Bijna net zo sterk als dat andere gegorgel, dat ik recentelijk ergens heb horen borrelen. Deed me denken aan verstopte putjes.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Egidius, waer bestu bleven?
Mi lanct na di, gheselle mijn.
![]()
Zal ik je even komen pijpen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef JAM het volgende:
Ik ben zo moe! Ik zou zo graag een dutje willen doen!.
Daar knap je namelijk vast van op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zal ik je even komen pijpen?
Nee! Daar heb ik helemaal geen zin in! Ik wil gewoon zo graag een lekker poezelig dutje doen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zal ik je even komen pijpen?
Ga naar de wc, zet je wekker van je mobiele telefoon op 'over 15 minuten', en slapen maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee! Daar heb ik helemaal geen zin in! Ik wil gewoon zo graag een lekker poezelig dutje doen!.
Geen ras in racisme; wel fas in fascisme.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef LXIV het volgende:
Mag je dan niet -heel even- een oogje dichtdoen op je werk?
Facisme! Net zoals je vroeger niet mocht plassen buiten de pauze's.
Ik vind jou eigenlijk een lul.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dijenkletser is een andere smiley, baardmans.
Ik vond Lienekien eigenlijk vrij makkelijk, dus nee, dat begrijp ik niet nee.
quote:Pro-actief oppakken competence en kennismanagement gebaseerd op behoefte unit
Pope moet je niet meerekenen Sigme. Dat hebben we ooit opgelopen, en we komen er niet meer van af...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef sigme het volgende:
LXIV, waar haalde jij toch het idee vandaan dat TTK het liefste subforum is? Ik vind POL'ers stukken aardiger, in het algemeen.
Ik jou een hopeloos geval, maar ik geef tenminste toe dat ik een lul bén!quote:
Zoiets, en ik ben heel lief inderdaad, maar alleen wanneer ik dat terecht vind. Dat is de liefheid waar ik me lief bij voel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:15 schreef JAM het volgende:
Pope is eigenlijk een hele lieve jongen, want hij heet Roel en hij komt uit...Harskamp? Vieriksveen? St.Mathilde-op-den-Broek? Wat was het ook alweer?
Nu je 't zegt; ik heb m'n broodje ossenworst de halve dag naast de verwarming laten liggen. Daar is ook niet veel meer dan dat van over.quote:
Hihi. Soepstengel in je oog, hahaha. Splesj, ploep.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:05 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu je 't zegt; ik heb m'n broodje ossenworst de halve dag naast de verwarming laten liggen. Daar is ook niet veel meer dan dat van over.
Hoi.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:11 schreef Gellius het volgende:
Luitjes!
HAHHAHA ik heb gisteravond pas leuke geluidjes gemaakt, je moet ze horen eens ooit, ik heb ze op mijn telefoon opgenomen. Ik sta nog versteld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef JAM het volgende:
Rikketamrikketam-rikketamtam-rambambam, hotseflotsehatseklatse-SPLOTSJ!
Ik ga niet toegeven dat ik een hopeloos geval ben, want dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik jou een hopeloos geval, maar ik geef tenminste toe dat ik een lul bén!
Kusje d'r op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag mag in de prullenbak. Opfrommelen en over je schouder gooien om nooit meer naar om te kijken.
Eenschquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag mag in de prullenbak. Opfrommelen en over je schouder gooien om nooit meer naar om te kijken.
Ok. Wat is er morgen, Erik?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog negen uur en dan is het morgen.
Je hebt het door.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Morgen is het niet meer vandaag. Dat is het belangrijkste!
Ok. Wat is er dan vandaag?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Morgen is het niet meer vandaag. Dat is het belangrijkste!
Te weinig slaap, te veel gestress/geregel/gepraat/gedoe.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een stomme ondertitel heb jij tegenwoordig trouwens in MSN, AR.
Mooi nummerquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Claudia_x het volgende:
Lekker onder een deken kruipen en In a radio song van Okkervil River opzetten tot het morgen is, Erik.
Ik vind het een prachtig album, Black Sheepy Boy.quote:
Tegen dat laatste valt weinig in te brengen, maar het eerste is simpelweg onverenigbaar met het objectivisme.quote:In zijn meest uitgesproken vorm beschouwt het wetenschap als niets meer dan een vorm van interactie tussen wetenschappers, waarin het objectieve feit weinig tot geen rol speelt. Een zwakkere vorm van het constructivisme zou kunnen betogen dat sociale factoren een grote rol spelen in de acceptatie van nieuwe wetenschappelijke theorieën.
Wikipedia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |