Moet je stad nog niet in?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef PyTh het volgende:
Nee, natuurlijk niet
Nee moet nog 1,5 uur werken.quote:
de BESTEquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:06 schreef Sethje het volgende:
eindhoven wat zijn wij
Sterker nog, ik hoop dat PSV de halve finale haalt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef VoreG het volgende:
Zou heel goed uitkomen als het een hele vermoeiende wedstrijd voor PSV wordt met 0-0 als eindstand. Dan zullen ze nog een keer moeten vlammen en zijn ze helemaal vermoeid.
Nee, was te klein..quote:
Mido was er ook zo eentje ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Zo ken ik Koetje weer. Ruzie met de beste spelers![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef SiemeN het volgende:
Wij zijn de beste! En niet alleen van Amsterdam.. Maar ook van Roosendaal. En van Venlo!
was wel na afloop van nac-psv te zienquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Heb opgevangen dat Koeman en Cocu elkaar inderdaad niet zo schijnen te liggen.
Ik heb nog wel een schaar over
Zoals nu.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef jna het volgende:
(of 2de met iets minder doelsaldo)
Dat staan we alquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef jna het volgende:
Ik geloof er pas is als we 1ste staan (of 2de met iets minder doelsaldo)
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Zo ken ik Koetje weer. Ruzie met de beste spelers![]()
quote:Ajax legt jeugdspeler Wormgoor vast
(Novum) - Ajax heeft jeugdspeler Vito Wormgoor vastgelegd. De 18-jarige verdediger tekende dinsdag een contract tot medio 2009. Wormgoor kwam in juni bij de jeugdopleiding van de Amsterdammers terecht. Daarvoor speelde hij in Veenendaal bij de amateurs van DOVO.
Ajax legde vorige week ook al een jeugdspeler vast. Daley Blind, de zoon van oud-Ajacied Danny, zette zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2010 aan de Amsterdamse club bindt.
Of kwade Hagenezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Volgens mij is Lucius gesignaleerd in de Arena.....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:13 schreef Silenus het volgende:
Ik brand van nieuwschierigheid!
Hopelijk kan Ten Cate het vuur doen overslaan op zijn spelers dit einde van de competitie!
Wordt het Jaakke te heet onder de voeten?
Zo, hebben we die ook weer gehad.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Volgens mij is Lucius gesignaleerd in de Arena.....
middelbrand. hm.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Brand in Amsterdam Arena
Uitgegeven: 3 april 2007 16:54
AMSTERDAM - In stadion Amsterdam Arena in de hoofdstad is dinsdag aan het einde van de middag brand uitgebroken. Dat heeft de Amsterdamse brandweer bevestigd tegenover NU.nl.
De omvang en de oorzaak van de brand zijn nog onduidelijk. Ook is niet bekend of er mensen gewond zijn geraakt.
Meer volgt...
(c) NU.nl![]()
![]()
Hee, geen brandgrapquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef Corksterr het volgende:
Laat PSV zit maar kapotspelen vanavond.
Die is nu helemaal para brothaquote:
Gomes mag wel een poot breken ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef Corksterr het volgende:
Laat PSV zit maar kapotspelen vanavond.
Dit is natuurlijk olie op het vuur gooien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef Silenus het volgende:
We hebben wel voor hetere vuren gestaan dit seizoen.
Zucht.![]()
Krijg je zonder Cl en UC in zo'n week.quote:
Doe maar niet, schreeuwt ie weer moord en brand.quote:
Wat zijn garpenquote:
Haha, dit is nog wel de slechtste maar toch lig ik dubbel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe maar niet, schreeuwt ie weer moord en brand.
kun je je Avatar even veranderen.. Ik zie het als een provocatiequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe maar niet, schreeuwt ie weer moord en brand.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
kun je je Avatar even veranderen.. Ik zie het als een provocatie
Ben je nu niet de boel aan het opstoken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
kun je je Avatar even veranderen.. Ik zie het als een provocatie
quote:Brand in ArenA stunt nieuwe sponsor
In het kader van een verlate 1 April grap en als publiciteitsstunt heeft brandblus fabrikant Ajax dinsdagmiddag een kleine brand gesticht in een van de kantoren van de ArenA. Kwade tongen beweerden na berichtgeving van de brand al snel over vijandelijke supporters welke rondom de ArenA gezien zouden zijn, maar rond het avonduur nam de brandblus fabrikant zijn verantwoordelijkheid en bekende een woordvoerder van de firma dat zij schuldig waren aan het bescheiden binnenbrandje.
Ajax en Ajax hebben afgelopen maandag een handtekening gezet onder een lucratieve sponsordeal tot medio 2010.
Nee, het zijn meer rooksignalen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je nu niet de boel aan het opstoken?
Zou je denken?quote:
Je doet het zelf hoor, wie zijn kont verbrand moet op de blaren zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je nu niet de boel aan het opstoken?
Ik een bouwtekening van een nieuw stadionquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ga een jerrycan benzine langsbrengen.
Het zogenaamde olie op het vuur gooien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ga een jerrycan benzine langsbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |