Jawel, hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:11 schreef Lienekien het volgende:
O, is het weer niet goed?
Waarom?quote:Kon je niet even op Claudia haar commentaar wachten?![]()
Goed plan. Die verdomde vloer kan wel wachten. Ik ga even naar de markt.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Deze goede-smaak-prediker gaat even naar het Oosterpark.
Waarom? Vind je dat nou niet een beetje een domme vraag?quote:
Hop, op de bres, voor de revolutie.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Deze goede-smaak-prediker gaat even naar het Oosterpark.
.
Slijmbal.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Hop, op de bres, voor de revolutie. [afbeelding].
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Waarom? Vind je dat nou niet een beetje een domme vraag?
Huu! Ben jij soms een vuile defaitist, Lienekien?! Keer jij je soms tégen de revolutie?! Schizofrene megalomanie zeg ik je! Leve de Revolutie!quote:
Is er maar één revolutie? Oh, die memo heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Huu! Ben jij soms een vuile defaitist, Lienekien?! Keer jij je soms tégen de revolutie! Schizofrene megalomanie zeg ik je! Leve de Revolutie!
Als avondmaal?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Bruine pistoletjes met rosbief, Groninger mosterd en schijfjes appel.
Een makkelijke maaltijd. Leek me wel passen gezien de verhuizing.quote:
The revolution will not be televised,quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er maar één revolutie? Oh, die memo heb ik dan gemist.
Iets met bietjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee. Ik noteer het overigens wel even, want het lijkt me wel smakelijk. Maar ik wil vanavond toch een volledige maaltijd op tafel zetten.
Ik zeg: 'Eet goed!' De Revolutie vraagt om Kracht en Vitaliteit.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
Nee, nee. Ik noteer het overigens wel even, want het lijkt me wel smakelijk. Maar ik wil vanavond toch een volledige maaltijd op tafel zetten.
Juist. Dat haal je niet uit bietjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zeg: 'Eet goed!' De Revolutie vraagt om Kracht en Vitaliteit.
Dat hebben we pas nog gegeten. Gisteren waren het boontjes met forel. Daarvoor euh.. witlof met ham en kaas. daarvoor pasta. Dus stja. Wat nu weer? Bietjes, bietjes.. hmmm.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat dacht je van een ratatouille? Dat past goed bij een beginnende zomer, vind ik.
Wat heb ik nu weer gezegd?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:32 schreef Lienekien het volgende:
Nou Gellius, je zoekt het maar uit.
Wat zeggen ze van jou?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen iets van mij?.
Stel je niet aan man. Ik vind bietjes gewoon fucking ranzig. Dat is niet 'de boel verzieken' Lien. Jeetje sneetje...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zeggen ze van jou?
Dat je bij het minste of geringste de boel een beetje komt verzieken met je kotssmilie?
Wat boeit dat nou of jij bietjes lust.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Ik vind bietjes gewoon fucking ranzig. Dat is niet 'de boel verzieken' Lien. Jeetje sneetje...
Nee, Pope is lief. Maar daar hoor ik je niet over.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:45 schreef Gellius het volgende:
Aaah, je bent weer snibbig, Liene.. Maar goed, kom: je zit vast vol goeie receptjes. Ik heb helaas nog geen oven hier.
Agos. Maar pope is mijn pupil niet meer sinds ik hem overgedaan heb aan plunk. Dus ja, ik sta een beetje met lege handen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Pope is lief. Maar daar hoor ik je niet over.![]()
Ja, Gellius. Ik zou je maar eens laten nakijken. Hoe kan je nu aan - paling - denken? Ling van de pa! Jongens, dat gelóóf je toch niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef Gellius het volgende:
Ik dacht zelf aan iets met paling. Of is dat gek?
Nee joh, hij heeft het veel te druk met jou de hand boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nou, je zou Lien eens onder handen kunnen nemen.
Ik heb mijn bonkertje nog niet uitgepakt, pope.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nou, je zou Lien eens onder handen kunnen nemen.
Wat ben ik, de pleinwacht van dit topic? Ik hou niemand de hand boven het hoofd.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft het veel te druk met jou de hand boven het hoofd houden.
"Aaah, je bent weer snibbig, Liene."quote:Op woensdag 4 april 2007 14:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat ben ik, de pleinwacht van dit topic? Ik hou niemand de hand boven het hoofd.
Jij was weg. Heb je die link van me bekeken?quote:
Ik had toch al de stempels 'waanzin' en 'hopeloos' van je te pakken? Grote vriend?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Jij was weg. Heb je die link van me bekeken?.
Lien: Ik hoop dat je nu gewoon grapjes maakt, anders, ja, dan, tsja,, ik weet het niet.
Ik ben alweer terug. Na 3 km ontploft m'n hart.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jij was weg. Heb je die link van me bekeken?.
Je kunt ook risotto maken met aardbeien (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |