oh ik heb ook wel eens zo'n knal gehad, hoor, van een jongen die meende dat het niet uitmaakt of je een partij bent of niet, zo hypocriet was hij namelijk niet... en ik had ook niets zichtbaars aan schade, maar ging wel gestrekt, en zag even vogeltjes en sterretjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef cultheld het volgende:
Misschien hebben ze het wel in scène gezet. Ze had ook niks aan haar gezicht of zo.
Naam en adres graag. Hangen we die er ook meteen naast. Of had je het verdiend?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:06 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik heb ook wel eens zo'n knal gehad, hoor, van een jongen die meende dat het niet uitmaakt of je een partij bent of niet, zo hypocriet was hij namelijk niet... en ik had ook niets zichtbaars aan schade, maar ging wel gestrekt, en zag even vogeltjes en sterretjes
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
And we have a match..![]()
Wie is dat dan of heb je dat van GS gejatquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij liep door ons touwtjespringen heen steedsquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naam en adres graag. Hangen we die er ook meteen naast. Of had je het verdiend?
staat een vibrator boven op de kastquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
staat een vibrator boven op de kast
da's een flesje zwitsal babypoederquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel wat foto's kan vinden van Mocro's met een dergelijk kapselquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hard sloeg hij nu ook weer niet en de beeldkwaliteit is ook ruk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef cultheld het volgende:
Misschien hebben ze het wel in scène gezet. Ze had ook niks aan haar gezicht of zo.
ROC Bijlmerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gevonden !quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Wat nou kutfin, dit is gewoon een biculturele kansenjongere. Een slachtoffer van de Nederlandse maatschappij!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef scarefreak het volgende:
En het allermooiste is nogwel dat die 2 wijven al eerste hun haar weer goed gaan doen
En dan komt die kutfin eraan
GeenStijl-'humor'quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef cultheld het volgende:
Waar komt die Fin-rage eigenlijk vandaan?
Of een combinatie van beide...quote:
Wat is precies de match?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfde shirt, alleen heeft die de mouwen afgeknipt vanwege het mooie weerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is precies de match?
Dat die gast ook bakkebaarden en een turkenneus heeft?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef milagro het volgende:
[..]
hij liep door ons touwtjespringen heen steeds
ik was 11 en hij twee keer blijven zitten dus 12 of 13, ik gaf hem een zet, en hij draaide zich om en haalde vol uit..... BAM ik ging echt compleet gestrekt, alles werd even zwart en het eerste wat ik deed was mijn tanden checken
, maar ze zaten er nog in
nee, ik had het niet verdiend dus![]()
zijn naam is John N. te destijds V.
Schuld van Fortuyn/Van Gogh/Wilders/Verdonk/Israel/Amerika.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef oheng het volgende:
[..]
Wat nou kutfin, dit is gewoon een biculturele kansenjongere. Een slachtoffer van de Nederlandse maatschappij!
Is dit trouwens echt waar? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002408.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe niets anders dan succestopics openen.![]()
Wtf..quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is dit trouwens echt waar? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002408.html
We hebben een beller, vanBnaarC kom er maar in met het goede antwoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zeker, was toen ook op Fok! geweest tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Yup!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Houdt van Hindi. Zullen dus wel Indiers zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef Houniet het volgende:
zijn broer
http://rawiwagidhosain.hyves.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |