Superlaf inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Razor21 het volgende:
Las het net ook kan nu het filmpje niet bekijken om mijn werk.
Maar ik begrijp dat meneer een meisje vol in haar gezicht schopt?![]()
Check het filmpjequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lekker mannetje..
Een beter screenshot is er niet?
Kan niet, ben niet thuis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Check het filmpje
http://www.dumpert.nl/mediabase/12523/f0abd313/index.html
Even uitgerekt met Paint :quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lekker mannetje..
Een beter screenshot is er niet?
Paint roelt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Even uitgerekt met Paint :
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07142/homofiel1.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wie zegt dat het een fin is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef scarefreak het volgende:
En het allermooiste is nogwel dat die 2 wijven al eerste hun haar weer goed gaan doen
En dan komt die kutfin eraan
Ja he, een Fin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef scarefreak het volgende:
En het allermooiste is nogwel dat die 2 wijven al eerste hun haar weer goed gaan doen
Die lutser is omgebouwd tot vrouw?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:31 schreef Armageddon het volgende:
http://www.pzc.nl/zeeland/walcheren/article1274278.ece
quote:Deze laffe zak heeft inmiddels een schorsing aan z'n broek. Hij is leerling aan het MA college in 020 zuid. Even gebeld met het baasje van de school na herkenning van de omgeving. Hij echter verdiend nog veel meer strafjes en schandpalen
zie post boven jequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef Razor21 het volgende:
http://www.scheldemond.nl/
en nu even de foto-albums afzoeken
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Die met die legerbroek ziet er wel uit als een geyl putaatje.
Daarom kreeg ze de klappen want ze droeg geen hoofddoek, de hoer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat maakt jou dan beter dan hem... hoe?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef Camplo het volgende:
[..]daarom moet die gozer op z'n bek gestampt worden.
Ze kon anders wel ff bijna haar tandjes van straat afrapen...zielig meisjequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen FOKKERS op het MA College?quote:MA college staat voor media college. Het vroegere Grafische lyceum. Rivierenbuurt 020. Vlak bij de RAI.
Een zeer goede wijk waar helaas 5 dagen per week te veel onderontwikkelde idioten samen komen op een MA college.
Z'n naam en adres uiteraard niet gekregen om z'n prive te beschermen. (alhoewel dat nu al lichtelijk aan het beschadigen is...)
Fuck you straffen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
En dat maakt jou dan beter dan hem... hoe?
Ga gewoon weer lekker clearasil smeren knul, en laat straffen aan de volwassenen over, ok?
Alsof iemand bang is voor een meidklappende heaumeau.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef t-8one het volgende:
Wehhehee, dit is wel het stoere praat topic.
ik zal hem op z'n bek schoppen, trap um in coma
hihihi, wat een stoere jongens hier op fok! zo achter de pc en op geenstijl ook trouwens
Maar blijf lekker zitten jochies
En vooral schelden en zeggen wat je zou doen als ...............................
![]()
Ik niet. Hij slaat haar niet eens knockout, dus veel is het niet. Loserquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Alsof iemand bang is voor een meidklappende heaumeau.
Precies, alleen om te compenseren dacht ik meer aan een cruise voor het arme kind in een lek rubberbootje in de Bering Zee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef freud het volgende:
Bedelf de arme jongen onder subsidies! Geef hem een hangplek, boksles (om agressie te beheersen) en geld om een cursus agressiebeheersing te volgen (geen controle nodig op het daadwerkelijke volgen). Daarbij komt het omdat hij altijd als minderwaardig wordt behandeld, en niets te doen heeft.
Kortom: hij is juist het slachtoffer!
Hihihi,quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Fuck you straffen.
Oog om oog, tand op tand.
Aanbod geldt nog steeds.
50 euro voor de gouden tip.
en van die nichten die bij voetbalwedstrijden gaan rellenquote:Alleen berbers en teringflikkers slaan meisjes.
Niet in Drenthe, Zeeland of Friesland in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Grimm het volgende:
Weet iemand al in welk deel van het land we het moeten zoeken?
Hahaha. Een paar jaar geleden met koninginnedag in Amsterdam zagen we hoe een beer van 2 bij 2 een meisje vol in het gezicht stompte op het Leidseplein. Niemand (ik herhaal: NIEMAND) deed er iets op uit. Alleen een paar gozers zeiden "doe normaalquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Fuck you straffen.
Oog om oog, tand op tand.
Alleen berbers en teringflikkers slaan meisjes.
Aanbod geldt nog steeds.
50 euro voor de gouden tip.
Als jij nou even je gehandicapte buurman in bad gaat stoppen, dan houden wij ons even hier mee bezig. ok? Dag drol!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
ik zie eigenlijk wérkelijk niet in waarom nationale media zich bezig moet houden met vechtpartijtjes op scholen?
gut, als ik de mensen zou kennen of er direkt bij betrokken was, in mn eigen sociale omgeving zou gebeuren kan ik best voorstellen dat je daartegen wilt optreden, maar ik maak me nu echt niet druk om een vechtpartijtje op een school in vlissingen of almelo...
ik heb eerder het idee dat dit een soort van 'plaatsvervangende woede' is.... mensen die in hun naaste omgeving geen enkele sociale betrokkenheid 'willen' tonen, maar die dan opeens wel hoogstopgewonden gaan reageren omdat de ene allochtoon de andere in elkaar tremt op een school in venlo of grubbekutteveen ...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
ik zie eigenlijk wérkelijk niet in waarom nationale media zich bezig moet houden met vechtpartijtjes op scholen?
gut, als ik de mensen zou kennen of er direkt bij betrokken was, in mn eigen sociale omgeving zou gebeuren kan ik best voorstellen dat je daartegen wilt optreden, maar ik maak me nu echt niet druk om een vechtpartijtje op een school in vlissingen of almelo...
ik heb eerder het idee dat dit een soort van 'plaatsvervangende woede' is.... mensen die in hun naaste omgeving geen enkele sociale betrokkenheid 'willen' tonen, maar die dan opeens wel hoogstopgewonden gaan reageren omdat de ene allochtoon de andere in elkaar tremt op een school in venlo of grubbekutteveen ...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
Dus jij deed ook niks?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hahaha. Een paar jaar geleden met koninginnedag in Amsterdam zagen we hoe een beer van 2 bij 2 een meisje vol in het gezicht stompte op het Leidseplein. Niemand (ik herhaal: NIEMAND) deed er iets op uit. Alleen een paar gozers zeiden "doe normaal". Op internet is het makkelijk om zulke uitspraken te doen; Als het er echt om gaat wil ik wel eens zien wie er ingrijpt. Bij een murk van 16 is dat niet zo'n probleem overigens.
Hoi Volkert.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ga lekker SP stemmen en boompjes knuffelen
![]()
Omdat ze achter hun pc durven te zegge: "ik trap um helemaal de KK in als ik hem tegen kom" en steun betuigingen krijgen van derden die dit ook vanachter hun pc durven te zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Waarom zou ik me met wereldvreemden gaan bemoeien als ik aan het zuipen ben met vrienden en vriendinnen? Alleen als ze aan mijn vrienden, familie of vriendinnen komen haal ik uit. Voor de rest bemoei ik me er niet mee, alleen ga ik ook niet op internet lopen verkondigen dat ik "die flikker op z'n bek had getrapt als ik er bij was".quote:
idd hecht ik meer waarde aan échte betrokkenheid dan de domme meeloperigheid en selectieve opwinding van jullie geenstijl-gangers omdat ze toevallig een filmpje zien van een vechtpartij ergens ver-weg ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij nou even je gehandicapte buurman in bad gaat stoppen, dan houden wij ons even hier mee bezig. ok? Dag drol!
Overduidelijk dat t-8one nog nooit rellen van dichtbij heeft meegemaaktquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef t-8one het volgende:
en van die nichten die bij voetbalwedstrijden gaan rellen
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij had beter dat varken kunnen hoeken.
dat varken naait ie ws, of is van gelijke komaf of zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij had beter dat varken kunnen hoeken.
Waar zeg ik dat ik hem op zijn bek ga rammen? Je klinkt wel erg overspannen trouwens met je geouwehoer in de ruimte. Zoek anders een psych ofzo maar vermoei mij niet met je gezeik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Stippel het volgende:
[..]
jezus, denk eens na voordat je gelijk met de telegraaf-mentaliteit mee gaat jengelen om het 'lynchen' van de 'dader' ...
En dan zeker denken dat we die 'online-stoerdoenerij' ook serieus gaan nemen? goh, verwacht je bewondering voor anonieme internet-reactieposts over: 'dat JIJ hem wel ff op ze Bek zou rammen?'
Jij bent het type "ik-stond-er-bij-en-keek-erna"quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Stippel het volgende:
[..]
idd hecht ik meer waarde aan échte betrokkenheid dan de domme meeloperigheid en selectieve opwinding van jullie geenstijl-gangers omdat ze toevallig een filmpje zien van een vechtpartij ergens ver-weg ...
jezus, denk eens na voordat je gelijk met de telegraaf-mentaliteit mee gaat jengelen om het 'lynchen' van de 'dader' ...
En dan zeker denken dat we die 'online-stoerdoenerij' ook serieus gaan nemen? goh, verwacht je bewondering voor anonieme internet-reactieposts over: 'dat JIJ hem wel ff op ze Bek zou rammen?'
hetzelfde soort mensen staan erbij te joelen als ze een vechtpartij in werkelijk te zien krijgen, of nog erger, gaan deze met hun mobiele telefoontje filmen zodat ze hem voor 100 euro kunnen plaatsen op geenstijl ...
Wie zegt dat die andere chick Nederlands is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iedereen had het niet erg gevonden als hij dat dikke-buitenlands-uitziende-wijf had gehoekt?
Maar nee, nu kom je aan een Nederlands meisje wat er normaal uit ziet en dan hebben we de poppen aan het dansen..
Doe jij maar Camplo! Hij zal vast wel schrikken als hij jou tattoo van AFCA ziet op je armquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef Camplo het volgende:
[..]daarom moet die gozer op z'n bek gestampt worden.
Pot--> ketel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik hem op zijn bek ga rammen? Je klinkt wel erg overspannen trouwens met je geouwehoer in de ruimte. Zoek anders een psych ofzo maar vermoei mij niet met je gezeik.![]()
nee sukkel, als het wel in mn buurt gebeurde zou het me wel uitmaken ... als ik de mensen zou kennen of zou weten wat daar speelde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:07 schreef Latz het volgende:
[..]
Jij bent het type "ik-stond-er-bij-en-keek-erna"
Boehhhh![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een hypocrieten hiero en bij GeenStijl. Pas als een vrouw wordt gemept door een man , verontwaardigt raken.
flikker als je blieft op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een hypocrieten hiero en bij GeenStijl. Pas als een vrouw wordt gemept, verontwaardigt raken.
Je hebt me overtuigdquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
flikker als je blieft op.
lafste actie van t jaar. die gast moet gewoon met naw gegevens op elke website staan.
en iedereen die die gozer klappen geven wil mag dat gewoon lekker doen.
Het gaat meer om het principe wat er achter schuil gaat. Jij vindt die gast blijkbaar een minderwaardig mens, maar de manier waarop hier een soort van lynch-partij wordt georganiseerd is ook niet zo verheffend. Ik vraag me af of de users hier zichzelf zo veel onderscheiden van die jongen op het filmpje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het staat toch in de bijbel, dus dan mag het niet![]()
so truequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iedereen had het niet erg gevonden als hij dat dikke-buitenlands-uitziende-wijf had gehoekt?
Maar nee, nu kom je aan een Nederlands meisje wat er normaal uit ziet en dan hebben we de poppen aan het dansen..
Omdat ze dik en lillik is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ziet die dikke er buitenlands uit![]()
En nu ben ik niet stoer?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:03 schreef EsDe het volgende:
[..]
Overduidelijk dat t-8one nog nooit rellen van dichtbij heeft meegemaakt![]()
Verkapte kijk-mij-eens-niet-stoer-doen-dus-eigenlijk-ben-ik-wel-fokking-stoer-in-de-wrede-buitenwereld post![]()
En vond je het fijn om dat te zien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ziet die dikke er buitenlands uit![]()
Als dr shirt omhoog gaat bij dat worstelen zie ik gewoon een dikke klomp wit vlees hoor
Het gaat er gewoon om dat het niet normaal is dat zo'n idioot een meisje vol op haar gezicht hoekt, en als hij dat andere 'dikke meisje" had gehoekt dan vond ik het ook niet normaal. Die kerel verdient gewoon een goed pak slaag, een waarschuwing of iets dergelijks is niet genoeg voor zulke jochies.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:18 schreef Stippel het volgende:
[..]
nee sukkel, als het wel in mn buurt gebeurde zou het me wel uitmaken ... als ik de mensen zou kennen of zou weten wat daar speelde.
maar ik ken ze niet en wat mij betreft zijn het gewoon domme VMBO-praktijken die me verder écht voor geen ene millimeter wat uitmaken .
Ik snap gewoon niet waarom hier debielen opeens zich zo betrokken voelen bij de anonieme mensen die op dat filmpje te zien zijn, en ook nog de manier waarop?
Gut, alsof het 'nieuw' is dat op de gemiddelde VMBO vechtpartijen plaatsvinden.
zouden ze ook zo opgewonden doen als het dat dikke meisje was geweest dat de klap had mogen ontvangen, in plaats van dat slankere kind?
Beter als dat een laffe hond opeens uit het niets een meisje vol in het gezich slaat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Even een vraagje: jullie vinden het wel allemaal oké dat die twee meisjes met elkaar op de vuist gaan?
Maar die ziet er beter uit als die anderequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef cultheld het volgende:
Die andere is volgens mij ook allochtoon: Servo-Kroatisch of zo.
Ik denk kroatisch libanees als je het mij vraagt, kijk maar naar dat linkeroogquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef cultheld het volgende:
Die andere is volgens mij ook allochtoon: Servo-Kroatisch of zo.
Hij had beter met haar kunnen gaan fitnessen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus had ie beter die dikke kunnen slaan
Dat ziet Stevie Wonder ook nog wel. Misschien was die dikke wel de zus van die murk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar die ziet er beter uit als die andere
Uiteraard, das keigeilquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Even een vraagje: jullie vinden het wel allemaal oké dat die twee meisjes met elkaar op de vuist gaan?
Alsof fitnesapparaten in die maten gemaakt wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij had beter met haar kunnen gaan fitnessen.
drib jij was het !quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof fitnesapparaten in die maten gemaakt worden
Verrassendquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb iig al wat gegevens:
Voornaam: Mohammed
Religie: islam
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb iig al wat gegevens:
Voornaam: Mohammed
Religie: islam
nou, het gaat vooral om de manier waarop, er niets mee te maken hebben, en dan opeens naar voren lopen, quasi nonchalant, en vol met de vuist uithalen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een hypocrieten hiero en bij GeenStijl. Pas als een vrouw wordt gemept, verontwaardigt raken.
Ow... gelukkig maar 11 van de 10 keerquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef milagro het volgende:
[..]
dat haartrek en gemep met vlakke hand van die meiden stelde niets voor, het "gevecht' leek al over, en dan komt meneer, en ja een man, een jongen is nu eenmaal fysiek sterker 11 van de 10 keer dus geen partij, het nog even afmaken met een flinke hoek midden in haar gezicht.
Iemand hypocriet noemen is eigenlijk al hypocriet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef milagro het volgende:
[..]
maar hey, ik ben hypocriet, dus daar ligt dat natuurlijk aan, dat ik dat onderscheid maak![]()
ja, ben blij dat je hem vat, schatquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ow... gelukkig maar 11 van de 10 keer
Mjah idd, hij kon beter die dikke slaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan is het goed gespeeld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef cultheld het volgende:
Misschien hebben ze het wel in scène gezet. Ze had ook niks aan haar gezicht of zo.
oh ik heb ook wel eens zo'n knal gehad, hoor, van een jongen die meende dat het niet uitmaakt of je een partij bent of niet, zo hypocriet was hij namelijk niet... en ik had ook niets zichtbaars aan schade, maar ging wel gestrekt, en zag even vogeltjes en sterretjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef cultheld het volgende:
Misschien hebben ze het wel in scène gezet. Ze had ook niks aan haar gezicht of zo.
Naam en adres graag. Hangen we die er ook meteen naast. Of had je het verdiend?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:06 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik heb ook wel eens zo'n knal gehad, hoor, van een jongen die meende dat het niet uitmaakt of je een partij bent of niet, zo hypocriet was hij namelijk niet... en ik had ook niets zichtbaars aan schade, maar ging wel gestrekt, en zag even vogeltjes en sterretjes
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
And we have a match..![]()
Wie is dat dan of heb je dat van GS gejatquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij liep door ons touwtjespringen heen steedsquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naam en adres graag. Hangen we die er ook meteen naast. Of had je het verdiend?
staat een vibrator boven op de kastquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
staat een vibrator boven op de kast
da's een flesje zwitsal babypoederquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel wat foto's kan vinden van Mocro's met een dergelijk kapselquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hard sloeg hij nu ook weer niet en de beeldkwaliteit is ook ruk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef cultheld het volgende:
ROC Bijlmerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gevonden !quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Wat nou kutfin, dit is gewoon een biculturele kansenjongere. Een slachtoffer van de Nederlandse maatschappij!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef scarefreak het volgende:
GeenStijl-'humor'quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef cultheld het volgende:
Waar komt die Fin-rage eigenlijk vandaan?
Of een combinatie van beide...quote:
Wat is precies de match?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfde shirt, alleen heeft die de mouwen afgeknipt vanwege het mooie weerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is precies de match?
Dat die gast ook bakkebaarden en een turkenneus heeft?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef milagro het volgende:
[..]
hij liep door ons touwtjespringen heen steeds
ik was 11 en hij twee keer blijven zitten dus 12 of 13, ik gaf hem een zet, en hij draaide zich om en haalde vol uit..... BAM ik ging echt compleet gestrekt, alles werd even zwart en het eerste wat ik deed was mijn tanden checken
, maar ze zaten er nog in
nee, ik had het niet verdiend dus![]()
zijn naam is John N. te destijds V.
Schuld van Fortuyn/Van Gogh/Wilders/Verdonk/Israel/Amerika.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Wat nou kutfin, dit is gewoon een biculturele kansenjongere. Een slachtoffer van de Nederlandse maatschappij!
Is dit trouwens echt waar? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002408.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe niets anders dan succestopics openen.![]()
Wtf..quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is dit trouwens echt waar? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002408.html
We hebben een beller, vanBnaarC kom er maar in met het goede antwoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zeker, was toen ook op Fok! geweest tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Yup!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Houdt van Hindi. Zullen dus wel Indiers zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef Houniet het volgende:
zijn broer
http://rawiwagidhosain.hyves.nl/
Whehehehequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Yup!![]()
Jaren geleden alweer gelukkig.
Jah, en Fok is hardcore 2 da bone!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:30 schreef l3laster het volgende:
boeie geenstijl zijn stelletje pauper hockeykutjes
Gelukkig ben jij een bitch ass niggah pimpquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:30 schreef l3laster het volgende:
boeie geenstijl zijn stelletje pauper hockeykutjes
Zit er babyvet op?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:31 schreef SeLang het volgende:
Dat geslagen meisje is best een lekker popje
Ik ben toch zo blij dat ik in deze tijd niet op school zitquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:29 schreef vanBnaarC het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_message/5597
heb je hem ook weer hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, het is een ajaxfan, kon ook niet anders....
Geef es een linkje..quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook mijn ps3 topic op GS gemist?
Dat was jij een paar jaar geleden ook nog, homoquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, het is een ajaxfan, kon ook niet anders....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat was jij een paar jaar geleden ook nog, homo![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/046598.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Geef es een linkje..
En heb je ook een link van het Fok!-bericht over je ontslag of niet?
Er komt straks een update hoor ik op de wandelgangen. Komt goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:39 schreef vanBnaarC het volgende:
wordt een beetje afweeken van het onderwerp
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er komt straks een update hoor ik op de wandelgangen. Komt goed.
WTF?! Een permban van 4 jaar? Hoe kan dat? En heb je daar voor gedaan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/046598.html
FOK bericht over ontslag? Geen idee of dat er ooit is geweest. In die tijd had ik een permban van 4 jaar op FOK.![]()
Iets met Yvonne.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
WTF?! Een permban van 4 jaar? Hoe kan dat? En heb je daar voor gedaan?
En als dat niet helpt dan gooi je gewoon je jesters in de strijd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:50 schreef Ripley het volgende:
Ik ken hem niet. Maar ik wil hem wel even kennis laten maken met mijn rechtse directe
Iets met Yvonne?quote:
BAM! BAM! dan altijd nogquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En als dat niet helpt dan gooi je gewoon je jesters in de strijd.BAM!!!
Ach dat is het linkse tree hugging hippy crap shit kliekje van Fok!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:15 schreef mazaru het volgende:
Wat een goor laf mannetje
En voor al die mensen die het heel gewoon vinden dat zo'n kwal een meisje slaat![]()
![]()
![]()
Volgende week slaat die je broertje van vier tegen de vlakte, kijken hoe leuk je het dan nog vind.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:57 schreef scarefreak het volgende:
http://img163.imageshack.us/my.php?image=verschillenci2.jpg
http://www.funkyhunks.nl/amit
http://tofail.hyves.nl/#zeg maar dag dag met je gezicht
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Check die bitch hoe ze klappen krijgt hiersow http://www.youtube.com/ve(...)ch%3Fv%3DoDP5lsUMo9E
Fuck niet met me bitch, of je gaat eraan
Nummer van je collega?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:03 schreef vanBnaarC het volgende:
-weg-
haha, waar heb je die gevonden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:03 schreef vanBnaarC het volgende:
-weg-
Mag niet van de linkse rakkers hierquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:03 schreef vanBnaarC het volgende:
-weg-
Ik heb zelf geen hyves, dus kan geen reacties lezen. Kun je wat reacties posten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:05 schreef OudFruit het volgende:
Check zijn hyvesHij is vandaag nog keihard de sjaak denk k...de tering
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie niks speciaals op z'n hyves, moet je daarvoor ook een profiel hebben?
Ga met je dikke buik op hem zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:09 schreef tonks het volgende:
O fuck hij woont hier maar een aantal kilometer vandaan
Etcquote:Mirjam
Mirjam (28)
vandaag, 14:02
Jij gaat een leuke tijd tegemoet! Sukkel!
===
Erwin (37)
vandaag, 13:59
lach zolang je dat nog kan
===
Karsten (1)
vandaag, 13:58
Ken je ADO...zo niet...je gaat ons leren kennen gek...
===
Cokekick (115)
vandaag, 13:57
JIj gaat helemaal kapot
wij vinden jou wel
===
Willemijn (45)
vandaag, 13:55
http://www.dumpert.nl/mediabase/12523/f0abd313/index.html
Lutser, you will die laffe teringhond!!
===
RuleL ""dru dru" Choke (2)
vandaag, 13:53
hey sagbie! mooie voortanden heb je ...
===
:-) (35)
vandaag, 13:43
staat een prijs op je hoofd
===
Billy (24)
vandaag, 13:48
Hey prutser... zal ik jou eens effe de kanker in komen slaan?
========
quote:Update: Amid uit Boxmeer is opgespoord. Check zijn inmiddels verwijderde superdudes profieltje, zijn hyves, de hyves van zijn vriendinnetje Cherryl, die dikke die begon te meppen. Meneer doet 'sociaal Juridische dienstverlening' op mbo-niveau. Help jezelf dan maar, mongeaul.
Helaas durf jij niks te doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
I'm in.
BOXMEER!!
FUCKING DICHT BIJ ONS HIER!!
Die telefoon had ik ook, totdat ie gejat was...wel g*dverdomme!! Het zal toch niet????quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:06 schreef vanBnaarC het volgende:
stond op geenstijl![]()
Check die telefoon staat te koop op ebay. Hier heeft hij mee gefilmd.![]()
[afbeelding]
is het niet het nieuwe vriendje van Salsagirl?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
I'm in.
BOXMEER!!
Zeiden ze bij die kattengooiert ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft niemand de hyves van die legerbroek? Daar heb ik meer aan.
Wat was dat dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zeiden ze bij die kattengooiert ook.
Die zo'n kat opensneed en tegen de muur gooide.
Binnen 2 dagen was ie gevonden en geklapt.
Oeiquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Karsten (1)
vandaag, 13:58
Ken je ADO...zo niet...je gaat ons leren kennen gek...![]()
.
Een kitten ofzo werd half ingesneden door een belgische mongool.quote:
JE mag me je nummer wel pm-enquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
Telefoonnummers weggehaald. Die geef je maar via een andere weg.
Van de PvdD zekerquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Een kitten ofzo werd half ingesneden door een belgische mongool.
Beestje leefde nog en hij gooide het maar ff 2x tegen de muur aan.
Leefde ie nog en doodde ie het.
Stond op geenstijl volgens mij destijds, gast is opgespoord, en is in coma geslagen door wat 'gasten'
nou stoere kerel, het is bekend ga je die 50 euro uitbetalen en ook ff een filmpje online zetten van je daden. geloof er geen reet van namelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Een kitten ofzo werd half ingesneden door een belgische mongool.
Beestje leefde nog en hij gooide het maar ff 2x tegen de muur aan.
Leefde ie nog en doodde ie het.
Stond op geenstijl volgens mij destijds, gast is opgespoord, en is in coma geslagen door wat 'gasten'
Dit zie ik anders niet op GS staanquote:de hyves van zijn vriendinnetje Cherryl, die dikke die begon te meppen
Die onderste..quote:Mark (25)
vandaag, 14:10
je gaat kapot vieze kanker geiteneuker
Tropical Dwars (122)
vandaag, 14:09
Jij bent de lul van vandaag hie ha hooooooooooooooooooooooooooooooooo
Mischa (80)
vandaag, 14:07
Bitch..... jij kan nergens meer heen! iedereen zal je pakken!
Patricia (59)
vandaag, 14:07
Verzin eens wat anders lozert!!
Ben benieuwd wat voor filmjes er van jou dood worden gemaakt.
Billy (24)
vandaag, 14:06
Je begrijpt er niks van.
Alleen blanken mogen blanke bitches slaan, kleautzack.
klopt ja!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zeiden ze bij die kattengooiert ook.
Die zo'n kat opensneed en tegen de muur gooide.
Binnen 2 dagen was ie gevonden en geklapt.
Wat ga je doen? Hem knock-out huilen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
I'm in.
BOXMEER!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |