Bijna net zo sterk als dat andere gegorgel, dat ik recentelijk ergens heb horen borrelen. Deed me denken aan verstopte putjes.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Egidius, waer bestu bleven?
Mi lanct na di, gheselle mijn.
![]()
Zal ik je even komen pijpen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef JAM het volgende:
Ik ben zo moe! Ik zou zo graag een dutje willen doen!.
Daar knap je namelijk vast van op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zal ik je even komen pijpen?
Nee! Daar heb ik helemaal geen zin in! Ik wil gewoon zo graag een lekker poezelig dutje doen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zal ik je even komen pijpen?
Ga naar de wc, zet je wekker van je mobiele telefoon op 'over 15 minuten', en slapen maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee! Daar heb ik helemaal geen zin in! Ik wil gewoon zo graag een lekker poezelig dutje doen!.
Geen ras in racisme; wel fas in fascisme.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef LXIV het volgende:
Mag je dan niet -heel even- een oogje dichtdoen op je werk?
Facisme! Net zoals je vroeger niet mocht plassen buiten de pauze's.
Ik vind jou eigenlijk een lul.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dijenkletser is een andere smiley, baardmans.
Ik vond Lienekien eigenlijk vrij makkelijk, dus nee, dat begrijp ik niet nee.
quote:Pro-actief oppakken competence en kennismanagement gebaseerd op behoefte unit
Pope moet je niet meerekenen Sigme. Dat hebben we ooit opgelopen, en we komen er niet meer van af...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef sigme het volgende:
LXIV, waar haalde jij toch het idee vandaan dat TTK het liefste subforum is? Ik vind POL'ers stukken aardiger, in het algemeen.
Ik jou een hopeloos geval, maar ik geef tenminste toe dat ik een lul bén!quote:
Zoiets, en ik ben heel lief inderdaad, maar alleen wanneer ik dat terecht vind. Dat is de liefheid waar ik me lief bij voel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:15 schreef JAM het volgende:
Pope is eigenlijk een hele lieve jongen, want hij heet Roel en hij komt uit...Harskamp? Vieriksveen? St.Mathilde-op-den-Broek? Wat was het ook alweer?
Nu je 't zegt; ik heb m'n broodje ossenworst de halve dag naast de verwarming laten liggen. Daar is ook niet veel meer dan dat van over.quote:
Hihi. Soepstengel in je oog, hahaha. Splesj, ploep.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:05 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu je 't zegt; ik heb m'n broodje ossenworst de halve dag naast de verwarming laten liggen. Daar is ook niet veel meer dan dat van over.
Hoi.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:11 schreef Gellius het volgende:
Luitjes!
HAHHAHA ik heb gisteravond pas leuke geluidjes gemaakt, je moet ze horen eens ooit, ik heb ze op mijn telefoon opgenomen. Ik sta nog versteld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef JAM het volgende:
Rikketamrikketam-rikketamtam-rambambam, hotseflotsehatseklatse-SPLOTSJ!
Ik ga niet toegeven dat ik een hopeloos geval ben, want dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik jou een hopeloos geval, maar ik geef tenminste toe dat ik een lul bén!
Kusje d'r op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag mag in de prullenbak. Opfrommelen en over je schouder gooien om nooit meer naar om te kijken.
Eenschquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag mag in de prullenbak. Opfrommelen en over je schouder gooien om nooit meer naar om te kijken.
Ok. Wat is er morgen, Erik?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog negen uur en dan is het morgen.
Je hebt het door.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Morgen is het niet meer vandaag. Dat is het belangrijkste!
Ok. Wat is er dan vandaag?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Morgen is het niet meer vandaag. Dat is het belangrijkste!
Te weinig slaap, te veel gestress/geregel/gepraat/gedoe.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een stomme ondertitel heb jij tegenwoordig trouwens in MSN, AR.
Mooi nummerquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Claudia_x het volgende:
Lekker onder een deken kruipen en In a radio song van Okkervil River opzetten tot het morgen is, Erik.
Ik vind het een prachtig album, Black Sheepy Boy.quote:
Tegen dat laatste valt weinig in te brengen, maar het eerste is simpelweg onverenigbaar met het objectivisme.quote:In zijn meest uitgesproken vorm beschouwt het wetenschap als niets meer dan een vorm van interactie tussen wetenschappers, waarin het objectieve feit weinig tot geen rol speelt. Een zwakkere vorm van het constructivisme zou kunnen betogen dat sociale factoren een grote rol spelen in de acceptatie van nieuwe wetenschappelijke theorieën.
Wikipedia
Die 3e weg ken ik nog niet. Maar dit korte stukje op wikipedia spreekt mij wel aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
Het slechte nieuws: het is een van de oudste dilemma's in de filosofie.
Het goede nieuws: er is ook een derde weg, namelijk fenomenologie.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Of is dat met een d??
Ja, dacht ik al. Het zag er al zo raar uit toen ik m'n eigen post zag...quote:
Ik sta bij mij vaak versteld dat het in veel gevallen ook nog noed is op die manier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Het zag er al zo raar uit toen ik m'n eigen post zag...
ja, dat is mijn spellingscontrole: ziet het er goed uit?
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een kopie van de nieuwste Van Dale op cd-rom.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Het zag er al zo raar uit toen ik m'n eigen post zag...
ja, dat is mijn spellingscontrole: ziet het er goed uit?
Helpt dat ook bij d/t-dilemma's?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een kopie van de nieuwste Van Dale op cd-rom.![]()
Nou, wel bij d/t-dilemma's die betrekking hebben op bijvoeglijke naamwoorden. Nu is 'benieuwd' niet zo'n moeilijk voorbeeld, maar 'bijdehand' wordt al wat lastiger:quote:
Nou, ik kan zo wel de meeste fouten herkennen. Alleen dan weet ik meestal nog niet hoe het wel moetquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sta bij mij vaak versteld dat het in veel gevallen ook nog noed is op die manier.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een kopie van de nieuwste Van Dale op cd-rom.![]()
Zo langs de zijkant van je nagel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een velletje van mijn pink afgebeten.
klinkt best pijnelijk!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Waaarom doe je dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Het zat een beetje los. Het velletje.quote:
Dat was m'n hele punt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga niet toegeven dat ik een hopeloos geval ben, want dat ben ik niet.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en voor Pope: dat was een stukje van Pekelharing.
Dat heb je nu mooi gezegd, Claudia, stomme filosofen, godverdomme, als ik iets wel niet kan uitstaan (muffinbroeken, Ajax-supporters en hagel daargelaten) is het wel de vie-loo-zoo-vie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even iets van Dreyfus online gezet: Intelligence without representation. Ik weet niet of dit voor een leek geschikt is. Straks zal ik er beter naar kijken. Eerst: eten!
Edit: misschien is Refocusing the question: Can there be skillful coping without propositional representations or brain representations? geschikter. Hmf, het komt allemaal niet echt inleidend op me over. Stomme filosofen ook.
Ja, jongens, jongens! Ze was zo mooi en óók nog zo lief en zachtaardig. Wat een leuk meisje was dat zeg!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:19 schreef broer het volgende:
Dat klinkt tamelijk serieus, JAM. Je zegt zelfs 'vrijen'!
quote:LONDON (Reuters) - Rolling Stones guitarist Keith Richards said in an interview published on Tuesday that he once snorted his father's ashes mixed with cocaine.
Richards, 63, whose fondness for drugs has been openly acknowledged for decades, was quoted by music magazine NME as saying his unusual experiment with paternally enhanced cocaine came after his father's death five years ago.
"The strangest thing I've tried to snort? My father. I snorted my father. He was cremated, and I couldn't resist grinding him up with a little bit of blow," Richards said in the interview, which was posted on NME's Web site.
"My dad wouldn't have cared," Richards said, adding, "It went down pretty well, and I'm still alive."
An NME spokeswoman told Reuters the story was genuine and not a late April Fool's joke. She said the interview would appear on newsstands across the nation starting on Wednesday.
According to the report, Richards' father, Bert, died in 2002 at the age of 84.
The veteran rocker, who underwent emergency head surgery in New Zealand last year after falling off a tree stump, also took a swipe at some of the big musical acts of today.
"Everyone's a load of crap," he said. "They are trying to be somebody else and they ain't being themselves. Libertines, Arctic Monkeys, Bloc Party? Load of crap, load of crap. Posers, rubbish."
Richards said he was proud of his ability to survive despite the excesses of a rock 'n' roll lifestyle.
"I was number one on the 'Who's Likely To Die' list for 10 years. I mean, I was really disappointed when I fell off the list.
"Some doctor told me I had six months to live and I went to their funeral."
Richards' publicist in London was not immediately available for comment on the interview.
Die waren het leukst. :p.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef Gellius het volgende:
Maar dit tapijt is uitzonderlijk stevig verlijmd, poep.
Dat zeg ik niet, maar het ging me vooral om en daarmee basta, iaw: bek houe oue (Richards dus, niet jij).quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef JAM het volgende:
Nou, dat heeft meneer Richards de afgelopen jaren niet nagelaten hoor, Pope..
Nee, want het komt niet op internet. Het komt aleen in de interne database. Moet ik er dan 'aan de interne database toegevoegd' van maken? (Of, waar het eigenlijk om ging: 'Nog niet aan de interne -database- toegevoegd'? Laten we het beestje maar bij de naam noemen, Pope. Het is toch een en al walging, of we het toevoegen van bestanden aan de databank of uploaden van files in de database noemen, het gaat om fucking PAPIERTJES en fucking COMPUTERTBESTANDJES waar niemand op zit te wachten, behalve de baas, in een ander kantoor, hier heel ver vandaan, die niemand kent, die niemand ooit heeft mogen ontmoeten, waarvan het bestaan uiterst twijfelachtig is; maar gevreesd wordt zijn toorn!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
'Op internet gezet'.
Inderdaad. En van Nelle halfzwaar is ook nog wel te doen. Als alternatief voor Gauloises als filtersigaret wil ik nog wel eens Lucky Strike nemen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Gellius het volgende:
Goed, eigenlijk zijn alleen Gauloises en Javaanse Jongens Tembaco rookbaar. De rest is allemaal rommel.
Wat jullie? Hebben ze dat ook in AFRIKA, LXIV, worst van de os?quote:Twee broodjes met ossenworst (Ossenworst! Worst van de os!)
Eén banaan. (Naan van de ba.)
Een blikje Bitter Lemon (Lemon van de ter van het bit.)
En een Balisto Muesli-Mix , Keks mit Vollkorn, Milchcreme, Rosinen und Haselnüssen , umhüllt von Milchschokolade.
Moet ik jou nu ookal eraan herinneren dat je reeds een rokje hebt?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:28 schreef Z het volgende:
Rokjesdag bestaat zeker niet in Afghanistan?
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Gellius het volgende:
Goed, eigenlijk zijn alleen Gauloises en Javaanse Jongens Tembaco rookbaar. De rest is allemaal rommel.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Wij zijn twee handen, één buik. Maar dan een oude verrimpelde dikke pens, en een jonge grieksegodenbuik.
Neeeeeee! Een maillot!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Toch niet met een panty eronder, Lienekien?
Melkflesjes!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vandaag een rokje aan.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Wij zijn twee handen, één buik. Maar dan een oude verrimpelde dikke pens, en een jonge grieksegodenbuik.
O, is het weer niet goed? Kon je niet even op Claudia haar commentaar wachten?quote:
In een gezellige heupbroek.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Deze goede-smaak-prediker gaat even naar het Oosterpark.
Jawel, hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:11 schreef Lienekien het volgende:
O, is het weer niet goed?
Waarom?quote:Kon je niet even op Claudia haar commentaar wachten?![]()
Goed plan. Die verdomde vloer kan wel wachten. Ik ga even naar de markt.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom? Vind je dat nou niet een beetje een domme vraag?quote:
Hop, op de bres, voor de revolutie.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Slijmbal.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Hop, op de bres, voor de revolutie. [afbeelding].
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Waarom? Vind je dat nou niet een beetje een domme vraag?
Huu! Ben jij soms een vuile defaitist, Lienekien?! Keer jij je soms tégen de revolutie?! Schizofrene megalomanie zeg ik je! Leve de Revolutie!quote:
Is er maar één revolutie? Oh, die memo heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Huu! Ben jij soms een vuile defaitist, Lienekien?! Keer jij je soms tégen de revolutie! Schizofrene megalomanie zeg ik je! Leve de Revolutie!
Als avondmaal?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Bruine pistoletjes met rosbief, Groninger mosterd en schijfjes appel.
Een makkelijke maaltijd. Leek me wel passen gezien de verhuizing.quote:
The revolution will not be televised,quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er maar één revolutie? Oh, die memo heb ik dan gemist.
Iets met bietjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee. Ik noteer het overigens wel even, want het lijkt me wel smakelijk. Maar ik wil vanavond toch een volledige maaltijd op tafel zetten.
Ik zeg: 'Eet goed!' De Revolutie vraagt om Kracht en Vitaliteit.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee. Ik noteer het overigens wel even, want het lijkt me wel smakelijk. Maar ik wil vanavond toch een volledige maaltijd op tafel zetten.
Juist. Dat haal je niet uit bietjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zeg: 'Eet goed!' De Revolutie vraagt om Kracht en Vitaliteit.
Dat hebben we pas nog gegeten. Gisteren waren het boontjes met forel. Daarvoor euh.. witlof met ham en kaas. daarvoor pasta. Dus stja. Wat nu weer? Bietjes, bietjes.. hmmm.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat dacht je van een ratatouille? Dat past goed bij een beginnende zomer, vind ik.
Wat heb ik nu weer gezegd?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:32 schreef Lienekien het volgende:
Nou Gellius, je zoekt het maar uit.
Wat zeggen ze van jou?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen iets van mij?.
Stel je niet aan man. Ik vind bietjes gewoon fucking ranzig. Dat is niet 'de boel verzieken' Lien. Jeetje sneetje...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zeggen ze van jou?
Dat je bij het minste of geringste de boel een beetje komt verzieken met je kotssmilie?
Wat boeit dat nou of jij bietjes lust.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Ik vind bietjes gewoon fucking ranzig. Dat is niet 'de boel verzieken' Lien. Jeetje sneetje...
Nee, Pope is lief. Maar daar hoor ik je niet over.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:45 schreef Gellius het volgende:
Aaah, je bent weer snibbig, Liene.. Maar goed, kom: je zit vast vol goeie receptjes. Ik heb helaas nog geen oven hier.
Agos. Maar pope is mijn pupil niet meer sinds ik hem overgedaan heb aan plunk. Dus ja, ik sta een beetje met lege handen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Pope is lief. Maar daar hoor ik je niet over.![]()
Ja, Gellius. Ik zou je maar eens laten nakijken. Hoe kan je nu aan - paling - denken? Ling van de pa! Jongens, dat gelóóf je toch niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef Gellius het volgende:
Ik dacht zelf aan iets met paling. Of is dat gek?
Nee joh, hij heeft het veel te druk met jou de hand boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nou, je zou Lien eens onder handen kunnen nemen.
Ik heb mijn bonkertje nog niet uitgepakt, pope.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nou, je zou Lien eens onder handen kunnen nemen.
Wat ben ik, de pleinwacht van dit topic? Ik hou niemand de hand boven het hoofd.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft het veel te druk met jou de hand boven het hoofd houden.
"Aaah, je bent weer snibbig, Liene."quote:Op woensdag 4 april 2007 14:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat ben ik, de pleinwacht van dit topic? Ik hou niemand de hand boven het hoofd.
Jij was weg. Heb je die link van me bekeken?quote:
Ik had toch al de stempels 'waanzin' en 'hopeloos' van je te pakken? Grote vriend?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Jij was weg. Heb je die link van me bekeken?.
Lien: Ik hoop dat je nu gewoon grapjes maakt, anders, ja, dan, tsja,, ik weet het niet.
Ik ben alweer terug. Na 3 km ontploft m'n hart.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jij was weg. Heb je die link van me bekeken?.
Je kunt ook risotto maken met aardbeien (quote:
Gellius heeft volgens mij nog geen grill ter beschikking. Maar het ziet er goed uit.quote:
Volgens mij is Albert Heijn een goede optie. Dan hangen ze meestal in het koelvak, bij de verse kruiden. Geen idee hoe seizoensgebonden ze zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Weet jij waar je stoneleeks kunt krijgen, Lienekien? Ik gebruik meestal bosui ervoor in de plaats.
Risotto met aarbeien??quote:Op woensdag 4 april 2007 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt ook risotto maken met aardbeien (), alleen is Parmezaan ook duur.
Ik prijs de dag dat ik mijn grillpan kocht. Gisteren nog kip gegrild met verse ananas ernaast.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een grillpan. Daar moet het ook op lukken.
Ik heb gisteren bij Blokker een Tefal-grillpan gekocht. Was in de aanbiedingquote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een grillpan. Daar moet het ook op lukken.
Da's ook een idee. En dan morgen de zalm van Claudia, want we hadden gisteren ook al vis. En dan vrijdag de ratatouille van pope. Iedereen weer blij nu? Gewoon kipfiletjes, Liene?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik prijs de dag dat ik mijn grillpan kocht. Gisteren nog kip gegrild met verse ananas ernaast.![]()
Jonge Poesjes In Rode-wijnsausquote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een grillpan. Daar moet het ook op lukken. Hoeveel rondjes Oosterpark is drie kilometer?
Een maximaal rondje is 1,3 kilometer, geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een grillpan. Daar moet het ook op lukken. Hoeveel rondjes Oosterpark is drie kilometer?
Deze waren kant-en-klaar gemarineerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Da's ook een idee. En dan morgen de zalm van Claudia, want we hadden gisteren ook al vis. En dan vrijdag de ratatouille van pope. Iedereen weer blij nu? Gewoon kipfiletjes, Liene?
Ik krijg mijn grillpan zo moeilijk schoon.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik prijs de dag dat ik mijn grillpan kocht. Gisteren nog kip gegrild met verse ananas ernaast.![]()
Jawel hoor, ik ga morgen de vloer in de Blasiusstraat wel doen. Ik hoef het pas maandag op te leveren. Kom maar op met die marinade.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deze waren kant-en-klaar gemarineerd.
Ik heb ze ook wel gegrild met basilicumolie, of in eigen marinade, maar daarvoor heb je geen tijd.
Ja, dat is even uitvinden. Ik doe 't meestal met heet water en een afwasborstel, daarna wat keukenpapier met olie.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg mijn grillpan zo moeilijk schoon.
Gelijke delen sherry, sojasaus en olie. Beetje suiker, mosterd, gemberpoeder, knoflook, peper en een gesnipperd uitje.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ga morgen de vloer in de Blasiusstraat wel doen. Ik hoef het pas maandag op te leveren. Kom maar op met die marinade.
Wandelen is voor oude mensen, Gellius.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Gellius het volgende:
Ik loop geregeld twee rondjes in mijn lunchpauze. Nu ja: wàndel, natuurlijk. Ik hou helemaal niet van rennen.
Mag, hè. Geen moet.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:15 schreef Gellius het volgende:
[..].
zo-veel-tijd-heb-ik-toch-he-le-maal-niet-meer.
Dat worden dus jonge poesjes vanavond.
Goede ingrediënten zijn (volgens mij) het geheim tot een geslaagd recept. Maar ik moet bekennen dat ik het in Nederland nog nooit zo lekker heb gevonden als in Parma. Misschien kan het recept beter, maar ik weet niet hoe.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Smaakt het ook zo goed als het klinkt??
Doe je het erom, Claudia?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wandelen is voor oude mensen, Gellius.
Gentleman walk, never runquote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wandelen is voor oude mensen, Gellius.
Daar kun je natuurlijk geen 'ja' op zeggen, want dan kun je 't er niet meer om doen.quote:
Wat je nu idd nog eens bevestigt door dat zo zwaar op te vatten en bij de geringste kotssmiley om fucking bietjes van streek (te lijken) te raken.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had toch al de stempels 'waanzin' en 'hopeloos' van je te pakken? Grote vriend?
Ja, zo werkt dat. Eenmaal een idee, dan zie je dat alleen maar bevestigd. Het blijkt wel weer.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat je nu idd nog eens bevestigt door dat zo zwaar op te vatten en bij de geringste kotssmiley om fucking bietjes van streek (te lijken) te raken.
God, waar zou zo'n editknop nou voor zijn?!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shit, we zijn al een pagina verder, sorry, vergeet wat ik zei.
Nou, voor als je bent vergeten een puntje achter je smiley te zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
God, waar zou zo'n editknop nou voor zijn?!
Bevestigd zien en bevestigen zijn toch twéé verschillende dingen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Eenmaal een idee, dan zie je dat alleen maar bevestigd. Het blijkt wel weer.
Pope jongen, kiss my ass.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nou, voor als je bent vergeten een puntje achter je smiley te zetten natuurlijk.
[..]
Bevestigd zien en bevestigen zijn toch twéé verschillende dingen.
En: Ja: Ingrediënten zijn de sleutel tot een smakelijk gerecht.
't Was het olifantje he?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:34 schreef Lienekien het volgende:
Morgen.
Ik zorg tegenwoordig dat op het moment van doodgaan tijdens het hardlopen Rock 'n' Roll Suicide begint.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hey, Bombers van David Bowie op KXradio. Die heb ik lang niet meer gehoord
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zorg tegenwoordig dat op het moment van doodgaan tijdens het hardlopen Rock 'n' Roll Suicide begint.
No matter what or who you've been
No matter when or where you've seen
All the knives seem to lacerate your brain
I've had my share, I'll help you with the pain
You're not alone
Ach, ik ben niet laaiend enthousiast, maar zoals ik al zei "het is wel ok"quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een slechtgekozen symbool en een weinig imposant kunstwerk.
Edit: Maar wat weet ik nou van kunst?
Ja, leuk, tof zijn. Maar de betekenis Erik!! Wat betekent het?!! Waarom die transformatie!! Is het puur voor de tofheid??quote:Op woensdag 4 april 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind vooral de transformatie van de lijn tof.
Nou, leef je uit Isa. Laat je hart spreken!!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft toch niets van kunst af te weten om te kunnen verwoorden wat een kunstwerk met je doet? Of je het mooi, bijzonder of aanstootgevend vindt?
Je bedoelt Hans Teeuwen ed??quote:Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef Gellius het volgende:
Ik hou niet zo van buizenkunst. In het algemeen. Een fijne plaquette aan de gevel van die electronicazaak aan de Linnaeusweg had wat mij betreft volstaan, zeker. En ik was even bang dat ze de Titaantjes van Nescio ervoor verplaatst hadden. Dat had ik 'ze' nooit vergeven. Overigens vind ik dat kliekje rond wijlen Theo van Gogh ver-schrik-ke-lijk. Zoals die zich 'de vrijheid van meningsuiting' toeëigenen is gewoon beschamend.
Tjonge, jonge. Ik ga het zielig vinden.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik heb meer iets met billen mét persoonlijkheid.
Ik vind er minachting uit spreken, maar dat zal vast niet zo bedoeld zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:37 schreef Gellius het volgende:
Ik vind zo'n schreeuwer wel toepasselijk.
Ik zie er geen schreeuw in en als ik die term probeer te koppelen aan dit kunstwerk dan moet ik alleen maar aan foetor ex ore denken. Fido Dido op de verkeerde plek. Abstracte bullshit als symbool van een man die graag alles voor z'n raap zei, hoe ongepast ook bij tijd en wijlen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, leef je uit Isa. Laat je hart spreken!!
Abstract?? Je kan er toch wel een schreewende man in herkennen??quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie er geen schreeuw in en als ik die term probeer te koppelen aan dit kunstwerk dan moet ik alleen maar aan foetor ex ore denken. Fido Dido op de verkeerde plek. Abstracte bullshit als symbool van een man die graag alles voor z'n raap zei, hoe ongepast ook bij tijd en wijlen.
Wel kenmerkend voor dhr. Van Gogh.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
Een schreeuw zie ik er juist wél in, maar "schreeuwen" vind ik niet zo positief.
Ik vind het abstract.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Abstract?? Je kan er toch wel een schreewende man in herkennen??
Wat is "foetor ex ore" trouwens??
Jaaa, ik wou het net zeggen. Dat beeld waar water uit komt, staat hier om de hoek.quote:
Nee, Hortusbuurt. (Ik woon toch niet in een áchterstandswijk!)quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Hortusbuurt. (Ik woon toch niet in een áchterstandswijk!)
Ja, toen was je student.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef Gellius het volgende:
[..]. Ik heb anders jaren met veel plezier in de Indische Buurt gewoond, madam.
Eens.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef Gellius het volgende:
Overigens vind ik dat kliekje rond wijlen Theo van Gogh ver-schrik-ke-lijk. Zoals die zich 'de vrijheid van meningsuiting' toeëigenen is gewoon beschamend.
De Albert cuyp is irritant, duur, en slechte kwaliteit. Dappermarkt isveeeel beter en niet veel verder weg.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef Gellius het volgende:
Albert Cuyp.
Ja dat zei ik laatst en toen zat je dat te betwijfelen, pffft. Make up your mind.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een slechtgekozen symbool en een weinig imposant kunstwerk.
Nee. Maar het is wel waar.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
De dochter van Gerrit Krol is vertrokken? Is dat een event?
Ik denk dat vrijwel iedereen hier het daarmee eens is. En ik merk dat mijn vennoten op de universiteit het daar ook mee eens is. Gelukkig. We staan niet alleen, tussen de mongolen en de Gogharen.quote:
Ah. Je bent er weer overheen. Je bent nog instabieler dan ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tjonge, jonge. Ik ga het zielig vinden.![]()
Aai over je bolletje.![]()
De Albert Cuyp is niet de goedkoopste markt, zeker niet. Maar ik vind de keuze aan voedingsmiddelen op de Dappermarkt aardig tegenvallen. Er is géén goede viskraam bijvoorbeeld. De keuze in groenten is beperkter. Toegegeven: ze hebben weer wel een betere aardappelkraam.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De Albert cuyp is irritant, duur, en slechte kwaliteit. Dappermarkt isveeeel beter en niet veel verder weg.
Nou ja, Pope. Je verbaast me.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ah. Je bent er weer overheen. Je bent nog instabieler dan ik.
Hm. Wat je ook kan doen is groente bij de turk in het pand van de Dirk. Behoorlijk goedkoop, niet denderende kwaliteit altijd, maar meestal wel prima dingen te vinden, ruime keuze, etc. Ik zou me wel houden bij groente e.d., niets wat zeg maar al verpakt is, want dat is fucking duur.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
De Albert Cuyp is niet de goedkoopste markt, zeker niet. Maar ik vind de keuze aan voedingsmiddelen op de Dappermarkt aardig tegenvallen. Er is géén goede viskraam bijvoorbeeld. De keuze in groenten is beperkter. Toegegeven: ze hebben weer wel een betere aardappelkraam.
Hee, sarcasme. De leukste vorm van oorlogsvoering. Onee, toch niet, wel de oudste. Verouderdste, bedoel ik.quote:
Nee hoor, dat meende ik oprecht.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hee, sarcasme. De leukste vorm van oorlogsvoering. Onee, toch niet, wel de oudste. Verouderdste, bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |