oh ik heb ook wel eens zo'n knal gehad, hoor, van een jongen die meende dat het niet uitmaakt of je een partij bent of niet, zo hypocriet was hij namelijk niet... en ik had ook niets zichtbaars aan schade, maar ging wel gestrekt, en zag even vogeltjes en sterretjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef cultheld het volgende:
Misschien hebben ze het wel in scène gezet. Ze had ook niks aan haar gezicht of zo.
Naam en adres graag. Hangen we die er ook meteen naast. Of had je het verdiend?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:06 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik heb ook wel eens zo'n knal gehad, hoor, van een jongen die meende dat het niet uitmaakt of je een partij bent of niet, zo hypocriet was hij namelijk niet... en ik had ook niets zichtbaars aan schade, maar ging wel gestrekt, en zag even vogeltjes en sterretjes
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
And we have a match..![]()
Wie is dat dan of heb je dat van GS gejatquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij liep door ons touwtjespringen heen steedsquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naam en adres graag. Hangen we die er ook meteen naast. Of had je het verdiend?
staat een vibrator boven op de kastquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
staat een vibrator boven op de kast
da's een flesje zwitsal babypoederquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel wat foto's kan vinden van Mocro's met een dergelijk kapselquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hard sloeg hij nu ook weer niet en de beeldkwaliteit is ook ruk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef cultheld het volgende:
Misschien hebben ze het wel in scène gezet. Ze had ook niks aan haar gezicht of zo.
ROC Bijlmerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gevonden !quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Wat nou kutfin, dit is gewoon een biculturele kansenjongere. Een slachtoffer van de Nederlandse maatschappij!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef scarefreak het volgende:
En het allermooiste is nogwel dat die 2 wijven al eerste hun haar weer goed gaan doen
En dan komt die kutfin eraan
GeenStijl-'humor'quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef cultheld het volgende:
Waar komt die Fin-rage eigenlijk vandaan?
Of een combinatie van beide...quote:
Wat is precies de match?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfde shirt, alleen heeft die de mouwen afgeknipt vanwege het mooie weerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is precies de match?
Dat die gast ook bakkebaarden en een turkenneus heeft?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef milagro het volgende:
[..]
hij liep door ons touwtjespringen heen steeds
ik was 11 en hij twee keer blijven zitten dus 12 of 13, ik gaf hem een zet, en hij draaide zich om en haalde vol uit..... BAM ik ging echt compleet gestrekt, alles werd even zwart en het eerste wat ik deed was mijn tanden checken
, maar ze zaten er nog in
nee, ik had het niet verdiend dus![]()
zijn naam is John N. te destijds V.
Schuld van Fortuyn/Van Gogh/Wilders/Verdonk/Israel/Amerika.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Wat nou kutfin, dit is gewoon een biculturele kansenjongere. Een slachtoffer van de Nederlandse maatschappij!
Is dit trouwens echt waar? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002408.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe niets anders dan succestopics openen.![]()
Wtf..quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is dit trouwens echt waar? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002408.html
We hebben een beller, vanBnaarC kom er maar in met het goede antwoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zeker, was toen ook op Fok! geweest tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Yup!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Houdt van Hindi. Zullen dus wel Indiers zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef Houniet het volgende:
zijn broer
http://rawiwagidhosain.hyves.nl/
Whehehehequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Yup!![]()
Jaren geleden alweer gelukkig.
Jah, en Fok is hardcore 2 da bone!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:30 schreef l3laster het volgende:
boeie geenstijl zijn stelletje pauper hockeykutjes
Gelukkig ben jij een bitch ass niggah pimpquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:30 schreef l3laster het volgende:
boeie geenstijl zijn stelletje pauper hockeykutjes
Zit er babyvet op?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:31 schreef SeLang het volgende:
Dat geslagen meisje is best een lekker popje
Ik ben toch zo blij dat ik in deze tijd niet op school zitquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:29 schreef vanBnaarC het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_message/5597
heb je hem ook weer hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, het is een ajaxfan, kon ook niet anders....
Geef es een linkje..quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook mijn ps3 topic op GS gemist?
Dat was jij een paar jaar geleden ook nog, homoquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, het is een ajaxfan, kon ook niet anders....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat was jij een paar jaar geleden ook nog, homo![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/046598.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Geef es een linkje..
En heb je ook een link van het Fok!-bericht over je ontslag of niet?
Er komt straks een update hoor ik op de wandelgangen. Komt goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:39 schreef vanBnaarC het volgende:
wordt een beetje afweeken van het onderwerp
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er komt straks een update hoor ik op de wandelgangen. Komt goed.
WTF?! Een permban van 4 jaar? Hoe kan dat? En heb je daar voor gedaan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/046598.html
FOK bericht over ontslag? Geen idee of dat er ooit is geweest. In die tijd had ik een permban van 4 jaar op FOK.![]()
Iets met Yvonne.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
WTF?! Een permban van 4 jaar? Hoe kan dat? En heb je daar voor gedaan?
En als dat niet helpt dan gooi je gewoon je jesters in de strijd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:50 schreef Ripley het volgende:
Ik ken hem niet. Maar ik wil hem wel even kennis laten maken met mijn rechtse directe
Iets met Yvonne?quote:
BAM! BAM! dan altijd nogquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En als dat niet helpt dan gooi je gewoon je jesters in de strijd.BAM!!!
Ach dat is het linkse tree hugging hippy crap shit kliekje van Fok!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:15 schreef mazaru het volgende:
Wat een goor laf mannetje
En voor al die mensen die het heel gewoon vinden dat zo'n kwal een meisje slaat![]()
![]()
![]()
Volgende week slaat die je broertje van vier tegen de vlakte, kijken hoe leuk je het dan nog vind.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:57 schreef scarefreak het volgende:
http://img163.imageshack.us/my.php?image=verschillenci2.jpg
http://www.funkyhunks.nl/amit
http://tofail.hyves.nl/#zeg maar dag dag met je gezicht
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Check die bitch hoe ze klappen krijgt hiersow http://www.youtube.com/ve(...)ch%3Fv%3DoDP5lsUMo9E
Fuck niet met me bitch, of je gaat eraan
Nummer van je collega?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:03 schreef vanBnaarC het volgende:
-weg-
haha, waar heb je die gevonden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:03 schreef vanBnaarC het volgende:
-weg-
Mag niet van de linkse rakkers hierquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:03 schreef vanBnaarC het volgende:
-weg-
Ik heb zelf geen hyves, dus kan geen reacties lezen. Kun je wat reacties posten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:05 schreef OudFruit het volgende:
Check zijn hyvesHij is vandaag nog keihard de sjaak denk k...de tering
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie niks speciaals op z'n hyves, moet je daarvoor ook een profiel hebben?
Ga met je dikke buik op hem zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:09 schreef tonks het volgende:
O fuck hij woont hier maar een aantal kilometer vandaan
Etcquote:Mirjam
Mirjam (28)
vandaag, 14:02
Jij gaat een leuke tijd tegemoet! Sukkel!
===
Erwin (37)
vandaag, 13:59
lach zolang je dat nog kan
===
Karsten (1)
vandaag, 13:58
Ken je ADO...zo niet...je gaat ons leren kennen gek...
===
Cokekick (115)
vandaag, 13:57
JIj gaat helemaal kapot
wij vinden jou wel
===
Willemijn (45)
vandaag, 13:55
http://www.dumpert.nl/mediabase/12523/f0abd313/index.html
Lutser, you will die laffe teringhond!!
===
RuleL ""dru dru" Choke (2)
vandaag, 13:53
hey sagbie! mooie voortanden heb je ...
===
:-) (35)
vandaag, 13:43
staat een prijs op je hoofd
===
Billy (24)
vandaag, 13:48
Hey prutser... zal ik jou eens effe de kanker in komen slaan?
========
quote:Update: Amid uit Boxmeer is opgespoord. Check zijn inmiddels verwijderde superdudes profieltje, zijn hyves, de hyves van zijn vriendinnetje Cherryl, die dikke die begon te meppen. Meneer doet 'sociaal Juridische dienstverlening' op mbo-niveau. Help jezelf dan maar, mongeaul.
Helaas durf jij niks te doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
I'm in.
BOXMEER!!
FUCKING DICHT BIJ ONS HIER!!
Die telefoon had ik ook, totdat ie gejat was...wel g*dverdomme!! Het zal toch niet????quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:06 schreef vanBnaarC het volgende:
stond op geenstijl![]()
Check die telefoon staat te koop op ebay. Hier heeft hij mee gefilmd.![]()
[afbeelding]
is het niet het nieuwe vriendje van Salsagirl?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
I'm in.
BOXMEER!!
Zeiden ze bij die kattengooiert ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft niemand de hyves van die legerbroek? Daar heb ik meer aan.
Wat was dat dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zeiden ze bij die kattengooiert ook.
Die zo'n kat opensneed en tegen de muur gooide.
Binnen 2 dagen was ie gevonden en geklapt.
Oeiquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Karsten (1)
vandaag, 13:58
Ken je ADO...zo niet...je gaat ons leren kennen gek...![]()
.
Een kitten ofzo werd half ingesneden door een belgische mongool.quote:
JE mag me je nummer wel pm-enquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
Telefoonnummers weggehaald. Die geef je maar via een andere weg.
Van de PvdD zekerquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Een kitten ofzo werd half ingesneden door een belgische mongool.
Beestje leefde nog en hij gooide het maar ff 2x tegen de muur aan.
Leefde ie nog en doodde ie het.
Stond op geenstijl volgens mij destijds, gast is opgespoord, en is in coma geslagen door wat 'gasten'
nou stoere kerel, het is bekend ga je die 50 euro uitbetalen en ook ff een filmpje online zetten van je daden. geloof er geen reet van namelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Een kitten ofzo werd half ingesneden door een belgische mongool.
Beestje leefde nog en hij gooide het maar ff 2x tegen de muur aan.
Leefde ie nog en doodde ie het.
Stond op geenstijl volgens mij destijds, gast is opgespoord, en is in coma geslagen door wat 'gasten'
Dit zie ik anders niet op GS staanquote:de hyves van zijn vriendinnetje Cherryl, die dikke die begon te meppen
Die onderste..quote:Mark (25)
vandaag, 14:10
je gaat kapot vieze kanker geiteneuker
Tropical Dwars (122)
vandaag, 14:09
Jij bent de lul van vandaag hie ha hooooooooooooooooooooooooooooooooo
Mischa (80)
vandaag, 14:07
Bitch..... jij kan nergens meer heen! iedereen zal je pakken!
Patricia (59)
vandaag, 14:07
Verzin eens wat anders lozert!!
Ben benieuwd wat voor filmjes er van jou dood worden gemaakt.
Billy (24)
vandaag, 14:06
Je begrijpt er niks van.
Alleen blanken mogen blanke bitches slaan, kleautzack.
klopt ja!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zeiden ze bij die kattengooiert ook.
Die zo'n kat opensneed en tegen de muur gooide.
Binnen 2 dagen was ie gevonden en geklapt.
Wat ga je doen? Hem knock-out huilen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
I'm in.
BOXMEER!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |