Die 3e weg ken ik nog niet. Maar dit korte stukje op wikipedia spreekt mij wel aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
Het slechte nieuws: het is een van de oudste dilemma's in de filosofie.
Het goede nieuws: er is ook een derde weg, namelijk fenomenologie.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Of is dat met een d??
Ja, dacht ik al. Het zag er al zo raar uit toen ik m'n eigen post zag...quote:
Ik sta bij mij vaak versteld dat het in veel gevallen ook nog noed is op die manier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Het zag er al zo raar uit toen ik m'n eigen post zag...
ja, dat is mijn spellingscontrole: ziet het er goed uit?
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een kopie van de nieuwste Van Dale op cd-rom.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Het zag er al zo raar uit toen ik m'n eigen post zag...
ja, dat is mijn spellingscontrole: ziet het er goed uit?
Helpt dat ook bij d/t-dilemma's?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een kopie van de nieuwste Van Dale op cd-rom.![]()
Nou, wel bij d/t-dilemma's die betrekking hebben op bijvoeglijke naamwoorden. Nu is 'benieuwd' niet zo'n moeilijk voorbeeld, maar 'bijdehand' wordt al wat lastiger:quote:
Nou, ik kan zo wel de meeste fouten herkennen. Alleen dan weet ik meestal nog niet hoe het wel moetquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sta bij mij vaak versteld dat het in veel gevallen ook nog noed is op die manier.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een kopie van de nieuwste Van Dale op cd-rom.![]()
Zo langs de zijkant van je nagel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een velletje van mijn pink afgebeten.
klinkt best pijnelijk!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Waaarom doe je dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Het zat een beetje los. Het velletje.quote:
Dat was m'n hele punt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga niet toegeven dat ik een hopeloos geval ben, want dat ben ik niet.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en voor Pope: dat was een stukje van Pekelharing.
Dat heb je nu mooi gezegd, Claudia, stomme filosofen, godverdomme, als ik iets wel niet kan uitstaan (muffinbroeken, Ajax-supporters en hagel daargelaten) is het wel de vie-loo-zoo-vie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even iets van Dreyfus online gezet: Intelligence without representation. Ik weet niet of dit voor een leek geschikt is. Straks zal ik er beter naar kijken. Eerst: eten!
Edit: misschien is Refocusing the question: Can there be skillful coping without propositional representations or brain representations? geschikter. Hmf, het komt allemaal niet echt inleidend op me over. Stomme filosofen ook.
Ja, jongens, jongens! Ze was zo mooi en óók nog zo lief en zachtaardig. Wat een leuk meisje was dat zeg!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:19 schreef broer het volgende:
Dat klinkt tamelijk serieus, JAM. Je zegt zelfs 'vrijen'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |