ajax hebben afgelopen maandag een handtekening gezet onder een lucratieve sponsordeal tot medio 2010.
Nee, het zijn meer rooksignalen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je nu niet de boel aan het opstoken?
Zou je denken?quote:
Je doet het zelf hoor, wie zijn kont verbrand moet op de blaren zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je nu niet de boel aan het opstoken?
Ik een bouwtekening van een nieuw stadionquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ga een jerrycan benzine langsbrengen.
Het zogenaamde olie op het vuur gooien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ga een jerrycan benzine langsbrengen.
Joh, ze gaan de laatste weken als de brandweerquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef denthemen het volgende:
Zou het team dan eindelijk gaan vlammen?
Menting stond in de fik..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
Een andere bron weet te vertellen dat men(Jaakke, aardappel en Van Geel) het afscheid van Menting vierde met fakkels
Ow daarom is het verbod van 410 opgehevenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
Een andere bron weet te vertellen dat men(Jaakke, aardappel en Van Geel) het afscheid van Menting vierde met fakkels
Met bieries en de hele goesj is erquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow daarom is het verbod van 410 opgeheven![]()
Schijnt dat ze vanavond bij hem op de schutting gaan zitten![]()
valt er toch nog iets te lachen vandaagquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef stefmans het volgende:
Sja, uiteindelijk een half jaar na de wedstrijd is Jorientje eindelijk losgebroken en aan het rellen geslagen in een lege catering stand![]()
Je bent zeker extra pissig omdat je pakje drinken niet mee mocht naar Arnep?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat het geen grote brand was
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent zeker extra pissig omdat je pakje drinken niet mee mocht naar Arnep?![]()
tot aan de trap en niet verderquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij schaduwt je.
Ja dat weet ik, moet echt niks meer van hem en zijn maatje hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij schaduwt je.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Dit nieuws gaat ook echt als een lopend vuurtje....
Oudquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Slim, gaat zo als een lopend vuurtje rond.
Omdat je niet meer mag van je moederquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, moet echt niks meer van hem en zijn maatje hebben![]()
Ik zou een bril kopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu zie ik deze wel weer maar die andere niet meer?
Ik snap er niks van. Maar het klinkt wel grappigquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat je niet meer mag van je moeder
Voor degene die het even willen weten, hij had mij 23 maart een mail gestuurt om me te "feliciteren" met 10 jaar geleden, de held. Toen heeft er iemand naar zijn huis gebelt, wie het is weet ik niet, en toen kwam er een email van zijn moederNiet naar mij gelukkig, maar ik kreeg wel een mail van hem met excuus
![]()
Het komt erop neer dat er iemand naar zijn huis ging bellen, ik niet, ik zou niet weten waarom, trok me dan ook niks van de mail aan, en blijkbaar dacht Jorien dat die andere jongen dat gedaan hadquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Maar het klinkt wel grappig![]()
![]()
Nu snap k er nog steeds geen reet vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat er iemand naar zijn huis ging bellen, ik niet, ik zou niet weten waarom, trok me dan ook niks van de mail aan, en blijkbaar dacht Jorien dat die andere jongen dat gedaan had
Geen id, ik weet niet wie hem gebelt heeft, heb de mail gelijk verwijdert en er om gelachenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu snap k er nog steeds geen reet van![]()
![]()
![]()
Hoe wist die jongen dan dat jorien jou gemaild had?
Hoe kwam hij aan het nummer van jorien?
Naar wie heeft zijn moeder nou een mailtje gestuurd?
Wat stond er in?
etc.
Daar zijn de meeste users al een tijdje achter.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:09 schreef Panick het volgende:
Okay, Jorien moet wel zwakzinnig zijn of iig iets van een mentale achterstand..
Dat kan simpelweg niet anders.
Ja, met flauwe grappen over een brand die geen brand was maar een oververhitte projector ofzoquote:
Ik had nog m'n twijfels.. Ik ga vaak, naief als ik ben, nog uit van het goede in een mens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste users al een tijdje achter.![]()
quote:
quote:Ajax legt Vito Wormgoor vast
Ajax is met de jeugdspeler Vito Wormgoor een tweejarig contract overeengekomen. De 18-jarige verdediger maakt volgend seizoen definitief deel uit van de selectie van Jong Ajax. Wormgoor komt het beste tot zijn recht als rechtsback of als centrale verdediger.
,,Heel mooi om me nu bij Jong Ajax te mogen aansluiten. Ik probeer zo ver mogelijk te komen in het voetbal. We zien vanzelf wel waar het op uitloopt.’
Zekerquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:18 schreef jna het volgende:
[..]
Toch knap als je van een amateurclub komt.
online zettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:16 schreef markthemen het volgende:
ja ik heb de mail van zn mama![]()
volgens mij is zn ma echt een allochtoon ofzo
maja ik heb niet gebeld
Laat de grappen maar thuis!quote:Brandalarm in Amsterdam Arena
AMSTERDAM - De brandweer is dinsdagmiddag uitgerukt na een brandmelding in stadion Amsterdam Arena. Het bleek loos alarm.
Volgens een woordvoerster van de Amsterdamse brandweer was een filmprojector in het Ajax Museum in het stadion oververhit geraakt. Daardoor ontstond enige rook, en ging het brandalarm af.
In tegenstelling tot een eerder bericht is echter geen brand ontstaan. Volgens de brandweer heeft een monteur zich inmiddels over de projector ontfermd.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat je niet meer mag van je moeder
Voor degene die het even willen weten, hij had mij 23 maart een mail gestuurt om me te "feliciteren" met 10 jaar geleden, de held. Toen heeft er iemand naar zijn huis gebelt, wie het is weet ik niet, en toen kwam er een email van zijn moederNiet naar mij gelukkig, maar ik kreeg wel een mail van hem met excuus
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, mark als je het gaat doen, ga ik naar de politie.
Een mail mag gewoon on-line, alsof de politie jou serieus gaat nemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben er al homo!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik maak hier geen grap over hoor, hij is schuldig aan indirecte bedreiging.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een mail mag gewoon on-line, alsof de politie jou serieus gaat nemen![]()
![]()
![]()
Hahahahahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik maak hier geen grap over hoor, hij is schuldig aan indirecte bedreiging.
Ik werk naast de brandweerkazerne, maar die zijn wel in volle vaart uitgerukt.quote:
Laat de politie maar niet erachter komen wat jij hier allemaal op het forum hebt gezet boefjequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welk artikel van het wetboek van strafrechten is dat precies? Indirecte bedreiging?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat lul je nou ik heb je helemaal niet gebeldquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Laat de politie maar niet erachter komen wat jij hier allemaal op het forum hebt gezet boefje![]()
Helaas, dat bestaat niet! Next!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:38 schreef markthemen het volgende:
[..]
wat lul je nou ik heb je helemaal niet gebeldik ga nu ff die mail zoeken
![]()
Haha, dat is inderdaad zo vaag dat het nergens staatquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welk artikel van het wetboek van strafrechten is dat precies? Indirecte bedreiging?![]()
Ik ga je hier niet openbaar plaatsen wat je hebt gedaan. dat weet je zelf nog welquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:38 schreef markthemen het volgende:
[..]
wat lul je nou ik heb je helemaal niet gebeldik ga nu ff die mail zoeken
![]()
ik kreeg mail van jou: hij is al 10 jaar doodquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga je hier niet openbaar plaatsen wat je hebt gedaan. dat weet je zelf nog wel
Sporten met je knuppel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:41 schreef Bullebak het volgende:
Tering, ik wil al 15 minuten gaan sporten, hurry the fuck op![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk niet dat de politie het leuk zou vinden als ze erachter komen dat jij fan bent meerdere clubs jorien. Je maakt je daarmee schuldig aan indirecte misleiding en indirecte stoking.
Ja dat was mijn moeder, sorry nog daarvan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef plae het volgende:
Ik volg er even niks van maar heb wel die nacht (23e vroeg) een gozer z'n moeder aan de lijn gehad die het ook nodig vond iets te roepen![]()
Dat heb jij weer, ik heb vaak de moeders van meisjes aan de telefoon, die mij de huid volschelden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef plae het volgende:
Ik volg er even niks van maar heb wel die nacht (23e vroeg) een gozer z'n moeder aan de lijn gehad die het ook nodig vond iets te roepen![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef markthemen het volgende:
hier de mail van marcels ma
goedenavnd heer mijn achternaam,
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
Wie heb je nu weer geslagenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef plae het volgende:
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
OMGquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef markthemen het volgende:
Is dat de mail van z'n ma? Dan typt die net zo zwakzinnig als Jorien zelf.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef markthemen het volgende:
Lol, lekker goedgelovigquote:Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af
De moeder van Marcel is een Mocro zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef markthemen het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga vragen of mijn moeder ook iemand wil bellen.![]()
BWhahahahahahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef markthemen het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De moeder van Marcel is een Mocro zeker?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat heb jij weer, ik heb vaak de moeders van meisjes aan de telefoon, die mij de huid volschelden.
T'is wel een legendarischequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef Ordinair het volgende:
Topic gaat wel snel zo enzo..
Dat gebruikte die als smoes, sherlockquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Is toch een klasgenoot van hem die belde?
neuh, je weet wat er potentieel uit komt zettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:51 schreef Bullebak het volgende:
Damn. De volgende stap is zn moeder batsen en op Youtube zetten! Vrijwilligers?
Is goed, ik zet hem wel op Youtube.com!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:51 schreef Bullebak het volgende:
Damn. De volgende stap is zn moeder batsen en op Youtube zetten! Vrijwilligers?
Jij ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:54 schreef YoshiBignose het volgende:
ik snap er niks van maar jorien is een kneus
Moest je hem zuigen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga je hier niet openbaar plaatsen wat je hebt gedaan. dat weet je zelf nog wel
En hoe zijn we daar belandquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:55 schreef StarGazer het volgende:
Whehehe ik kijk ff een uurtje niet, is het topic ondertussen alweer beland op de vijfde pagina
Met garpjes over vuur en mailtjes over jorientje..quote:
Ja, alle details graag. Ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand ook even het desbetreffende topic op xbw posten?
jij hebt geen recht van spreken, niet 40 euro terug betalende joodquote:
>>>>>WOSquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken, niet 40 euro terug betalende jood![]()
Is jouw schuld allemaal hoor..quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:57 schreef denthemen het volgende:
die 2 zijn altijd zo aan het kloten hehe kleuters
Ajax gaat voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken, niet 40 euro terug betalende jood![]()
>>>>>>LULquote:
Jorien heeft het iig niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef markthemen het volgende:
Op het politie bureau, hij krijgt zo een lollyquote:
quote:Nu is het genoeg met dat gekloot in deze thread, jullie zijn per direct permanent gebanned.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php
Daar vanaf de 5e post.
xbw?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand ook even het desbetreffende topic op xbw posten?
Daar gaat ze levenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php
Daar vanaf de 5e post.
Is maar van korte duur trouwens
[..]
![]()
Maar die bastio heeft hem dus gebeld?![]()
Ik eet wel achter de PC, is té mooi hier..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef Ordinair het volgende:
Ik ga ff eten, ik zie jullie straks wel in deel 595.Bijna 600 topics alweer trouwens!
Ik heb daar lang gezeten, maar niet echt actief.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:02 schreef jmac het volgende:
[..]
xbw?
oh zie t al, xboxworld . zit je daar ook?
Schoolvoorbeeld van een internethoolie dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef denthemen het volgende:
even een vriendelijk verzoek, ga Jorien niet bellen, hij denkt dat jullie nu gaan bellen omdat ik er over begonnen ben dus niet bellen!!
Maar even serieus, niet gaan bellen of zo, niemand weet waar die vandaan komt maar als hij echt bedreigt is is het zwak
Nee ik ken 'm niet, maar ik zag z'n hyves ooitquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aangezien het LoekB was en het uit Raalte kwam moet het hem wel zijn
Ken jij hem?
Mooi medium, dat internet..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee ik ken 'm niet, maar ik zag z'n hyves ooit.
Het is best vermakelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef koningdavid het volgende:
Genoeg Jorien in dit topic nu wel lijk me?
Erg anoniem jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef denthemen het volgende:
Maar even serieus, niet gaan bellen of zo, niemand weet waar die vandaan komt
Je hoeft inderdaad geen sherlock holmes te zijn om achter zijn adres en telefoonnr te komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef plae het volgende:
[..]
kontjeneuken uit poepsex. Erg anoniem ja![]()
Z'n website zal wel gewhoised zijn, tsja dan krijg je alle gegevensquote:
quote:
Ah je bent ook het googlenquote:
Jorien is gebeld door iemand n.a.v. een uitdaging over Picornie. Daar schrok hij van. Jorien dacht dat dit mark was en toen heeft z'n moeder hem ge-emaild oid. Wat ik ervan begrijpquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:13 schreef YoshiBignose het volgende:
ik snap nog steeds niet wat er aan de hand iskan iemand niet een beknopte samenvatting over de hele gebeurtenis geven
Die smileysquote:
Welke mand, hij is al zo vaak voor lul gezet hierquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:06 schreef Ordinair het volgende:
Jorien is door de mand gevallen kunnen we nu wel stellen..?
Iedereen weet het toch wel, is zo te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
Ey het gaat nou wel te ver, er hoeven hier geen gegevens te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |