Superlaf inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Razor21 het volgende:
Las het net ook kan nu het filmpje niet bekijken om mijn werk.
Maar ik begrijp dat meneer een meisje vol in haar gezicht schopt?![]()
Check het filmpjequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lekker mannetje..
Een beter screenshot is er niet?
Kan niet, ben niet thuis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Check het filmpje
http://www.dumpert.nl/mediabase/12523/f0abd313/index.html
Even uitgerekt met Paint :quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lekker mannetje..
Een beter screenshot is er niet?
Paint roelt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Even uitgerekt met Paint :
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07142/homofiel1.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wie zegt dat het een fin is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef scarefreak het volgende:
En het allermooiste is nogwel dat die 2 wijven al eerste hun haar weer goed gaan doen
En dan komt die kutfin eraan
Ja he, een Fin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef scarefreak het volgende:
En het allermooiste is nogwel dat die 2 wijven al eerste hun haar weer goed gaan doen
En dan komt die kutfin eraan
Die lutser is omgebouwd tot vrouw?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:31 schreef Armageddon het volgende:
http://www.pzc.nl/zeeland/walcheren/article1274278.ece
quote:Deze laffe zak heeft inmiddels een schorsing aan z'n broek. Hij is leerling aan het MA college in 020 zuid. Even gebeld met het baasje van de school na herkenning van de omgeving. Hij echter verdiend nog veel meer strafjes en schandpalen
zie post boven jequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef Razor21 het volgende:
http://www.scheldemond.nl/
en nu even de foto-albums afzoeken
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Die met die legerbroek ziet er wel uit als een geyl putaatje.
Daarom kreeg ze de klappen want ze droeg geen hoofddoek, de hoer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat maakt jou dan beter dan hem... hoe?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef Camplo het volgende:
[..]daarom moet die gozer op z'n bek gestampt worden.
Ze kon anders wel ff bijna haar tandjes van straat afrapen...zielig meisjequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen FOKKERS op het MA College?quote:MA college staat voor media college. Het vroegere Grafische lyceum. Rivierenbuurt 020. Vlak bij de RAI.
Een zeer goede wijk waar helaas 5 dagen per week te veel onderontwikkelde idioten samen komen op een MA college.
Z'n naam en adres uiteraard niet gekregen om z'n prive te beschermen. (alhoewel dat nu al lichtelijk aan het beschadigen is...)
Fuck you straffen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
En dat maakt jou dan beter dan hem... hoe?
Ga gewoon weer lekker clearasil smeren knul, en laat straffen aan de volwassenen over, ok?
Alsof iemand bang is voor een meidklappende heaumeau.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef t-8one het volgende:
Wehhehee, dit is wel het stoere praat topic.
ik zal hem op z'n bek schoppen, trap um in coma
hihihi, wat een stoere jongens hier op fok! zo achter de pc en op geenstijl ook trouwens
Maar blijf lekker zitten jochies
En vooral schelden en zeggen wat je zou doen als ...............................
![]()
Ik niet. Hij slaat haar niet eens knockout, dus veel is het niet. Loserquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Alsof iemand bang is voor een meidklappende heaumeau.
Precies, alleen om te compenseren dacht ik meer aan een cruise voor het arme kind in een lek rubberbootje in de Bering Zee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef freud het volgende:
Bedelf de arme jongen onder subsidies! Geef hem een hangplek, boksles (om agressie te beheersen) en geld om een cursus agressiebeheersing te volgen (geen controle nodig op het daadwerkelijke volgen). Daarbij komt het omdat hij altijd als minderwaardig wordt behandeld, en niets te doen heeft.
Kortom: hij is juist het slachtoffer!
Hihihi,quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Fuck you straffen.
Oog om oog, tand op tand.
Aanbod geldt nog steeds.
50 euro voor de gouden tip.
en van die nichten die bij voetbalwedstrijden gaan rellenquote:Alleen berbers en teringflikkers slaan meisjes.
Niet in Drenthe, Zeeland of Friesland in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Grimm het volgende:
Weet iemand al in welk deel van het land we het moeten zoeken?
Hahaha. Een paar jaar geleden met koninginnedag in Amsterdam zagen we hoe een beer van 2 bij 2 een meisje vol in het gezicht stompte op het Leidseplein. Niemand (ik herhaal: NIEMAND) deed er iets op uit. Alleen een paar gozers zeiden "doe normaalquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Fuck you straffen.
Oog om oog, tand op tand.
Alleen berbers en teringflikkers slaan meisjes.
Aanbod geldt nog steeds.
50 euro voor de gouden tip.
Als jij nou even je gehandicapte buurman in bad gaat stoppen, dan houden wij ons even hier mee bezig. ok? Dag drol!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
ik zie eigenlijk wérkelijk niet in waarom nationale media zich bezig moet houden met vechtpartijtjes op scholen?
gut, als ik de mensen zou kennen of er direkt bij betrokken was, in mn eigen sociale omgeving zou gebeuren kan ik best voorstellen dat je daartegen wilt optreden, maar ik maak me nu echt niet druk om een vechtpartijtje op een school in vlissingen of almelo...
ik heb eerder het idee dat dit een soort van 'plaatsvervangende woede' is.... mensen die in hun naaste omgeving geen enkele sociale betrokkenheid 'willen' tonen, maar die dan opeens wel hoogstopgewonden gaan reageren omdat de ene allochtoon de andere in elkaar tremt op een school in venlo of grubbekutteveen ...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
ik zie eigenlijk wérkelijk niet in waarom nationale media zich bezig moet houden met vechtpartijtjes op scholen?
gut, als ik de mensen zou kennen of er direkt bij betrokken was, in mn eigen sociale omgeving zou gebeuren kan ik best voorstellen dat je daartegen wilt optreden, maar ik maak me nu echt niet druk om een vechtpartijtje op een school in vlissingen of almelo...
ik heb eerder het idee dat dit een soort van 'plaatsvervangende woede' is.... mensen die in hun naaste omgeving geen enkele sociale betrokkenheid 'willen' tonen, maar die dan opeens wel hoogstopgewonden gaan reageren omdat de ene allochtoon de andere in elkaar tremt op een school in venlo of grubbekutteveen ...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
Dus jij deed ook niks?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hahaha. Een paar jaar geleden met koninginnedag in Amsterdam zagen we hoe een beer van 2 bij 2 een meisje vol in het gezicht stompte op het Leidseplein. Niemand (ik herhaal: NIEMAND) deed er iets op uit. Alleen een paar gozers zeiden "doe normaal". Op internet is het makkelijk om zulke uitspraken te doen; Als het er echt om gaat wil ik wel eens zien wie er ingrijpt. Bij een murk van 16 is dat niet zo'n probleem overigens.
Hoi Volkert.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ga lekker SP stemmen en boompjes knuffelen
![]()
Omdat ze achter hun pc durven te zegge: "ik trap um helemaal de KK in als ik hem tegen kom" en steun betuigingen krijgen van derden die dit ook vanachter hun pc durven te zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Stippel het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Waarom zou ik me met wereldvreemden gaan bemoeien als ik aan het zuipen ben met vrienden en vriendinnen? Alleen als ze aan mijn vrienden, familie of vriendinnen komen haal ik uit. Voor de rest bemoei ik me er niet mee, alleen ga ik ook niet op internet lopen verkondigen dat ik "die flikker op z'n bek had getrapt als ik er bij was".quote:
idd hecht ik meer waarde aan échte betrokkenheid dan de domme meeloperigheid en selectieve opwinding van jullie geenstijl-gangers omdat ze toevallig een filmpje zien van een vechtpartij ergens ver-weg ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij nou even je gehandicapte buurman in bad gaat stoppen, dan houden wij ons even hier mee bezig. ok? Dag drol!
Overduidelijk dat t-8one nog nooit rellen van dichtbij heeft meegemaaktquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef t-8one het volgende:
en van die nichten die bij voetbalwedstrijden gaan rellen
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij had beter dat varken kunnen hoeken.
dat varken naait ie ws, of is van gelijke komaf of zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij had beter dat varken kunnen hoeken.
Waar zeg ik dat ik hem op zijn bek ga rammen? Je klinkt wel erg overspannen trouwens met je geouwehoer in de ruimte. Zoek anders een psych ofzo maar vermoei mij niet met je gezeik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Stippel het volgende:
[..]
jezus, denk eens na voordat je gelijk met de telegraaf-mentaliteit mee gaat jengelen om het 'lynchen' van de 'dader' ...
En dan zeker denken dat we die 'online-stoerdoenerij' ook serieus gaan nemen? goh, verwacht je bewondering voor anonieme internet-reactieposts over: 'dat JIJ hem wel ff op ze Bek zou rammen?'
Jij bent het type "ik-stond-er-bij-en-keek-erna"quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Stippel het volgende:
[..]
idd hecht ik meer waarde aan échte betrokkenheid dan de domme meeloperigheid en selectieve opwinding van jullie geenstijl-gangers omdat ze toevallig een filmpje zien van een vechtpartij ergens ver-weg ...
jezus, denk eens na voordat je gelijk met de telegraaf-mentaliteit mee gaat jengelen om het 'lynchen' van de 'dader' ...
En dan zeker denken dat we die 'online-stoerdoenerij' ook serieus gaan nemen? goh, verwacht je bewondering voor anonieme internet-reactieposts over: 'dat JIJ hem wel ff op ze Bek zou rammen?'
hetzelfde soort mensen staan erbij te joelen als ze een vechtpartij in werkelijk te zien krijgen, of nog erger, gaan deze met hun mobiele telefoontje filmen zodat ze hem voor 100 euro kunnen plaatsen op geenstijl ...
Wie zegt dat die andere chick Nederlands is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iedereen had het niet erg gevonden als hij dat dikke-buitenlands-uitziende-wijf had gehoekt?
Maar nee, nu kom je aan een Nederlands meisje wat er normaal uit ziet en dan hebben we de poppen aan het dansen..
Doe jij maar Camplo! Hij zal vast wel schrikken als hij jou tattoo van AFCA ziet op je armquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef Camplo het volgende:
[..]daarom moet die gozer op z'n bek gestampt worden.
Pot--> ketel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik hem op zijn bek ga rammen? Je klinkt wel erg overspannen trouwens met je geouwehoer in de ruimte. Zoek anders een psych ofzo maar vermoei mij niet met je gezeik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |